Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - (PR) Afwezigheid tijdens een Prono
Geplaats door stoemper op vrijdag 23 april 2010 om 14:16.
Het kan zijn dat u niet in de gelegenheid bent om een prono in te vullen. U bent bijvoorbeeld twee weken op vakantie, of wat voor reden dan ook. Toch wilt u punten verdienen. Daarom hebben de organisatoren van de WielerFlitsProno besloten een topic aan te maken waar u uw prono kunt indienden terwijl het officiële wedstrijdtopic nog niet geopend is.
Omdat de definitieve startlijsten zo vroeg nog niet bekend zijn, is er een mogelijkheid om reserves op te geven. U kunt maximaal drie reserves hebben. De reserves zullen ingezet worden in het geval dat een renner uit uw prono niet meedoet. De renners onder deze renner zullen naar boven schuiven, en de bovenste renner van uw reservers zal op de onderste plaats belanden in uw prono.
Hoe?
U moet uw prono op de gebruikelijke manier inleveren. Alles over die gebruikelijke manier kunt u hier lezen. Het verschil is dat u boven uw prono de betreffende wedstrijd plaats, en eronder maximaal drie reserves. Voorbeeld:
Wedstrijd: Waalse Pijl
Naam: bertjuh
(x2,0) SCHLECK Andy
(x1,8) VALVERDE BELMONTE Alejandro
(x1,6) SANCHEZ GONZALEZ Samuel
(x1,4) EVANS Cadel
(x1,2) CONTADOR VELASCO Alberto
(x1,0) GESINK Robert
(x1,0) KREUZIGER Roman
(x1,0) CUNEGO Damiano
HESJEDAL Ryder
GILBERT Philippe
RODRIGUEZ OLIVER Joaquin
In dit geval heeft u een prono ingeleverd voor de Waalse Pijl, met als reservers Hesjedal, Gilbert en Rodriguez. Een week later blijkt echter dat Samuel Sanchez niet meedoet. De prono zal in dat geval zo worden gezien door de organisatoren:
Wedstrijd: Waalse Pijl
Naam: bertjuh
(x2,0) SCHLECK Andy
(x1,8) VALVERDE BELMONTE Alejandro
(x1,6) EVANS Cadel
(x1,4) CONTADOR VELASCO Alberto
(x1,2) GESINK Robert
(x1,0) KREUZIGER Roman
(x1,0) CUNEGO Damiano
(x1,0) HESJEDAL Ryder
GILBERT Philippe
RODRIGUEZ OLIVER Joaquin
Dit gaat door tot er geen reserves meer zijn. Mocht er dan nog een renner zijn die niet meedoet, dan zal de prono niet meer veranderen. Dit betekent dus dat renners niet meer omhoog geschoven worden.
Voorwaarden
Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het vervroegd inleveren van je prono. Dit omdat deelnemers anders misbruik kunnen maken van de mogelijkheid om reserves op te stellen. Je moet je prono in dit topic inleveren voordat het pronotopic waar men de rennerslijst normaalgesproken indiendt is geplaatst voor de desbetreffende wedstrijd. Check dus even of er al zo'n topic is. Daarnaast mag de deelnemer niet meer online komen nadat het pronotopic is geplaatst. Als het pronotopic op 14 april geplaatst wordt, betekent dat dus dat u vanaf 14 april tot aan de deadline van de prono niet online mag komen. Gebeurt dat toch, dan wordt de prono niet meegeteld. Komt u toch online, dan kunt u een prono in het normale pronotopic plaatsen, en voor de duidelijkheid uw prono in dit topic verwijderen.
Kopieren
Mocht u hier een prono plaatsen, kopieer dan dit lijstje, en vul het aan:
Wedstrijd:
Naam:
(x2,0)
(x1,8)
(x1,6)
(x1,4)
(x1,2)
(x1,0)
(x1,0)
(x1,0)
De spelling van de wedstrijdnaam is niet van belang, als deze maar duidelijk is (dus niet een onduidelijke naam en zeggen dat deze duidelijk is!). Voor de rest van de prono gelden wel de normale regels.
