Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Adopteer een Giro-renner
Geplaats door Verweggistan op zaterdag 8 mei 2010 om 10:14.
Adopteer een Giro-renner.
Het adopteren van een renner geeft een leuke extra dimensie aan het volgen van een grote ronde.
Kies een (liefst relatief onbekende) deelnemer van de Giro d'italia. Supporter deze renner de komende drie weken en houdt de anderen op de hoogte van de prestaties van jouw adoptierenner.
Reacties
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 8 mei 2010 om 22:31 |
Ik hoop dat Uran top 30 gaat rijden en dat verwacht ik wel van hem![]() Ik hoop wel dat hij niet hoeft te knechten voor Bruseghin maar dat zit er wel in Hopelijk zoekt hij een leuke etappe uit en gaat hij dan vol voor de etappewinst. |
| Geplaatst door Friso op zaterdag 8 mei 2010 om 23:52 |
@Xistnc: Haha ![]() @Marjiel: Mag ik die foto gebruiken voor mijn Kalle Kriit Pan Page op Facebook? ![]() |
| Geplaatst door droebelde op zondag 9 mei 2010 om 00:15 |
Bookwalter ![]() |
| Geplaatst door droebelde op zondag 9 mei 2010 om 01:36 |
pracht van eeen foto's marjiel ![]() |
| Geplaatst door jerre123 op zondag 9 mei 2010 om 08:33 |
| Ik wil wel adam Blythe zijn |
| Geplaatst door DappereDuiven op zondag 9 mei 2010 om 09:14 |
| @ Fernando Escartin Dat was de laatste etappe hè, dat duurt nog even.... ![]() |
| Geplaatst door achilles op zondag 9 mei 2010 om 09:25 |
| De Greef is gisteren op een verdienstelijke 83ste plaats geëindigt. Hiermee laat hij gepatenteerde tijdrijders als Roberts, Rabon en Bruseghin achter zich. Komaan Francis! |
| Geplaatst door SAMba op zondag 9 mei 2010 om 10:29 |
| Één van de foto's van marjiel: Mijn adoptierenner in actie tijdens de proloog Hij zou uiteindelijk 170e worden, slechts 1 secondje na huidig wereldkampioen tijdrijden bij de beloften Jack Bobridge. Maar dit zijn natuurlijk niet de etappes waarin het voor hem moet gebeuren. |
| Geplaatst door Joachim op zondag 9 mei 2010 om 11:14 |
| Nog maar weinig keuze over, maar ik ga voor Nico Sijmens, een van de weinige Belgen aan de start. Hopelijk laat hij wat zien |
| Geplaatst door yannickBogey op zondag 9 mei 2010 om 11:55 |
| Ik ga natuurlijk voor Xavier Tondo Volpini!!!!!! Ik ben absoluut een groot fan van deze renner! Wordt allemaal ook even lid van de Xavier Tondo Volpini Hyves!!! http://tondo.hyves.nl/ In de hoop dat Tondo natuurlijk een hele goed Giro rijdt dit jaar!!!!!!!! |
| Geplaatst door Leukefans op zondag 9 mei 2010 om 11:58 |
| Nu ja, 107de is nu ook weer niet zo slecht voor Gadret, het is vooral wachten op de Bergen hé |
| Geplaatst door yannickBogey op zondag 9 mei 2010 om 11:59 |
| Met een 31ste plaats deed Xavier het vandaag zeer goed. Op 21 seconden van Wiggins staat hij er goed voor, iedereen denkt natuurlijk dat Xav voor Sastre rijd maar hij heeft aangegeven ook zeker voor eigen kansen te gaan. Top 20 is dus ZEKER mogelijk! Gister bij de bus was hij helaas te veel bezig met zijn race, waardoor we hem maar heeel even hebben gesproken, maar dat heeft uiteindelijk geresulteerd in deze uitslag. |
| Geplaatst door Rhohan op zondag 9 mei 2010 om 12:03 |
