Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wie Ben Ik?
Geplaats door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 12:11.
hoe goed is jouw wielergeheugen test het hier!
er word telkens een klein verhaaltje weergegeven over een renner, en jij moet er achter komen wie!
SPELREGELS:
- bij iedere goede antwoord krijg je 1punt
- heb je het goed ben jij de volgende die een kort opgave moet schrijven
- bij een fout antwoord moet je 3 beuren overslaan
- vermeld voor je opgave altijd de stand
stand:
niemand
eerste op gave:
ik ben een van de grootste talenten waar de wielerwereld over beschikt, ik ben 2x kampioen tijdrijden van mij land geworden, en won een rit in de eneco tour behalve dat ik goed kan tijdrijden kan ik verschrikkelijk goed sprinten zo versloeg ik petacchie 3 maal
Reacties
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 12:27 |
| IK ben Boasson Hagen |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 12:33 |
| goed!!! nu ben jij |
| Geplaatst door jaja op zondag 8 maart 2009 om 12:46 |
| haha, en wat zijn de prijzen Abdel? |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 12:50 |
| @ jaja nou als jij nou deze spel wil sponseren hebben we misschien wel middelen om er een prijs aan te verbinden ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 12:59 |
| stand: BambinoDoro 1 Opgave 2: Ik sta bekend als een zeer intellegent renner. Zowel in als naast de koers. Ik ben namelijk industrieel ingenieur. Mijn sterkste vaardigheid is de tijdrit discipline. |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 13:00 |
| fabian cancellera? |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 13:07 |
| Nick Nuyens |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 13:08 |
| Nee het is Marco Pinotti |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 13:10 |
| Van Neirynck weet ik dat hij die studie doet... maar dat is toch niet echt een tijdrijder... Was Pinotti ook niet zoiets? EDIT: Jesper is me net voor... |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 13:12 |
maar jesper mag helemaal niet raden kijk even naar de spelregels bij een fout antwoord.en zolang de vraagmaker niet heeft gezegd dat die nog niet goed is weten we het nog niet zeker |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 13:13 |
| Oké, had de spelregels niet echt goed gelezen. Hakkie2 heeft gewonnen. |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 13:22 |
| IS inderdaad Pinotti...mogen jullie zelf bepalen wie de volgende is |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 13:23 |
| Zal ik dan maar? Ik kom uit Ermelo, vroeger trok ik vooral sprints aan, nu ben ik de wegkapitein van de ploeg. |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 13:25 |
| Aart Vierhouten |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 13:26 |
hakkie wel aub de stand erbij vermelden of anders moet de anderen die het goed heeft alles gaan zitten uitzoeken ![]() en het is trouwens aart vierhouten edit jesper was eerder niet gezien |
| Geplaatst door droebelde op zondag 8 maart 2009 om 13:38 |
| Aart Vierhouten |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 14:02 |
| Ik ga er maar van uit dat Aart Vierhouten goed is. Stand: Bambino Doro 1 Hakkie2 1 Jesper 1 Opgave 4: Ik kom uit Dunedin, en kan op meerdere ondergronden uit de voeten |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 14:06 |
| gregory henderson off-topic: je mag ook oudwielrenners gebruiken he!! |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 14:14 |
| @ Jesper: sorry, ik moest plotseling weg... Vierhouten klopt uiteraard. |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 14:30 |
| Gregory Henderson is goed, nu is het jouw beurt abdel1991 |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 14:34 |
| stand: Bambino Doro 1 Hakkie2 1 Jesper 1 abdel1991 1 opgave 5: ik ben een voormalige zuid-amerikaanse renner die vooral furore maakte in de giro zo won ik al in mijn carriere 3giro ritten en de bergklassement van de giro |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 14:42 |
| Perez Cuapio |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 14:42 |
| Sella |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 14:44 |
| Bambino Doro heeft het juist |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 14:44 |
HE HE!!! Nieuwe komt eraan |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 14:48 |
| Bambino Doro 2 Hakkie2 1 Jesper 1 abdel1991 1 Ik heb bij de beloften het wereld kampioenschap op de weg gewonnen, en heb daarna in de Giro goede klassementen gereden, in de Tour heb ik ook eenmaal succes gehad. |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 14:51 |
| Jaroslav Popovitsj |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 14:53 |
| popovisj? edit: weer te laat ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op zondag 8 maart 2009 om 14:54 |
| Helemaal goed! Jesper was eerder |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 14:57 |
| Bambino Doro 2 Jesper 2 Hakkie2 1 abdel1991 1 Ik heb ooit 3 etappes in de ronde van murcia gewonnen, en ik ben ooit 5de geworden op een wk. En ik rijd voor de tweede keer in mijn leven bij Quik-step |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 15:02 |
| allan davis weet het ook alleen maar omdat je zij ik rij voor de 2e keer bij quik-step |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 15:04 |
| ja, is goed. Ik dacht misschien is de eerste omschrijving een beetje te moeilijk. |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 15:08 |
| stand: Bambino Doro 2 Jesper 2 abdel1991 2 Hakkie2 1 opgave: ik ben een voormalig nederlandse renner en maakte vooral naamsbekendheid op abdel zijn geboortejaar zo won ik een etappe in de dauphine en een jaar daarvoor won ik ook al een etappe in de tirenno edit: ik maak de opgave nu wat moeilijker het gaat namelijk zo snel ![]() |
