Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Nieuws V
Geplaats door Koldo op dinsdag 2 maart 2010 om 14:41.
Hoewel wij ons best doen om (belangrijk) nieuws z.s.m. op de site te publiceren, kan het gebeuren dat je nieuws ergens anders ontdekt dat hier nog niet bekend is gemaakt. Zend het dan hier in, of zet hieronder een link.
Reacties
| Geplaatst door horsm op dinsdag 30 maart 2010 om 23:36 |
| @Yarxing, interessante suggestie.... is 'tt niet een beetje een trend aan het worden? Dat de toprenners hun eigen sponsor meenemen naar een ploeg? En dat de rollen a.h.w. worden omgedraaid.... Contador had, meen ik, een sponsor die in hem persoonlijk geinteresseerd is. Armstrong die zijn eigen ploeg bezit... (of hoe zat dat ook alweer?) |
| Geplaatst door DappereDuiven op woensdag 31 maart 2010 om 10:14 |
| Cavendish rijdt in Amerika en niet in de Giro (nu.nl) |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 31 maart 2010 om 10:30 |
| Met de komst van vijf jonge renners is het Rabo-Giant Offroad Team voor dit jaar compleet. De renners Gert-Jan Bosman (17), Lars van der Haar (18 - foto)), Mike Teunissen (17), Emiel Dolfsma (17) en Michiel van der Heijden (18) zullen komend najaar toetreden tot het Rabo-Giant Offroad Team. Met de komst van dit jeugdige vijftal is het Rabo-Giant Offroad Team compleet. Eerder werden al de veldrijders Gerben de Knegt en Bart Aernouts, alsmede de mountainbikers Emil Lindgren, Fabian Giger, Adam Craig, Erik Groen, Tim Lemmers, Marco Minnaard en Jelmer Jubbega gepresenteerd. Er rijden in totaal veertien renners voor de ploeg van teammanager Jan ten Tusscher. Ploegleider Richard Groenendaal toonde zich verheugd over de komst van de vijf jonge beloften. "We willen deze renners een goede toekomst bieden", aldus de voormalig wereldkampioen veldrijden. "Ik wil mijn ervaring inbrengen om ze naar die toekomst te begeleiden. Bij het Rabo-Giant Offroad Team krijgen ze een brede opleiding, met vanaf 2011 ook een uitgekiend wegprogramma." Ook ambities op de weg Emiel Dolfsma heeft als enige al een definitieve keuze voor het veldrijden gemaakt, Michiel van der Heijden is een echte offroad-renner. Hij combineert het mountainbiken met het veldrijden. Van der Heijden treedt in oktober in dienst bij het Rabo-Giant Offroad Team. Mike Teunissen en Gert-Jan Bosman zijn veldrijders, maar hebben ook ambities op de weg. "Het voordeel van onze ploeg is, dat zij eventueel kunnen doorstromen naar het Rabo Continental Team", aldus Groenendaal. ,,Ze zijn allemaal jong en moeten nog hun weg vinden als wielrenner. Het gaat in eerste instantie om het plezier en het opdoen van ervaring. Een keuze voor een bepaalde discipline hoef je als eerste- of tweedejaars belofte nog niet te maken. De programma’s bieden bij jonge renners ook nog de mogelijkheid om onderdelen te combineren." Droom Van der Haar komt uit Groenendaal werkte afgelopen winter al samen met Lars van der Haar. Een reden voor de 18-jarige renner om Groenendaal te volgen naar het Rabo-Giant Offroad Team. "Die samenwerking is me erg goed bevallen", aldus de nummer tien van het afgelopen WK veldrijden voor beloften. "Ik leer enorm veel van Richard. Hij kent alle parcoursen en weet qua techniek welke keuzes ik moet maken. Ik heb ook ondervonden dat mijn basis nog niet goed genoeg was. Daar gaan we deze zomer hard aan werken." Van der Haar is blij dat hij naast de ervaren Gerben de Knegt en Bart Aernouts komende winter ook vier jonge teamgenoten krijgt. "Het is altijd een droom van me geweest om voor Rabobank te mogen rijden. In een goed team kun je elkaar stimuleren en dat werkt vervolgens heel motiverend." Dit zou toch wel binnen 24 uur op WF moeten staan. (bijna) |
