Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - veloquipe
Geplaats door burgyv op maandag 9 maart 2009 om 13:12.
beste mensen, ik weet niet of het toegestaan is om reclame te maken, maar veloquipe lijkt me echt een fantastisch spel.
het spel bestaat momenteel uit twee divisies die nog volop bezet zijn. dus omdat ik graag deel wil nemen moeten er meer mensen zich aanmelden om een 3e divisie te starten.
kort gezegd, competitie heeft 22 teams. ieder heeft tussen 15 en 30 renners. en iedere renner komt maar één keer voor in het spel. (net als in het echt) iedere renner vertegenwoordigd een waarde, en je moet punten halen in de reguliere wedstrijden. het mooie van het spel is dat je een renner echt onder contract hebt, je kan een renner wel vier seizoenen lang houden. lees de site en het regelement rustig na op http://www.2cycle.be/veloquipe/
de site waarop je je aan kan melden is www.2cycle.be
je moet je eerst voor deze site aanmelden. en je moet vervolgens een berichtje zetten op het forum
http://www.2cycle.be/forum/showthread.php?s=&threadid=3363
ps na aanmelden op de site, kan het een dag of 2 duren voordat je een forumbericht kan plaatsen, dus word niet ongeduldig.
Reacties
| Geplaatst door Koldo op maandag 9 maart 2009 om 13:58 |
| Wow, wat een enorm uitgebreid spel. Het is wel erg origineel, moet ik zeggen. Als we hier 22 teams van WielerFlits samenkrijgen wil ik er ook wel één van zijn. Dan vogel ik nog wel uit hoe het precies moet (: |
| Geplaatst door Sloffey op maandag 9 maart 2009 om 14:04 |
| Heb het ook even vluchtiog doorgelezen. Ziet er interressant uit. Ik doe dan ook wel mee. Hebben ze een soort programmatje gemaakt of loopt alles via een forum? |
| Geplaatst door Hermantk op maandag 9 maart 2009 om 15:01 |
| Ik zou ook wel geinteresseerd zijn, ik denk dat wel met wielerflitsbezoekers wel een divisie vol krijgen |
| Geplaatst door burgyv op maandag 9 maart 2009 om 17:02 |
| zoals ik al heb gezegd, speel ik het spel zelf nog niet. maar zou ik het dus vooral graag willen. maar voor zover ik weet verloop de correspondentie (zowiezo de inschrijving) via het forum van 2cycle.be. dus ik zou voor de geïnteresseerden zeggen, meld je eerst aan op die site. zou uiteindelijk toch moeten als je deelneemt. |
| Geplaatst door Kelme Costa Blanca op maandag 9 maart 2009 om 18:22 |
2Cycle.be, beter is er niet....! ![]() |
| Geplaatst door F4L op maandag 9 maart 2009 om 18:29 |
| @ burgyv, ik weet niet hoeveel mensen er nog nodig zijn voor de derde competitie, maar ik denk dat we hier wel genoeg mensen kunnen krijgen die mee willen doen. Ik zelf wil ook wel mee ga doen, maar ik weet het nog niet zeker. Is het niet handig als jij even contact op neemt met de mensen daar en vraagt hoeveel mensen er nog nodig zijn voor een nieuwe competitie? |
| Geplaatst door miniman op maandag 9 maart 2009 om 18:39 |
Ik wil ook meedoen, heb me al aangemeld bij 2cycle![]() |
| Geplaatst door Hermantk op maandag 9 maart 2009 om 19:32 |
| Heb account geactiveerd maar sta nog in de wachtrij voor het forum.. |
| Geplaatst door Koldo op woensdag 11 maart 2009 om 17:23 |
| Ik ben geactiveerd, heb het verder nog niet bekeken. Maar als hier nu even zo'n 20 mensen op reageren, dan kunnen we beginnen (: Voorlopig: Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk F4L (?) Kelme Costa Blanca ?? |
| Geplaatst door Leon op woensdag 11 maart 2009 om 17:24 |
Ik ook! ![]() |
| Geplaatst door miniman op woensdag 11 maart 2009 om 17:25 |
| misschien even nieuws berichtje van maken ofzo, dat trekt wat meer mensen ! |
| Geplaatst door wgr op woensdag 11 maart 2009 om 20:29 |
| misschien even een emailtje er aan wagen voor een speciale wielerflits editie? Ik wil dan ook wel meedoen. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 11 maart 2009 om 20:45 |
| Ik word gepest door dat forum.. Ik kan geen reacties plaatsen ofzo Weet niet precies waarom |
| Geplaatst door burgyv op woensdag 11 maart 2009 om 21:14 |