| Geplaatst door gibofan op zondag 8 maart 2009 om 15:48 |
John Talen ![]() |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 15:49 |
| gibofan super!!!! |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 15:55 |
Die gast heeft nog in 1 team met cipollini, bartoli en casagrande gereden (handig, internet :P) |
| Geplaatst door gibofan op zondag 8 maart 2009 om 16:03 |
| Ja, ik heb het ook gewoon opgezocht. Ik probeer nu een opgave te verzinnen die minder goed is op te zoeken. Eerst de stand: Bambino Doro 2 Jesper 2 abdel1991 2 Hakkie2 1 gibofan 1 En de opgave: Ik houd niet van die "kadootjes", als hij ze op die manier geeft. Maar later pakte ik "die Amerikaan" lekker terug. Jaja, later in die tour probeerde zijn ploeggenoot me nog zowat in de kant in te rijden bij mijn demarrage, maar ik ontkwam en kon ook nog de eerder ontsnapte klimgeit vlak voor de finish terughalen. Zo pakte ik een hele mooie etappe nog voor de Baskische fietstoeristen die in de laatste kilometer plots mijn wiel kozen. (En niet lang konden houden. ) |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 16:07 |
| iban mayo? |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 16:10 |
| Volgens mij is dit Marco Pantani. |
| Geplaatst door gibofan op zondag 8 maart 2009 om 16:15 |
Inderdaad Hakkie2, Marco Pantani sprak in de tour van 2000 na het vermeende kadootje van Armstrong op de Mont Ventoux over "die Amerikaan". Hij won een aantal dagen later een hele mooie etappe naar Courchevel door Jimenez, die met voorsprong aan die col begon, in de laatste kilometers bij te halen. Het was echt een waanzinnige achtervolging. En toen kwamen ook die fietstoeristen in het slot nog even langs.![]() He, ik zie nu dat ik dat ook ooit in mijn profiel heb ingevuld. ![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 16:19 |
Ik kan me dat moment nog goed herinneren ![]() Dan nu een iets oudere: Eerst de stand: Bambino Doro 2 Jesper 2 abdel1991 2 Hakkie2 2 gibofan 1 Ooit viel ik tegen een boom in slaap tijdens een etappe, helaas reed ik nadat ik wakker werd de verkeerde kant op. Een jaar na dat moment wist ik nog wel een prijs te winnen in de Tour: ik won de rode lantaarn. |
| Geplaatst door BettonneRon op zondag 8 maart 2009 om 16:26 |
| Abdelkader Zaaf |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 16:29 |
| Mathieu Hermans? |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 16:30 |
| Hij is flink wat ouder... Dit was de reactie van de renner: “Een man langs de weg reikte mij een drinkbus aan. In de hitte stierf ik bijna van de dorst. Ik dronk die bus leeg en plotseling begon de weg voor mijn ogen te draaien. Ik geloof dat er pure alcohol in die bus heeft gezeten. Ik reed nog even door en viel toen van mijn fiets.” “Ze hebben mij onder een boom gedragen. Een van de supporters heeft toen in een café een fles wijn gehaald. Ik viel in slaap. Toen ik wakker werd, merkte ik dat ik wijn dronk. De wijn liep over mijn trui en ik stonk vreselijk naar de drank. Twee commissarissen naderden, roken mijn dranklucht en ze zagen dat ik wankelend liep.” “Die mensen hebben vervolgens een rapport opgemaakt, waarin ze schreven dat ik zelf die wijn uit het café had gehaald. Mensen sprongen op straat voor mijn fiets om me te doen stoppen. Want ik wist niet dat ik de verkeerde kant op reed. Later viel ik weer en toen ben ik maar in een greppel langs de weg blijven liggen.” Ik denk niet dat veel mensen op deze site toen al de tour volgden ![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 16:31 |
| BettonneRon had het goed (al stond daar volgens mij eerst wat anders?) |
| Geplaatst door BettonneRon op zondag 8 maart 2009 om 16:32 |
| idd dus deze teld niet |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 16:32 |
| Ja er stond eerst Wim Vansevenant. Maar wie maakt nu de volgende ??? |
| Geplaatst door BettonneRon op zondag 8 maart 2009 om 16:35 |
| de stand Bambino Doro 2 Jesper 2 abdel1991 2 Hakkie2 2 gibofan 1 van wie zijn deze quote's "Zie hem harken op het buitenblad, ik krijg er buikpijn van." "Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht." "Zie ze boren door de wind, ja dit is niet meer fietsen, dit is stoempen!" "Hij zit daar maar te stoempen op dat buitenblad!" "Dit is geen snelfietsen, dit is mijnwerken." "Kijk hem eens al die mijnwerkers aanharken met een washandje, mijn buik gaat nu echt echt pijn doen." "Dat is gewoon de hele week op de 13 of de 14 op kop boren." "Ze hangen als washandjes op een lijn te wapperen." Over waaier rijden. "Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf." "Cancellara rijdt alsof tie een brommer heeft ingeslikt." Ronde van Vlaanderen, 2007 "Die mannen rijden hier met 44 in het rond.... en dat is hard hoor, op de fiets!" "Zie die Totschnig harken op het buitenblad langs die dranghekken met dat mijnwerkersgezicht, ik word er emotioneel van!" "Kijk die Schumacher stoempen op zijn zadel.... Dat zal wel een aambei worden!" "Hij zit gewoon te lachen. Kijk dan!" "Je tactiek is zo goed als je benen het toe laten." Tijdens een ontsnapping bij Luik-Bastenaken-Luik 2008, 10 kilometer voor de finish. "Wielrennen is geen hard fietsen. Dat is nou juist het punt." Luik-Bastenaken-Luik 2008 "Hij rijdt hier de stenen uit de straat." |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 16:37 |
| Herben Ducrot |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 16:37 |
het is niet netjes om je post te veranderen zodat je geen 3beurten over hoeft te slaan ![]() maar in dit geval reken ik het goed voor BettonneRon omdat waarschijnlijk niemand na hem het goed zou hebben dus BettonneRon jij bent, dus je mag van mij jezelf 1punt geven |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..