Forum - Voorpagina

Geplaats door F4L op vrijdag 11 juli 2008 om 13:08.
Je hebt nu zeg maar twee berichten uitgelicht op de voorpagina, en dan daaronder de rest in een lijstje. Maar in dat lijstje staan niet de twee berichten die uitgelicht zijn, het zou handig zijn als je die er ook nog bij doet.

Reacties

1 [2]
Geplaatst door Leon op zondag 27 juli 2008 om 16:31
Ik was druk aan het sleutelen, en kwam er net pas achter dat ik iets had overschreven. Alles zou weer moeten werken smiley
Geplaatst door ZZzzpiedie op maandag 28 juli 2008 om 18:50
Is het misschien een idee om de topics met hetzelfde onderwerp bij elkaar onder te brengen? Zoals nu zijn er 3 nieuwsberichten over Thomas Dekker. Is het niet een idee om bij het bestaande nieuwsbericht aan te geven dat het gewijzigd is. Bijv. UPDATE:......
De discussies blijven dan wat meer bij elkaar en interessanter lijkt mij.
Geplaatst door Koldo op maandag 28 juli 2008 om 19:29
Dat is waar, bovendien heb ik nog een idee Leon; pictogrammetjes voor de berichten met daarop de het land waar het om gaat of Vuelta of Olympische spelen.
Geplaatst door Koldo op maandag 28 juli 2008 om 20:00
trouwens leon, kun je ff inbouwen dat je bij nieuws bewerken ook de tags kunt wijzigen? er stonden er ergens geen en toen kwam ik erachter dat dit niet kan.
Geplaatst door Selmar op maandag 28 juli 2008 om 20:10
Misschien iets als een categorie waarop je dan eventueel ook kunt sorteren ipv alleen op datum/tijd. Bijvoorbeeld de categorie Tour/Vuelta/OS (zoals Koldo al zei, maar een naam is iets generieker dan een vlaggetje) Voorbeeld:

28/07 19:51 - [Transfers] Robbie McEwen niet langer bij Silence-Lotto (0)

Klikken op [Transfers] filtert dan alle nieuwitems zodat alleen Transfer-geruchten zichtbaar zijn. Zo kun je bijvoorbeeld het nieuws van TdF en Sachsen scheiden als je daar behoefte aan hebt.
Geplaatst door ZZzzpiedie op dinsdag 29 juli 2008 om 13:07
Ik zie dat de eerste vorm van UPDATE al is ingevoerd. Heel mooi smiley. Het is misschien ook handig om dan de datum aan te passen aan het moment van verschijnen zodat het bericht weer boven komt te staan.
Geplaatst door Koldo op dinsdag 29 juli 2008 om 13:10
Wat een goede ideen hier allemaal. nu maar hopen dat leon ze kan uitvoeren.
Geplaatst door Leon op dinsdag 29 juli 2008 om 14:11
Dat idee van ZZzzpiedie, om de berichten van Dekker bij elkaar te houden, kunnen de redacteurs hier gewoon al doen smiley

Koldo; pictogrammen lijkt me niet zo'n heel goed idee, maar wie weet!

Selmar; daarvoor zijn de tags. Al hoeven die binnenkort niet meer zo gebruikt te worden als nu. De zoekfunctie wordt namelijk heel erg verbeterd smiley.

Nogmaals @ Koldo; het tags wijzigen kan even niet nee. Dat kon wel, maar ik heb een nieuw systeem gemaakt en daarom kan het momenteel niet.
Geplaatst door DonQ. op dinsdag 29 juli 2008 om 19:10
Een database van wielrenners zou handig zijn.
Geplaatst door Leon op dinsdag 29 juli 2008 om 19:14
Ben ik mee bezig, DonQ!
Geplaatst door zacht op zondag 14 juni 2009 om 21:28
Mooie nieuwe banner.
De boel zakt wel erg veel naar beneden.
Geplaatst door Koldo op zondag 14 juni 2009 om 21:35
daar wordt nog aan gewerkt geloof ik.
Geplaatst door Leon op zondag 13 september 2009 om 18:38
Op dit moment staat bij wijze van proef het menu links. Onderzoek heeft uitgewezen dat een menu aan de linkerkant van de pagina makkelijker en natuurlijker te gebruiken is. Bij deze dus ook op WielerFlits aan de linkerkant. Het is even wennen waarschijnlijk.

