Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Rabobank stelde in het openingsweekend teleur
Geplaats door jaja op maandag 1 maart 2010 om 11:21.
Bespreek hier de pol: Rabobank stelde in het openingsweekend teleur.
In Omloop het Nieuwsblad zat er geen top klassering in, maar in Kuurne in een zware koers reed Flens naar een tweede stek. Vraag is stelde ze met dit resultaat teleur?
Reacties
[1]
| Geplaatst door StonedCamel op maandag 1 maart 2010 om 11:38 |
| Nee, zeker niet, in de Omloop veel pech gehad, Flens heeft in KBK het maximale eruit gehaald. QS stelde wel teleur, en Silence feitelijk ook. Sky is toch de sterkste ploeg na het weekend gezien. Vond Rabo zeker niet teleur stellen, Nuyens is iig in goede vorm, en de rest is ook sterk. |
| Geplaatst door Raas op maandag 1 maart 2010 om 11:39 |
| pfoe, we zijn 1 weekend onderweg en het eerste rabo forum staat eral... Ik zeg je, de druk neemt na elke klassieker toe voor de Rabo's en daar mee omgaan wordt hun grootste uitdaging. |
| Geplaatst door Joop op maandag 1 maart 2010 om 11:58 |
| Zucht... 1 weekje.... Vergeet trouwens BMC niet die ook erg teleurstelde ![]() |
| Geplaatst door Jonathan op maandag 1 maart 2010 om 12:07 |
| ik was gefrustreerd over het materiaal van de rabo's, of de botte pech met de lekke banden zaterdag. Boonen, had dat ook. Kuurne was brute koers, keihard gekoerst. Ik denk dat rabo daar wel goed was 2 bij eerste 10. 1e of 2e worden is in die situatie dubbeltje op zen kant. |
| Geplaatst door Utrecht19 op maandag 1 maart 2010 om 12:25 |
| Rabo heeft niet teleurgesteld. Ze hebben mede de koers gemaakt en zaterdag door pech konden ze het niet afmaken en zondag met Flens tweede worden is niet slecht lijkt me. Uiteraard zou een overwinning een hoop druk weg nemen. Freire heeft overigens al de nodige overwinningen binnengehaald voor Rabo. |
| Geplaatst door Ivo1976 op maandag 1 maart 2010 om 12:57 |
| In OHN steeds op de beslissende momenten pure pech. In K-B-K met een paar man vooraan en uiteindelijk een nette 2e plaats met Flens en Langeveld ook nog top-10. Er zijn ploegen die het met minder moeten doen. |
| Geplaatst door frankjanssens op maandag 1 maart 2010 om 13:13 |
| Beetje vroeg om teleurgesteld te zijn. 20 ploegen hebben dit weekend niet gewonnen, stelde die dan allemaal teleur? Zaterdag een goede tankink gezien een ijzersterke Nuyens en een aanvallende Boom, maar allemaal nog net niet goed genoeg. Zondag met Flens in de kopgroep die werd terug gepakt door een trein, daarna met drie renners in de achtervolging. (Flens, Tjalingii en Langeveld) In het groepje dat daarachter kwam zat van Winden (what's in the name) bij chavanel enzo, waar die echter bleef weet ik ook niet, maar op dat moment was de koers aardig in handen. flens kon het helaas niet afmaken, het was geen weer voor een lange solo tegen twee man en in de laatste km waren er geen kansen meer om weg te komen bij Bobbie |
| Geplaatst door Markoes op maandag 1 maart 2010 om 13:44 |
| Poll is ongeveer net zo doelloos als die over Fletcha.. Dit roept alleen maar nutteloze discussies op.. Laten we van het positieve uitgaan.. Dus volgende poll graag snel en dan een positieve! |
| Geplaatst door munnik op maandag 1 maart 2010 om 13:47 |
| Nee, tuurlijk stelden ze niet teleur. Vergelijk het eens met de Belgische ploegen. Rabo reed in beide koersen erg sterk. In de Omloop veel pech. En gisteren reden ze als één van de weinige plogen van voren. Bovenstaande vraag kun je ook stellen voor Quick Step, Lotto Garmin, BMC etc. |
| Geplaatst door Vittal op maandag 1 maart 2010 om 13:58 |
