Forum - PCM (5)

Geplaats door Hermantk op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:19.
Speciaal voor tom2, en omdat het vorige topic te lang was geworden.

Dus kom maar weer met tactieken, verslagen, verhalen, klaagliederen en andere informatie van toegevoegde waarde!

Reacties

[1] 2 3 4 5 6 7
Geplaatst door Markoes op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:29
Werd tijd ja smiley
Geplaatst door Bianchifietser op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:36
Heb net de "vintage 03" database gedownload. Allemaal leuke namen zitten erin. Heb een team gemaakt met allemaal jonge renners die nu groot zijn (contador, cancellara etc.).
Geplaatst door jkramer op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:43
@bianchifietser

speel je die dan met pcm2009?
Geplaatst door Popovych op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:45
Hulde aan dit spel.
Geplaatst door tom2 op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:52
Ik speel met Caisse

GP DE MARSEILLE:
Caisse zet meteen vanaf heb begin Perget, Jeanneson en Coyot op kop voor de kopmannen Rojas en Pereiro. Vluchter van de dag is Matheou van Besson-Chaurres.Hij verzamelt 4 minuten bij elkaar. Maar hij wordt gegrepen op 30 kilometer van de aankomst. Op de laatste bekliminig gaan Voeckler, De Waele, Engoulvent en Rojas ervandoor. Die 4 mogen sprinten voor de overwinning. In de spurt haalt Rojas het makkelijk voor Voeckler en de Waele.
Volgende keer: Vuelta a Mallorca.
Geplaatst door bertjuh op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:53
Ik zal ook eens proberen een mooi sfeerverslag te maken. Ik heb een team, dat alleen bestaat uit nederlanders. (hoezo nationalistischsmiley)
Heb net AGR gedaan. Ik kan het nog niet goed, speel op makkelijk, maar ben van plan normaal te doen. Probleem is dat ik de klassiekers dan niet kan winnen.

In de laatste 50 km van AGR kwam de echte finale. Di Luca en Valverde demarreerden, en kregen een voorsprong van 1.20 min. Mijn kopman was Dekker. Opnieuw werd er gedemarreerd en ik liet Kroon, Langeveld, Dekker en Maaskant meegaan. Ik kom in een groepje met grote namen, zoals F. Schleck. Deze is 85 heuvels smiley en Dekker slechts 80 smiley
Dekker moest op een of andere manier lossen, kwam weer terug, moest weer lossen, het liep niet echt lekker. DL en Valverde werden teruggehaald, en toen sprong Gilbert weg. Ik liet Langeveld meespringen (enige die nog wat overhad). Gilbert reed Langeveld bijna dood, hij kon nog net zijn wiel houden. Toen de cauberg opgereden, Langeveld probeerde te sprinten, maar Gilbert was niet te houden en pakte de overwinning. Kroon werd nog 7e uiteindelijk. Nu gauw nog WP en LBL voordat de ronde van lombardijen wordt uitgezonden smiley
Geplaatst door Hermantk op zaterdag 17 oktober 2009 om 14:56
Ik win de klassiekers altijd door mijn brede selectie en heuveltrainingskamp. De eerste keer dat er renners aangaan zet ik gewoon knechten (die dan 77 of 78 heuvels hebben) op kop met 99%. Als ik dan nog steeds frisse knechten heb en ze gaan weer aan doe ik dat nogmaals. Daarna spring ik mee met een demarrage, volg ik alleen. En dan kies ik een mooi moment om aan te gaan.
Geplaatst door Rein Taaramae op zaterdag 17 oktober 2009 om 15:01
Ik heb ook maar eens PCM gekocht. Ben bezig met een eigen team te maken, maar dat is best lastig met zo'n klein budget. smiley
Geplaatst door bertjuh op zaterdag 17 oktober 2009 om 15:15
Ok ik heb opzich ook wel een brede selectie. Ik heb nu WP gedaan, en weer 2e geworden, ditmaal met Kroon. Ik liet hem vol op kop rijden voor Dekker, Dekker had nog veel over, en vervolgens rijden ze muur de hoei op, en Kroon wordt tweede achter S Sanchez. Dekker wordt derde. Nu LBL, en nu wil ik wel winnen. Maar heb geen goede hoop, vorig jaar werd ik 2e met kroon daar, en het jaar daarvoor 6e. Denk dat ik dit keer kroon ga uitspelen, ipv Dekker, gezien de resultaten uit het verleden, ondanks dat deze geen garantie bieden voor de toekomst. Kroon is iig wel een stuk slechter dan vorig jaar, hij wordt al oud dus slechter.
Geplaatst door tom2 op zaterdag 17 oktober 2009 om 15:57
VUELTA A MALLORCA:
1e etappe: Rojas wint met 1 centimer voorsprong op Farrar. Schulze wordt derde.

