Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Online Cycling Simulator game.
Geplaats door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 12:28.
Beste wielerliefhebbers.
Wie van jullie doet aan de online game cyclingsimulator. http://www.cyclingsimulator.com
Een erg leuke manager game, met leuke competitie.
Heb je strategie, tips of ervaringen laat graag horen.
Reacties
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 13:19 |
| ik ben op aanraden van dit topic eens gaan kijken, maar ik snap er niet heel veel van.. kan je me vertellen hoe je moet beginnen? |
| Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 13:34 |
Ik ga het proberen ![]() |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 13:45 |
| Dat lees je daar weer op het forum! |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 14:11 |
| Ik denk dat het best een leuke game is. |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 14:19 |
ik heb nu een team gemaakt ![]() 2 extra rijders gecontracteerd.. voor wedstrijden ingeschreven morgen en overmorgen.. nu maar wachten.. |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 14:21 |
| haha goed bezig, je moet een beetje de logica van de game ontdekken. Het werkt wel iets anders dan PCM. Op een bepaald kom je in een hogere divisie terecht als je meer punten hebt. dan moet je hard werken aan het trainen van je renners om uberhaupt mee te kunnen doen voor de prijzen. Geduld hebben is een kunstje |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 14:23 |
| ik vond dat ik met twee rijders die 55 hebben met klimmen op het begin al gezegend was.. en dan ook nog wat talentjes van 23/24/25 met 42 klimmen.. maar dat is niet genoeg om geld binnen te krijgen? Ik heb nu ook een rijder op trainingskamp gestuurd.. maar dat principe snap ik nog niet helemaal.. maar daar kom ik wel achter.. |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 14:57 |
| twee van 55 bij het begin is veel hoor Ik had er maar een |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 14:57 |
| wat is de naam van je team? mijne is Jonathanas |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 14:59 |
ik had er dan wel een bijgekocht, maar ik vind dat dat niet telt ![]() Dutch Pro Team.. |
| Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 15:04 |
| Ik ben Belonna |
| Geplaatst door abdel1991 op maandag 1 maart 2010 om 15:43 |
lol ik wil me registreren als abdel1991 en dat lukte niet want username was al in gebruik... ik denk huh vreemd en ik kijk zo naar de opmaak en denk die heb ik eerder gezien dus ik inloggen met mijn standaard wachtwoord blijkt dat ik in 2008 al gerigistreed stond ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 1 maart 2010 om 15:52 |
| Huh? Nu doet ie het wel. Vaag. Teamnaam is Divesa |
| Geplaatst door Geronimo op maandag 1 maart 2010 om 20:15 |
| twee van 55? Ik heb er een.... van 53... Forza Zelandese, overigens |
| Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 20:17 |
Ik heb er ook maar 1 van 53 ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 1 maart 2010 om 20:18 |
| Ik ook maar één van 53. |
| Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 20:19 |
| Misschien is het leuk als we allemaal de race Nyons-Nyons rijden aanstaande donderdag? |
| Geplaatst door kartje op maandag 1 maart 2010 om 20:21 |
| ben juist geregistreerd |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 20:27 |
| @ waggie ik sta al ingeschreven.. (Dutch Pro Team) |
| Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 20:35 |
Klopt, wist ik al![]() |
| Geplaatst door Onie op maandag 1 maart 2010 om 20:55 |
| Ik heb één sprinter van 55(!) is zo te horen veel? Ik heb mijn eigen ook ingeschreven voor Nyons - Nyons. Éénmaal ingeschreven kun je het team niet meer aanpassen? Heb namelijk geen meesterknecht opgesteld . |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:03 |
| @ onie nee dat kan niet.. hopen voor jou dat hij een beetje een bergje over kan komen in zn eentje.. dan heb je nog wel een kanshebber! even kijken wie ik heb opgesteld.. volgens mij mijn klimmers.. |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:05 |
