Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Het grote off-topic-topic (IV)
Geplaats door zacht op zondag 28 maart 2010 om 21:02.
Lijkt me duidelijk waarvoor dit bedoelt is.
Reacties
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 6 april 2010 om 21:09 |
| @zacht: Na unibet/email-gate heeft Elbosco besloten dat hij de banden met SF liever wat losser hield, omdat deze actie niet zo fijn was. En wat links naar andere sites betreft: in het nieuwstopic worden concurrenten gelinkt en hier mag je alle overigen plaatsen (kijk anders maar eens op mijn profiel). |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 6 april 2010 om 21:26 |
| @Koldo Bedankt voor de toelichting. |
| Geplaatst door frederik850 op dinsdag 6 april 2010 om 21:34 |
Messi 3-1 Arsenal. Fenomenaal gewoon. ![]() |
| Geplaatst door maikel11 op woensdag 7 april 2010 om 11:31 |
| Jammer genoeg niet live gezien. |
| Geplaatst door Tammeej op woensdag 7 april 2010 om 15:05 |
| 4-1 zelfs. Nog 9 doelpunten en hij heeft 48 goals, wat betekent dat hij de meest scorende persoon in één seizoen voor Barcelona ooit is(Ronaldo had 47). |
| Geplaatst door gwk op woensdag 7 april 2010 om 22:43 |
Hiep hiep hoera, toch nog 'Nederlands' succes in de Champions League . |
| Geplaatst door zacht op woensdag 7 april 2010 om 22:59 |
| Grappig hoe één van de in Nederland meest gehate clubs sympathie kan verwerven door er wat landgenoten neer te planten. Martin Jol was nog 'gewoon' een landverrader, met Jan Wouters steeg de knuffelwaarde al enigzins, en Makaay brak de boel open. Nu, met een NL-zuiger, een NL-duikelaar, en een NL-brombeer betrapte ik mezelf er op dat ik het best OK vond zo. Al blijft het zuur voor Sar. |
| Geplaatst door Tammeej op woensdag 7 april 2010 om 23:12 |
| Toch mooi dat de lelijkste ploeg uit het voetbal nu uit de Champions League ligt. Ook al zitten er nu nog duitsers in O.o |
| Geplaatst door gwk op woensdag 7 april 2010 om 23:18 |
| @zacht, Voor mij is het meer anti MU(lees: kauwgomkauwende Ferguson ) dan pro-Bayern. Daarbij vind ik het uiteraard mooi dat (wederom) een Nederlander beslissend is geweest (hopelijk kan hij het vol houden t/m het WK . Al vrees ik het ergste...) En ja het is idd erg sneu voor mr. Edwin, die had ik het ook zeker gegund. |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 8 april 2010 om 17:30 |
134 leden online![]() |
| Geplaatst door Onie op donderdag 8 april 2010 om 17:34 |
Gezellig druk ![]() |
| Geplaatst door maikel11 op donderdag 8 april 2010 om 19:39 |
| Aangezien hier veel mensen zijn die veel meer van computers etc weten dan ik. Stel ik mijn vraag maar hier: Weet er iemand hoe je er voor zorgt dat je geen mailtjes meer krijgt van een bepaalde afzender ( ik gebruik hotmail ) ik krijg al wekenlang 5 mailtjes per dag ongeveer. En dat begint me nu wel heel erg te frustren. Bij voor baat dank |
| Geplaatst door waggie op vrijdag 9 april 2010 om 10:08 |
| Kijkt iemand hier op donderdagavond het programma "Eeuwige roem" op Nederland 1 om 20:30? Een aantal ex-sporters strijden met elkaar in enkele sportieve onderdelen om de titel "Eeuwige roem". Raboploegleider Erik Dekker doet hier aan mee! |
| Geplaatst door Diever op vrijdag 9 april 2010 om 12:03 |
| Ja! Was maar net door.. Maar de reden dat ik kijk is Erik Dekker... Dus laat hem nog maar een opaar afleveringen mee spelen.. Het is wel grappig om te zien hoe fanatiek en blij ze zijn aols ze hebben gewonnen.. Echt kinderen dan Een mooi concept iig! |
| Geplaatst door frankjanssens op vrijdag 9 april 2010 om 12:12 |
| Concept is Bels volgens mij |
| Geplaatst door frankjanssens op vrijdag 9 april 2010 om 12:14 |
| @ GWK Geen voetbalfan denk ik he? Erwin van de Sar is de linkerspits van ijsselmeervogels 11 Edwin staat onder de laat bij Man U |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 9 april 2010 om 18:37 |
