Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wat verwacht jij dit seizoen!!!!
Geplaats door abdel1991 op zaterdag 7 maart 2009 om 19:37.
wat denk jij wie wat gaat winnen, ik denk:
Milan-san remo : Daniel Bennatie
Ronde Vlaanderen : Nick Nuyens
Parijs-roubaix : Tom bonen
Amstel Gold Race : Thomas Dekker
Waalse Pijl : Danilo Di Luca
Luik-bastenaken-Luik : Damiano Cunego
Ronde Romandie : Andreas Kloden
Giro D'italia : Ivan Basso
Dauphine Libere : Levi Leipheimer
Ronde Zwisterland : Frank Schleck
Tour De France : Alberto Contador
HEW Hamburg Classic : Gerald Ciolek
Classica San Sebastian : Igor Anton
Vuelta D'espana : Samuel Sanchez
Parijs-Tours : Mark Cavendish
WK Tijdrijden : Thomas Dekker
WK Wegwedstrijd : Damiano Cunego
Ronde Lombardije : Damiano Cunego
vul hier ook jouw prono in
Reacties
| Geplaatst door BettonneRon op zaterdag 7 maart 2009 om 19:46 |
| lol hoge verwachtingen voor dekker en cunego |
| Geplaatst door BambinoDoro op zaterdag 7 maart 2009 om 19:46 |
| Milan-san remo : Daniele Bennati Ronde Vlaanderen : AlessandroBallan Parijs-roubaix : Tom boonen Amstel Gold Race : Damiano Cunego Waalse Pijl : Cadel Evans Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Ivan Basso Dauphine Libere : Valverde Ronde Zwisterland : Igor Anton Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Steegmans Classica San Sebastian : Sanchez Vuelta D'espana : Samuel Sanchez Parijs-Tours : Bennati WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Damiano Cunego Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door snakeboy op zaterdag 7 maart 2009 om 20:17 |
| weer een (eendags)topjaar voor Cunego dus. En allebei supercomeback van Basso! |
| Geplaatst door F4L op zaterdag 7 maart 2009 om 20:21 |
| Milan-san remo : Heinrich Haussler Ronde Vlaanderen : Sebastian Langeveld Parijs-roubaix : Tom boonen Amstel Gold Race : Davide Rebellin Waalse Pijl : Robert Gesink Luik-bastenaken-Luik : Thomas Dekker Ronde Romandie : Thomas Dekker Giro D'italia : Denis Menchov Dauphine Libere : Lance Armstrong Ronde Zwitserland : Igor Anton Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Gert Steegmans Classica San Sebastian : Alejandro Valverde Vuelta D'espana: Levi Leipheimer Parijs-Tours : Oscar Freire WK Tijdrijden : Fabian Cancellara WK Wegwedstrijd : Thomas Dekker Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door snakeboy op zaterdag 7 maart 2009 om 20:38 |
| haha, ok het is duidelijk: dit wordt het jaar van Dekker en Cunego dus. Hmmm ik zal ook eens een lijst in elkaar timmeren. |
| Geplaatst door snakeboy op zaterdag 7 maart 2009 om 21:17 |
| Milan-san remo : Daniele Bennati Ronde Vlaanderen : Alessandro Ballan Parijs-roubaix : Juan Antonio Flecha Amstel Gold Race : Davide Rebellin Waalse Pijl : Damiano Cunego Luik-bastenaken-Luik : Alejandro Valverde Ronde Romandie : Roman Kreuziger Giro D'italia : Lance Armstrong Dauphine Libere : Robert Gesink Ronde Zwitserland : Andreas Klöden Tour De France : Denis Menchov HEW Hamburg Classic : Mark Cavendish Classica San Sebastian : Juan Manuel Garate Vuelta D'espana: Samuel Sanchez Parijs-Tours : Oscar Freire WK Tijdrijden : Fabian Cancellara WK Wegwedstrijd : Kim Kirchen Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op zaterdag 7 maart 2009 om 21:23 |
kirchen is geblesseerd en komt deze voorjaar niet meer in actie dus kan hij zijn waalse-pijl titel helaas niet verdedigen ![]() |
