Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Jouw wielerkloffie
Geplaats door Hermantk op donderdag 12 maart 2009 om 22:36.
Als jij je fiets opstapt om een stukje te gaan rijden, in wat voor outfit doe je dat dan?
Rijd je in je clubtenue, een ProTeamshirt, een shirt van een oude ploeg, neutrale kleding of iets anders?
Ik rijd zelf in neutrale kleding, maar ik denk dat ik nu (te danken aan het goede rijden van de Rabobank) toch maar een tenue ga kopen van de bankenploeg, waar ik al toe was aan nieuwe kleren.
Reacties
[1]
| Geplaatst door snakeboy op donderdag 12 maart 2009 om 22:51 |
B'TWIN! Decathlon huismerk![]() Duur spul, fietsuitrusting. |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 12 maart 2009 om 23:17 |
Ik vind het allemaal wat te duur voor die paar keren dat ik de fiets op stap, die ploegenkledij. mijn wielershirt zit prima, was volgens mij van de Bas vd Heijden voor 10 euro verder heb ik wel een normale lange koersbroek en nog een jasje. mijn korte broek was volgens mij ook van de Bas. Ja, een echte wielerspeciaalzaak! |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 12 maart 2009 om 23:24 |
Ik rijd nu inderdaad ook nog in, laat ik ook maar zeggen, kleren van de Bas ![]() Al heet dat hier anders, maar vooral dat broekje valt me tegen, en ik heb toch geld te veel xd |
| Geplaatst door DonQ. op vrijdag 13 maart 2009 om 09:10 |
| Neutrale kleding van Ultima, wil geen ander merk meer. De Performance-2 zeem doet 't 'm. Koop meestal bij Futurumshop. |
| Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 13 maart 2009 om 10:55 |
| Zeem is het belangrijkste in de kleding....mijn eerste setje kleding was van Agu, belachelijke zeem was dat....Nu heb ik Nalini en Santini broekjes en die zeem is zeer goed. Verder moet ik zeggen dat ik veels te veel geld uit geef aan wielerkleding, zo erg dat me moeder een keer zei "Het is geen modeshow, he" |
| Geplaatst door Hermantk op vrijdag 13 maart 2009 om 17:29 |
Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal om te zeggen hoe goed mn zeem op dit moment heb. Ik heb heb nu voor dit weer nog een lange AGU-broek met zeem wat niet in van die vakjes is opgedeeld. Maar weet eigenlijk niet anders dan dat het altijd wel een beetje pijn doet daarzo beneden ![]() @DonQ. Futurumshop is fijne winkel hè? Ik koop daar veel te veel ![]() |
| Geplaatst door Jesper op vrijdag 13 maart 2009 om 17:35 |
| Ik rij in een Rabobank shirt, en lange of korte zwarte broek van AGU |
| Geplaatst door fan11 op vrijdag 13 maart 2009 om 17:36 |
Raboset, die had ik gewonnen met een wielerwedstrijd, kwam wel mooi uit ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op vrijdag 13 maart 2009 om 17:51 |
@Hermantk, en Barbara is zo lief... ![]() Als je eenmaal aan het bestellen bent... |
| Geplaatst door Hermantk op vrijdag 13 maart 2009 om 18:08 |
Haha, wie's Barbara dan? ![]() Ik word altijd netjes geholpen door Bianca en Roy ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op vrijdag 13 maart 2009 om 18:33 |
Barbara van den Boogaart, aardige meid van de klantenservice ![]() |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op vrijdag 13 maart 2009 om 19:16 |
| Leuk setje van High Road op mijn MTB. Lekker cheapo op de kop kunnen tikken. Over het algemeen vind ik fietskleding belachelijk duur. |
| Geplaatst door Hermantk op vrijdag 13 maart 2009 om 19:36 |