2e etappe: Rojas wint weer nipt voor de heel slechtgeplaatste Farrar. Haussler wordt dit keer derde.

3e etappe: Valverde verslaat Brutt en Gerdenman makkelijk in een sprint met drie.

4e etappe: Valverde wint. Op 1.09 voeren Wiggings en Brutt een groep van 17 renners aan

5e etappe: Rojas wint na een lange ontsnapping een sprint met drie, Horrilo en Geurra worden respectievelijk 2e en 3e. Valverde eindigt deze etappe als 26e en wint de ronde van Mallorca met 2.06 voorsprong op Brutt en 2.07 voorsprong op Sastre die daarme met hem op het podium mogen komen.

De nevenklassementen worden gewonnen door
Bergtrui:Rojas
Puntentrui:Rojas
Jongerentrui:Uran
Ploegenklassement:Caisse d' Erpange.
Geplaatst door Freire fan op zaterdag 17 oktober 2009 om 16:41
he herman!
heb je mijn taak ingepikt?
Geplaatst door Bianchifietser op zaterdag 17 oktober 2009 om 17:13
@jkramer

ja ik speel pcm 2009
Geplaatst door Hermantk op zaterdag 17 oktober 2009 om 17:17
@FF, haha nee hoor, maar er was gewoon behoefte aan smiley
Jij mag de volgende weer openen hoor smiley
Geplaatst door tom2 op zaterdag 17 oktober 2009 om 19:25
TOUR DE MEDITTAREEN:

1e etappe: Casper verslaat Usov en Van Hummel in een massasprint.

2e etappe: Davis wint na een sprint voor z'n aantrekker De Jongh en Hutarovich.

3e etappe: Moreau verslaat in een sprint a deux Joaquim Rodríguez. Nocentini wint op 21 seconden een sprintje van Bertangolli.

4e etappe: Buffaz verslaat in een sprintje zijn metgezel Goesinnen. Bonnet wordt in de peletonsprint 3e.

5e etappe: Stefan van Dijk sprint Hutarovich en Drujon resoluut uit het wiel.

Moreau wint na de Tour de Haut Var ook de GP de Meditarreen.

Geplaatst door tom2 op zondag 18 oktober 2009 om 14:23
Ik zie geen verslagjes
Geplaatst door droebelde op maandag 19 oktober 2009 om 15:33
ik ook nietsmiley
Geplaatst door Freire fan op maandag 19 oktober 2009 om 15:50
http://www.procyclingmanager.com/forum/forum/15-carrieres/
Geplaatst door Onie op maandag 19 oktober 2009 om 15:54
Een verslagje? komt er zo aan.......... smiley
Geplaatst door Onie op maandag 19 oktober 2009 om 16:41
Carriere Team Ergomo seizoen 2009 (normaal):

Inventaris: Toprenners: Sascha Heinke, Andreas Miessen en nieuw aangeschaft Tony Martin. (en ook M. Vazquez )

Talenten (klimmers): V. Hauben, Montoya, Emmanuel Tolman en in minder mate Laurent Didier (echte renner) die nu 68 kl heeft en 2 v/d 3 bovenstaante talenten hebben al meer dan 68 (68-70).

Sprinters: Salja (68 sp.), worden voor 2010 een aantal talenten binnen gehaald. En in zeker zin is Tony Martin ook een sprinter. smiley (72 sp.)

Talenten: (Tijdrijders): Een Kazach smiley met een lastige naam (70 tijdrijden).