| Geplaatst door dvdl op woensdag 31 maart 2010 om 13:32 |
| 'Innovatieve' selectiewijze voor Sky in Tour |
| Geplaatst door Koldo op woensdag 31 maart 2010 om 13:56 |
| Ik snap eerlijk gezegd weinig van het bericht. De renners hebben gezegd dat ze willen weten op basis waarvan je geselecteerd wordt en wie het beslist. Maar wat hebben de renners nu zelf beslist? De criteria voor selectie? Maar die zijn niet gepubliceerd. Vaag bericht... |
| Geplaatst door gwk op woensdag 31 maart 2010 om 14:58 |
| Deelname RVV in gevaar voor Frederik Willems. |
| Geplaatst door dvdl op woensdag 31 maart 2010 om 15:16 |
| @Koldo: ik ben het met je eens, vandaar ook de aanhalnigstekens. Op nusport ook iets over sky. |
| Geplaatst door F4L op woensdag 31 maart 2010 om 17:41 |
| Proloog van de Settimana Ciclistica Lombarda, het parcours was de 6,6 kilometer lange beklimming van de Colle de Gallo, die we allemaal nog kennen uit de Giro. Daar werd toen een mini coup gepleegd door onder meer Leipheimer, Garzelli, Pellizotti en een aantal anderen: Ordine d'arrivo 1. Michele Scarponi (Androni Diquigiovanni) in 14'55" 2. Matteo Carrara (Vacansoleil) a 16" 3. Prezemyslaw Niemec (Miche) a 20" 4. Riccardo Riccò (Flaminia) a 21" 5. Luca Zanasca (CDC Cavaliere) a 29" 6. Rob Ruijgh ( 7. Emanuele Sella (Carmiooro NGC) a 35" 8. Sergio Pardilla (Carmiooro NGC) a 37" 9. Riccardo Chiarini (De Rosa Stac Plastic) a 39" 10. Carlos Ochoa (Androni Diquigiovanni) Vanavond om 19:00 hier een verslag van de tijdrit (links op Rai Sport +/Piu klikken) |
| Geplaatst door kartje op woensdag 31 maart 2010 om 17:43 |
| ah Scarponi. En zie nog 2 andere dopingzonderaars ook (ricco en sella). Zouden ze nog zo dom zijn? |
| Geplaatst door F4L op woensdag 31 maart 2010 om 18:08 |
| Geen Boassan Hagen in de Ronde |
| Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 1 april 2010 om 07:58 |
| De Rabobankploeg rijdt de ronde van Vlaanderen met speciale brillen. Omdat de "oortjes" steeds vaker ter discussie staan, zal de ploeg rijden met brillen waarop koersinformatie en Twitter-berichten vanuit de ploegleiderswagen worden geprojecteerd op de brilglazen. De brillen zijn ook uitgerust met een Webcam zodat de ploegleiders mee kunnen kijken met de renners. Foto |
| Geplaatst door zacht op donderdag 1 april 2010 om 08:04 |
| Gaan ze die dingen nu eindelijk gebruiken voor de hele ploeg ? Gesink reed er het laatste deel van de Vuelta al mee las ik ooit op zijn twitter. Mooi spul, mede ontwikkeld op de Universiteit van Delft. |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 1 april 2010 om 09:36 |
| *kuch* |
| Geplaatst door dvdl op donderdag 1 april 2010 om 09:55 |
| @Ivo: Wie nu nog klaagt over slecht materiaal bij Rabo, moet Belg worden. Overig nieuws: de man die zowat eigenhandig de wielerwereld om zeep hielp (nou ja) met zijn er doorgedrukte Pro Tour doet nog maar eens zijn zegje in de Volkskrant. |
| Geplaatst door horsm op donderdag 1 april 2010 om 10:21 |
| @dvdl dank voor de link. ik vind overigens dat Verbruggen volledig gelijk heeft. zolang selectie van wedstrijden niet op basis van prestaties gaat maar op basis van afspraken, contracten, commerciele belangen etc. blijft wielrennen meerl spektakel & vermaak dan topsport. |
| Geplaatst door dvdl op donderdag 1 april 2010 om 10:24 |