| Geplaatst door snakeboy op zaterdag 7 maart 2009 om 21:49 |
Ach das waar ook, jammer zeg! Mooie renner vind ik het. Dan wordt het Cunego voor de Waalse Pijl. En wint Kirchen wegens frisheid al helemaal het WK |
| Geplaatst door martynn op zondag 8 maart 2009 om 12:43 |
| Milan-san remo : Tom Boonen Ronde Vlaanderen : Nick Nuyens Parijs-roubaix : Tom Boonen Amstel Gold Race : Alejandro Valverde Waalse Pijl : Robert Gesink Luik-bastenaken-Luik : Thomas Dekker Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Lance Armstrong Dauphine Libere : Levi Leipheimer Ronde Zwisterland : Frank Schleck Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Mark Cavendish Classica San Sebastian : Alejandro Valverde Vuelta D'espana : Samuel Sanchez Parijs-Tours : Oscar Freire WK Tijdrijden : Fabian Cancellara WK Wegwedstrijd : Lars Boom Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 12:46 |
ik ben wel benieuwd wie aan het eind van de seizoen de meeste goed heeft , als ik er nou achter kan komen hoe je eerste bericht kan wijzigen kan ik er ook een stand van maken ![]() |
| Geplaatst door jaja op zondag 8 maart 2009 om 12:51 |
| Milan-san remo : Tom Boonen Ronde Vlaanderen : Nick Nuyens Parijs-roubaix : Flecha Amstel Gold Race : Andy Schleck Waalse Pijl : Robert Gesink Luik-bastenaken-Luik : Damiano Cunego Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Ivan Basso Dauphine Libere : Valverde Ronde Zwisterland : ? Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Oscar Freire Classica San Sebastian : ? Vuelta D'espana : ? Parijs-Tours : ? WK Tijdrijden : ? WK Wegwedstrijd : ? Ronde Lombardije : ? Ik kom op sommige nog terug, veels te ver weg ![]() |
| Geplaatst door Jesper op zondag 8 maart 2009 om 12:56 |
| Milaan San Remo: Filippo Pozatto Ronde van Vlaanderen: Juan Antonio Flecha Parijs-Roubaix: Tom Boonen Amstel Gold Race: Frank Schleck Waalse Pijl: Samuel Sanchez Luik-Bastenaken-Luik: Alejandro Valverde Ronde van Romandië: Roman Kreuzinger Giro d'Italia: Ivan Basso Dauphiné Liberé: Levi Leipheimer Ronde van Zwitserland: Roman Kreuzinger Tour de France: Levi Leipheimer HEW Hamburg Classic: Oscar Freire Classica San Sebastian: Alejandro Valverde Vuelta d'Espana: Samuel Sanchez Parijs-Tours: Mark Cavendish WK Tijdrijden: Bert Grabsch WK Wegwedstrijd: Davide Rebellin Ronde van Lombardije: Damiano Cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 12:58 |
levi de tour, nee toch ![]() |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 8 maart 2009 om 13:18 |
| Milaan San Remo: Daniele Bennati Ronde van Vlaanderen: Tom Boonen Parijs-Roubaix: Juan Antonio Flecha Amstel Gold Race: Thomas Dekker Waalse Pijl: Alejandro Valverde Luik-Bastenaken-Luik: Damiano Cunego Ronde van Romandië: Chris Anker Sörensen Giro d'Italia: Lance Armstrong Dauphiné Liberé: Carlos Sastre Ronde van Zwitserland: Andy Schleck Tour de France: Alberto Contador HEW Hamburg Classic: Oscar Freire Classica San Sebastian: Samuel Sanchez Vuelta d'Espana: Carlos Sastre Parijs-Tours: Mark Cavendish WK Tijdrijden: Fabian Cancellara WK Wegwedstrijd: Damiano Cunego Ronde van Lombardije: Damiano Cunego |
| Geplaatst door sjoerdz op maandag 9 maart 2009 om 12:51 |
