Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - [V2] Discussietopic
Geplaats door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:10.
Hier kan gediscusseerd worden over V2.
Reacties
| Geplaatst door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:11 |
Quote van Verweggistan: Maar ik ben idd ook benieuwd naar versie 2, wil je 'ons' net als wielerupdate, ook wat meer monddood hebben? Worden 'we' te irritant; wil je een serieuzere site beginnen, een 'echte' site, zonder lastige mensen die steeds maar de nieuwsberichten verbeteren en onderling ruzie maken? dat snap ik wel eigenlijk Wat mij betreft zeker niet! WielerFlits is juist zo groot geworden omdat de leden hier zo hun gang mogen gaan. |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:13 |
| Ik zou het ook niet echt slim vinden om het USP weg te doen. Anders wordt het zo'n passieve website en dat zullen veel leden, denk ik, niet leuk vinden(waaronder ik) |
| Geplaatst door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:15 |
| En wat is anders de meerwaarde van WielerFlits tov bijv. Wielerupdate? Eigenlijk maak je dan gewoon een exacte kopie. Reacties, forum etc. blijven gewoon, de userinput zal alleen nog maar groter worden! ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:15 |
@ Leon; als je quote moet je het wel goed doen he; ik eindigde met een ![]() |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:16 |
Dat bedoel ik Daar zijn heel veel website's van... |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:18 |
| Om nog terug te komen op het fouten verbeteren, misschien is het wel handiger om daar dan een optie voor te maken, waar je het kan melden. |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:23 |
| Een kleintje... Dat je een forumtopic kunt wijzigen nadat je die aangemaakt hebt. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:24 |
| Maar misschien krijgen we een heel ander forum (geen idee trouwens). |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:25 |
| We willen wielflits alleen maar uitbreiden qua mogelijkheden, niet beperken. Reacties, forum, etc zullen wat ons betreft gewoon blijven. Versie 2 wordt wel opnieuw opgebouwd. Zodat we het makkelijker kunnen onderhouden en uitbreiden. Overigens komt versie 2 pas als deze stabiel loopt. Dat kan nog wel een tijdje duren ![]() |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:28 |
| @ Twisted-D jouw en Leon rest maar één oplossing, heel hard doorwerken. |
| Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:28 |
| @F4L Het blijft lastig om ideeen te bedenken als je niet precies weet wat het wordt. En wat voor functie het in de toekomst moet gaan hebben. Misschien kan Leon een tipje van de sluier oplichten? Zodat de leden wat actiever mee kunnen denken. Edit: Ik zie net Twisted-D heeft al het één en ander gezegd. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:30 |
| De site zal voor het grootste gedeelte qua opzet gewoon hetzelfde blijven, ook qua doelen. Dus een forum, nieuwsberichten met reacties en ga zo maar door. |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:30 |
@ F4L, helaas hebben we ook nog een leven buiten WielerFlits om. Overigens, V1 draait toch prima? ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:32 |
| Wat is de rol van Twisted-D in deze? Dan weet ik ook hoe ik zijn info moet beoordelen. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:33 |
@ Twisted-D, maar natuurlijk, ik zelf ook .@ Verweggistan, Twisted-D helpt mee met het bouwen van V2. |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:37 |
| @Verweggistan Ik ben van opleiding programmeur (HBO-I). Ik zal dan ook meer de technische kant op me nemen en Leon meer de ontwerp kant. Al zal in de praktijk de verdeling niet altijd op gaan. |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:51 |