Begin v/d carriere (2008) had mijn team 12! renners in totaal waarvan 7 30+ smiley en 3 (super) talenten. Dit jaar vertrekken er 5 "oudjes" eind vorig jaar ca. 10 nieuwe renners aangetrokken: 8 (bovengenoemde) talenten en 2 "echte" renners. (Martin/Didier).

Tot April slechts 1! overwinning smiley, tot April een aantal mooie podiumplekken en dus 1 overwinning. (geloof Martin met een TT) smiley. Nu half juni en "al" 12 overwinningen.

Verslag Dauphiné Libre: (had hiervoor een wildcard gekregen)

Namen: T. Martin (77t), A. Miessen(76kl), M. Vazquez Hueso (74kl), Avery (talent), De Kazach (70t), Montoya (68kl), Rose (heuv. 68) en Lorcks (73t)

Rit 1: Een proloog van op papier 8 km. in werkelijkheid 2 km. smiley. Had een redelijk sterke selectie meegenomen, niet allemaal omdat ik ook in Zwisterland mocht starten.

Mijn beste renner Martin mocht als laatste van mijn ploeg starten, Montoya (65t) had een snelle tijd neergezet en stond lang op het virtuele podium, hij werd er uiteindelijk nog afgereden door Martin die 1e werd. smiley met 1 sec. voorsprong op Schumacher smiley.

Rit 2: Was een vlakke etappe en gezien mijn sprinters alleen Martin, besloten om niet mee te sprinten. Vaitkus won.

Rit 3: Heuveletappe, Met een heuvel op 10km. van de meet, was geen serieuse heuvel dus had vertrouwen dat Martin wel mee kon, en dat gebeurde dus ook. Martin werd 2e achter Contador, die daardoor genoeg boni's won dat hij Martin in haalde in AK.

Rit 4: Tijdrit 28km. Mijn klassementman Miessen (72t) deed aan schadebeperking door knap 16e te worden. Met ca. 2 min. achterstand op de nr. 1 Rogers. nr. Schumacher nr. Kreuziger, Martin werd (enigzins teleurstellend) 7e.

Nieuwe stand AK: 1. Rogers, 2. Contador 3. Martin (op 1 sec. van Conta.)

Rit 5: Klimetappe met 4 klimmen, laatste klim(top) op 14 km. daarna een afdaling. Heb mijn kopman & meesterknecht laten beschermen door mijn ploeg. Op de laatste klim mijn Meesterknecht Vazquez mijn Kopman Miessen laten beschermen. Tot 3 km. voor het eind toen hij op was Miessen alleen in "de groep der favorieten" met o.a. Contador en Rogers. (Martin was al een tijdje uit beeld). Contador reed weg van de groep en niemand viel verder aan, totdat Miessen 1 km. voor de kop de rest de hielen liet zien, de groep reageerde nu wel, 3 á 4 man sloten aan bij Miessen, die nog een keer ging (zat redelijk fris) en kon ze deze keer wel lossen. In de afdaling kwam ik tot Contador die ook Menchov en Gel/Gil al had opgeraapt die eerder al waren vertrokken, geprobeerd op bij de 3 weg te rijden maar ik zat redelijk kapot, op 5km. voor het eind sloot nog een groep met 13 man aan waardoor we met z'n 17en naar de streep reden, daarbij was contador de sterkste voor Miessen en Gil/Gel.

(Miessen nu 3e in AK)

Rit 6: Sprintetappe gewonnen door Geslin.

Rit 7: Serieuse klimetappe met een lange slotklim (15km en bergop finish), de dag van de waarheid voor mijn kopman, die er ondanks goed werk van de ploeg en de meesterknecht er niet in slaagde om bij de groep der favorieten te blijven. Hij werd uiteindelijk 22e op meer dan 2 min.

1. Kreuziger 2. Contador 3. Gesink

Miessen nu 9e in AK.

Rit 8 (laatste etappe): Klimetappe maar geen bergop finish, na de laatste klim 20/30 km. voor het eind een lange afdaling naar de streep.