| Milan-san remo : Pozatto Ronde Vlaanderen : Gilbert Parijs-roubaix : Boonen Amstel Gold Race : Dekker Waalse Pijl : Gesink Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Dekker Giro D'italia : Armstrong Dauphine Libere : Gesink Ronde Zwisterland : Frank Schleck Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Kroon Classica San Sebastian : Sanchez Vuelta D'espana : Sastre Parijs-Tours : Chavanel WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Rebellin Ronde Lombardije : Rebellin |
| Geplaatst door Hermantk op maandag 9 maart 2009 om 14:32 |
| Wat een hoge verwachtingen van Thomas Dekker, ik vraag het me af Ik geef Freire veel kans op het WK |
| Geplaatst door BambinoDoro op maandag 9 maart 2009 om 15:57 |
| Ik denk te zwaar voor Freire, Mendrisio is een stuk zwaarder als Varese en Stuttgart |
| Geplaatst door Hakkie2 op maandag 9 maart 2009 om 22:32 |
Quote: Wat een hoge verwachtingen van Thomas Dekker, ik vraag het me af Ik geef Freire veel kans op het WK Hoop doet leven... |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 10 maart 2009 om 00:05 |
| Ken het parcours eerlijk gezegd niet goed, ik dacht een beetje heuveltjes, net als Milan - San Remo? |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 10 maart 2009 om 08:19 |
Het is een vrij pittig parcours hoor er moeten 4,655 hoogtemeters worden overbrugd, en volgens mij is dat toch te zwaar voor Freire. In Varese was het 3,632 en toen kwam hij er al niet aan te pas ![]() |
| Geplaatst door BambinoDoro op dinsdag 10 maart 2009 om 10:25 |
| HIER is een filmpje van het parcours te zien |
| Geplaatst door frankjanssens op dinsdag 10 maart 2009 om 10:34 |
| Milan-san remo : Haussler Ronde Vlaanderen : Gilbert Parijs-roubaix : Maaskant Amstel Gold Race : Valverde Waalse Pijl : Valverde Luik-bastenaken-Luik : Samuel Sanchez Ronde Romandie : Valverde Giro D'italia : Basso Dauphine Libere : Armstrong Ronde Zwisterland : Frank Schleck Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Haussler Classica San Sebastian : Trofimov Vuelta D'espana : Menchov Parijs-Tours : Chavanel WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Kroon Ronde Lombardije : Di luca |
| Geplaatst door BettonneRon op dinsdag 10 maart 2009 om 10:36 |
| menchov rijdt de giro en de tour dus ik denk niet de vuelta |
| Geplaatst door Sloffey op dinsdag 10 maart 2009 om 10:58 |
Wellicht hioer een leuk prijsje aan koppelen voor wie er het meeste goed heeft ![]() Milan-san remo : Daniel Bennati Ronde Vlaanderen : Langeveld Parijs-roubaix : Tom bonen Amstel Gold Race : Rebellin Waalse Pijl : Gesink ![]() Luik-bastenaken-Luik : Damiano Cunego Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Menchov Dauphine Libere : Contador Ronde Zwisterland : I. Anton Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Freire Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Leipheimer Parijs-Tours : Mark Cavendish WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : A. Schleck Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door sprinter op dinsdag 10 maart 2009 om 11:14 |
| Milan-san remo : Pozzato Ronde Vlaanderen : Tom Boonen Parijs-roubaix : Maaskant ![]() Amstel Gold Race : Rebellin Waalse Pijl : Gesink Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Menchov Dauphine Libere : Levi Leipheimer Ronde Zwisterland : Frank Schleck Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Gerald Ciolek Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Mosquera (misschien Mollema )Parijs-Tours : Mark Cavendish WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Contador Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 10 maart 2009 om 22:41 |
