Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - [V2] Ideeën

Geplaats door Leon op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:51.
Enkele leden hier wisten wellicht al dat er een versie 2 van WielerFlits aan zat te komen, de meeste nog niet. Nu weet in ieder geval iedereen het.

De input van de leden is natuurlijk het belangrijkste. Daarom luisteren we goed naar onze leden. Dit topic is om jullie ideeën/wensen duidelijk te maken.

Belangrijk: het is hier niet de bedoeling om te discuseren. Mocht daar behoefte aan zijn, mogen jullie dat topic zelf starten smiley. Plaats dus enkel een reactie met ideeën/wensen.

Reacties

[1] 2 3 4 5
Geplaatst door stoemper op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:54
Het lijkt me leuk om ook met foto's te werken in nieuwsberichten en op de voorpagina. Iets á la wielerupdate...
Geplaatst door oscar freire op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:56
Ja dat lijkt me ook wel leuk
Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:56
ja, maar dan wel met foto's die ook daadwerkelijk op het nieuwbericht slaan, want vaak staan er foto's bij een bericht die niks met het bericht te maken hebben.
Geplaatst door oscar freire op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:57
@Verweggistan als bijvoorbeeld freire wint dan ook een foto van freire doen en niet van Boonen
Geplaatst door Driewieler op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:58
Versie 2? Is deze niet goed genoeg dan??
Geplaatst door oscar freire op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:59
gaat de helft dan naar 1 en de andere helft naar versie 2
Geplaatst door marten94 op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:01
@ oscar freire; Nee, dat er niet een oude foto van Freire wordt geplaatst, maar de foto waar je de desbetreffende persoon in de desbetreffende koers ziet zegevieren.
Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:02
Meer zoals dit; beter gewoon geen plaatje als het geen toegevoegde waarde heeft, en dit plaatje heeft geen toegevoegde waarde bij het bericht: Pietropolli naar Lampre Dan verwacht ik een plaatje van (een fietsende) Pietropolli en geen ploegentijdrit van Lampre; dat moet je doen als Lampre een ploegentijdrit wint.
Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:05
Ik ondersteun Leon hierin.

Wat betreft de foto's. Wellicht dat Kalooga een idee is.
Geplaatst door Rein Taaramae op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:05
Zal vast wel eens eerder genoemd zijn, maar: avatars?
Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:08
Maar ik ben idd ook benieuwd naar versie 2, wil je 'ons' net als wielerupdate, ook wat meer monddood hebben? Worden 'we' te irritant; wil je een serieuzere site beginnen, een 'echte' site, zonder lastige mensen die steeds maar de nieuwsberichten verbeteren en onderling ruzie maken? dat snap ik wel eigenlijk smiley
Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:09
Daar ben ik ook heel benieuwd na...
Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:10
Mensen, dat valt reuze mee, ik heb een (let op: een) lay-out gezien van V2 en daarbij zag ik nog steeds reacties staan (helaas...).
Geplaatst door stoemper op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:12
Nee!! Het forum en de mogelijkheid om te reageren op nieuws moet blijven! Dat is juist het leuke aan wielerflits...
Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:24
Een kleintje... Dat je een forumtopic kunt wijzigen nadat je die aangemaakt hebt.
Geplaatst door F4L op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:24
Nu moet ik in dat andere topic hier op gaan reageren smiley.
Geplaatst door gwk op dinsdag 20 oktober 2009 om 20:26
Dan zal ik het, special for you, ook (weer)vermelden in het andere topicsmiley
Geplaatst door F4L op woensdag 21 oktober 2009 om 13:28
Een ander type forum, waarbij de opbouw duidelijker is, en met een maximaal aantal artikelen per pagina.
Geplaatst door Fernando Escartín op woensdag 21 oktober 2009 om 13:35
Nu is het volgens mij zo dat als je op het forum een reactie plaatst, het beeld automatisch naar boven springt (bij nieuwsberichten niet), is wel onhandig.

Misschien iets met automatische refresh bij nieuwsberichten (of alleen bij volg hier topics, als dat kan)? Bij het gemiddelde wielerflitser toetsenbord is de f5 wsl al versleten smiley
Geplaatst door Koldo op woensdag 21 oktober 2009 om 14:00
Quote:
Geplaatst door tor1to op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:49E
Ik heb een aantal voorstellen voor versie 2.

1. De mogelijkheid om je eigen berichten terug te vinden via je profiel.
2. Meer categorisering op het forum.
3. Een zoekfunctie op het forum.
4. Een beter nieuwsarchief.
5. Een lijst met leden en profielen, incl. zoekfuntie.
Geplaatst door F4L op donderdag 29 oktober 2009 om 12:00
Verder zijn jullie dus tevreden over de site smiley?
Geplaatst door Popovych op donderdag 29 oktober 2009 om 12:12
Misschien een YourBB forum.
Geplaatst door gwk op donderdag 29 oktober 2009 om 12:27
Wielerflits en schaatsflits aan elkaar koppelen zodat je wat makkelijker kunt switchen tussen de websites. Omdat de meeste gebruikers toch op beide site's zitten.

PS: Ik weet niet of dit technisch mogelijk is...
Geplaatst door Fietsflap op zaterdag 31 oktober 2009 om 15:22
Misschien dat jullie bij iedere koers de laatste zoveel kilometer op de site kunnen zetten.
Soms heb ik het te druk met school ofzo en dan heb ik wat gemist, en de ene keer kan ik het dan hier terugzien en de andere keer niet.

