Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Giro in Nederland

Geplaats door Peter94 op woensdag 28 april 2010 om 22:05.
Gaan er nog mensen kijken langs de kant?
Ik ben van plan om bij de drinkpost in Leersum (voor die lange Amerongse Berg) te staan. Maar denk dat het erg moeilijk word om daarna nog op tijd in Rhenen te zijn. Ik wil op het eind in ieder geval nog in Utrecht zijn. Hoeft niet perse bij de finish.

Reacties

[1]
Geplaatst door Yarxing op woensdag 28 april 2010 om 22:15
ik ben er in ieder geval bij bij de Proloog in Amsterdam, daar zal ik wel ergens langs t parcour staan..
Geplaatst door xistnc op woensdag 28 april 2010 om 23:02
Ik zal allicht in Houten langs de Rondweg staan. Op loopafstand, da's ook wel een keer leuk.

Maar misschien kies ik ervoor om ergens op de Heuvelrug te gaan staan, na één van die steile klimmetjes smiley
Geplaatst door Bianchifietser op woensdag 28 april 2010 om 23:13
Ik woon in amsterdam, dus zal bij de proloog zijn en misschien ergens bij de rit naar utrecht.
Geplaatst door desley0125 op woensdag 28 april 2010 om 23:44
ik woon in Houten maar ga bij de finish staan...
Geplaatst door Peter94 op donderdag 29 april 2010 om 07:17
@xistnc Grebbeberg?
Geplaatst door Jaap Eden op donderdag 29 april 2010 om 08:53
Dan zou ik toch voor de Koerheuvel kiezen, het steilste stukje van de Utrechtse Heuvelrug.
Geplaatst door xistnc op donderdag 29 april 2010 om 08:53
@Saphire06: denk het niet, da's me net iets te ver van huis. Als ik het inderdaad doe, dan wordt het een plekje langs de route die ik zelf vaak rijd.

Liefst met wat afsteken, zodat ik ze een paar keer kan zien.
Geplaatst door erki op donderdag 29 april 2010 om 08:57
Iemand nog tips voor goede fotolocatie bij proloog?
Geplaatst door Geronimo op donderdag 29 april 2010 om 09:58
Van de week vroegen er een paar jongens van school die ook 'wielerminded' zijn of ik ook meeging naar de giro. Nu was ik dat toch al van plan, want na mijn romereis kan ik nog wel een 'italiaans evenement' gebruiken.
Geplaatst door Spartacus op donderdag 29 april 2010 om 10:20
Ik probeer bij de Grebbeberg of Koerheuvel te kijken, en dan snel naar huis in Utrecht waar ze voor mijn deur langskomen, en vervolgens bij de finish.
Geplaatst door desley0125 op donderdag 29 april 2010 om 14:20
de finish is om ongeveer5uur hoelaat moetikbij de finish zijn als ik vooraan wil staan?
iemand ennige idee?
Geplaatst door lnnrt op donderdag 29 april 2010 om 14:37
Zaterdag ga ik 's ochtends de Classico Borretti rijden, daarna naar de proloog.

Zondag komen ze bijna langs m'n deur in Utrecht, maar ik moet nog even kijken wat ik die dag ga doen, misschien inderdaad toch eerst even naar de Heuvelrug.

Ik verwacht vooral zaterdag een enorme drukte.
Geplaatst door Allardje op donderdag 29 april 2010 om 15:03
weet je wat ik stom vind, dat de ploegenpresentatie alleen voor genodigden is :S
Geplaatst door Bianchifietser op donderdag 29 april 2010 om 18:39
Je kan toch wel ergens in de beurt komen?
Geplaatst door marten94 op donderdag 29 april 2010 om 19:28
Ik ben ook bij de proloogsmiley
[1]