Quote van Rabosport: Voor ploegleider Piet Kuijs was het belangrijkste, dat Wilco Kelderman (foto) nog in koers is en geen van zijn renner betrokken was bij een grote valpartij in de finale van de rit.. Kelderman reed aan het begin van de 175 kilometer lange etappe in een gat en liep daarbij twee lekke banden op. Kuijs bevindt zich met zijn wagen in negentiende positie van de karavaan, dus het duurde even voor hij bij zijn coureur was. Daarna wilde de ploegleider de renner mee op sleeptouw nemen naar het peloton, maar dat mocht niet van juryleden. Kuijs: "Die jongen dreigde in een niemandsland te geraken, want het peloton reed toen vijftig in het uur. Ik heb alle regels aan mijn laars gelapt en Wilco teruggebracht tot de wagens. Boetes genoeg, maar Wilco is nog in koers en dat vind ik het allerbelangrijkste. Anders had hij echt het einde van deze rit niet gehaald." De etappekoers duurt tot en met zondag, wanneer twee ritten op het programma staan, een tijdrit in de ochtenduren en een hele lastige rit in lijn 's middags. Kijk zo hoort het, lak aan die jury ![]() |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 9 april 2010 om 18:38 |
| @Frank, Wel voetbalfan, maar geen fantastisch typist ![]() |
| Geplaatst door yoeri103 op vrijdag 9 april 2010 om 19:58 |
| landis wat een ******** **** was dat, ik had die hele tour uit mijn geheugen verbannen |
| Geplaatst door marten94 op zaterdag 10 april 2010 om 12:07 |
Ik heb een groot probleem , ik moet namelijk morgen weg en ik kom pas weer terug om 5 uur en ik vrees dat dan de koers al afgelopen is of iig al beslist is. Weet iemand hoe die site heet waarop je de samenvatting kan kijken zonder de uitslag te weten? Bij voorbaat bedankt! |
| Geplaatst door stoemper op zaterdag 10 april 2010 om 12:17 |
| @ yoeri: Ik vind het mooi om dat filmpje weer te zien, want laten we eerlijk zijn: het was toch een prachtige Tour? |
| Geplaatst door tendam op zaterdag 10 april 2010 om 12:50 |
| Ik zal niet zeggen dat ik hem kende, maar de Poolse president Kaczynski is vandaag omgekomen in een vliegtuigongeluk, samen met de chefstaf van het Poolse leger, de president van de Poolse centrale bank, de staatssecretaris van Buitenlandse Zaken en nog zo'n 80 anderen. Groot deel van de Poolse elite in een klap weg. Bizar. |
| Geplaatst door yoeri103 op zaterdag 10 april 2010 om 13:12 |
| @stoemper, inderdaad in principe een mooie, spannende tour die lang open lag en verrassend was, daarom de deceptie des te groter dat landis uit het verkeerde potje snoepte. |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 10 april 2010 om 16:44 |
| Voetbaluitslagen 10/4/2010: Lombardijen 4 3-6 SHO 8 Hierdoor vindt SHO 8 weer aansluiting met de middenmoot. Ondanks dat er nog heel wat inhaalwedstrijden te spelen zijn, is de titel uit zicht. |
| Geplaatst door Onie op zaterdag 10 april 2010 om 17:51 |
| Ah, Koldo is helderziend? Quote: Voetbaluitslagen 11/4/2010: |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 10 april 2010 om 20:03 |
| Ahum. Excuses. |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 10 april 2010 om 22:31 |
| Grappig: Startnummer 64 uit Ronde van Drenthe raakt op parcours van Bevrijdingstocht in gesprek met radioman Ze is niet gefinisht, maar wie is het? |
| Geplaatst door yoeri103 op zondag 11 april 2010 om 18:01 |
| heel raar filmpje geensceneert? |
| Geplaatst door xistnc op zondag 11 april 2010 om 20:36 |
| Op dit moment Michael Boogerd in Bananasplit bij Frans Bauer |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 13 april 2010 om 18:25 |
| Vanavond 'beslissing' in de competitie... (?) I hope (uiteraard) so . |
| Geplaatst door tendam op dinsdag 13 april 2010 om 18:27 |
| Blegh, FC Twente kampioen. Lijkt me niks. |
| Geplaatst door Diderick op dinsdag 13 april 2010 om 21:34 |
1-0 voor AZ tot nu toe ![]() |
| Geplaatst door marten94 op dinsdag 13 april 2010 om 21:39 |