| Milan-san remo : Davide Rebellin Ronde Vlaanderen : Tom Boonen Parijs-Roubaix : Fabian Cancellara Amstel Gold Race : Frank Schleck Waalse Pijl : Robert Gesink Luik-bastenaken-Luik : Alejandro Valverde Ronde Romandie : Andreas Kloden Giro D'italia : Ivan Basso Dauphine Libere : Alejandro Valverde Ronde Zwisterland : Frank/Andy Schleck Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : Heinrich Haussler Classica San Sebastian : Alejandro Valverde Vuelta D'espana : Levi Leipheimer Parijs-Tours : Oscar Freire WK Tijdrijden : Fabian Cancellara (inkopper) WK Wegwedstrijd : Davide Rebellin Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 10 maart 2009 om 23:19 |
| wel grappig: er is nog maar 2x niet gezegd dat Cunego Lombardije wint (1x Rebellin en 1x Di Luca). We zijn er redelijk over eens dat hij daar moet winnen terwijl dat pas in oktober is. |
| Geplaatst door burgyv op donderdag 19 maart 2009 om 15:24 |
| maar alles leuk en aardig, maar heel veel mensen tippen rebellin voor de waalse pijl en luik, maar rijd hij daar wel? ik dacht dat zijn ploeg niet was uitgenodigd |
| Geplaatst door Sloffey op donderdag 19 maart 2009 om 15:49 |
| Volgens mij rijdt hij daar inderdaad niet. AGR daarintegen wel en daarom tip ik hem ook als winnaar |
| Geplaatst door maikel11 op donderdag 19 maart 2009 om 15:57 |
| Milan-san remo : allesandro pettachi Ronde Vlaanderen : sebastiaan langeveld Parijs-Roubaix : tom boonen Amstel Gold Race : cunego Waalse Pijl : gesink Luik-bastenaken-Luik : cunego Ronde Romandie : kloden Giro D'italia : basso Dauphine Libere : valverde Ronde Zwisterland : igor anton Tour De France : contador HEW Hamburg Classic : hushovd Classica San Sebastian : valverde Vuelta D'espana : valverde Parijs-Tours : gilbert WK Tijdrijden : cancellara WK Wegwedstrijd : gesink Ronde Lombardije : cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op donderdag 19 maart 2009 om 16:02 |
wat hoop ik dat jij gelijk hebt maikel11 over het wk gedeelte ![]() |
| Geplaatst door Chozas op donderdag 19 maart 2009 om 16:25 |
| Ik hoop : Milan-san remo : Sebastian Langeveld Ronde Vlaanderen : Niki Terpstra Parijs-roubaix : Martijn Maaskant Amstel Gold Race : Karsten Kroon Waalse Pijl : Bauke Mollema Luik-bastenaken-Luik : Robert Gesink Ronde Romandie : Thomas Dekker Giro D'italia : Laurens ten Dam Dauphine Libere : Pieter Weening Ronde Zwisterland : Thomas Dekker Tour De France : Robert Gesink HEW Hamburg Classic : Tom Leezer Classica San Sebastian : Robert Gesink Vuelta D'espana : Bauke Mollema Parijs-Tours : Steven de Jongh WK Tijdrijden : Stef Clement WK Wegwedstrijd : Sebastian Langeveld Ronde Lombardije : Karsten Kroon |
| Geplaatst door Jesper op donderdag 19 maart 2009 om 16:27 |
is jammer genoeg niet echt realistisch ![]() |
| Geplaatst door maikel11 op donderdag 19 maart 2009 om 19:03 |
| nou als chozas 50 procent goed heeft dan geeft ik hem 100 euro |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 19 maart 2009 om 19:06 |
maikel11 is vanaf heden co-sponsor van Rabo. ![]() |
| Geplaatst door lnnrt op vrijdag 20 maart 2009 om 11:18 |
| Leuk! Maar het geeft wel gelijk weg wie je kiest bij wielerkenner. Enfin, Milan-san remo : A. Petacchi Ronde Vlaanderen : N. Nuyens Parijs-roubaix : T. Boonen Amstel Gold Race : A. Schleck Waalse Pijl : J. Rodriguez Luik-bastenaken-Luik : D. Di Luca Ronde Romandie : R. Kreuziger Giro D'italia : I. Basso Dauphine Libere : L. Leipheimer Ronde Zwisterland : A. Klöden Tour De France : A. Contador HEW Hamburg Classic : G. Ciolek Classica San Sebastian : A. Valverde Vuelta D'espana : A. Contador Parijs-Tours : A. Ballan WK Tijdrijden : F. Cancellara WK Wegwedstrijd : O. Freire Ronde Lombardije : D. Cunego |