WielerFlits Prono
Reglement
Kalender
Reacties
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 23 april 2010 om 14:16 |
| -- |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 23 april 2010 om 14:20 |
| Wat een service! Opmerkingen: - De link naar de regels moet Deze zijn. - Ik vind de regels over het online komen wel erg streng. Stel dat je op een dag toch toevallig internet tegenkomt en even op WF gaat kijken. - Hoever voor een wedstrijd wordt er een PR-topic voor geopend? |
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 23 april 2010 om 14:29 |
| @ Koldo: - Oeps.. de eerst link klopt inderdaad niet, gelukkig die onderaan het bericht wel.. - Als je toevallig internet tegenkomt en je gaat even op WF kijken, moet je er aan denken dat je je prono even verplaatst naar het echte wedstrijdtopic (en dan zonder reserves!). Als we die regel niet instellen, is het moeilijk te voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt. - Een week voor de wedstrijd wordt het PR-topic geopend |
| Geplaatst door Bianchifietser op vrijdag 23 april 2010 om 18:49 |
| Koldo je hoeft niet per se in te loggen om op wielerflits te kijken, dus zo erg is het ook weer niet. |
| Geplaatst door Larson op vrijdag 23 april 2010 om 19:08 |
| maar als je hem op een jaar lang online hebt staan telt dat ook? |
| Geplaatst door xistnc op zaterdag 24 april 2010 om 11:47 |
| Het automatiseren lijkt nu een beetje een doel op zichzelf te worden. Schieten jullie nu niet een beetje door? Een aantal regels zijn wat star en roepen nogal wat reacties op. Maar met deze 'service' introduceren jullie extra complexiteit voor de uitvoering, die juist gereduceerd zou moeten worden. Stellen jullie de juiste prioriteiten? Als jullie dan toch willen doorautomatiseren, zou ik het bijvoorbeeld veel prettiger vinden als: - de naam van de deelnemer uit de header van een post wordt gehaald, ipv ingevuld moet worden met een dubbele punt en een spatie - bij Spaanstalige renners alleen de eerste achternaam voldoende is - geen onderscheid wordt gemaakt tussen kleine letters en hoofdletters - een betere invulling wordt gegeven aan de deadline, in plaats van argumenten als 'we willen niet midden in de nacht online zijn' |
| Geplaatst door hockeymaster op zaterdag 24 april 2010 om 11:51 |
| ik ben het wel eens met existence; nu slaan jullie een klein beetje door, als je niet online kunt komen dan heb je gewoon pech gehad, dan ga je maar naar een internet-café als je het zo belangrijk vindt. Er zijn zat mensen die prono's gemist hebben (ik doe pas mee vanaf begin april) dus dan zak je misschien 2 plaatsen. So what?! |
| Geplaatst door Verweggistan op zaterdag 24 april 2010 om 17:37 |
ja, inderdaad. Het spel is gewoon voor de lol. Boeiend als je eens een prono vergeet. Als je er nou een vakantie mee kon winnen... ![]() |
| Geplaatst door jorrytj op zaterdag 24 april 2010 om 18:18 |
| ach mensen, voor de fanatiekelingen is het toch leuk dat ze ook tijdens vakanties mee kunnen doen. je kunt zelf kiezen wel of niet hiervan gebruik te maken. |
| Geplaatst door kartje op zondag 25 april 2010 om 10:32 |
| Ik vind dit wel een leuk idee hoor. |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 29 april 2010 om 19:12 |