| @horsm: hij heeft in dit stuk ook gelijk, ja. Zelfs de Pro Tour is een goed idee, maar het had nooit ingevoerd mogen worden zonder een brede overeenstemming. |
| Geplaatst door vlek op donderdag 1 april 2010 om 10:42 |
| @ dvdl; Is het hele idee van de ProTour nu niet juist tegenstrijdig met het idee van selectie op basis van resultaten? |
| Geplaatst door F4L op donderdag 1 april 2010 om 10:49 |
| Geen 1 april grap: 01.04.2010 The Italian team Lampre-Farnese Vini has been registered as a UCI ProTeam by the International Cycling Union. On January 25th, the UCI announced that the Lampre-Farnese Vini team had been provisionally registered until 31st March 2010. Following an examination of the team’s file on this date, the Lampre-Farnese Vini team’s situation is judged to be in compliance with the regulations, and the Licenses Commission has deemed the matter closed. |
| Geplaatst door dvdl op donderdag 1 april 2010 om 10:50 |
| @vlek: in de huidige situatie zeker, als gevolg van een te snelle en onzorgvuldige invoering ervan. Maar een model Pro Tour kan wel garant staan voor een goede professionalisering van de wielersport, en daarbinnen kun je ook echt iets bedenken dat nieuwe ploegen of uit een lagere klasse op basis van prestaties kunnen promoveren/uitgenodigd worden voor belangrijke wedstrijden. Probleem blijft de Tour, want daar wil iedereen bij zijn. Kun je ook iets op verzinnen, zelfs een status aparte. |
| Geplaatst door Vittal op donderdag 1 april 2010 om 10:56 |
| Pozatto heeft griep en is dus niet 100% voor de ronde http://www.demorgen.be/dm/nl/1001/Wielrennen/article/detail/1087734/2010/04/01/Virus-heeft-nu-ook-Katusha-en-Pozzato-te-pakken.dhtml al is het vanuit prono-technisch opzicht natuurlijk dom om dit te plaatsen |
| Geplaatst door gwk op donderdag 1 april 2010 om 11:24 |
| Maar wel zo eerlijk cq professioneel... |
| Geplaatst door Onie op donderdag 1 april 2010 om 11:27 |
| rit 3a: De Panne - De Panne 11:14 Wind De wind op kop maakt het loodzwaar. De renners halen nog nauwelijks 30 km/u. De Panne lijkt zo verder weg dan ooit. edit: Voor de Belgen onder ons is er al beeld. |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 1 april 2010 om 11:32 |
| Voor iedereen is er beeld. |
| Geplaatst door Vastaranta op donderdag 1 april 2010 om 12:01 |
| Farrar |
| Geplaatst door LeichteMänner op donderdag 1 april 2010 om 12:04 |
| 01. Tyler Farrar (VS) 02. Robert Wagner (Dui) 03. Kenny van Hummel (Ned) 04. Robbie McEwen (Aus) 05. Sjef De Wilde 06. Luca Paolini (Ita) 07. Wouter Weylandt 08. Stefan van Dijck (Ned) 09. Borut Bozic (Svn) 10. Manuel Belletti (Ita) |
| Geplaatst door Onie op donderdag 1 april 2010 om 12:04 |
| Ochtendetappe gewonnen door Farrar voor Wagner en v. Hummel 3e. |
| Geplaatst door waggie op donderdag 1 april 2010 om 13:55 |
| Contador betrapt op doping in Tour 2009! |
| Geplaatst door dvdl op donderdag 1 april 2010 om 14:40 |
| Nu op Rabo Sport Raboploeg voor ´Mergelland´ en ´Köln´: De Raboploeg start met een mix van routiniers en ´youngste... http://bit.ly/cpRFnF |
| Geplaatst door F4L op donderdag 1 april 2010 om 15:36 |
| Tweede etappe Settimana Ciclista Lombarda: 1. Bartosz Huzarski 2. Michael Stevenson 3. Manuele Caddeo 4. Roberto Ferrari + 30s 5. Metlushenko z.t. De drie reden na 16 kilometer weg en kregen een maximale voorsprong van 6m21s. Verder werd de etappe met één ronde van ruim 20 kilometer ingekort vanwege het slechte weer. |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 1 april 2010 om 15:45 |