| Geplaatst door Harm op vrijdag 20 maart 2009 om 11:51 |
| Ik doe hier ook maar even een poging. Idd leuk als er een stand wordt bijgehouden Milan-san remo : Bennati Ronde Vlaanderen : Nuyens Parijs-roubaix : Boom Amstel Gold Race : cunego Waalse Pijl : F. Schlek Luik-bastenaken-Luik : Cunego Ronde Romandie : Dekker Giro D'italia : Basso Dauphine Libere : Leipheimer Ronde Zwisterland : F. Schlek Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : freire Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Samuel Sanchez Parijs-Tours : Cavendish WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Freire Ronde Lombardije : Di Luca |
| Geplaatst door StonedCamel op vrijdag 20 maart 2009 om 13:57 |
| Milan-san remo : A. Petacchi Ronde Vlaanderen : N. Nuyens Parijs-roubaix : T. Boonen Amstel Gold Race : D. Cunego Waalse Pijl : R. Gesink Luik-bastenaken-Luik : A. Valverde Ronde Romandie : V. Nibali Giro D'italia : I. Basso Dauphine Libere : D. Menchov Ronde Zwitserland : T. Dekker Tour De France : A. Contador HEW Hamburg Classic : G. Ciolek Classica San Sebastian : A. Valverde Vuelta D'espana : I. Anton Parijs-Tours : D. Bennati WK Tijdrijden : F. Cancellara WK Wegwedstrijd : O. Freire Ronde Lombardije : D. Cunego |
| Geplaatst door Massasprint op vrijdag 20 maart 2009 om 14:34 |
| Milan-san remo : Haussler Ronde van Vlaanderen : Boonen Parijs-roubaix : Flecha Amstel Gold Race : Cunego Waalse Pijl : Gesink Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Karpets Giro D'italia : Basso Dauphine Libere : Valverde Ronde Zwitserland : A. Schleck Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Freire Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Leipheimer Parijs-Tours : Cavendish WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Freire Ronde Lombardije : Cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op vrijdag 20 maart 2009 om 14:56 |
| @harm dat wil ik best wel doen(aangezien ik deze topic startte) maar dan moet een medewerker van deze site me wel vertellen hoe ik me topic-reactie kan aanpassen, ik weet dat je bij een normale reactie linksboven op de E moet klikken maar bij de topic lukt dat niet |
| Geplaatst door Frabobank op vrijdag 20 maart 2009 om 15:22 |
| Milan-san remo : Hushovd Ronde Vlaanderen : Langeveld Parijs-Roubaix : Boonen Amstel Gold Race : Cunego Waalse Pijl : Gesink Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Kloden Giro D'italia :Basso Dauphine Libere : Leipheimer Ronde Zwitserland : Dekker Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Freire Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Leipheimer Parijs-Tours : Freire WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Freire Ronde Lombardije : Cunego |
| Geplaatst door Yarxing op vrijdag 20 maart 2009 om 16:35 |
| Milan-san remo : Petacchi Ronde Vlaanderen : Devolder Parijs-roubaix : Boonen Amstel Gold Race : Valverde Waalse Pijl : Kirchen Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Gerdemann Giro D'italia : Ivan Basso Dauphine Libere : Levi Leipheimer Ronde Zwisterland : Rohregger Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Cavendish Classica San Sebastian : Valverde Vuelta D'espana : Contador Parijs-Tours : Cavendish WK Tijdrijden : Cancellara WK Wegwedstrijd : Valverde Ronde Lombardije : Cunego |