| Ik ga maar van de service gebruik maken. |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 29 april 2010 om 19:18 |
| Wedstrijd: Giro d'Italia Naam: Hakkie2 (x2,0) EVANS Cadel (x1,8) BASSO Ivan (x1,6) PELLIZOTTI Franco (x1,4) SASTRE Carlos (x1,2) GARZELLI Stefano (x1,0) ARROYO DURAN David (x1,0) TIRALONGO Paolo (x1,0) VALJAVEC Tadej MASCIARELLI Francesco CARUSO Giampaolo VINOKOUROV Alexandre |
| Geplaatst door Feilluu op vrijdag 30 april 2010 om 08:54 |
| EDIT: vervroegd terug van vakantie, ik lever hem nu in bij de normale startlijst. |
| Geplaatst door montventoux op vrijdag 30 april 2010 om 10:02 |
| Wedstrijd: Tour de France '12 Naam: montventoux (x2,0) CANCELLARA Fabian (x1,8) GESINK Robert (x1,6) KREUZIGER Roman (x1,4) CONTADOR VELASCO Roberto (x1,2) SCHLECK Andy (x1,0) VANDENBROECK Jurgen (x1,0) RASMUSSEN Michael (x1,0) FUGLSANG Jacob KREDER Michel NIBALI Vicenzo MOLLEMA Bauke |
| Geplaatst door Diderick op vrijdag 30 april 2010 om 10:05 |
Lol@montventoux ![]() |
| Geplaatst door niborzerrop op vrijdag 30 april 2010 om 18:12 |
Quote: Voorwaarden Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het vervroegd inleveren van je prono. Dit omdat deelnemers anders misbruik kunnen maken van de mogelijkheid om reserves op te stellen. Je moet je prono in dit topic inleveren voordat het pronotopic waar men de rennerslijst normaalgesproken indiendt is geplaatst voor de desbetreffende wedstrijd. Check dus even of er al zo'n topic is. Daarnaast mag de deelnemer niet meer online komen nadat het pronotopic is geplaatst. Als het pronotopic op 14 april geplaatst wordt, betekent dat dus dat u vanaf 14 april tot aan de deadline van de prono niet online mag komen. Gebeurt dat toch, dan wordt de prono niet meegeteld. Komt u toch online, dan kunt u een prono in het normale pronotopic plaatsen, en voor de duidelijkheid uw prono in dit topic verwijderen. montventoux is niet meer van plan de komende twee jaar online te komen? ![]() |
| Geplaatst door theoowtj op vrijdag 30 april 2010 om 22:35 |
| Naam : theoowtj (x2,0) MARTIN Tony (x1,8) CARRARA Matteo (x1,6) POZZATO Filippo (x1,4) TANKINK Bram (x1,2) KNEES Christian (x1,0) IVANOV Serguei (x1,0) DE WAELE Bert (x1,0) WEGMANN Fabian |
| Geplaatst door hockeymaster op zaterdag 1 mei 2010 om 08:54 |
montventoux heeft de regels nu al gebroken ![]() |
| Geplaatst door Onie op zaterdag 1 mei 2010 om 09:44 |
| @theoowtje: Mss. er even bijzetten voor welke wedstrijd.... Mocht het voor Rund um den ..huppelup... weze ben je ook iets aan de late kant. |
| Geplaatst door Blablabla op zondag 23 mei 2010 om 22:36 |
| Edit: de prono voor de Dauphiné staat er nu en ik ben nog niet op vakantie, dus heb ik bij dat topic ingevuld en haal ik nu mijn prono hier weer weg. |
| Geplaatst door Houdoe op maandag 24 mei 2010 om 12:44 |
| Ik doe niet mee met Prono, maar snap eigenlijk niet hoe er misbruik van gemaakt zou kunnen worden... |
| Geplaatst door dnDaris op dinsdag 1 juni 2010 om 13:06 |
| Wedstrijd: Ronde van Zwitserland Naam: dnDaris (x2,0) GESINK Robert (x1,8) KLÖDEN Andreas (x1,6) SCHLECK Fränk (x1,4) SCHLECK Andy (x1,2) FEILLU Brice (x1,0) HOOGERLAND Johnny (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) HESJEDAL Ryder CANCELLARA Fabian LEIPHEIMER Levi RODRIGUEZ OLIVER Joaquin |
