Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - [V2] Discussietopic
Geplaats door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:10.
Hier kan gediscusseerd worden over V2.
Reacties
| Geplaatst door dvdl op donderdag 24 juni 2010 om 13:24 |
| WTF??? Serieus, en wat ik ook wel meer lees: Lekker oranje kleurtje. Letters mogen wel wat groter. De headlines ouderwets links, dat vind ik echt veel prettiger. Iets bredere middenkolom. |
| Geplaatst door Joachim op donderdag 24 juni 2010 om 13:31 |
| Wow ik verschoot. Ik zeg niet dat de verandering van lay-out slecht is maar er was toch niets mis met het vorige ? Overigens vind ik zoals enkele anderen ook dat de leesbaarheid niet goed is (te licht en te klein). Maar kom, het is gewoon even wennen. |
| Geplaatst door Rhohan op donderdag 24 juni 2010 om 13:36 |
Het is eventjes wennen, maar het ziet er lekker gelikt en vooral modern uit jongens.. strakke shit....![]() |
| Geplaatst door Joop op donderdag 24 juni 2010 om 13:37 |
| Lekker oranje kleurtje. Letters mogen wel wat groter. De headlines ouderwets links, dat vind ik echt veel prettiger. Iets bredere middenkolom. Deze punten die veel worden genoemd is ook gewoon kwestie van wennen als je het over een paar dagen nog zo vind, dan vind je het echt niks. Nu is het nog een kwestie van acceptatie en gewenning ![]() |
| Geplaatst door Rhohan op donderdag 24 juni 2010 om 13:38 |
@joachim: wij verschieten hier niet hoor Blijf gewoon even op je plek zitten man ![]() |
| Geplaatst door Rhohan op donderdag 24 juni 2010 om 13:40 |
Nog één puntje van kritiek misschien. De lay-out mag wel wat breder. Lijkt wel of het gemaakt is voor een 4:3 scherm ![]() |
| Geplaatst door Schele Sjakie op donderdag 24 juni 2010 om 13:41 |
| WOW, wat is er gebeurd, ziet er goed uit! Één tip: de achtergrondkleur is grijs en de letters zijn ook grijs. Misschien kan 1 van de 2 het beste aan andere kleur zijn. bv. achtergrond wit of letters zwart. Ziet er verder erg gelikt uit. Goed werk! |
| Geplaatst door kleppelekker op donderdag 24 juni 2010 om 13:42 |
Iets bredere middenkolom en als kan letterype een puntje groter (misschien 2) dit leest erg moeilijk ![]() |
| Geplaatst door lytsethommy op donderdag 24 juni 2010 om 13:44 |
| Mooie en duidelijk nieuwe layout. meeste mensen houden niet van verandering blijkbaar. |
| Geplaatst door RedCloud op donderdag 24 juni 2010 om 13:51 |
Kleine lettertjes is geen kwestie van wennen, is gewoon moeilijk leesbaar. ![]() |
| Geplaatst door Amsteldam op donderdag 24 juni 2010 om 13:56 |
| Een optie om de oude layout te kunnen kiezen zou mooi zijn. |
| Geplaatst door Fernando Escartín op donderdag 24 juni 2010 om 14:11 |
| Woow....! Krijg nou wat, ik dacht dat ik op een verkeerde site terecht was gekomen. Ziet er strak uit, complimenten. Mijn suggestie zou zijn om Headlines en Forum te wisselen, verder mag de tekst wat duidelijker, zwart? |
| Geplaatst door dvdl op donderdag 24 juni 2010 om 14:57 |
| @Joop: je tong uitsteken is onfatsoenlijk. Verder: nee, niet alles is een kwestie van wennen. Ik weet dat ik een hoofdmenu links prettiger vindt dan rechts. En dat iets grotere letters prettiger lezen, blijft ook zo, zelfs al zou ik eraan gewend raken. |
| Geplaatst door Larson op donderdag 24 juni 2010 om 15:09 |
| ik vind de oude lay out overzichtelijker deze is een beetje saai.. hij is wel mooier en moderner. maar ik zou er een poll over maken of de oude terug moet komen. |
| Geplaatst door Onie op donderdag 24 juni 2010 om 15:18 |