| oh en btw.. kijk eens naar het shirt dat ik heb ;P ik vind em zelf erg geslaagd.. (A) |
| Geplaatst door Onie op maandag 1 maart 2010 om 21:06 |
Snap nu wat die dingen beteken , hij kan idd. (gelukkig) redelijk bergop. Het is dus een klimkoers . Ach ja, we zullen zien . |
| Geplaatst door Contadorfan op maandag 1 maart 2010 om 21:08 |
| Hoe werkt dit systeem, ik heb namelijk mij aangemeld en toen deed hij het prima. Maar toen ik op een andere computer (wel op hetzelfde netwerk) met een ander emailadres, en een andere naam mij voor een tweede team probeerde te registreren gaf hij aan dat ik al geregistreerd was -- hoe zit dit? |
| Geplaatst door Onie op maandag 1 maart 2010 om 21:11 |
lol een 2e team , geen idee hoe dat zit. |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:12 |
| @ contadorfan ik denk dat dat met het ip adres te maken heeft.. |
| Geplaatst door Boasson op maandag 1 maart 2010 om 21:35 |
ik heb ook een team, en heb me aangemeld voor Nyons. Kheb een klimmer (63) en nog eentje van (50). Hopelijk wint een van ons ![]() EDIT: mn team naam is: BenZ Pro Cycling Team |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:39 |
| @ boasson ik zag je! ben jij het canadese team? ik denk dat jij grote kans maakt ![]() EDIT: blijkbaar niet ![]() leuke naam (hier op het forum) trouwens (Y) |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 1 maart 2010 om 21:48 |
Quote: Helaas, ik had mij al ingeschreven voor wedstrijden in Qatar en Denemarken en ik heb geen klimmers. Geplaatst door waggie op maandag 1 maart 2010 om 20:19 Misschien is het leuk als we allemaal de race Nyons-Nyons rijden aanstaande donderdag? |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 21:50 |
| je kunt echt niet twee team maken, wordt gezien als valsspelen. |
| Geplaatst door Boasson op maandag 1 maart 2010 om 21:53 |
| nee, dat is mn concurrent :P nee BenZ Pro Cycling team. Lewis Pile is mn troef :P |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:55 |
haha jaa ik zag het net ![]() heb je gelijk toegevoegd.. ik speel op mijn jamaicaan.. redelijke sprint(43), met redelijk bergop..(34) zijn potentie bergop is very good.. net als zijn sprint.. |
| Geplaatst door Boasson op maandag 1 maart 2010 om 22:05 |
kspeelde dit spelletje net een weekje, kwou het ff proberen. Maar toen vond ik het niet zo leuk. Maar nu er meer spelen van dit forum is het al leuker. Ik had vorige week 2 renners op trainingskamp gestuurd. En vandaag teruggehaald. Allebei waren ze 5 omhoog gegaan Dus dat gaat best snel! |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 22:10 |
| uhmm.. even over de trainingskampen :P het gaat zo: per 2 uur gaan ze 1 omhoog.. dus 10 uur voor 5 punten.. je hebt dus redelijk wat tijd verspilt.. daarbij heb je een scout die de maximale score kan bepalen (zie manual) |
| Geplaatst door Boasson op maandag 1 maart 2010 om 22:13 |
| hmm, want Lewis Pile(63 Climbing) was niet omhoog gegaan. Die zal dan wel geen potentieel hebben. EDIT: kheb net gescout en hij heeft zeker wel potentieel in klimmen. |
| Geplaatst door Bettinwel op maandag 1 maart 2010 om 23:15 |
| Mooi spel dit!! Bedankt voor de tip. Utrack heeft een mooi shirtje maar moet nog ff in de cijfers en de regels kijken . |
| Geplaatst door Jonathan op dinsdag 2 maart 2010 om 14:32 |
| shirt aanschaf aan begin van 10.000 is goede aankoop. ivm de hoge percentage extra prestatie die je dan krijgt. Ik ben nog niet zo lang bezig, maar training en racebrakes nemen het meeste tijd in beslag. Ik overweeg om helft van mijn team te verkopen, om de beste renners uit mijn team goed op te kunnen leiden. Daar heb ik nu te weinig geld voor |
| Geplaatst door kartje op dinsdag 2 maart 2010 om 17:54 |
| het is allemaal nogal verwarrend niet? en een beetje onoverzichtelijk |
| Geplaatst door Jonathan op dinsdag 2 maart 2010 om 18:22 |
| als je het effe op een rijtje hebt valt het mee |
| Geplaatst door Onie op woensdag 3 maart 2010 om 10:22 |
| Ik heb nu 2 "slechte" poppetjes "maatschappelijk" werk laten doen om geld binnen te halen en heb nu 4 of 5 man die ik op training heb, ik wil een brede selectie (dwz 2 goede klimmers minstens een goede kasseienrijder etc.) |
