Forum - [V2] Ideeën

Geplaats door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:51.
Enkele leden hier wisten wellicht al dat er een versie 2 van WielerFlits aan zat te komen, de meeste nog niet. Nu weet in ieder geval iedereen het.

De input van de leden is natuurlijk het belangrijkste. Daarom luisteren we goed naar onze leden. Dit topic is om jullie ideeën/wensen duidelijk te maken.

Belangrijk: het is hier niet de bedoeling om te discuseren. Mocht daar behoefte aan zijn, mogen jullie dat topic zelf starten smiley. Plaats dus enkel een reactie met ideeën/wensen.

Reacties

1 2 3 4 [5]
Geplaatst door Prima Facie op dinsdag 7 september 2010 om 13:04
Ah jammer, een groep en geen page... Maar ik ben toch lid geworden smiley
Geplaatst door gwk op dinsdag 7 september 2010 om 13:41
Quote van Facebook:
WielerFlits.nl: De website voor wielerliefhebbers!
Ben je ook een trouwe bezoeker van WielerFlits.nl, word dan ook lid van onze hyves. Laat hier je mening weten over het wielrennen in Nederland en de rest van de wereld! Bezoek ook onze site: http://www.wielerflits.nl/

smiley. Laat Facebook dit niet lezensmiley.
Geplaatst door Yarxing op dinsdag 7 september 2010 om 13:46
misschien op de hoofdpagina reclame maken van de facebookpagina? hier kijkt lang niet iedereen en hoe meer zielen hoe meer vreugd smiley
Geplaatst door Prima Facie op dinsdag 7 september 2010 om 13:52
Met het risico dat ik nu een enorme FB-nerd lijk: een page ipv een groep wil ook nog wel werken, groepen zijn eigenlijk redelijk onvindbaar. Pages komen bij je interests te staan en vallen dus ook meer op.
Geplaatst door Feilluu op dinsdag 7 september 2010 om 13:53
We hebben een FB-nerd smiley
Geplaatst door Yarxing op dinsdag 7 september 2010 om 18:34
@Prima Facie, ik kon inderdaad de groep al niet meer vinden toen ik de zooi weer opstartte smiley
Geplaatst door Koldo op dinsdag 7 september 2010 om 18:46
Tja, ik ben verre van een FB-nerd. Maak anders maar een page, ik vind het allemaal prima. Heb zelf het verschil nog niet ontdekt. Overigens vind ik fb wel veel onduidelijker in elkaar gezet dan hyves.
Geplaatst door Prima Facie op dinsdag 7 september 2010 om 21:38
dan maak ik wel een page, aangezien Koldo hoofdredacteur is beschouw ik dat als de toestemming waar FB om vraagt
Geplaatst door Prima Facie op dinsdag 7 september 2010 om 22:06
zo al gepiept, als je wielerflits als zoekterm intikt krijg je zowel de groep als de page, en dan kun je op 'like' drukken, of wat voor equivalent in een andere taal dan ook
Geplaatst door Koldo op dinsdag 7 september 2010 om 22:30
"Dit vind jij leuk" vind ik nog altijd één van de meest infantiele zinnen van het wereldwijdeweb.

Trouwens, jouw beschrijving is veel mooier dan die van mij (;
Geplaatst door Peter94 op dinsdag 7 september 2010 om 22:33
Ik kan die groep niet vinden volgens mij.
Geplaatst door Koldo op dinsdag 7 september 2010 om 22:46
Ik krijg ze direct allebei als ik 'wielerflits' typ in de balk middenboven. Zie anders de link in mijn post hier ergens onder.
Geplaatst door Prima Facie op woensdag 8 september 2010 om 00:05
je kan het beste 'wielerflits' intikken in de FB zoekbalk vanuit je eigen profiel en niet vanuit de pagina waarbij je alle news feeds krijgt. FB is in het begin wat moeilijker, maar uiteindelijk veel fijner dan Hyves en van Twitter heb ik nooit wat begrepen. Bovendien is FB veel internationaler (dus misschien wat geschikter voor onze Vlaamse vrienden)
Geplaatst door niborzerrop op woensdag 8 september 2010 om 08:04
Twitter 4 Life!

Maar ik moet zowat de enige Vlaming van mijn leeftijdscategorie zijn die niet op FB zit…
Geplaatst door Joachim op woensdag 8 september 2010 om 11:08
@ niborzerrop: Nee hoor, ik ken er nog zeker 2.
Geplaatst door Liefhebber op zaterdag 9 oktober 2010 om 16:07
Een app van WF voor op de Iphone/Ipad??
Dit kan bovendien een bron van inkomsten zijn smiley
Geplaatst door jonas86 op zondag 16 januari 2011 om 10:16
Misschien kan het ook leuk zijn om er een twitterfeed in te stoppen, eventueel enkel geopend tijdens koersdagen. Op die manier zouden bijvoorbeeld alle tweets geaggregeerd kunnen worden rond die koers. Er zou dan een hashtag kunnen bepaald worden, zodat duidelijk is welke tweets van wielerflitsers komen.
Leuk zou ook zijn mochten diegene die ter plaatse zijn hun locatie meegeven, op die manier zou dan te zien welke tweets afkomstig zijn vanaf het parcours.
Dit integreren lijkt mij niet zo moeilijk, via de API.
Geplaatst door wielerverslaggever op zondag 16 januari 2011 om 12:48
Msn -dewielerverslaggever@hotmail.nl
Leuk om tourpoule's, wielernieuwtjes, enz te bespreken
Geplaatst door petoi op zondag 16 januari 2011 om 13:11
Als je op de homepage bij reacties kijkt zie je gewoon de UBB codes. Dit staat niet erg netjes.
Geplaatst door aapdedino op dinsdag 18 januari 2011 om 14:37
Per wanneer komen er nu foto's bij de artikelen?
1 2 3 4 [5]