Forum - 300 leden

Geplaats door F4L op vrijdag 27 februari 2009 om 16:47.
Site groeit hard op dit moment, we hebben nu in minder dan een maand tijd 100 nieuwe leden weten te werven. Op naar de 1000!

Reacties

[1]
Geplaatst door fan11 op vrijdag 27 februari 2009 om 17:02
Zo dit gaat nu echt snel! smiley
Geplaatst door DonQ. op vrijdag 27 februari 2009 om 17:14
*plop* smiley
Geplaatst door MauRisico op vrijdag 27 februari 2009 om 19:38
Supersite!
Zijn jullie nu de opvolger van wielersite.nl?
Die lui die plotseling (net voor de Tour) overgingen in WielerUpdate?
Jullie zijn gelukkig een prima vervanger.
Ga zo door.
Geplaatst door F4L op vrijdag 27 februari 2009 om 19:39
@ MauRisico een soort van opvolger, de basis is in ieder geval door andere mensen gelegd. En dankjewel voor het compliment, we zullen zo door gaan.
Geplaatst door fan11 op zaterdag 28 februari 2009 om 15:49
336 leden nu al smiley !
Geplaatst door Slick op zaterdag 28 februari 2009 om 18:49
Miste het posten al! Geweldig om weer mijn objectieve views te geven.. haha!
Geplaatst door BettonneRon op zaterdag 28 februari 2009 om 22:39
idd slick was op wielrensite ook al berucht om zijn scherpe posts smiley goeie vervanger kunnen we weer lekker gaan dicussieren
Geplaatst door fan11 op zondag 1 maart 2009 om 11:38
Slick was toch bevriend ofsoiets met Hoogerland kan ik me nog vaag herinneren..?
Geplaatst door F4L op zondag 1 maart 2009 om 12:23
@ fan11, dit zei Slick in het topic Vacansoleil en Skil:

"Hoogerland ja mijn maat gaat in de RvV zeker zijn best doen om met de besten omhoog te rijden (en omlaag) dus die gaan we zeker nog zien dit jaar, ook met aanvallen vroeg in de koers..gegarandeerd!"

Dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Geplaatst door fan11 op zondag 1 maart 2009 om 13:13
Oh ja dus het klopt, volgens mij had hij gezegd dat zijn broer met hem trainde smiley
Geplaatst door Fietsflap op maandag 2 maart 2009 om 19:34
WielerUpdate.nl ziet er nog net iets gelikter uit, maar verder zijn er alleen maar nadelen ten opzichte van deze site. Snap nog steeds niet waarom Wielrensite.nl zomaar de postmogelijkheid stopte.
Geplaatst door alig309 op maandag 2 maart 2009 om 23:32
Zeer knap gedaan, maak niet dezelfde fout als wielrensite.nl, zij hebben zich denk ik te snel op laten kopen. Hoe langer je wacht, en hoe meer leden je dus krijgt, hoe meer je er aan kunt verdienen..!
Geplaatst door Xill op dinsdag 3 maart 2009 om 11:38
Het viel me al op dat er nu meer reacties gepost wordt. Mooi om te zien dat zoveel oude bezoekers van wielrensite deze site nu weten te vinden.
Geplaatst door Sloffey op dinsdag 3 maart 2009 om 12:14
Hoe kan het dat er ineens zo'n groei aan leden is?
Geplaatst door F4L op dinsdag 3 maart 2009 om 12:43
Er is een mail verstuurd naar de oud-leden van wielrensite, dus nu zijn er in een paar dagen bijna 100 nieuwe leden bijgekomen.
Geplaatst door dakhaas op dinsdag 3 maart 2009 om 20:56
@Sloffey Het wielerseizoen is begonnen.
Geplaatst door BambinoDoro op dinsdag 3 maart 2009 om 21:42
aha vandaar dat ik een email kreeg terwijl ik hier al lid was smiley
Geplaatst door jobidon op dinsdag 3 maart 2009 om 22:47
Goed idee. Wielrensite was heel goed maar zijn volgens mij voor het geld bezweken. Leuk om weer eens commentaar te kunnen geven op de koers.
Geplaatst door Lodewijk op donderdag 5 maart 2009 om 10:24
Ik kom ook via Wielrensite.nl hier en snapte destijds ook niet waarom die zijn gestopt met hun reactiemodule.
Wielerupdate.nl kijk ik doorgaans even voor het nieuws, meer niet, ben je zo klaar mee.

De kracht van een site als deze is de reactiemogelijkheid, krijg je leuke discussies tussen wielerfanaten, is zeker behoefte aan.
Ik ken ook geen andere site in NL of B waar dat (goed) kan.

Denk dat je deze site beetje moet spammen op sportsites in NL en Belgie, krijg je nog meer leden.
Je zal me hier vaker zien posten.

Aan de makers van deze site: veel succes!
Geplaatst door bikie op donderdag 5 maart 2009 om 22:23
Ben ik al een half jaar aan het zoeken naar een site waar ik dmv reacties de koers nog eens na kan lezen, zijn jullie gelijk na de verandering van de wielrensite.nl begonnen.

Gelukkig nog net voor het seizoen jullie ontdekt. Vooral leuk geweest met de Ronde van Californië.

Een klasse website met de videofragmenten en reacties. Een bedankje aan de makers en redacteuren. Veel succes !!
Geplaatst door F4L op donderdag 5 maart 2009 om 22:26
@ bikie er was al voor het einde van wielrensite begonnen. De oprichter van deze site had geen banden met wielrensite smiley
Geplaatst door DonQ. op donderdag 5 maart 2009 om 22:30
@Lodewijk & bikie
Klik smiley
Geplaatst door Hermantk op donderdag 5 maart 2009 om 23:13
Ik keek voorheen altijd op wielerupdate.nl naar het laatste nieuws, omdat het daar duidelijk en makkelijk werd weergegeven. Maar ik zie hier toch steeds dat het nieuwsaanbod stijgt en de kwaliteit toeneemt.
Ik zou alleen de lay-out nog iets meer wielersfeer proberen te geven.
Geplaatst door jaja op vrijdag 6 maart 2009 om 18:07
Wat is jou idee van een wielersfeer Hermantk? Ideeen zijn altijd welkom

maar goed, achterhaald topic....op naar de 500 leden nu de 400 al weer binnen issmiley
Geplaatst door miniman op vrijdag 6 maart 2009 om 19:14
Heb me net aangemeldsmiley lijkt een beetje op de oude site van wielerupdate: wielrensite heerlijk lkkr discussieren over wielrennensmiley
Geplaatst door BettonneRon op zaterdag 7 maart 2009 om 19:20
wow ben 2 dage niet online stijgt het ledenaantal van 396 naar 425
Geplaatst door Koldo op zaterdag 7 maart 2009 om 19:27
Ik denk niet dat er een connectie is hoor BetonneRon, blijf maar gewoon reageren smiley
Geplaatst door BettonneRon op zaterdag 7 maart 2009 om 19:31
lol zo had ik het nog niet eens gezien:P
[1]