| @Donq weer Haha oké, heb ik tot nog toe nog maar 1x contact mee gehad, was iig een hele aardig dame, maar weet niet of het Barbara was ![]() @ZZZ, je hebt wel een beetje gelijk over dat het duur is ja. Vooral van de shirtjes, maar 't is net met voetbalshirtjes, heel veel marketing. Voor de broekjes heb ik het nog wel over, dat is gewoon belangrijk en dat vind mn kleine vriend daar beneden ook ![]() |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op vrijdag 13 maart 2009 om 19:38 |
@hermantk...lol...Ik maak niet zoveel kilometers in de week dus mijn kleine vriend is nog prima in conditie ![]() |
| Geplaatst door gilly op vrijdag 13 maart 2009 om 19:41 |
| Ik ga dit jaar op vakantie naar de mont-ventoux, en ik wil me een wielershirt kopen(nu heb ik een oude rabo van vorig jaar) iemand een suggestie? |
| Geplaatst door Hermantk op vrijdag 13 maart 2009 om 20:56 |
Als je wilt lijken op degene die daar in juli als eerste boven is zou ik een Astana-shirtje kopen ![]() Maar een Raboshirtje lijkt me prima toch? Ik zou trots zijn om erin te rijden in het buitenland ![]() Of wil je heel graag een nieuw (rabo)shirtje? Als je trouwens ooit nog eens wilt fietsen in Dolce&Gabbana moet je de roze trui van de Giro kopen ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op vrijdag 13 maart 2009 om 21:10 |
| @gilly, koop kwaliteit met een doorlopende rits, gaat langer mee en bamboe(!) is als een 2e huid (reclame): Deze of wil je echt indruk maken? |
| Geplaatst door JVD op zaterdag 14 maart 2009 om 11:37 |
| Ik gebruik al een paar jaar Quickstep broeken van Vermarc omdat daar een goede zeem inzit, voor mij in ieder geval. Van de shirts vind ik die van Nike met driekwart rits erg fijn. |
| Geplaatst door BambinoDoro op zaterdag 14 maart 2009 om 11:43 |
| Heeft iemand hier kleding van bioracer? mijn team heeft deze als clubkleding, dus krijg ik dit pakket binnenkort, ben benieuwd naar de kwaliteit van de zeem |
| Geplaatst door StonedCamel op zaterdag 14 maart 2009 om 15:23 |
Ik heb de teamset van Liquigas en swinters rijd ik in een lange zwarte broek van agu, je raad het al, van Futurumshop ![]() Die Liquigasspullen zijn wel erg chill, zit een uitstekende zeem in. |
| Geplaatst door Hermantk op zaterdag 14 maart 2009 om 16:25 |
Lol, mn fietsmaatje rijdt precies zelfde kleding StonedCamel ![]() |
| Geplaatst door StonedCamel op zaterdag 14 maart 2009 om 16:34 |
Haha ![]() Geef hem geen ongelijk ![]() |
| Geplaatst door Uncle Knobby op zondag 15 maart 2009 om 01:24 |
| ...Ritchey... |
| Geplaatst door JVD op zondag 15 maart 2009 om 12:08 |
| Ik heb wel ervaring met bioracer. Ik vond het zwaar klote. |
| Geplaatst door Kingw op zondag 15 maart 2009 om 21:10 |
| Nu we het toch over wielerkleding hebben, heeft iemand nog een site waar je Skil kleding kunt kopen? Tegen een mooi prijsje natuurlijk?? |
| Geplaatst door Hermantk op zondag 15 maart 2009 om 22:07 |
| Skilkleding weet ik niet te vinden, maar ff voor het algemeen, als je goedkope ProTourkleding zoekt: http://www.salden.nl Een winkel die inkoopt zonder overbodige tussenhandelaren op een gemiddeld shirt/broekje gaat er 20 euro af. |
| Geplaatst door SiemJack op maandag 16 maart 2009 om 20:39 |
| Ik rij al een tijdje in Caisse d'Epargne en dat bevalt me prima. Vind het er ook mooi uitzien. Al moet ik zeggen dat ik de kleding van het Cervélo team ook erg mooi vind. |
| Geplaatst door Hermantk op maandag 16 maart 2009 om 21:24 |
Ik vind vooral die helm van Cervélo vet ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op maandag 16 maart 2009 om 21:30 |
| @JVD, wat zoal? |
| Geplaatst door Markoes op dinsdag 7 april 2009 om 14:40 |