| Yannick... Je Tondo-propaganda vind ik zeer storend. We worden niet lid van zn hyves en ik vind de renner erg alledaags en niet ver van het eind van zijn carrière Dag. |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 12:15 |
Adopteer ook een renner Rhohan ![]() |
| Geplaatst door yannickBogey op zondag 9 mei 2010 om 12:16 |
Als jij je eraan stoort duvel je op, en kijk je er lekker niet naar!!!!!!!!!! Maar ik zal kappen![]() |
| Geplaatst door waggie op zondag 9 mei 2010 om 12:16 |
| Ik vind trouwens dat veel mensen hier veel te bekende wielrenners hebben gekozen, terwijl het doel van het spel juist is om een onbekende renner te supporteren! |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 12:19 |
oa Louder, Kohler, . |
| Geplaatst door waggie op zondag 9 mei 2010 om 12:22 |
| C.A Sorensen, Marzano, Tondo, Mollema en De Greef vind ik ook erg bekend. |
| Geplaatst door yannickBogey op zondag 9 mei 2010 om 12:24 |
| Gelukkig hadden jullie dat dan iets eerder moeten zeggen en niet zodra de giro begonnen is. |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 12:27 |
| - |
| Geplaatst door marjiel op zondag 9 mei 2010 om 12:27 |
| dan neem ik Blot |
| Geplaatst door GerbenS op zondag 9 mei 2010 om 12:30 |
| @yannickBogey lees even de inleiding: Kies een (liefst relatief onbekende) deelnemer van de Giro d'italia. |
| Geplaatst door Rhohan op zondag 9 mei 2010 om 12:45 |
doemaar Andrea Masciarelli dan ![]() |
| Geplaatst door ippglobal op zondag 9 mei 2010 om 12:53 |
| paul voss in de kopgroep 3 minuten voorsprong |
| Geplaatst door Koersmaniak op zondag 9 mei 2010 om 12:58 |
| Als adoptierenner kies ik de jongste van het pak: Matthias Brändle, deze jongen moet nog 21 jaar worden. Vorig jaar werd hij prof bij een ploeg uit zijn land (Oostenrijk); Elk Haus, hij werd Nationaal Kampioen. Elk Haus stopte, maar een geluk bij een ongeluk: Matthias vond onderdak bij een ProTour-ploeg: Footon-Servetto. Hij wordt direct voor de leeuwen gegooid in zijn eerste grote ronde. Gisteren toonde hij dat hij gemotiveerd is: Hij eindigde op een knappe 21e plaats op 16 seconden van de winnaar. Ik ben benieuwd wat volgt ![]() |
| Geplaatst door achilles op zondag 9 mei 2010 om 13:20 |
Quote: De Greef vind ik ook erg bekend Ik ben blij dat je mijn geadopteerde renner herkent, maar bekend is hier wel een relatief begrip. Het is dat De Greef voor lotto rijdt, of er zouden weinigen zijn die hem 'bekend' zouden durven noemen. Was De Greef een italiaan zou hij al veel minder 'bekend' zjin. Quote: C.A Sorensen, Marzano, Tondo, Mollema en De Greef vind ik ook erg bekend Ja, net zoals Ardila, Uran, Trofimov, Gadret,Pozzovivo Modolo,Bakelands,Szmyd, Weyland,Brown en ga zo maar door. Ofte praktisch 1/3 van de deelnemers aan dit spel zou voor jou al te bekend zijn. |
| Geplaatst door RubenAV op zondag 9 mei 2010 om 13:23 |
| 135 DALL'ANTONIA Tiziano Bij afwezigheid van Bennati zal deze man zich gaan tonen. |
| Geplaatst door piskip op zondag 9 mei 2010 om 13:25 |
| Ik ben een beetje traag, maar ik zou graag anti-held Daniele Righi nog willen adopteren. Deze man verdient in 1 van zijn laatste seizoenen nog wel een overwinning. Dat gun je hem gewoon. |
| Geplaatst door thijssss op zondag 9 mei 2010 om 13:53 |