Vroeguh (toen de aarde nog plat was ), stond het menu ook rechts. Toen kwam er ook een flinke lading 'kritiek' maar na een week (of minder) ben je niet anders meer gewend.En ik moet zeggen, dat ik dit ook wel prettig vindt. Het contrast mag misschien hier en daar groter maar verder is het prima. |
| Geplaatst door Rooie op donderdag 24 juni 2010 om 15:22 |
| Zeer gewaardeerde redactie. De nieuwe huisstijl is flitsend en de site lijkt sneller. Mijn complimenten. Wel twee verzoeken: 1) Mag het contrast duidelijker? 2) Mag de tekst van de berichten en de bijdragen een tikje groter aub? Verder alle waardering voor al jullie werk en liefde. |
| Geplaatst door Fietsflap op donderdag 24 juni 2010 om 15:59 |
| Het is jammer dat je niet meer met een klik op de datum/tijd naar het eind van een forum topic kan. Dat was toch nét even iets makkelijker dan de 'End'-knop op m'n toetsenbord... Verder vind ik de lay-out wel cool, het is even wennen, maar het oogt een stuk professioneler. Complimenten! ![]() |
| Geplaatst door Joop op donderdag 24 juni 2010 om 16:03 |
| @dvdl, alles? dat zeg ik nergens.... maar ben het niet met je eens. Helemaal als het gaat om kleur, vorm, grote en mode (Mode is daarbij wel grootste denkbare voorbeeld). Je kan wel iets weten maar misschien is het over een paar dagen wel geaccepteerd en weet je niet beter wat prettiger is of niet omdat je geest/lichaam zich er gewoon aan past: aan grote van letters en blokken, kleur van de website, vormen van plaatsje, plaatsen van blokken enzo enzo. Voorbeeld van Onie bevestigd dat ook..... Over een week zijn de meeste kritiekpunten alweer verminderd. Dan is de wenperiode voor de meeste wel geweest. Mocht je dan nog dingen vinden dan zijn dat jou kritiekpunten. Eerst maar de wenperiode voorbij laten gaan en dan 'opnieuw' oordelen vind ik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Geplaatst door trapper op donderdag 24 juni 2010 om 16:04 |
| De nieuwe lay-out bevalt mij meteen. Ik heb ook het idee dat de site wat sneller is geworden. Prima werk! |
| Geplaatst door Houdoe op donderdag 24 juni 2010 om 17:12 |
| Het klinkt misschien heel stom, maar ik mis de link als je op het logo klikt (richting de homepage). Ik gebruik 'm vaak en ik denk dat er nog wel meer zijn... Is het mogelijk om een er een linkje aan vast te plakken? Bedankt ![]() EDIT: ik zie dat zacht het al gemeld had |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 24 juni 2010 om 17:16 |
It's perfect right now Complimenten! |
| Geplaatst door samuello op donderdag 24 juni 2010 om 17:19 |
| ik vind het mooi, vooral dat oranje is meer nederland gevoel, heeft wel een betekenis op zich. Alleen de poll mag wel iets groter vind ik, want daar is alles op elkaar gedrukt en zoals iedereen als zegt als het artikel/reacties ietsje breder zou zijn zou ik het op prijs stellen |
| Geplaatst door jonas86 op donderdag 24 juni 2010 om 18:58 |
| Ik weet niet of er al iemand anders het aangehaald heeft, het is nogal veel om door te scrollen, maar kan de breedte niet aangepast worden aan een breedbeeldscherm? Het is nogal lullig nu, met die twee (brede) witte vlakken links en rechts. Misschien oplossen door het middenstuk te verbreden. Ik weet dan wel niet hoe het zit voor mensen met een 'oud' 4:3 scherm. Daarnaast is er ook nog een foutje geslopen bij de headlines: deze lopen nog door in de volgende regel (al zullen jullie dit zelf ook wel al gezien hebben natuurlijk). En ook het contrast een beetje verhogen. Voor de rest vind ik het goed (inhoudelijk heb ik nog niet veel veranderingen gemerkt moet ik wel zeggen, daarvoor te weinig rondgesurft nog). |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 24 juni 2010 om 19:06 |