Het was lang rustig op de klim totdat Rogers vertrok met Gesink en Menchov, toen was het hek v/d dam iedereen vertrok zowat uit de groep, Behalve Contador die bleef zitten. (Met Miessen in zijn wiel) Contador haalde ze 1 voor 1 terug zodat op 1 km. de boel weer compleet was. Nadat er gesprint was voor de bergpunten (Menchov) ben ik in de afdaling vertrokken had een klein gaatje (25 sec.) totdat ik zag dat er een 1-ling achter mij reedt, bleek S. Sanchez te zijn smiley, die 10 sec. voor de grote groep reed. Geprobeerd om bij Sanchez weg te blijven door nog een keer aan te zetten, dit mocht niet baten. Op 7,5-10km. van de meet heeft Sanchez mij bijgehaald en gaat door (nog steeds afdaling) we hebben nu 30 sec. op de groep, aangezien mij klassement redelijk gelukt was (persoonlijk doel: Top 10 + een etappe (Martin) ) besloten om niet meer op kop te komen en te sparen voor een sprint....Sanchez zette op 1,5 km van de streep de sprint in en ik kom hem niet meer bijhalen hoewel ik nog zeer dicht kwam, de groep finishde op 36 sec.

Miessen AK: een keurige 7e plek, en Sanchez werd door de laatste etappe nog net 3e.

Tot zover mijn verslagje. smiley
Geplaatst door Hermantk op maandag 19 oktober 2009 om 16:45
Dwars door Vlaanderen 2010.

Rabobank staat met een sterk team aan de start, net als Quick-Step die afgelopen winter Fillipo Pozatto hebben gecontracteerd. Saxo Bank rijdt met Cancellara en Maaskant als kopmannen.

In het begin van de race werd er heel rustig aangedaan, er reden geen renners weg. Iedereen wachtte af wat de grote ploegen zouden doen. Op de eerste twee kasseienhellingen werd er tempo gemaakt door Tom Boonen, die daarmee duidelijk maakte dat hij voor Pozatto zou gaan rijden. Door de smalle wegen en de flinke zijwind moest bijna het hele peloton achter een klein groepje van 20 man aanrijden die los was gereden. Daarna kwam een lange vlakke strook zonder obstakels, maar het tempo werd hoog gehouden door Silence-Lotto, Quick-Step en Saxo Bank. Tom Boonen was inmiddels ver teruggezakt in het peloton waarna we hem niet meer zouden zien. Voorin deden alle grote namen er alles aan om daar ook te blijven zitten. Toen er weer een aantal kasseienheuvels kwamen (3 op rij) kregen alle renners achter de eerste 20 het lastig. Daarachter moesten grote groepen lossen en op 60km van de streep leek de slag gemaakt. 20 man, waarvan 7 Raborenners (Boom had de aansluiting verloren) reden weg. Boom reed weg van het peloton en aangekomen bij de kop deed hij nog knechtenwerk door wat bidonnen aan te geven. Daarachter werd het gat groter tot meer dan een minuut. De enige ploeg met favorieten die niet aanwezig was was Team Columbia, dus Hincapie reed hoogstpersoonlijk het gat van een minuut dicht in dienst van de Duitser Burghardt.
Op 40km kwamen er weer 2 heuvels, waar voor het laatst het kaf van het koren werd gescheiden. De groep dunde uit van 60 man naar 40, naar 20, naar 15. Nuyens en Flecha zaten nog goed van voren, en hadden Leezer en Langeveld nog bij zich. Boom had net gelost. Op 22km begonnen de eerste schermutselingen, Pozatto, Gilbert en van Avermaet demarreerden, waarop Langeveld en Leezer volle bak op kop gingen rijden van het groepje favorieten, waar Nuyens Flecha aan het beschermen was. De ontsnappers werden teruggepakt en de twee jonge Nederlanders trokken door op de laatste kasseienstrook om de concurrentie nog eens flink pijn te doen, op de top van het laatste heuveltje op 13km sprong Cancellara weg. Flecha was scherp en ging erachteraan, maar de Zwitser had echt superbenen. De Spanjaard kon nog in zijn wiel komen, maar had het grootste deel van zijn kruit al verschoten. Op de man in de leiderstrui van de ProTour stond geen maat en hij reed Flecha op 3km uit het wiel. Daarachter was inmiddels Burghardt aangesloten die meesprong met Hoste en Nuyens. Daar weer achter reden Chavanel, Pozatto en van Impe naar 3 top10plaatsen. Cancellara kon al op 300m juichen, en Burghardt versloeg Flecha met gemak in de sprint. Daarachter won Nuyens het in een fotofinish van respectievelijk Hoste en Gilbert. Achter het Quick-Steptrio eindigde van Avermaet als 10de. Langeveld en Leezer werden 12de en 14de.

