Forum - Mollema

Geplaats door oscar freire op vrijdag 11 december 2009 om 15:00.
Wat gaat Mollema volgend jaar Presteren,Rijden?

Reacties

[1]
Geplaatst door oscar freire op vrijdag 11 december 2009 om 15:02
hij rijd sowieso:

Ruta del Sol
Vuelta

Hij zal ook wel een paar van die begin koersen in spanje rijden zoals:

Trofeo Mallorca
Trofeo Cala Millor - Cala Bona
Trofeo Pollença
Trofeo Inca
Trofeo Calvia
Ik hoop ook Tirreno of Parijs-Nice
En wie weet de Amstel Gold Race
Geplaatst door Yarxing op vrijdag 11 december 2009 om 15:05
hij gaat zijn best doen en hopelijk ergens een ritje meepakken smiley
Geplaatst door Jan op vrijdag 11 december 2009 om 15:16
ik hoop dat ze hem in de "schaduw" laten rijden.
Geplaatst door desley0125 op vrijdag 11 december 2009 om 16:21
een grote ronde
Geplaatst door kartje op vrijdag 11 december 2009 om 16:22
hij rijdt smiley
Bauke mollema is een groot talent dat is duidelijk, maar hij moet nog veel leren. Dit seizoen was minder door omstandigheden. Hopelijk doet hij volgend jaar beter
Geplaatst door marten94 op vrijdag 11 december 2009 om 16:23
Ik denk dat hij eerder de Giro rijdt, dan de Vuelta.
Geplaatst door Ivo1976 op zaterdag 12 december 2009 om 21:40
Ik denk ook de Giro. Daar kan hij Menchov helpen, de Tour komt te vroeg voor hem en de Vuelta is heel laat in het seizoen.
Geplaatst door desley0125 op zondag 13 december 2009 om 10:07
welke ronde's gaat menchow nou rijden dn
Geplaatst door SanderK op zondag 13 december 2009 om 10:55
das nog niet bekend. Waarschijnlijk de Giro, de Tour is al zeker.

Er moet alleen beslist worden hoe ze die combinatie gaan doen.
Geplaatst door desley0125 op zondag 13 december 2009 om 11:39
ik herinner me af gelopen jaar nog......
Geplaatst door SanderK op zondag 13 december 2009 om 12:09
Ja, en? Wat wil je daarmee zeggen?

In mijn stukje staat toch dat ze nog moeten beslissen hoe ze het gaan aanpakken (dwz of Menchov zijn eindzege gaat verdedigen, of zo zuinig mogelijk een goede klassering gaat rijden (2008)).
Geplaatst door Merlijn op donderdag 17 december 2009 om 13:14
Niet te zeggen wat Mollema gaat doen in 2010.... Maar het zal sowieso beter zijn dan afgelopen seizoen. Eind 2009 zagen we (o.a. in Lombardije) een sterk optreden van Mollema. Hij blijft een talent, dat verdwijnt niet zomaar. Misschien is de Tour wel wat voor deze jonge Groninger, veel klimkilometers en minder tijdrit kilometers. De Giro is ook een mooie ronde... Hij is nog jong en krijgt gelukkig bij Rabo de kans en de tijd om verder te groeien.
Geplaatst door Sloffey op donderdag 17 december 2009 om 13:22
Denk dat ze Mollema zsm een grote ronde willen laten rijden ivm het missen van de Vuelta. Ik denk dus dat hij de Giro zal rijden. Vond hem al erg sterk in Lombardije. Ik verwacht mooie prestaties dit seizoen al
Geplaatst door Fernando Escartín op donderdag 17 december 2009 om 13:31
Ben ik ook voor! Wachten en weer een ronde missen is dodelijk voor zijn ontwikkeling, bovendien zal hij in het voorjaar niet zoveel koersen rijden en ligt de Giro hem denk ik wel.
Geplaatst door Bettinwel op donderdag 17 december 2009 om 19:47
Meest logische scenario is dat de ploeg hem na het afgelopen seizoen zo snel mogelijk een grote ronde laat rijden, denk dat hij er aan toe is. De Giro dus. Als er nog prik is, zou de Vuelta er achteraan kunnen.

Verwachtingen? Geen, gewoon rustig laten rijpen in de schaduw van de kopman. Hij komt wel, vroeg of laat.
Geplaatst door StonedCamel op donderdag 17 december 2009 om 20:04
Denk niet dat ze hem 2 grote rondes achter elkaar gaan laten rijden, daar zijn ze vrij voorzichtig mee bij Rabo
Geplaatst door Ivo1976 op donderdag 17 december 2009 om 21:08
Nee het zal wel bij de Giro blijven. En dan de najaarsklassiekers zoals Lombardije en wellicht het WK. En natuurlijk wedstrijden als de Waalse Pijl.
Geplaatst door bukowski7709 op dinsdag 22 december 2009 om 14:27
niet zo voorzichtig.... pakken wat je pakken bouke!!!
Geplaatst door Merlijn op woensdag 23 december 2009 om 12:58
De Giro lijkt mij wel een mooie (eerste) grote ronde, start ook in Nederland.... En de bergen komen al in de eerste week, Mollema is toch vooral een sterke klimmer! Het mooist zou zijn als hij een etappe mee kan doen voor de dag-winst. Verder was Mollema ook al sterk in Leon, Romandie, Duitsland en Burgos (2008/2009), kleinere meerdaagse koersen dus. Daar zou de "Groningse hoop in bange dagen" een keer voor een mooi klassement moeten kunnen meedoen.
[1]