P.S. Schaatsflits???? Bestaat dat ook dan??
Geplaatst door zacht op zaterdag 31 oktober 2009 om 22:23
Een minimum leeftijd.
Een verbeterde layout, zoals bijvoorbeeld niet meer de nieuwsberichten twee keer op de hoofdpagina.
Geplaatst door F4L op zaterdag 31 oktober 2009 om 22:25
@ zacht, er wordt druk gesleuteld aan een nieuwe lay-out. Zelf vind ik een maximum leeftijd ook wel goed, dacht aan 35 jaar.
Geplaatst door Jens. op zondag 1 november 2009 om 21:35
een maximaal leeftijd van wat?
Geplaatst door zacht op zondag 1 november 2009 om 21:37
lol@F4L
Geplaatst door Jens. op zondag 1 november 2009 om 21:40
Misschien een idee om onderling te kunnen chatten met andere mensen die online zijn.
Geplaatst door zacht op zondag 1 november 2009 om 22:13
Chatten ? brrrr. Posten op WF is sowieso al groepschatten.
PM'en vind ik wel een goed idee trouwens.
Geplaatst door F4L op zondag 1 november 2009 om 22:18
Het is doorgegeven smiley
Geplaatst door desley0125 op zondag 1 november 2009 om 22:39
wat maxime leefdtijd iedereen moet kunnen reageren dat is juist het leukst op deze site
Geplaatst door desley0125 op zondag 1 november 2009 om 22:43
de forums mogen wel wat korter
Geplaatst door zacht op zondag 1 november 2009 om 22:45
huh?
Geplaatst door Joop op maandag 2 november 2009 om 09:23
Misschien dat er een maximum kan komen aan het aantal !!!!!!!!!!!!!!!! achter elkaar smiley of het misbruik van tekens
Geplaatst door gibofan op maandag 2 november 2009 om 11:11
@zacht,
Misschien bedoelt ie alleen de laatste x posts tonen. Of zouden we gewoon moeten stoppen na x posts?
Geplaatst door zacht op maandag 2 november 2009 om 11:22
Automatisch een nieuw forum-topic aanmaken na, ik roep maar wat, 40 reacties ? Klinkt als een goed idee.
Geplaatst door bertjuh op maandag 2 november 2009 om 11:37
Misschien de mogelijkheid om iemand te kicken voor 24 uur nadat een x aantal mensen dat wil. (En als dat x keer is gebeurd in een maand, dan een ban?)
Geplaatst door F4L op maandag 2 november 2009 om 17:27
Nog meer ideeën?
Geplaatst door StonedCamel op maandag 2 november 2009 om 18:26
Ja ik krijg zojuist een (geweldig) idee, soms is een bericht een vervolg op een hele reeks berichten, deze kunnen dan als link er onder gezet worden. Beetje het idee van nu.nl of Voetbalprimeur.nl, daar staan ze er ook onder.

Ik kreeg overigens dit idee bij het bericht van Keisse, ik weet niet precies waarom hij nou vrijgesproken was en waarom duidelijk was dat hij toch onschuldig was. Ik ben er vrij zeker van dat dit in een eerder nieuwsbericht heeft gestaan, het zou harstikke handig zijn als je daar direct naar door kunt klikken.
Geplaatst door zacht op donderdag 5 november 2009 om 20:52
Een klim-profielen-database.
Ik kwam net deze tegen.
Geplaatst door Koldo op vrijdag 6 november 2009 om 19:27
@zacht: volgens mij (steekproefsgewijs onderzocht) heeft hij ze van climbbybike.com
Geplaatst door gwk op zaterdag 7 november 2009 om 10:06
Indeling forumleden op basis van het aantal berichten zodat je gelijk ziet of iemand al lang of kort op wielerflits is. Voordeel is dat je gelijk kunt zien op wie je reageert, iemand die allang op wielerflits is of nog maar heel kort.

Van bijv. Talent tot favoriet
Geplaatst door Jaap Eden op zaterdag 7 november 2009 om 11:38
@GWK
In principe kun je al in een oogopslag zien welke leden het langst meegaan aan de volgerde van namen bij 'online leden'.

Haha, maar ik zie het al, dat is voor jou niet gunstig... smiley
Geplaatst door gwk op zaterdag 7 november 2009 om 12:02
smiley lolsmiley

Het gaat natuurlijk niet alleen maar om lang meegaan, maar ook om actief bezig zijn.
Geplaatst door Koldo op zaterdag 7 november 2009 om 12:04
Tijd voor je 1000e nieuwsreactie, gwk (:
Geplaatst door gwk op zaterdag 7 november 2009 om 14:31
Bijna een historisch moment...smiley Nu nog wachten op een leuk nieuwsberichtsmiley

Quote:
Wielerflits en schaatsflits aan elkaar koppelen zodat je wat makkelijker kunt schwitchen tussen de websites. Omdat de meeste gebruikers toch op beide site's zitten.

Maar eerst ff een bedankje richting Leon. Ideaal dat doorlinken van wielerflits naar schaatsflits en andersom.
Geplaatst door marten94 op zondag 8 november 2009 om 21:10
Misschien is een Veldrittenkalender wel handig?
Geplaatst door niborzerrop op zondag 8 november 2009 om 21:27
Gwk heeft blijkbaar nog steeds geen interessant nieuwsbericht gevonden smiley
Geplaatst door gwk op zondag 8 november 2009 om 23:35
Als jij nu ff op zoek gaat naar wat interessantssmiley Dan komt'ie snelsmiley
[1] 2 3 4 5