| Geplaatst door Bettinwel op woensdag 3 maart 2010 om 11:47 |
Ha Onie, net als mij ![]() Heb de stats overgenomen in een sheetje om het ff goed te analyseren. Ben gezegend met een echte klimmersploeg. Vind ik het mooist, net als in real life. Deze heren mogen in Nyons meteen aan de bak. 1 Van mijn "ronderenners" rijdt de koers als "practice". De afdalingen schijnen daar hels te zijn dus als een soort van verzekering (ook voor de toekomst) heb ik een mecanicien gekocht (type safety). Van de overige renners heb ik de 3 mindere goden verkocht. Ik denk dat de investering qua geld en tijd niet opweegt tegen het rendement. De resterende 6 gaan "on break" want op het forum las ik dat dit beter is voor hun dicipline en daarmee voor hun resultaten. En inderdaad: later zie ik dat DP toeneemt namate de tijd verstrijkt.... 3 Van deze mannen heb ik even later "maatschappelijk werk" laten doen (mooie term, Onie). Ik zorg er daarbij voor dat ze druppelsgewijs vrijkomen. Daardoor heb ik meer keus in het selecteren van renners en koersen. En belangrijk: Er is een zekere bron van inkomsten..... Want ik maakte al een vergissing: Wilde de rest als practise de tijdrit in Turnhout laten doen (om de snelheid wat op te vijzelen). Dat ging dus niet want ik had niet genoeg renners .In plaats daarvan wordt er nu gekoerst op de kasseien van Hasselt, een mooie gelegenheid om de brede skills wat te verbeteren. Wel jammer dat ik moet wachten op de resultaten van Nyons (hoe eerder je selecteert, hoe beter voor je renners). Edit: En nu zie ik die koers in Namen 1 dag later...... Heb ook een doos gells en "cantina's ingeslagen (dank Jonathan). Weet niet wat "cantina's zijn, maar ze zijn van de Aldi, kosten dus geen drol en verbeteren de prestaties aanzienlijk. Tenslotte ook voor 10 mille aan shirtjes besteld (ook prestatiewinst). Dat roept even vraagtekens op: Ik verwachtte mijn shirts aan te kunnen passen maar er gebeurt (nog) niets? Anyway, laat ik niet merken dat er nu eentje afstapt.... Wat een mooi spel. Als ik door de spelregels heen kijk, zie ik veel overeenkomst met het echte koersen: Volgens mij is het de kunst om d.m.v. de juiste combinatie van training, rust en skills te kunnen pieken op de koers van jouw keuze. |
| Geplaatst door waggie op woensdag 3 maart 2010 om 12:02 |
| @ boasson Gefeliciteerd met je overwinning! |
| Geplaatst door Feilluu op woensdag 3 maart 2010 om 12:05 |
Gefeliciteerd Boasson ![]() ik word toch 8e in mijn eerste race.. heb nu 5 rijders maatschappelijk werk laten doen, komt er ook wat geld binnen.. morgen wachten op de grote koersen ![]() |
| Geplaatst door waggie op woensdag 3 maart 2010 om 12:12 |
| Hoe kun je ze maatschappelijk werk laten doen? |
| Geplaatst door Feilluu op woensdag 3 maart 2010 om 12:17 |
| team > economy dan kan je daaronder een aantal dingen aanklikken.. als je rijder nergens naartoe gaat kan je hem voor een van die dingen inzetten.. het gaat ten koste van de DC maar je krijgt er wel geld mee binnen.. |
| Geplaatst door Contadorfan op woensdag 3 maart 2010 om 12:30 |
| Wow, eerste race meteen gewonnen XD - met mijn team UNOX! En nog wel door mijn enige aankoop tot nu toe... Hij reed ze volgens de berichten op de heuvels eraf, terwijl het een jong talent is dat vooral heel goed in sprinten is. |
| Geplaatst door Onie op woensdag 3 maart 2010 om 13:45 |
Niet geheel verrassend werd mijn beste rijder 29th(!) Was een sprinter . Voor Nyons - Nyons verwacht ik een soort gelijk resultaat. Voor Cairo GP & Lomza - Bialystok, verwacht ik grote verbeteringen, dat wil zeggen top 5/10(!) |
| Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 3 maart 2010 om 14:30 |
| ga nu registreren maar weet niet of ik moet gaan sprinten of klimmen wat is denken jullie beter ? |
| Geplaatst door Feilluu op woensdag 3 maart 2010 om 14:34 |
ik gok op klimmen ![]() maar daar zijn veel ploegen van.. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 6 februari
- 19:58 UCI: "Saxo Bank kan licentie..
- 19:16 Erik Dekker: "We gingen net ..
- 18:58 Scarponi zit niet te wachten..