| Geplaatst door OHBnibbik op dinsdag 8 juni 2010 om 17:02 |
| Is het mogelijk om ook bij gewone pronos 3 wissels te hebben ivm het geval als een renner de dag van te voren niet meedoeten jij het niet meer kan veranderen zie Danielson, LL Sanchez |
| Geplaatst door bertjuh op woensdag 9 juni 2010 om 11:35 |
| @OHBnibbik: Er is besloten dit niet te doen. Het is best veel werk elke prono door te lopen op renners die niet meedoen. Omdat je een week van tevoren vaak niet weet wie er allemaal wel en niet meedoen, is er besloten om de mogelijkheid te geven om reserverenners op te geven als je niet in de gelegenheid bent je prono in te vullen en deze in dit topic plaatst. Dit probleem deed zich ook voor bij Kuurne-Brussel-Kuurne, maar meestal gaat het wel goed. |
| Geplaatst door OHBnibbik op woensdag 9 juni 2010 om 12:22 |
| Oke dankjewel |
| Geplaatst door Laatste man op donderdag 17 juni 2010 om 15:02 |
| Morgenochtend naar Cuba. Wedstrijd: Tour de France Naam: Laatste man (x2,0) CONTADOR VELASCO Alberto (x1,8) SCHLECK Andy (x1,6) BASSO Ivan (x1,4) SCHLECK Fränk (x1,2) GESINK Robert (x1,0) NIBALI Vincenzo (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel ARMSTRONG Lance MENCHOV Denis ROGERS Michael |
| Geplaatst door Blablabla op woensdag 23 juni 2010 om 21:37 |
| Wedstrijd: Tour de France Naam: Blablabla (x2,0) CONTADOR VELASCO Alberto (x1,8) SCHLECK Andy (x1,6) MENCHOV Denis (x1,4) GESINK Robert (x1,2) KREUZIGER Roman (x1,0) SCHLECK Fränk (x1,0) WIGGINS Bradley (x1,0) LEIPHEIMER Levi BASSO Ivan SANCHEZ GONZALEZ Samuel BRAJKOVIC Janez |
| Geplaatst door matwiel op vrijdag 25 juni 2010 om 12:31 |
| Wedstrijd: Tour de France Naam: matwiel (x2,0) CONTADOR VELASCO Alberto (x1,8) SCHLECK Andy (x1,6) BASSO Ivan (x1,4) GESINK Robert (x1,2) ARMSTRONG Lance (x1,0) WIGGINS Bradley (x1,0) SCHLECK Fränk (x1,0) KREUZIGER Roman |
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 25 juni 2010 om 16:42 |
| Wedstrijd: Tour de France 2010 Naam: Fernando Escartin (x2,0) CONTADOR VELASCO Alberto (x1,8) SCHLECK Andy (x1,6) MENCHOV Denis (x1,4) SCHLECK Fränk (x1,2) GESINK Robert (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) ARMSTRONG Lance (x1,0) WIGGINS Bradley ROGERS Michael SANCHEZ GONZALEZ Samuel VANDE VELDE Christian Wedstrijd: Osterreich Rundfahrt 2010 Naam: Fernando Escartin (x2,0) SCARPONI Michele (x1,8) MACHADO Tiago Jose Pinto (x1,6) DEVOLDER Stijn (x1,4) MOLLEMA Bauke (x1,2) SINKEWITZ Patrik (x1,0) VAN GARDEREN Tejay (x1,0) RICCO Riccardo (x1,0) WEENING Pieter ALBASINI Michael SAMOILAU Branislau PINOTTI Marco |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 25 juni 2010 om 16:43 |
| @ Fernando, ik acht de kans niet heel groot dat Mollema deelneemt in Oostenrijk, hij neemt na het Edit: Voetbal kijken en posten op WF gaat niet goed samen. Tip: Pieter Weening. |
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 25 juni 2010 om 16:55 |
| WK? De ronde van Oostenrijk begint 4 juli of bedoel je NK? |
| Geplaatst door Blablabla op vrijdag 25 juni 2010 om 23:20 |
| Wedstrijd: Int. Österreich Rundfahrt - Tour of Austria Naam: Blablabla (x2,0) MACHADO Tiago Jose Pinto (x1,8) ALBASINI Michael (x1,6) SCARPONI Michele (x1,4) RICCO Riccardo (x1,2) PINOTTI Marco (x1,0) WEENING Pieter (x1,0) GERRANS Simon (x1,0) VAN GARDEREN Tejay POZATTO Filippo WROLICH Peter MARTENS Paul |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 15 juli 2010 om 12:02 |