| GEEN CERVELO IN DE VUELTA? Jose Guillen, de directeur van de Vuelta a Espana, heeft aangegeven dat hij bij de uitnodigingen voor de Vuelta a Espana zal kijken naar de kwaliteit van de ploegen. "We zullen de ploegen selecteren op kwaliteit. We willen garanties. Met andere woorden, het wordt moeilijk voor Cervelo als ze zonder Carlos Sastra aan de start willen komen", aldus Guillen. Sastre besloot eind 2009 om voor de Giro d'Italia te kiezen. bron:wielerland.nl |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 1 april 2010 om 15:46 |
| Vervelend voor Bos (die er in een grote ronde wilde debuteren) en Hushovd (die er zijn WK zou moeten voorbereiden). Misschien mooi voor Vacansoleil? |
| Geplaatst door F4L op donderdag 1 april 2010 om 15:54 |
| @ Hakkie2, dat bovenste bericht komt volgens mij van Cyclismag, die hadden dat er gisteren in ieder geval op staan. Op diezelfde site staat nog een link naar een interessant interview met Heulot, op 20minutes.fr , de manager van Saur-Sojasun. Hij haalt daarin nog al hard uit naar BMC, waarvan hij meent dat ze zich slechts hebben ingekocht in de Tour en dat ze niets presteren en dat Evans never nooit de Tour kan winnen. Les équipes sélectionnées sont en Pro-Tour sauf BMC qui est, comme vous, en Continental Pro, mais qui compte Cadel Evans, champion du monde, dans ses rangs. Finalement, c’est logique… Oui, mais le choix de BMC est une logique sportive autour d’un seul homme. Celui-ci a 33 ans, donc pas vraiment l’avenir. Certes, il est champion du monde, mais c’est son seul atout. L’an dernier, il n’a rien fait sur le Tour. De plus, objectivement, BMC n’a pas gagné de course. Et puis, cette équipe, il ne faut pas oublier, est dirigée par les mêmes qui étaient à la tête de la Phonak [impliquée dans des affaires de dopage]. Ça me fait mal de voir ces gens, qui ne sont ni sourds ni aveugles sur ce qui s’est passé, revenir fiers comme Artaban en se payant le champion du monde comme seul atout pour une sélection sur le Tour. Cette année, des équipes puissantes, comme Sky et RadioShack, se sont formées. Pas facile de rivaliser. On en avait conscience. Mais voir que le mercato à coup de dollars permet une qualification sur le Tour de France, ça me dérange. Aujourd’hui, soyons clair, Evans n’a aucune chance de gagner le Tour de France. Il a fait un choix d’argent, mais il n’a pas d’équipe. Et si jamais il n’est pas au départ du Tour, qu’est-ce qu’on fait? Qui sera leader? Hincapie? Bravo, encore la jeunesse! |
| Geplaatst door gwk op donderdag 1 april 2010 om 15:57 |
| - |
| Geplaatst door F4L op donderdag 1 april 2010 om 16:10 |
| Leukemans, Marcato, Mouris, Westra, Hoogerland, Traksel, Mol en Van Leijen rijden de Ronde van Vlaanderen. Onbetwiste kopman is Leukemans en ook Marcato heeft een beschermde status. |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 1 april 2010 om 18:13 |
| Héél doorzichtige 1-april-grap van VeloNews (die vorig jaar het zonnebrillen-verboden-verhaal bedachten). |
| Geplaatst door F4L op donderdag 1 april 2010 om 22:06 |
| Wrijving tussen Saxo Bank en Fuglsang, die laatste zou een contract hebben getekend tot en met 2012, maar dat klopt niet. Er is namelijk nog helemaal niets ondertekend. Dat heeft zo zijn redenen Fuglsang denkt ten eerste dat hij meer waard is en ten tweede twijfelt hij nog over de toekomst van de ploeg. Want na dit seizoen stopt de sponsoring van Saxo Bank (dat dacht ik tenminste). Hier het interview met Fuglsang en Riis. En Gusev zou een contract kunnen gaan tekenen bij Katusha, maar eerst zouden zijn 'problemen' rondom het vermeende dopinggebruik moeten worden opgelost. De Russische ploeg heeft niet meer zin in extra dopingperikelen na Pfannberger en Colom. Ondanks dat Gusev is vrijgesproken, kan hij dus nog niet gaan koersen. Dit valt te lezen op Cyclismag. |