| Danilo Wyss svp, zien of die nog wat kan uithalen in de sprints. |
| Geplaatst door Joachim op zondag 9 mei 2010 om 13:57 |
| Van Danilo Wyss verwacht ik ook wel wat, ik heb hem in mijn Giro-ploeg op supercycling.be |
| Geplaatst door Ingmar op zondag 9 mei 2010 om 14:53 |
| Matthew Lloyd graag |
| Geplaatst door Larson op zondag 9 mei 2010 om 15:01 |
Gustav Larsson graag ![]() |
| Geplaatst door sjonniedutch op zondag 9 mei 2010 om 17:15 |
Nibali graag![]() |
| Geplaatst door Ingmar op zondag 9 mei 2010 om 19:24 |
| Ik heb zelf al Lloyd, maar Wegelius lijkt me ook wel een interessante om te volgen. Altijd leuke Twitter-berichten. Khoop dat iemand 'em neemt. |
| Geplaatst door Jaspertje op zondag 9 mei 2010 om 19:38 |
| Jaspertje: Stamsnijder mag ik Weening heb ik liever |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 9 mei 2010 om 19:45 |
Alleen als je er dan ook voor zorgt dat hij een etappe wint |
| Geplaatst door Onie op zondag 9 mei 2010 om 19:58 |
| Andrei Amador Bikkazakova is weer de beste van zijn land geworden net als gisteren. Top 20 zit er nog steeds in. |
| Geplaatst door Laatste man op zondag 9 mei 2010 om 20:34 |
| Keurig 41e plek vandaag. Heel attent gereden en een stijging in het klassement, plek 6. Morgen pakt hij de boni's voor de witte trui. Hup Jos! |
| Geplaatst door Leukefans op zondag 9 mei 2010 om 21:35 |
| Met een mooie 65e plaats doet Gadret weer een zeer goede zaak in het algemeen klassement, hij stijgt vandaag maar liefst zes plaatsen! Hij staat nu knap 101e en er zit nog een grote groeimarge in! |
| Geplaatst door gesink/dekker op maandag 10 mei 2010 om 17:00 |
| ik doe ook mee en ik neem SERPA PEREZ, Jose Rodolfo |
| Geplaatst door Selmar op maandag 10 mei 2010 om 17:42 |
| Dan adopteer ik Simone Stortoni, de glorieuze winnaar van de GP Industrie del Marmo in 2008 |
| Geplaatst door Ivo1976 op dinsdag 11 mei 2010 om 20:35 |
| Doe mij maar Marco Corti, de nummer laatst van het AK. die jongen kan wel een steuntje gebruiken. |
| Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 12 mei 2010 om 12:42 |
| mixxhien wat laat maar hier komt ie dan mijn adoptie renner : LODDO Alberto |
| Geplaatst door Jonathan op woensdag 12 mei 2010 om 12:49 |
| Als ik niet te laat ben: Federico Canuti van CSF |
| Geplaatst door gesink/dekker op woensdag 12 mei 2010 om 17:32 |
| is serpa van mij niet al te bekend?? |
| Geplaatst door snoep de hond op vrijdag 14 mei 2010 om 00:50 |
| Chris Froome, Hup Kenia!! (Ik weet dat het tegenwoordig een Brit is) |
| Geplaatst door Pannenkoek op vrijdag 14 mei 2010 om 12:41 |
I addopt Simoni![]() niet onbekend, maar hij zou onbekend zijn als hij niet op ze verleden kon teren ![]() |
| Geplaatst door noyelje op zaterdag 15 mei 2010 om 12:38 |
| Ik zou graag de volgende spurter in rij bij Footon adopteren. Na Michele Merlo, mijn eerdere adoptierenner zal ik nu supporteren voor Martin Pedersen. |
| Geplaatst door Mark op zaterdag 15 mei 2010 om 17:18 |
| Ik adopteer PINOTTI Marco, hij was vandaag ook weer bijzonder sterk! |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
330 stemmen.

Hopelijk zoekt hij een leuke etappe uit en gaat hij dan vol voor de etappewinst.