Ah, oke. Zoiets vermoedde ik al, maar ik wist niet of je die info misschien ergens opgedoken had of dat het ''insite'' info was; ik stel voor Twisted-D ook op te nemen in de 'crew'. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:53 |
| Top idee, zal het even doorgeven aan Leon, kan vandaag zijn, maar ook morgen. |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:34 |
We zijn al langer bezig met V2. Wat betreft mijn status nu.. het maakt mij niet veel uit of ik nu gewoon lid ben of wat anders. Dat zal uiteraard anders zijn bij V2 . |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:34 |
| Maar je verdient wel een 'hogere status' plus dat mensen dan ook snappen dat je namens de site spreekt. |
| Geplaatst door tor1to op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:35 |
| Ik ben destijds overgestapt naar deze site omdat Wielerupdate ophield met leden. In de participatie van leden zit het onderscheidend vermogen van Wielerflits. Jullie bestaansrecht. |
| Geplaatst door gibofan op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:40 |
| Ja, ik zie dat ook pas nu van Twisted-D. Ik denk trouwens dat niemand zich zorgen hoeft te maken over het kunnen reageren op berichten. |
| Geplaatst door tor1to op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:49 |
| Ik heb een aantal voorstellen voor versie 2. 1. De mogelijkheid om je eigen berichten terug te vinden via je profiel. 2. Meer categorisering op het forum. 3. Een zoekfunctie op het forum. 4. Een beter nieuwsarchief. 5. Een lijst met leden en profielen, incl. zoekfuntie. |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:49 |
| Nou Leon wees me erop dat hij deze topics was begonnen. Het verraste me een beetje omdat we nog niet zo ver zijn. Mocht deze topics (v2 topics) niet zijn begonnen, dan was ik nog wel een tijdje in de luwte gebleven. Maar goed ik vond het in ieder geval wel even belangrijk om te laten weten dat we niet zo dom zijn om dat wat deze site zo goed maakt weg te halen. Dus wees gerust ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 22:21 |
| Met tor1to eens over al die verschillende zoekfuncties; |
| Geplaatst door Leon op maandag 9 november 2009 om 10:56 |
![]() |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 17 november 2009 om 10:20 |
Quote: Geplaatst door StonedCamel op maandag 16 november 2009 om 21:14E Toertochtenkalender met aanmeldsysteem, als je een toertocht gaat rijden geef je je op, en dan kunnen andere wielerflitsers zien dat jij daar start, kun je eventueel samen fietsen. Zou eventueel ook kunnen dmv een lijst waarbij je tochten toe kunt voegen. Is hier meer belangstelling voor? |
| Geplaatst door niborzerrop op woensdag 18 november 2009 om 18:49 |
Zeer veel blijkbaar ![]() |
| Geplaatst door F4L op woensdag 18 november 2009 om 18:53 |
| Verschrikkelijk veel. |
| Geplaatst door StonedCamel op woensdag 18 november 2009 om 23:21 |
| Afschuwelijk veel, ik sta versteld. Op zich was het zomaar een ideetje hoor, ik zie het nou ook niet echt als een must, maar het leek me wel leuk omdat er vaak discussies zijn van oh ik ga daar rijden, oh jij ook, dan kun je dat in 1 oogopslag zien. Weet ook niet of er erg veel gebruik van gemaakt zou worden |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 4 december 2009 om 20:38 |
| Hoe gaat het eigenlijk met V2? |
| Geplaatst door F4L op zaterdag 5 december 2009 om 10:17 |
| De planning is om ,voor het nieuwe seizoen (ik vermoed OHN), klaar te zijn. Dus het duurt nog even, maar het gaat de goede kant op. |
| Geplaatst door Leon op woensdag 23 december 2009 om 16:40 |
| *Kick* |
| Geplaatst door F4L op woensdag 23 december 2009 om 16:41 |