| @ jonas86 Voor dat scrollen is al een handige oplossing. De 'Home' en 'End' knoppen op je toetsenbord waarmee je naar het begin en het einde van de pagina springt. |
| Geplaatst door jonas86 op donderdag 24 juni 2010 om 19:09 |
| @marten Dat 'scrollen' sloeg op het gegeven dat ik geen zin had om alle voorgaande berichten te lezen. Ik haalde dit enkel aan om me op voorhand te verontschuldigen mocht ik iets zeggen wat al tien keer gezegd is. Voor de rest ben ik vertrouwd met mijn toetsenbord en haar functies. |
| Geplaatst door petoi op donderdag 24 juni 2010 om 19:15 |
| @marten94 en als je hier komt via een mobiele telefoon mag nog wel lekker scrollen? |
| Geplaatst door Peter94 op donderdag 24 juni 2010 om 19:20 |
| @petoi ik begin mijzelf al te trainen in het scrollen op de ipod ik ga zo snel joh hoeft niet eens meer. |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 24 juni 2010 om 19:22 |
| @ jonas86 Ah, niet goed gelezen. Sorry ![]() @ petoi Zei ik dat? |
| Geplaatst door petoi op donderdag 24 juni 2010 om 19:26 |
| Nee. Maar ik wil wel aangeven dat die linkjes naar het eind van de pagina nog gewenst zijn. |
| Geplaatst door wringer op donderdag 24 juni 2010 om 19:31 |
Ziet er mooi uit. De lettergrootte is prima, maar het gebrek aan contrast tussen tekst en achtergrond maakt het moeilijk leesbaar. Ik zou zelf ook wel 2 puntjes meer marge tussen reactie en kader wensen, voor wat rust in de layout. Of iedereen moet gewoon elk bericht beginnen en afsluiten met een harde return. |
| Geplaatst door marten94 op donderdag 24 juni 2010 om 19:36 |
| @ petoi I agree |
| Geplaatst door gesinkfan op donderdag 24 juni 2010 om 19:51 |
| ik zou het nieuws links houden |
| Geplaatst door Amsteldam op vrijdag 25 juni 2010 om 13:45 |
| Blijf de letters veel te klein vinden, misschien komt het door mijn resolutie van 1920x1200, maar ik kan er niet aan wennen. |
| Geplaatst door zacht op vrijdag 25 juni 2010 om 13:47 |
| Ik blijf hoofdpijn krijgen na enige tijd. Zwarte letters aub. |
| Geplaatst door jdwest op vrijdag 25 juni 2010 om 14:56 |
| De poll is bij mij helemaal raar |
| Geplaatst door zacht op vrijdag 25 juni 2010 om 16:41 |
| En je kunt tegenwoordig vaker dan één keer op de poll stemmen merk ik. Ik heb vanochtend al een keer gestemd, en kan het nu weer. |
| Geplaatst door Larson op vrijdag 25 juni 2010 om 17:40 |
| volgens mij is de poll niet helemaal goed gegaan? |
| Geplaatst door petoi op vrijdag 25 juni 2010 om 17:44 |
Meteen stemmen dan zie er niks van. ![]() |
| Geplaatst door Leon op vrijdag 25 juni 2010 om 19:09 |
| @zacht: dat klopt niet, maar er is een nieuwe poll met wat andere antwoordne geplaatst. |
| Geplaatst door noyelje op vrijdag 25 juni 2010 om 19:11 |
| Wat een grote poll, zo ben je wel verplicht om te stemmen. De stemmen-knop is ook onduidelijk leesbaar, te bleek. Ondertussen ben ik al gewoon aan het lettertype maar het zou toch makkelijker lezen zijn met meer contrast, iets zwarter graag. |
| Geplaatst door oscar freire op vrijdag 25 juni 2010 om 19:19 |
| Ik vind het een mooie en overzichtelijke lay-out. |
| Geplaatst door zacht op vrijdag 25 juni 2010 om 22:23 |
| @Leon Ik zie het nu, de topic-vuller uit Varsseveld was eerst geen optie, en nu wel. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 58%
Buiten de top-twintig - 37%
Geen mening - 2%
323 stemmen.

Blijf gewoon even op je plek zitten man 

), stond het menu ook rechts. Toen kwam er ook een flinke lading 'kritiek' maar na een week (of minder) ben je niet anders meer gewend.