| Geplaatst door abdel1991 op vrijdag 20 maart 2009 om 16:43 |
| @yarxing hoe wil rohregger de ronde van zwitserland winnen deze man is geen klimmer hoor ![]() edit: sorry ik verwarde heb met frohlinger |
| Geplaatst door trapper op vrijdag 20 maart 2009 om 17:50 |
| Milan-san remo : Daniele Bennati Ronde Vlaanderen : Tom Boonen Parijs-roubaix : Tom Boonen Amstel Gold Race : Davide Rebellin Waalse Pijl : Robert Gesink ![]() Luik-bastenaken-Luik : Fränk Schleck Ronde Romandie : Andreas Klöden Giro D'italia : Ivan Basso Dauphine Libere : Alberto Contador Ronde Zwisterland : Kim Kirchen Tour De France : Alberto Contador HEW Hamburg Classic : André Greipel Classica San Sebastian : Alejandro Valverde Vuelta D'espana : Samuel Sanchez Parijs-Tours : Mark Cavendish WK Tijdrijden : Fabian Cancellara WK Wegwedstrijd : Davide Rebellin Ronde Lombardije : Damiano Cunego |
| Geplaatst door Yarxing op vrijdag 20 maart 2009 om 18:11 |
| @abdel, ik weet alleen niet zeker of zijn tijdrit goed genoeg is. al won hij vorrig jaar wel de ronde van oostenrijk.. |
| Geplaatst door Jesper op vrijdag 20 maart 2009 om 18:16 |
| Het lijkt mij wel leuk om te kijken wie vooraf de beste voorspelling heeft gemaakt voor het hele seizoen. Maar hoeveel punten krijgt je als het goed is ??? |
| Geplaatst door abdel1991 op vrijdag 20 maart 2009 om 18:17 |
die is wel degelijk goed zo versloeg hij al mannen als gustav erik larsson(olympisch zilver), jason mccartny en vlademir gusev ![]() |
| Geplaatst door the funs op zaterdag 21 maart 2009 om 00:04 |
| Milan-san remo : Petacchi Ronde Vlaanderen : Boonen Parijs-roubaix : Flecha Amstel Gold Race : Rebellin Waalse Pijl : Gesink Luik-bastenaken-Luik : Valverde Ronde Romandie : Kreuziger Giro D'italia : Menchov Dauphine Libere : Leipheimer Ronde Zwisterland : Dekker Tour De France : Contador HEW Hamburg Classic : Ciolek Classica San Sebastian : Sanchez Vuelta D'espana : Leipheimer Parijs-Tours : Freire WK Tijdrijden : Contador WK Wegwedstrijd : Sanchez Ronde Lombardije : Cunego |
| Geplaatst door RaJoKo op zaterdag 21 maart 2009 om 01:57 |
| ik denk niet dat Dekker de Ronde van Zwitserland zal gaan winnen. Hij kiest meestal één bergrit uit om zich goed te testen en hij hoopt een goede tijdrit te rijden. Maar mischien is dat dit jaar (bij Silence-Lotto) wel anders en moet hij ook voor een goed klassement rijden. Verder is iedereen het er wel over eens dat Contador de Tour wint en ook denken de meeste dat Spartacus het WK tijdrijden wint. Ik ben benieuwd wie aan het eind van het seizoen de meeste goede heeft ingevuld. Ik zal binnenkort ook een lijste opstellen met mijn winnaars maar doe dat wel na Milan-San Remo. Voor de Tour vul ik misschien wel Leipheimer in. Die is meestal toch wat beter in de derde week dan Contador Het wordt iig een goede gok |
| Geplaatst door Hakkie2 op zaterdag 21 maart 2009 om 09:49 |
| Er valt nog 1 iemand op die door bijna iedereen wordt ingevuld: Cunego moet de Ronde van Lombardije wel gaan winnen. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 57%
Buiten de top-twintig - 38%
Geen mening - 2%
325 stemmen.

, als ik er nou achter kan komen hoe je eerste bericht kan wijzigen kan ik er ook een stand van maken 

deze man is geen klimmer hoor