Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wielrenner gespot
Geplaats door Hermantk op woensdag 18 maart 2009 om 16:54.
Je bent lekker een stukje aan het wielrennen en ziet een tegemoetkomende wielrenner, zoals er zoveel zijn, maar dan realiseer je je ineens: 'Hé, DAT IS...'
Welke wielrenners ben jij al tegengekomen op de fiets?
Reacties
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 18 maart 2009 om 16:55 |
Ik ben tijdens een trainingsritje Carl Verheijen (die woont hier dichtbij) tegengekomen. Zijn TVM-tenue viel me wel op, maar ik realiseerde pas een paar tellen later dat dat Verheijen was. Vol aanzetten dus en proberen een stukje in zn wiel te rijden, helaas was het geen uitrijtraining waar hij mee bezig was ![]() |
| Geplaatst door Jesper op woensdag 18 maart 2009 om 16:56 |
| Tijdens een van mijn tochtjes kwam ik Langeveld en Terpstra tegen (overigens zonder helm, maar dat is voor een ander forum). Ik heb geprobeerd in het wiel te blijven zitten, maar na 50 meter kregen ze me door en versnelde ze ff door, en toen was ik gezien. |
| Geplaatst door Henki op woensdag 18 maart 2009 om 18:07 |
| Ik kwam in de duinen een rabo renner tegen paar weken geleden, ben wel 1-2 km in zijn wiel gaan zitten, maar wie het was zou ik niet weten.. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 18 maart 2009 om 20:28 |
Haha, het is wel meteen duidelijk wat het eerste doel is: In het wiel gaan zitten ![]() |
| Geplaatst door abdel1991 op woensdag 18 maart 2009 om 20:32 |
dit is niet echt gespot, maar ik heb handtekening van aleksandr vinoukourov toen hij hier in helmond(criteria stiphout) reed, en ik heb een handtekening van cunego op een jongerentrui van 2006 die hij won het is natuurlijk niet de officieele maar heb er destijds op ebay 65euro voor gedokt |
| Geplaatst door DonQ. op woensdag 18 maart 2009 om 20:38 |
| Lars Boom, maar dat heb je al snel als je iedere dag bijna langs z'n huis fietst. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 18 maart 2009 om 21:18 |
| Haha, oja, en ik heb de afgekauwde bidon van Mark Cavendish gekregen in Nieuwegein na de slotetappe van de Eneco Tour daar. Dat was in 2007. |
| Geplaatst door StonedCamel op woensdag 18 maart 2009 om 23:34 |
| Ik daarentegen had net pech, stond in ik meen 2006 in de Pyreneeen langs de weg(etappezege Menchov). Rasmussen gooide daar zn bidon weg, maar was net naar de andere kant gelopen om betere fotos te maken. Stond vervolgens aan de verkeerde kant. Met fietsen ben ik volgens mij nog nooit een prof tegengekomen, sowieso niks van gemerkt. |
| Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 19 maart 2009 om 09:41 |
Leuk verhaal.....was bij de Monte Pasci Eroica, en naast mij stond een Italiaan die erg graag bidons van renners wilden hebben. Hij had er al een gekregen van een renner van Saunier. Toen kwam Bettini langs, die man schreeuwen, Paolo mag ik je bidon!!! Dus bettini kijkt niet op of om, maar opeens pakt hij zijn bidon en gooit het in het publiek, die man sprinten als een gek, en had hem....Hij stond te springen als een klein kind met zijn twee nieuwe aanwinsten. @abdel, ik ben jaloers op je, is het het witte shirt van Lampre, of gewoon van de Tour (NIKE) ?? Heb je een foto ervan? |
| Geplaatst door gibofan op donderdag 19 maart 2009 om 09:58 |
| Vinden renners het wel leuk als je een tijd in hun wiel gaan zitten? Op zich begrijp ik wel de aandrang om proberen te volgen. ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 19 maart 2009 om 10:11 |
@gibofan, Boom zit er niet mee, hij schakelt gewoon een tandje bij zodat je er toch af moet. ![]() |
| Geplaatst door gibofan op donderdag 19 maart 2009 om 10:43 |
Ok, maar als er om de paar kilometer een toerist in je wiel komt zitten, kan je training toch plots een stuk zwaarder worden.![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 19 maart 2009 om 10:57 |
| Boven op de Galibier in 2004 kwam ik het hele Rabobank jongeren team tegen, toen nog een praatje gemaakt met Thomas Dekker. |
| Geplaatst door marjiel op zaterdag 21 maart 2009 om 18:37 |