| Geplaatst door wringer op donderdag 1 april 2010 om 22:17 |
| Voor degene die het deens net zo machtig zijn als ondergetekende: Riis: Fuglsang breken van een overeenkomst Door Anders Aarkrog Jepsen Geplaatst op 01:04:10. 16:43 Jakob Fuglsang zet druk op zichzelf door het verbreken van een contract, zegt Bjarne Riis over de Deense komeet. Het werd gepresenteerd als een goed nieuws in oktober van dat Jakob Fuglsang had zijn contract met drie jaar bij Team Saxo Bank verlengd. Hij had echter niet, kwam later, en het team gelooft hij dat de rijder zelf te duwen. "Hij zet druk op zichzelf, toen hij gelooft dat hij meer waard is. Het is niet goed dat hij een overeenkomst breekt, maar ik moet gewoon accepteren", aldus Bjarne Riis. Jakob Fuglsang werd het bezoeken van Bjarne Riis in Zwitserland na Lombardije, en hier vonden ze een gemeenschappelijk ontwerp van het contract. Maar toen de Deense renner na het contract, zodat hij niet zou ondertekenen. Het was niet in overeenstemming is met zijn perceptie van de overeenkomst. "Ik denk dat in zekere zin dat ik meer waard. U bent niet natuurlijk meer waard dan mensen zullen betalen. Het kan zijn dat het is om te spelen hoog spel. Maar ik denk dat ik men kan krijgen beter contract. Ik weet dat verschillende teams geïnteresseerd zijn in mij ", zegt Jakob Fuglsang. Toen het team stuurde een persbericht uit over een contract dat nog niet had geschreven, omdat het resultaat Jakob Fuglsang, was het nieuws per ongeluk uit te komen in Italië. Daarom besloot het team om het contract door beide partijen ondertekend verwacht te ondertekenen publiceren. Het contract werd gewoon nooit getekend ondanks voortzetting van de onderhandelingen. De Deense komeet zegt dat hij ook blij om te draaien met Team Saxo Bank. "Ik dacht dat we het eens over de voorwaarden, maar toen ik het contract zag, waren we niet helemaal mee eens. Uiteindelijk hebben we bereikt wat ik dacht was het uitgangspunt, maar toen ik zei nee te ondertekenen. Ik zou graag open blijven om de tweede pagina te ondertekenen. Dit komt vooral omdat de situatie van sponsoring ", zegt Jakob Fuglsang. Verschillende overwinningen op de loer Als Fuglsang voelen dat hij meer waard is, is dat omdat zijn eerste seizoen bij Team Saxo Bank, toen hij zowel de Post Danmark heb rond en rond Slovenië. Hij is van mening dat het bewijs is van grotere prestaties te komen. "Ik geloof dat ik kan races te winnen, dat is een tikkeltje hoger. Ik zie mezelf als een belangrijk stuk van het team. Het betekent echter niet zeggen dat ik denk dat ik alleen maar om te winnen, maar ik kan helpen in de klassiekers. Ik kan u helpen Frank en Andy te winnen, "zei de renner van Silkeborg. Jakob Fuglsang heeft een moeilijke start van het seizoen. Een knieblessure zette hem terug, maar de problemen zijn voorlopig voorbij, en hij verwacht klaar te zijn voor de Ardennen klassiekers. "En dan zal ik 110 procent zijn. Klaar voor de Tour", zegt hij. |
| Geplaatst door Ivo1976 op vrijdag 2 april 2010 om 08:54 |
| Briljante column: http://www.nu.nl/column-vrijdag/2218014/stinkfransozen.html |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 2 april 2010 om 09:16 |
| Geen idee of het de redactie is ontschoten, maar morgen staat de GP Miguel Indurain op het programma (***** Michel Kreder), dit is een .HC koers dus allicht een voorbeschouwing? |