Nu is WielerFlits natuurlijk afhankelijk van haar leden en daarom de vraag: beter of niet?
Geplaatst door Fernando Escartín op zondag 13 september 2009 om 18:39
Nee, rechts bevalt beter. Reacties staan nu ook meer naar rechts en niet centraal in beeld.
Geplaatst door Koldo op zondag 13 september 2009 om 18:39
Ik moet nog ff wennen. Kom over een paar daagjes maar terug.
Geplaatst door F4L op zondag 13 september 2009 om 18:39
Jullie moeten allemaal wennen, net als ik ;p
Geplaatst door Derwin op zondag 13 september 2009 om 18:40
Ik zou zeggen probeer het een dagje en niet allemaal gelijk gaan jammeren dat het niet goed is.
Geplaatst door Onie op zondag 13 september 2009 om 18:42
Wat Leon zegt, dat links wel natuurlijker is, maar omdat ik Wielerflits niet anders ken dan rechts, zal het zeker even wennen worden.

edit; en rechts bedoel ik niet de politieke standpunten van WF maar het menu. smiley
Geplaatst door stoemper op zondag 13 september 2009 om 18:43
lol, bij mij staat het menu gewoon rechts...
Geplaatst door Maikel op zondag 13 september 2009 om 18:43
hmmm, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit, maar ik ben toch geneigd om naar rechts te gaan met m'n muis smiley
Geplaatst door Onie op zondag 13 september 2009 om 18:44
@stoemper; De Waddeneilanden zijn niet in de wijziging opgenomen. smiley
Geplaatst door Alp op zondag 13 september 2009 om 18:45
Op zich vind ik de wijziging goed, alleen mijn gevoel vind het menu nu iets te breed. Rechts lijkt het meer 'uit te lopen'
Geplaatst door stoemper op zondag 13 september 2009 om 18:50
Hee, mijn menu staat ineens linkssmiley

smiley
Geplaatst door Welleke op zondag 13 september 2009 om 19:15
Links kijk ik zelf het eerste, daar lees ik dan ook liever de berichten de inhoud. Nu stoort het blok aan de linkerkant. Het lijnt daarnaast ook niet mooi uit met de blokken aan de rechterkant, waardoor het nog wat drukker oogt.

Vind het geen verbetering, maar ik moet daarbij zeggen dat ik nooit zo snel direct positief ben over een verandering smiley
Geplaatst door Henki op zondag 13 september 2009 om 19:47
Ik zou zeggen, maak er morgen avond een poll over. Dan heeft iedereen een dag kunnen wennen en kan je kijken wat de leden ervan vinden smiley
Geplaatst door droebelde op zondag 13 september 2009 om 20:05
Als het aan mij ligt meugde um terug zetten naar rechts vind ikk.
Geplaatst door Oko op zondag 13 september 2009 om 20:14
Ik ben er al bijna aan gewend eigenlijk smiley
Geplaatst door Jan op zondag 13 september 2009 om 20:19
ik vind t echt niks.
Geplaatst door Verweggistan op zondag 13 september 2009 om 20:42
Links of rechts maakt mij niet zoveel uit; ik vind dat onder het menu de actieve forum topics moeten komen te staan (vooral omdat mensen die off-topic gaan bij nieuwsberichten gemakkelijker en sneller zien dat er een forumtopic over geopend is en dan daar en niet meer in het nieuws bericht gaan reageren, bijv als iemand vandaag het ''Kai Reus wint'' topic had geopend omdat iedereen over ToB begon, hadden nog weinigen dat gezien omdat je eerst naar onder moet scrollen om de actieve forum-topics te kunnen zien) en die headlines kunnnen wel weg.
Geplaatst door Markoes op zondag 13 september 2009 om 23:30
Mij stoort het momenteel een beetje. Maar wellicht is het wennen. Over een aantal dagen kan ik beter oordelen maar momenteel neig ik naar rechts smiley
Geplaatst door Koldo op zondag 13 september 2009 om 23:31
@Markoes: maar je bent geen verstokte PVV'er? smiley
Geplaatst door Hakkie2 op maandag 14 september 2009 om 10:18
Ik vind het echt niks... Het is ook wat onrustiger.