| Ik kan de link naar de kalender niet openen. Maar moet er nog iets worden ingeleverd van nu tot de 25e? |
| Geplaatst door remco2103 op donderdag 15 juli 2010 om 12:04 |
| @koldo Dit staat er voor juli op het programma: 03-25 Tour de France 2010 (Fra,HIS) 04-11 Ronde van Oostenrijk (Oos,2.BC) 14-18 Ronde van Madrid (Spa,2.1) 16-25 Ronde van Qinghai Lake (Chi,2.BC) 21-25 Brixia Tour (Ita,2.1) 24-28 Ronde van Wallonië (Bel,2.BC) 25 Clasica de Ordizia (Spa,1.1) 31 Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) 29-02/08 Ronde van Denemarken (Den,2.HC) edit: maar ik weet niet of je voor alle bovenstaande een prono moet inleveren |
| Geplaatst door Feilluu op donderdag 15 juli 2010 om 12:06 |
| Ligt het aan mij of is er nooit een prono van de ronde van oostenrijk geweest? |
| Geplaatst door gwk op donderdag 15 juli 2010 om 12:10 |
| Wedstrijd: Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) Naam: gwk (x2,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel (x1,8) ROCHE Nicolas (x1,6) SANCHEZ GIL Luis Leon (x1,4) POZATTO Filippo (x1,2) RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) PEREZ MORENO Ruben (x1,0) CHAVANEL Sylvain BARREDO LLAMAZALES Carlos CUNEGO Damiano IVANOV Serguei |
| Geplaatst door SAMba op donderdag 15 juli 2010 om 13:38 |
| Wedstrijd: Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) Naam: SAMba (x2,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel (x1,8) RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (x1,6) POZZATO Filippo (x1,4) CUNEGO Damiano (x1,2) BARREDO LLAMAZALES Carlos (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) PEREZ MORENO Ruben (x1,0) KOLOBNEV Alexandr BALLAN Alessandro IVANOV Serguei DEVOLDER Stijn |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 15 juli 2010 om 13:50 |
| @Feilluu: nee, die was vergeten. @Remco: dat zie ik ook, maar ik bedoel de kalender van de Prono. Qinhai Lake denk ik niet, maar Wallonië misschien wel? |
| Geplaatst door SAMba op donderdag 15 juli 2010 om 13:57 |
| Aankomende wedstrijden 31 juli: Classica San Sébastian 01-07 augustus: Tour de Pologne 15 augustus: Vattenfall Cyclassics 17 augustus: Tre Valli Varesine 17-24 augustus: Eneco Tour 22 augustus: GP Ouest France-Plouay 28-19 augustus: Vuelta a España Geen wedstrijden dus voor de 25ste. |
| Geplaatst door gwk op donderdag 15 juli 2010 om 14:09 |
Thanx@SAMba![]() Wedstrijd: Tour de Pologne Naam: gwk (x2,0) BOASSON HAGEN Edvald (x1,8) VOIGT Jens (x1,6) MARCATO Marco (x1,4) WEENING Pieter (x1,2) ALBASINI Michael (x1,0) HOOGERLAND Johnny (x1,0) CHARTEAU Anthony (x1,0) SZMYD Sylwester REDA Francesco GAVAZZI Francesco LASTRAS GARCIA Pablo |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 15 juli 2010 om 14:11 |
| Bedankt @ SAMba. Kun jij die link wel openen? |
| Geplaatst door SAMba op donderdag 15 juli 2010 om 14:51 |
| Ik had het uit dit topic gehaald. Maar ik kan de link openen, ja. |
| Geplaatst door Mohamed op donderdag 15 juli 2010 om 17:57 |