| Geplaatst door Onie op vrijdag 2 april 2010 om 09:19 |
| Etappeschema Olympia's Tour. & Deelnemers Olympia's Tour. |
| Geplaatst door dvdl op vrijdag 2 april 2010 om 11:25 |
| @F4L: als ie maar op tijd is: @michelkreder: "Mist my flight from paris to bilbao,now waiting on the bus to another terminal.." (Dat Neder-Engels van die Garmin-jongens is trouwens aandoenlijk ) |
| Geplaatst door tendam op vrijdag 2 april 2010 om 13:21 |
| @dvdl Ja, alleen de bio van Kreder al: Quote: Professional Dutch cyclist by Garmin-Transitions Kijk eens aan, hij is gemaakt door Garmin. |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 2 april 2010 om 13:43 |
| Geen Pozzato in de Ronde! Filippo Pozzato komt zondag niet aan de start van de Ronde. "Het is afgelopen nacht nog erger geworden met zijn buikgriep", zegt Bart Leysen, een van Pozzato's ploegleiders bij Katjoesja. "Morgenvroeg keert hij terug naar Italië." (later meer) |
| Geplaatst door The Condor op vrijdag 2 april 2010 om 14:01 |
| Voortbestaan Van Vliet EBH Elshof lijkt verzekerd Goed nieuws voor Van Vliet EBH, het tenue zal wel drastisch veranderen |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 2 april 2010 om 15:33 |
| En we zijn gefinishd in de Settimana Ciclista Lombarda (Al een tijdje). |
| Geplaatst door Onie op vrijdag 2 april 2010 om 18:44 |
| Route Adélie de Vitré gewonnen door Cyril Gautier (Bbox - Bouygues Telecom) 2e werd Laurent Pichon (Bretagne - Schuller), 3e werd Benoit Vaugrenard (Française des Jeux). Eerste etappe Triptyque des Monts et Châteaux is gewonnen door de Belg Frederique Robert (Elite-2, ex-Quick-Step), nr 2. werd de 19-jarige Nederlander Wouter Wippert (Elite-2)voor de nr. 3 Jetse Bol (Rabo CT). Jetse Bol wist Taylor Phinney (4e) en Marcel Kittel (5e) voor te blijven. edit: op de plek van Wouter Wippert stond eerst de naam van Kim Wirtz (Lux) ![]() |
| Geplaatst door wgr op vrijdag 2 april 2010 om 21:27 |
| Geen schorsing vriendin Ricco. (telegraaf) -- B-staal wielrenster Rossi negatief ROME - De Italiaanse wielrenster Vania Rossi zal toch niet geschorst worden wegens doping. De vriendin van wielrenner Riccardo Ricco, die onlangs terugkeerde na een schorsing van 20 maanden van het gebruik van het bloeddopingmiddel CERA, kreeg vrijdag te horen dat haar B-staal 'negatief' testte. Dat maakte het Italiaans olympisch comité CONI vrijdag bekend. Rossi werd in januari positief getest na afloop van het Italiaans kampioenschap veldrijden en werd onmiddellijk geschorst. Bij de contra-expertise bereikte het CERA-niveau "niet het minimumniveau volgens de criteria van het mondiale antidopingagentschap WADA”, communiceerde het CONI. De Italiaanse wielrenster heeft het gebruik altijd ontkend. Haar vriend maakte vorige maand zijn rentree nadat hij bijna twee jaar was geschorst. Ricco werd betrapt op CERA tijdens de Ronde van Frankrijk van 2008. |
| Geplaatst door maikel11 op vrijdag 2 april 2010 om 21:48 |
| Dit is zeer goed nieuws, ze was dus wel eerlijk. |
| Geplaatst door dvdl op vrijdag 2 april 2010 om 22:11 |
| Op sporza staat het anders, namelijk 'niet-positief'. De cera zou inmiddels in de urine minder goed vindbaar zijn, waardoor er een te kleine aanwezigheid is om positief te testen. http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/100402_vriendin_ricco_negatief |
| Geplaatst door F4L op zaterdag 3 april 2010 om 09:07 |
| Tom Zirbe heeft, ondanks dat hij claimde onschuldig te zijn, een twee-jarige schorsing geaccepteerd (PDF). |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..