| als vrouwen ook mee tellen ik heb marianne vos 2x gezien op training woont 20km bij me vandaan en het nk tijdrijden parkoer van zaltbommel loopt bij mij door het dorp dus ben ik ook altijd wel van de partij |
| Geplaatst door Allardje op zaterdag 21 maart 2009 om 18:56 |
Ik zie vaak mannen van Skil Shimano, zag er laatst 3 fietsen, 1 er van was Albert Timmer. Ook heb ik Thomas Dekker is voorbij zien razen .. ![]() |
| Geplaatst door droebelde op zaterdag 21 maart 2009 om 19:09 |
| @marjiel, waar woon jij dan? |
| Geplaatst door marjiel op zaterdag 21 maart 2009 om 19:16 |
| @droebelde woon in brakel. keer punt van tijdrit parcours. ben vorig jaar in brakel belgie geweest bij de zwarte van brakel langs geweest (van petegem). van houwelingen woont trouwen in zaltbommel de skoda van hem staat daar geregeld en zie hem wel is in de stad |
| Geplaatst door Hermantk op zaterdag 21 maart 2009 om 19:18 |
| @Allardje, woon je in de buurt van dat huis van hun dan? |
| Geplaatst door Allardje op zaterdag 21 maart 2009 om 19:19 |
Nee van Thomas Dekker zeker niet, maar die zag ik toevallig is een keer, op zijn tijdritfiets met iPod in de oren haha. woon in Overijssel.. bij Albert Timmer (Gramsbergen) woon ik dus wel redelijk bij in de buurt |
| Geplaatst door gilly op zondag 22 maart 2009 om 13:51 |
| Bij ons in limburg zijn altijd atb-toertochten, hier doet roy kurvers altijd met mee. Helaas kan ik zijn wiel nooit houden....... |
| Geplaatst door Reinieros op zondag 22 maart 2009 om 15:46 |
| Ik ben marianne Vos ook wel eens tegen gekomen. Zij woont hier vlakbij. Een andere keer toen ik terug van school fietste kwam er over de grote weg een derny met daarachter een rabobanker langs. Geen tijd gehad om hem te herkennen. Misschien Lars Boom, woont hier ook niet zo ver vandaan, ik ben vanochtend nog door Vlijmen gefietst....Toevallig vorige week naar de sportarts geweest en ik kwam er daar pas achter dat hij ook de ploegarts van Skil-Shimano is. Was ook wel leuk, we hebben nog even zitten babbelen over Parijs-Nice ![]() |
| Geplaatst door Jan op maandag 23 maart 2009 om 12:28 |
| haha! Wij rijden altijd met Profs en oud profs en amateurs het rondje "eiland" Den Bakker, Talen , Lois de Koning, Maaskant etc.. |
| Geplaatst door Martos op maandag 23 maart 2009 om 15:41 |
Ik ben in de voorjaarsvakantie Erik Dekker en zijn vrouw bij de burger king op schiphol tegen gekomen![]() |
| Geplaatst door martynn op maandag 23 maart 2009 om 15:50 |
ik ben toen Lars Boom op de vijlenerbos tegen gkome helaas kwam k natuurlijk af en hy opp... mjaa 10 min later realiseer je pas dt ut Boom ws |
| Geplaatst door Koldo op maandag 23 maart 2009 om 15:53 |
Ik reed twee jaar geleden de Cauberg op. Toen ik boven op een bankje op mijn vader wachtte, liep ... Lange Frans langs Ik weet het, het is geen wielrenner maar het was wel op de Cauberg ![]() |
| Geplaatst door achilles op maandag 23 maart 2009 om 18:06 |
Ben een paar jaar geleden in de driedaagse de panne koksijde de ploegbus(en de renners) van unibet.com tegengekomen. Rit was juist gedaan, alle renners stonden rond de ploegbus en ik zag Baden 'cookie' Cooke (zo noemden ze hem). Heb daarna nog een bidon gekregen wat een collector's item moet zijn want de ploeg mocht in bijna geen enkele koers starten ![]() |
| Geplaatst door Angus op maandag 23 maart 2009 om 19:17 |
| Hier in het Limburgse kom je rond deze tijd (voorjaar) bijna dagelijks profs tegen. Een aantal van die mannen wonen in Lanaken en omgeving en trainen vaak hier in de omgeving. Gisteren Tankink nog tegemoet gekomen, vlakbij Vise. |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 24 maart 2009 om 17:54 |
@Achilles, haha ik heb ook zo'n bidon ![]() Eneco Tour 2007 in Nieuwegein, gelukkig kreeg ik daarna dus nog Cavendish' bidon ![]() |
| Geplaatst door Martos op zaterdag 28 maart 2009 om 11:42 |
| En ik heb bram schmitz héél vaak gespot want het is de neef van mijn neefje dus 4x per jaar op een verjaardag zie ik hem wel:P |
| Geplaatst door Moutingho op zaterdag 28 maart 2009 om 15:17 |
Jurgen Vandenbroeck woont hier om de hoek dusja ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op zaterdag 4 april 2009 om 17:49 |
Deze week Carl Verheijen weer tegengekomen. Kon nu lekker lang mee en ook nog even praatje gemaakt ![]() |