| Om gelijk maar te beginnen: Idee van Nibor Zouden er landenvlaggetjes kunnen gebruikt worden in nieuwsberichten (ik denk dan vooral aan berichten met de uitslag van wedstrijden) ? Dus: 1. [VLAG] Naam renner (Ploeg) .h.m.s 2. [VLAG] Naam renner (Ploeg) + .s 3. [VLAG] Naam renner (Ploeg) + .m.s enz. Ik denk dat dat mooier zou overkomen dan de huidige lay-out (als je het al een lay-out kunt noemen ), maar vraag me af of het ook haalbaar is.Idee van GWK Idd, dat zou nog beter zijn. Voor de duidelijkheid, dit bedoel ik precies: Voorbeeld (+ eventuele quote-knop) |
| Geplaatst door Verweggistan op woensdag 23 juni 2010 om 15:54 |
Quote: Dat is nog steeds de planning zeker Geplaatst door F4L op zaterdag 5 december 2009 om 10:17 De planning is om ,voor het nieuwe seizoen (ik vermoed OHN), klaar te zijn. Dus het duurt nog even, maar het gaat de goede kant op. ![]() |
| Geplaatst door jaja op woensdag 23 juni 2010 om 16:01 |
F4L zei niet welk seizoen he Nog ff wachten er wordt hard aan gewerkt! |
| Geplaatst door Nocentinifan op woensdag 23 juni 2010 om 16:01 |
| Ik heb wel een idee: geen V2 maken! Deze site is prima het is zonde om nog een site te gaan maken oid. |
| Geplaatst door petoi op woensdag 23 juni 2010 om 17:10 |
Snapt eindelijk waarom er V2 voor het ideeën topic stond i.p.v. II |
| Geplaatst door Onie op donderdag 24 juni 2010 om 11:51 |
Wow ![]() |
| Geplaatst door F4L op donderdag 24 juni 2010 om 11:52 |
16 weken en 5 dagen . Top gedaan Leon! |
| Geplaatst door Leon op donderdag 24 juni 2010 om 11:52 |
| Even voor de duidelijkheid: alleen de layout is veranderd. Commentaar is welkom! |
| Geplaatst door Peter94 op donderdag 24 juni 2010 om 11:54 |
| Ik vind het wel mooi zo. |
| Geplaatst door Onie op donderdag 24 juni 2010 om 11:54 |
Het nieuwsmenu (rechts) zal wel weer een weekje wennen worden . |
| Geplaatst door zacht op donderdag 24 juni 2010 om 11:54 |
| -Hoofdmenu mag iets duidelijker leesbaar. -Wat meer consequentie in de fonts is welkom (zie bijvoorbeeld als je inlogt en de poll) - font mag iets donkerder - WF-logo mag wat mij betreft weer linken naar de homepage Verder heeft dit mijn zegen Mooi werk. |
| Geplaatst door The Condor op donderdag 24 juni 2010 om 11:54 |
| de tekst heeft nu de kleur alsof je browser vast staat en alles even vaag maakt om dit duidelijk te maken |
| Geplaatst door F4L op donderdag 24 juni 2010 om 11:55 |
| Ik zou de reclame op de oude positie terug proberen te krijgen en daar dan een slogan neerzetten o.i.d. Verder ziet het er goed uit, kan trouwens ook weer terugkomen dat je automatisch op het einde van een forum topic komt? |
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 24 juni 2010 om 11:57 |
| De tekst iets zwarter maken zou wellicht zorgen voor een iets rustigere pagina. Of eventueel de achtergrond van de reacties net iets lichter maken. Verder ziet het er strak uit, hoewel ik aardig in de war raak van die balk rechts ![]() Maar ach dat zal wel wennen. |
| Geplaatst door zacht op donderdag 24 juni 2010 om 11:59 |
| leesbaarheids-test leesbaarheids-test edit: bold is veeeeel beter leesbaar. |
| Geplaatst door petoi op donderdag 24 juni 2010 om 12:00 |
| Even wennen maar ziet er goed uit. de tekst in berichten is wat klein maar voor de rest vind ik het wel mooi. Edit: Het zou ook fijn als je aan de onderkant van een bericht/topic kan komen voor mobiele gebruikers. |
| Geplaatst door dnDaris op donderdag 24 juni 2010 om 12:01 |
| Tekst mag idd wat zwarter. Verder wel prettig dat net nieuws en het forum niet meer onder elkaar staan (al zou ik persoonlijk het nieuws links hebben gezet, maar dat is mierenneuken). EDIT: Ik kan ook niet meer naar het einde van een forum door op de datum voor het bericht te klikken. Vond ik een fijne optie, zeker bij de 'volgtopics'. |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..