Forum - Nederlanders naar Vlaamse koersen?

Geplaats door Jonathan op dinsdag 16 februari 2010 om 15:31.
Ik ben benieuwd of er Nederlanders naar Vlaamse koersen gaan kijken en hoe geef je zo'n dag (deel) dan vorm. Welke koers ben je geweest of ben je van plan heen te gaan? Hoe kun je optimaal van de sfeer genieten de koers volgen etc?
Ik wil graag naar één of meerdere wedstrijden in Vlaanderen, maar ik weet niet zo goed hoe je optimaal de Vlaamse koerssfeer kunt proeven.
Waar ga je dan staan, laatste ronden, langs de kasseistrook en heuvels en wat is er mooi aan de laatste ronden of aan de kasseistrook?

Vlamingen ook graag reageren wat je zo bijzonder vind om naar de koers te kijken.

Reacties

[1]
Geplaatst door DappereDuiven op dinsdag 16 februari 2010 om 16:33
Leuk Topic, ik ben ook wel benieuwd....
Geplaatst door Pannenkoek op dinsdag 16 februari 2010 om 16:40
Muur van Geraardsbergen in de ronde van Vlaanderen, echt een groot volksfeest, prima te bereiken en gewoon gezellig met dronken belgen gaan praten dan heb je echt een topdag.
Mocht het nog steeds niet voldoende zijn neem dan een pedofile vriend mee die aan 12jarige gaat vragen of die mee mag doen met ganzenborden en je hebt de dag van je leven!
Geplaatst door Jonathan op dinsdag 16 februari 2010 om 16:47
@Pannekoek, Zou je tweede deel van bovenstaande post aan willen passen? Heeft totaal niet met dit onderwerp te maken. En ik wil Vlamingen hier niet mee associëren.

Thanks voor je eerste deel van je reactie.
[1]