| in principe moet je je gewoon op de site aanmelden voor een 3e vq, maar als er veel animo voor is komt er toch gewoon een vq 4. Een speciale wielerflits equipe zou mooi zijn, maar dan moet iemand wel de functie op zich willen nemen om alles zelf voor onze eigen equipe bij te houden. En in dat geval kunnen we het spel ook gewoon via dit forum spelen, dan houden we gewoon hun regelementen aan. Maar dan moet er eigenlijk iemand de verantwoordelijkheid op zich nemen om alle regels goed toe te laten passen. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 11 maart 2009 om 21:17 |
| Gaat dit spel via een script? Anders zou je die ook uitsluitend voor wielerflits kunnen overnemen? |
| Geplaatst door JuliusCeasar op donderdag 12 maart 2009 om 08:58 |
| Ik wil dit ook wel is gaan spelen Moet het allemaal nog wel ff lezen maar houd een plekkie voor mij vrij Mijn broertje is nu op wintersport en komt van het weekend thuis. Hij is ook altijd wel te porren voor dit soort spellen dus ik denk dat je nog wel een deelnemer hebt ![]() |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 12 maart 2009 om 10:32 |
| Ik heb het ook niet allemaal duidelijk. De communicatie van dit spel gaat via een forum, en dat zou dus eventueel ook hier kunnen, geloof ik. Maar het spel zelf zit toch gewoon op die site? Nouja, gewoon, ik vind het niet erg duidelijk. Voorlopige deelnemers (7 zeker): Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk Leon JuliusCeasar Broertje JC (?) F4L (?) Kelme Costa Blanca (??) |
| Geplaatst door BettonneRon op donderdag 12 maart 2009 om 10:37 |
| bettonneron |
| Geplaatst door Jesper op donderdag 12 maart 2009 om 10:39 |
| En zet jesper er ook maar, bij lijkt me wel een leuk spel |
| Geplaatst door Kelme Costa Blanca op donderdag 12 maart 2009 om 21:58 |
Ik doe in ieder geval niet mee aan de Veloquipe hoor, Koldo. Ik hou me meer bezig met het Algemene gedeelte van 2Cycle... ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 12 maart 2009 om 22:08 |
| Het is nu: Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk Leon JuliusCeasar BetonneRon Jesper Broertje JC (?) F4L (?) |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 12 maart 2009 om 22:10 |
| Moet ik ook meedoen en is dat ingewikkeld? |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 12 maart 2009 om 22:12 |
Doe mee, het is ingewikkeld maar dat zien we dan wel weer. iedereen begint toch met evenveel kennis ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 12 maart 2009 om 22:18 |
zal morgen eens kijken ![]() |
| Geplaatst door lnnrt op vrijdag 13 maart 2009 om 09:44 |
| Zet mij er ook maar bij! |
| Geplaatst door RaJoKo op vrijdag 13 maart 2009 om 10:07 |
ik zal morgen ook wel ff kijken of het iets is. Jullie horen het nog ![]() |
| Geplaatst door canute op vrijdag 13 maart 2009 om 11:07 |
count me in ![]() |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 13 maart 2009 om 14:05 |
| Dan staan we op 11 (15): Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk Leon JuliusCeasar BetonneRon Jesper Canute Lnnrt Broertje JC (?) F4L (?) RaJoKo (?) DonQ. (?) |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 13 maart 2009 om 14:09 |
| Ik doe wel mee als het niet te tijdrovend is. |
| Geplaatst door F4L op vrijdag 13 maart 2009 om 14:09 |
| Ik doe wel mee als het niet te tijdrovend is. |
| Geplaatst door Koldo op zondag 22 maart 2009 om 18:16 |
| Het loopt een beetje dood hier, maar we staan ondertussen op 12 zekere deelnemers. Wie nog meer? dan gaan we maar eens contact zoeken met de organisatoren denk ik. |
| Geplaatst door achilles op zondag 22 maart 2009 om 18:51 |
Ik wil ook wel mee doen hoor. zeg wel een beetje wat ik moet doen wat zelf snap ik er nog niet zo veel van ![]() |
| Geplaatst door achilles op zondag 22 maart 2009 om 18:51 |
Ik wil ook wel mee doen hoor. zeg wel een beetje wat ik moet doen wat zelf snap ik er nog niet zo veel van ![]() |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 22 maart 2009 om 18:54 |