| Geplaatst door FerryO op maandag 6 april 2009 om 09:51 |
Ik ben mezelf wel eens tegengekomen, had te weinig gedronken en gegeten dus toen kwam ik niet meer vooruit ![]() |
| Geplaatst door Koldo op maandag 6 april 2009 om 10:09 |
Haha, ja ik denk dat er hier ook wel mensen zijn de de Man met de Hamer zijn tegen gekomen ik nog niet, anders zou ik zijn handtekening vragen. |
| Geplaatst door Henki op maandag 6 april 2009 om 10:20 |
haha, nou das het laatste waar je aan denkt hoor Koldo ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op maandag 6 april 2009 om 13:12 |
Ik kwam zaterdag tijdens de Ronde voor Toeristen Niki Terpstra tegen, hij reed de andere kant op, helaas heeft dat rondje fietsen op zaterdag hem niet gebracht wat hij waarschijnlijk hoopte ![]() |
| Geplaatst door sprinter op maandag 6 april 2009 om 13:54 |
| @ StonedCamal: leuk, wil de Ronde voor Toeristen ook nog wel eens rijden. Welke afstand deed jij? |
| Geplaatst door Hermantk op maandag 6 april 2009 om 19:10 |
@FerryO, ik twee weken geleden voor de eerste keer ![]() Was de avond ervoor uitgegaan (3 uur slaap), lange schooldag gehad, mn drinken was op na 70km en ik was ook door mn eten heen. Leek wel alsof ik niks meer kon opnemen ![]() Moest nog 20km naar huis en heb daar bijna een uur over gedaan :') Het ergste was dat ik me niet meer goed kon concentreren op het verkeer en zelfs vastklikken ging amper ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op maandag 6 april 2009 om 20:17 |
| @sprinter: Ik reed de 140km het was echt ontzettend gaaf, die sfeer in Vlaanderen eromheen is gewoonweg fantastisch. Het is wel erg druk, wat jammer is want daardoor moest ik op zowel de Paterberg als de Koppenberg lopend naar boven, het stopte over de hele breedte van de weg voor me op dus er was geen doorkomen aan. Voor de rest is het gewoon ontzettend gaaf! |
| Geplaatst door Allardje op zaterdag 25 april 2009 om 16:17 |
| zag vandaag weer Rabo-renner in de buurt van Lemerleveld.. kon hem alleen niet herkennen want zat in de auto.. |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 25 april 2009 om 16:26 |
| ik ga binnenkort mezelf spotten op de rollenbank voor de spiegel. heb rugklachten en wil mijn houding is goed bekijken. |
| Geplaatst door Jan op zondag 26 april 2009 om 11:53 |
| @zacht, heb je je fiets aan laten meten, of heb je 'm zelf gekocht? Ik haalde laatst Van Poppel en Mirjam Melchers in op de rijksweg bij eindhoven in een auto van cervelo. |
| Geplaatst door zacht op zondag 26 april 2009 om 13:58 |
| @Jan, zelf gekocht, laten afstellen op mijn postuur bij open dag van wielervereniging. Ik geloof wel dat dat goed zit, alleen schijn ik te verkrmpt op mijn fiets te zitten. |
| Geplaatst door devries0 op zondag 26 april 2009 om 18:25 |
Na de toertocht van de Amstel Gold '09 liep ik op de Cauberg Boogerd tegen het lijf. Verder was ik vanmorgen bij de start van LBL en kwam ik Mart Smeets tegen en weer Boogerd. Een vrouw vroeg aan Smeets: mag ik u wat vragen. Zegt smeets: mevrouw dat doet u al. ![]() |
| Geplaatst door Henki op zondag 26 april 2009 om 18:26 |
haha dat is wel humor ![]() |
| Geplaatst door Markoes op zondag 26 april 2009 om 21:35 |
Ik kwam zaterdag op de postbank een groepje van een stuk of 8 rabo;s tegen.. toen ik goed keek leek het de seniorenclub te zijn Allemaal ouwe knarren in een rabo pakkie |
| Geplaatst door Hermantk op zondag 26 april 2009 om 23:29 |
*POSBANK, leer het nou eens Geen postbank ![]() (zou anders trouwens al ING-berg heten) |
| Geplaatst door Hermantk op zondag 26 april 2009 om 23:30 |
| @Devries, haha, geweldig van Mart :P |
| Geplaatst door Hermantk op zondag 26 april 2009 om 23:30 |
| @Devries, haha, geweldig van Mart :P |
| Geplaatst door Markoes op maandag 27 april 2009 om 12:21 |
| Haha sorrrry ik type t altijddd verkeerd |
| Geplaatst door roger007 op dinsdag 28 april 2009 om 14:35 |
| ik kom altijd kenny van hummel tegen die woont in elden(bij arnhem) en Thijs Al die woont in Elst |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
329 stemmen.

Misschien Lars Boom, woont hier ook niet zo ver vandaan, ik ben vanochtend nog door Vlijmen gefietst....