| Ik heb een teneue van caisse d pargne en van francaise de jeux.. vind het wel leuk die teneues. |
| Geplaatst door Martos op dinsdag 7 april 2009 om 15:04 |
Shirt van discovery channel ![]() |
| Geplaatst door snakeboy op zondag 12 april 2009 om 09:46 |
| @DonQ Gisteren gefietst met mijn nieuwe Ultima broek. Die zeem is perfect inderdaad, mijn kruis is je zeer erkentelijk! Kreeg er ook nog zo'n geil ondershirt bij van Futurumshop. Bedankt voor de tip, ikke blij ![]() |
| Geplaatst door devries0 op zondag 12 april 2009 om 10:02 |
| @BambinoDoro, ik heb ook van de club bioracer spullen, waarschijnlijk het goedkoopst:P, maar het zit mij goed heb nergens last van. Zelf heb ik ook nog een regenboogtrui van rabobank toen freire wereldkampioen was. Al weer een tijdje terug nog. Hij is me nu ook te klein . |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 12 april 2009 om 23:49 |
| Ik heb wielerkleding van decca... geen idee of het een goed merk is, maar deze kreeg ik van mijn werkgever (als kerstpakket). Hier een plaatje, ik vind ze er wel vet uit zien ![]() |
| Geplaatst door Rikkey op maandag 13 april 2009 om 00:33 |
| Rabobank outfit. Shimano Limited White inclusief clicks en een Giro Helm. |
| Geplaatst door zacht op maandag 13 april 2009 om 18:46 |
| Oranje Boretti shirt, neutraal zwarte agu broek, zwarte SIDI stappers. Als ik nu op uiterlijk iets nieuws moest kopen zou ik voor Cervelo gaan. Deze is ook ...uhm... apart. |
| Geplaatst door martynn op maandag 13 april 2009 om 19:05 |
Mathsalden tenue met sidi oversokken. das pas chille |
| Geplaatst door Jan op maandag 13 april 2009 om 19:43 |
| ik ga altijd naar de H&M. |
| Geplaatst door JVD op maandag 13 april 2009 om 21:50 |
| @Bambinodoro: de zeem. Overal naden, terwijl elke gek toch weet dat een goede zeem geen naden heeft. Maar hopelijk is die ondertussen wel verbeterd. |
| Geplaatst door Talan op vrijdag 17 april 2009 om 13:00 |
Nederlandse trui van rabobank ![]() met een zwart broekje... |
| Geplaatst door jaja op vrijdag 17 april 2009 om 14:02 |
@zacht, leuk shirt! Die wil ik Cervelo vindt ik ook erg mooi. Ik rijd zelf vaak in neutraal shirt, vind zelf rabo niks omdat ik daar te veel mensen mee zie rijden. Het shirt van CSF vindt ik wel mooi, eigenlijk meer mooi van lelijkheid. Maar op een bepaalde manier is het echt wielershirt. Helaas is die meuk allemaal veel te duur. Ik houd het daarom maar gewoon bij mijn oude kleding ![]() |
| Geplaatst door Han op zondag 14 juni 2009 om 15:56 |
| Ik fiets in teamkleding van liquigas of astana, de zeembroekjes zitten ideaal, en voor de 150 km die ik per per week afleg kan ik dan nog wat afwisselen! |
| Geplaatst door Bianchifietser op zondag 14 juni 2009 om 17:32 |
Rood, wit, zwarte helm van het merk Bell (van de sprot specialzaak dechatlon ). Rood, wit, blauw shirt en een blauwe broek, beide gekocht in Lucca, Italie. Dacht dat het merk Poli is maar er staan 1500 sponsors op dus weet het niet zeker. En grijze shimano schoenen. heb ook nog een zwarte reserve broek voor als die andere in de was zit ofzo. Denk dat het samen iets van 180 euro is dus valt wel mee denk ik. En ik rij op een prachitge witte Bianchi(had je niet gedacht he). |
| Geplaatst door lemmens op zondag 14 juni 2009 om 18:07 |
| ik heb een française des jeux pakje voor op de weg en een zwarte koersbroek + rood shirt voor MTB |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
325 stemmen.

verder heb ik wel een normale lange koersbroek en nog een jasje. mijn korte broek was volgens mij ook van de Bas. Ja, een echte wielerspeciaalzaak!