De Linkerkant van het menu is namelijk recht, de rechterkant niet (verschillende lengtes, logisch). Verder zet ik altijd bij vergelijkbare dingen het lees/schrijf gedeelte links en de 'andere' dingen rechts. Persoonlijke voorkeur dus.
Geplaatst door Markoes op maandag 14 september 2009 om 11:12
Lol @ Koldo! smiley
Nee hoor, ik praat puur over de lay out van de pagina hier op WF smiley
Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds iritant!
Geplaatst door Sloffey op maandag 14 september 2009 om 11:30
Ik had gestemd slechter dan rechts maar als je het ff aankijkt is het uiteindelijk toch beter links denk ik
Geplaatst door xistnc op maandag 14 september 2009 om 11:57
Allemaal conservatievelingen hier: verandering is per definitie slecht smiley

Per saldo is het lood om oud ijzer, links of rechts. Maar daarmee is tegelijkertijd gesteld dat er eigenlijk geen enkele reden is voor de verandering. Maar dus ook niet om deze terug te draaien!
Geplaatst door Yarxing op maandag 14 september 2009 om 12:19
ik vind het wel wat hebben dat linkse menu.
Geplaatst door Joop op maandag 14 september 2009 om 14:25
Over het algemeen is men rechts ingesteld dus is het voor het gevoel logischer en rustiger als het Rechts is. Persoonlijk vind ik dat wel beter smiley
Geplaatst door Rein Taaramae op maandag 14 september 2009 om 18:24
Ik denk dat je de poll beter een week later neer kon zetten, dan was iedereen er aan gewend. Dan waren er vast minder mensen die rechts beter vonden.
Geplaatst door waggie op maandag 14 september 2009 om 18:33
Ik vind het zo leeg nu rechts. Ik krijg er gewoon hoofdpijn van.
Geplaatst door niborzerrop op maandag 14 september 2009 om 19:13
Doe mij maar rechts. (Het was vandaag de eerste keer dat ik het zag en dacht WAT IS DIT?! smiley)
Ik, samen met (op dit moment) 55% van de leden, zou zeggen: doe toch maar opnieuw rechts.
Geplaatst door Contadorfan op maandag 14 september 2009 om 20:02
Doe mij maar een mooi plaatje erbij op de voorkant, van een winnende Lars Boom bijv smiley
Geplaatst door ajacied op dinsdag 15 september 2009 om 21:38
Ik ben er nu wel aangewend, en eigenlijk vind ik het wel wel wat praktiser.
Geplaatst door niborzerrop op dinsdag 15 september 2009 om 21:49
Ik niet.
Geplaatst door Verweggistan op donderdag 19 november 2009 om 17:26
Ik ben er nu wel aan gewend. (Toevallig dacht ik er aan dat het menu 'ooit' rechts stond, ik kan het mij bijna niet meer voorstellen, eigenlijk)
Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 19 januari 2010 om 11:27
een vraag: (wanneer) Komt het kopje 'ploegen' weer terug?
Geplaatst door Onie op dinsdag 19 januari 2010 om 13:03
Ben er nu aan gewend dat het menu links staat. smiley
Geplaatst door BettonneRon op dinsdag 19 januari 2010 om 13:43
@verwerggistan
bij het kopje specials zitten ook de ploegenpresentaties dus dan kan je ook zien wie waar rijdt
Geplaatst door stoemper op woensdag 20 januari 2010 om 16:25
@ Verweggistan: De ploegen/renners database moet even een flinke update krijgen, vandaar dat hij een tijdje niet meer zichtbaar issmiley
1 [2]