| OHN 1. Sky 2. Cervelo 3. Garmin KBK 1.Vacansoleil 2.Rabobank 3. Sky 6 ereplaatsen te verdelen 5 verschillende ploegen dus volgende mij heeft rabobank het beter gedan dan alle andere ploegen die deze westrijden belangrijk vinden (QST,OLO enz.) |
| Geplaatst door Onie op maandag 1 maart 2010 om 15:41 |
| Ik zit bij het meerendeel (93%) van de poll stemmers die nee heeft gestemd. OHN: Had Rabo pech maar reed goed mee van voren met Nuyens, Tankink en Posthuma. KBK: 2e geworden met Flens en 10e met een herstellende Langeveld in "zware" omstandigheden. Voor mij is dit niet zeer teleurstellend, het geeft me hoop voor de rest van het seizoen . |
| Geplaatst door kartje op maandag 1 maart 2010 om 18:14 |
| ze hebben gewoon veel pech gehad dat is alles. want Nuyens tankink posthuma waren allemaal mee. en Flens was gisteren 2de dus... |
| Geplaatst door Yarxing op maandag 1 maart 2010 om 18:25 |
| ik had minder verwacht zonder Flecha, ik vind dat Rabo het sterk gedaan heeft, hopen dat ze dat vol kunnen houden. |
| Geplaatst door Feilluu op maandag 1 maart 2010 om 21:18 |
| Ik had verwacht dat ze problemen zouden hebben door het wegvallen van Hayman en Flecha.. het grote blok van vorig jaar: Vrij: Posthuma, Flecha, Nuyens, Langeveld Meester: Hayman, Tjallingi Dat grote blok was er niet meer.. Nu bleven er 4 van de 6 over.. dus viel dat ook wel mee.. maar hoe het Nederlandse (!) talent dit opvangt is zeer goed.. De nieuwe weg die ze hebben ingeslagen klopt hier ook volledig mee.. Boom op de plaats van Flecha.. Flens op de plaats van Hayman.. Ik denk dat deze doorstroom heel goed kan zijn voor het nederlandse wielrennen.. Daarom zie ik ook niet dat Rabo het slecht gedaan heeft.. Volgens mij zijn ze juist heel goed bezig! |
| Geplaatst door tristania op maandag 1 maart 2010 om 23:07 |
Ik hoop dat volgend jaar alle Nederlanders die nu bij Rabo rijden weggaan. Gezien het afgelopen weekend krijgen we dan ontzettend veel overwinningen volgend jaar![]() Ik vind het veel te vroeg om al te oordelen. Bovendien reden ze prima in dit eerste weekend. Wanneer is een seizoen geslaagd? - Stel in alle klassiekers wordt je weggereden maar je wint wel de Tour? - Of je bent euforisch na overwinningen van Freire in Milaan San Remo, na de overwinning van Nuyens in de Ronde en Gesink in Luik Bastenaken Luik, vervolgens is er in de grote rondes geen Raboman meer te zien? Voor mij is het belangrijk dat ze zich als ploeg goed manifesteren, meedoen om de prijzen en af en toe een grote overwinning meepakken. |
| Geplaatst door Diever op maandag 1 maart 2010 om 23:59 |
| Nuyens en Tankink deden het goed in OHN. Flens in KBK.. Lijkt me niet dat er van een teleurstelling kan worden gesproken. Quick-Step daarintegen. Niets van gezien. |
| Geplaatst door Rkasv op dinsdag 2 maart 2010 om 00:19 |
| Ik denk dat Rabobank allesbehalve teleurstelde in het openingsweekend. In allebei de koersen zich goed van voren laten zien met voldoende mensen en daarbij komt nog dat ik ze in de breedte sterker vind dan een Quick-Step of Silence-Lotto. Een echte afmaker als Gilbert en Boonen hebben ze niet maar ze hebben sterkere renners op de 2de en 3de rij zoals gebleken is. Voor de rest ben ik het met Joop eens, BMC is voor mij de grote afwezige van het afgelopen weekend! |
| Geplaatst door Markoes op dinsdag 2 maart 2010 om 10:24 |
| Boom kan wel die echte afmaker worden natuurlijk, hij is een killer! En Freire is een echte afmaker maar helaas niet voor de RvV ofzo. Ik heb genoten van Rabo dit weekend en uiteraard gebaald van de lekke banden! Ik hoop dat er een mooi seizoen aan gaat komen en ga vooral Gesink, Mollema en Boom intensief volgen! Ben benieuwd hoe Boom er straks voor staat wanneer de echte grote koersen beginnen en de grote mannen in topvorm zijn! |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..