| Wedstrijd: Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) Naam: Mohamed (x2,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel (x1,8) ROCHE Nicolas (x1,6) SANCHEZ GIL Luis Leon (x1,4) POZATTO Filippo (x1,2) VELITS Peter (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) PEREZ MORENO Ruben (x1,0) CHAVANEL Sylvain BARREDO LLAMAZALES Carlos CUNEGO Damiano IVANOV Serguei Wedstrijd: Tour de Pologne Naam: Mohamed (x2,0) BOASSON HAGEN Edvald (x1,8) VOIGT Jens (x1,6) MARCATO Marco (x1,4) WEENING Pieter (x1,2) ALBASINI Michael (x1,0) HOOGERLAND Johnny (x1,0) CHARTEAU Anthony (x1,0) SZMYD Sylwester REDA Francesco GAVAZZI Francesco LASTRAS GARCIA Pablo even gestolen maarja ben op dit moment op vakantie ;c |
| Geplaatst door SAMba op donderdag 15 juli 2010 om 21:15 |
| Normaal ben ik op tijd terug, maar voor de zekerheid: Wedstrijd: Tour de Pologne Naam: SAMba (x2,0) BOASSON HAGEN Edvald (x1,8) VOIGT Jens (x1,6) MARCATO Marco (x1,4) WEENING Pieter (x1,2) ALBASINI Michael (x1,0) HOOGERLAND Johnny (x1,0) CHARTEAU Anthony (x1,0) SZMYD Sylwester REDA Francesco GAVAZZI Francesco LASTRAS GARCIA Pablo Met excuses aan GWK voor het kopiëren. ![]() |
| Geplaatst door Driewieler op vrijdag 16 juli 2010 om 23:24 |
| Wedstrijd: Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) Naam: Driewieler (x2,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel (x1,8) RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (x1,6) POZZATO Filippo (x1,4) CUNEGO Damiano (x1,2) BARREDO LLAMAZALES Carlos (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) PEREZ MORENO Ruben (x1,0) KOLOBNEV Alexandr Ook excuses aan Samba voor het kopiëren |
| Geplaatst door Feilluu op zaterdag 17 juli 2010 om 11:35 |
| Wedstrijd: Tour de Pologne Naam: Feilluu (x2,0) BOASSON HAGEN Edvald (x1,8) VOIGT Jens (x1,6) MARCATO Marco (x1,4) WEENING Pieter (x1,2) ALBASINI Michael (x1,0) HOOGERLAND Johnny (x1,0) CHARTEAU Anthony (x1,0) SZMYD Sylwester REDA Francesco GAVAZZI Francesco LASTRAS GARCIA Pablo Wedstrijd: Clasica San Sebastian (Spa,1.PT) Naam: Feilluu (x2,0) SANCHEZ GONZALEZ Samuel (x1,8) RODRIGUEZ OLIVER Joaquin (x1,6) POZZATO Filippo (x1,4) CUNEGO Damiano (x1,2) BARREDO LLAMAZALES Carlos (x1,0) KREUZIGER Roman (x1,0) PEREZ MORENO Ruben (x1,0) KOLOBNEV Alexandr DEVOLDER Stijn BALLAN Alessandro IVANOV Serguei Ook gekopieerd sorry ![]() |
| Geplaatst door Contadorfan op donderdag 29 juli 2010 om 17:08 |
| Ik heb 2 vragen : Dutch Food Valley Classics, komt daar een prono van? Vattenfall Cyclassic, heeft iemand daar al een deelnemersveld van? Wedstrijd: Vattenfall Cyclassic Naam: Contadorfan (x2,0) BOASSON HAGEN Edvald (x1,8) FARRAR Tyler (x1,6) BENNATI Daniele (x1,4) CIOLEK Gerald (x1,2) BROWN Graeme (x1,0) ROELANDTS Jurgen (x1,0) FLECHA GIANNONI Juan Antonio (x1,0) BRESCHEL Matti BONNET William LASTRAS GARCIA Pablo FERNANDEZ, Koldo |
| Geplaatst door niborzerrop op donderdag 29 juli 2010 om 17:11 |
| @Contadorfan, Die komma's mogen er niet staan. |
| Geplaatst door Contadorfan op vrijdag 30 juli 2010 om 15:52 |
| Kan iemand svp mijn vragen beantwoorden??? |
| Geplaatst door bertjuh op vrijdag 30 juli 2010 om 16:00 |
| Van de Dutch Food Valley Classics komt een prono. En of er een deelnemersveld is van de Vattenfall Cyclassic weet ik niet. Hier staat alleen het team van Sky. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..