Ziet er idd goed uit , als Ajax verder alles wint, kan Feyenoord hun grote aartsrivaal het kampioenschap geven.![]() |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 13 april 2010 om 22:11 |
Quote van gwk: Vanavond 'beslissing' in de competitie... (?) Nee dus... |
| Geplaatst door hockeymaster op woensdag 14 april 2010 om 11:34 |
Twente 4 kampioen en Feyenoord 4e ![]() Feyenoord 4 life!! |
| Geplaatst door gwk op woensdag 14 april 2010 om 18:27 |
| Respect@Joep Rozendal. Hij wint de Noordpoolmarathon. Hij legde de ruim 42km af in 5 uur en 58 seconden. Onderweg werd hij geteisterd door sneeuwstormen, gemiddelde temperatuur was -20 . Er deden 25 mensen mee. |
| Geplaatst door Verweggistan op woensdag 14 april 2010 om 21:48 |
| En het barbecue weer in Bergen krijgt vandaag een 9. |
| Geplaatst door Jan op donderdag 15 april 2010 om 13:28 |
| Feijenoord-Ajax in 2 wedstrijden gespeelt.... |
| Geplaatst door gwk op donderdag 15 april 2010 om 13:34 |
| Belachelijk besluit... |
| Geplaatst door Jan op donderdag 15 april 2010 om 14:06 |
| Scheelt weer een burgemeesterspost. |
| Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 15 april 2010 om 14:08 |
| Een knieval voor de hooligans, en voor het geld. Nu dus 2 wedstrijden in een vol stadion met alleen thuissupporters. Met sport heeft het allang niks meer te maken. Wat mij betreft spelen ze die wedstrijd in het stadion van Veendam met alleen ME op de tribune. Voor de echte fans is de lol er af. |
| Geplaatst door yoeri103 op donderdag 15 april 2010 om 14:19 |
| @hockeymaster grappig, je noemt jezelf hockeymaster en schrijft op een wielersite dat bijna failliet voetbalclubje 4de in de competie moet worden. ![]() |
| Geplaatst door lemmens op donderdag 15 april 2010 om 17:48 |
Het is al gedaan tussen Advocaat en de Rode Duivels.![]() |
| Geplaatst door tendam op donderdag 15 april 2010 om 18:00 |
| Niet echt verrassend, het was niet zo'n gelukkig huwelijk. Advocaat voelde zich 'n beetje miskend, geloof ik, en de Russische roebels zullen hem ook wel goed in de oren hebben geklonken. |
| Geplaatst door achilles op donderdag 15 april 2010 om 18:28 |
| Van de twitter van Vannieuwkerke: Fränk Schleck vader van dochter op z'n 30e verjaardag: Leea 2.8 kg zwaar en 47 cm groot. Ze blazen de komende jaren samen de kaarsjes uit. |
| Geplaatst door achilles op donderdag 15 april 2010 om 18:31 |
| Ook leuk op sporza spelen ze een koersmoment na. |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 15 april 2010 om 20:27 |
| ik had de vraag goed. |
| Geplaatst door maikel11 op donderdag 15 april 2010 om 20:40 |
te makkelijk![]() |
| Geplaatst door Koldo op zondag 18 april 2010 om 18:00 |
| Gebeurt niet vaak, dat het grote off-topic topic niet meer in de lijst links staat. Vraag: heeft iemand voor mij een livestream van de nos, voor de samenvattingen vanavond? Of zou die van de AGR nog een uur blijven lopen? edit: hier overigens aub geen uitslagen of verwijzingen ernaar plaatsen. |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 18 april 2010 om 18:05 |
| Voor de geïnteresseerden: Anderlecht is voor de 30e keer Belgisch landskampioen geworden! Op het veld van de aartsrivaal Club Brugge won het met 1-2 en kon het feest beginnen. Samen met de zege van Gilbert zorgt dit ervoor dat vandaag één van de mooiste sportdagen is van mijn leven ![]() |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
328 stemmen.

.
) dan pro-Bayern. Daarbij vind ik het uiteraard mooi dat (wederom) een Nederlander beslissend is geweest (hopelijk kan hij het vol houden t/m het WK
. Al vrees ik het ergste...) 
Een mooi concept iig! 
, ik moet namelijk morgen weg en ik kom pas weer terug om 5 uur en ik vrees dat dan de koers al afgelopen is of iig al beslist is. Weet iemand hoe die site heet waarop je de samenvatting kan kijken zonder de uitslag te weten?
Bij voorbaat bedankt!