ik doe mee, elke spel waar ik kan bewijzen dat ik de beste ben doe ik aan mee ![]() |
| Geplaatst door Koldo op zondag 22 maart 2009 om 20:43 |
| Dan staan we op 15 (18): Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk Leon JuliusCeasar BetonneRon Jesper Canute Lnnrt F4L Abdel1991 Achilles Trapper Broertje JC (?) RaJoKo (?) DonQ. (?) Het is volgens mij een redelijk ingewikkeld spel, waarvoor een forum nodig is voor de communicatie. Maar niemand weet er veel van dus is het wel eerlijk ![]() edit: trapper toegevoegd. |
| Geplaatst door trapper op zondag 22 maart 2009 om 21:27 |
| Zet mij er ook maar bij. |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 22 maart 2009 om 22:55 |
| Ik denk dat ik me ook maar even aanmeld, kijken of het wat is. |
| Geplaatst door frankjanssens op maandag 23 maart 2009 om 11:59 |
| Ik heb ook wel interesse mocht er wat ruimte overblijven! |
| Geplaatst door sjoerdz op maandag 23 maart 2009 om 12:38 |
| Ik doe mee |
| Geplaatst door Koldo op maandag 23 maart 2009 om 13:49 |
| Dan hebben we er al 18 vast, 3 mogelijk extra: Burgyv Koldo Sloffey Miniman Hermantk Leon JuliusCeasar BetonneRon Jesper Canute Lnnrt F4L Abdel1991 Achilles Trapper Hakkie2 Frankjanssens Sjoerdz Broertje JC (?) RaJoKo (?) DonQ. (?) Het is dus wel handig als je mee wilt doen, om je vast aan te melden op dat forum. Waarschijnlijk zal eind deze week contact worden opgenomen over de mogelijkheid om een WielerFlits competitie op te zetten. |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 26 maart 2009 om 19:58 |
| Ik zie nog weinig reacties op het forum van jullie. Reageren op dat forum lijkt mij wel handig om je aan te melden. |
| Geplaatst door abdel1991 op donderdag 26 maart 2009 om 20:01 |
ik moet nog wachten heb me aangemeld en het werd naar de moderator of zo iets gestuurd, dus ik wacht nog even af ![]() |
| Geplaatst door F4L op donderdag 26 maart 2009 om 20:06 |
Ik heb me aangemeld ![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 9 april 2009 om 19:52 |
| Ik heb nog steeds maar een paar aanmeldingen op het forum van Veloquipe gezien. Hierdoor heeft Veloquipe III nog geen 22 man (van de eersten zal waarschijnlijk niet iedereen meer mee willen doen). Ik hoop dat er nog wat man bij komen zodat er een nieuwe Veloquipe kan starten. |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 20:03 |
| Ik zal alles even doornemen en dan ga ik me ook aanmelden! |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 9 april 2009 om 20:13 |
| Hmmm, dit is idd een beetje dood gebloed. Ik geloof ook niet dat het erg gemakkelijk is. Ik schrijf me maar gewoon in op dat forum. Dus WielerFlitsers, allemaal naar het forum! |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 9 april 2009 om 20:18 |
| Ff aan F4L vragen of hij er een nieuws bericht van maakt.. Lang niet iedereen kijkt op dit forum.. Bij een nieuwsbericht hebben we zo 22 mensen! |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 9 april 2009 om 20:25 |
| @Koldo: volgens mij valt het wel mee met ingewikkeld, lees maar eens wat rond op het forum van Veloquipe I, dat heb ik ook gedaan. (je moet trouwens nog wel even je naam vermelden op dat forum) |
| Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 14 april 2009 om 20:03 |
| Nog niet iedereen heeft zich daar aangemeld, maar we zitten daar wel zo ongeveer aan de maximum 22 man voor een nieuwe Veloquipe. Verder heeft ook nog niet iedereen zijn naam (gewone voor en achternaam) opgegeven. Ik weet niet wat ze daar mee doen, maar ik denk niet dat je je moet schamen voor deelname aan een wielerforum. Iig Koldo en Trapper (en daar ene Barttej en ElPistolero, zijn die hier actief) hebben hun naam niet doorgegeven. |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 14 april 2009 om 22:51 |
oke oke, ik zal mijn naam openbaren ik heb trouwens nog maar 1 x op dat forum gekeken, dus als het begint kan ik dat best missen. of krijg je een mailtje? |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..