Komende zaterdag is de laatste test in de E3Prijs Vlaanderen, tot de grote klassiekers zich aandienen.
Geplaatst door waggie op maandag 19 oktober 2009 om 16:48
@ Onie

Had die Miessen al 76kl in het begin?
Geplaatst door Onie op maandag 19 oktober 2009 om 16:54
@waggie

Nee, jaar 1 was het iets van 65kl (of minder) geloof ik, hij is nu nog maar 19. smiley, en heeft nog 3 sterren potentie in klimmen. smiley, er is geen trainingskamp aan te pas gekomen, alleen een legendarische trainer. (met 70% bonus.), ik ben benieuwd tot hoeveel hij nog kan groeien. smiley, begin dit jaar zijn contract maar 's opengebroken en voor een "schijntje" verlengd met 3 jaar.
Geplaatst door tom2 op maandag 19 oktober 2009 om 17:19
Ik ga nu met Rabo.

GP DE MARSEILLE:
Ik zet vanaf het begin Flens en De Groot op kop voor de kopman Nuyens. Uiteindelijk komt er een kopgroep van 17 renners. Ik zet daardoor Niermann, Martens en Hayman mee op kop. De 17 krijgen maximaal 1.00 voorsprong. Op de een na laatste klim worden de 17 teruggehaald door het werk van Robert Gesink, Waarna Moreau gaat. Nuyens ziet het en gaat erachteraan. Ze krijgen 0.56 seconden voorsprong en mogen gaan sprinten voor de zege. Moreau zet de sprint aan en Nuyens komt er vlot overeen, Nuyens lijkt gewonnen spel maar Moreau komt toch nog terug maar het is al te laat.
Nuyens wint.

Uitslag;
1.Nuyens
2.Moreau
3.Casper op 0.33
4.Leezer
5.Lequatre.

COPPA COSTA EGLIRUTSCHI:

Al vanaf het begin wordt er veel aangevallen. Uiteindelijk komt kopman Leezer mee met een groep van 14. Daarbij onder andere Ongarato, Leezer en Cooke. De 14 halen het en het wordt een spurtje Pronk trekt de spurt aan voor Cooke waarna die de handen lijkt omhoog te kunnen steken maar Leezer komt er alsnog over en wint hier.

Uitslag:
1.Leezer
2.Cooke
3.Ongarato
4.Pronk
5.Simeoni.
Geplaatst door stoemper op maandag 19 oktober 2009 om 17:36
@ Onie: Leuk dat je met een klein team speelt! Dat doe ik ook altijd:P. Dat Team Ergomo is echter een beetje een raar team, aangezien het in het echt helemaal niet bestaat...smiley
Geplaatst door tjebco op maandag 19 oktober 2009 om 17:46
@stoemper
In 08 bestond Team Ergomo nog, dus waarschijnlijk opgeheven na dat seizoen.
Geplaatst door gelerasmussen op maandag 19 oktober 2009 om 17:58
Werd ie weer is te lang? smiley
Heb nu de 4e etappe van de Giro gewonnen met Fabio Duarte. Rabobank 2010 haha.
Geplaatst door Onie op dinsdag 20 oktober 2009 om 18:08
Zit nu begin juli, een aantal talenten een contractvoorstel gedaan...en wacht nog op hun antwoord. smiley, gaat om 7 talenten.

Nog meer nieuws. smiley

Sascha Heinke wil zijn contract nu wel laten verlengen terwijl hij eerst niet geintreseerd was. smiley

Beetje aan de dure kant maar toch ( 17.500) had nog een redelijk loonbudget over.

Ook nog op zoek naar 2 a 3 "gevestigde" namen die in mijn ploeg willen. (met name klimmers) met het oog op volgend jaar. (Tour de France) Wss. promoveer ik dit jaar al, terwijl mijn planning pas volgend jaar is. smiley Moet nog wel de concurrentie aan met Agritubel, Garmin en Tinkoff.
Geplaatst door waggie op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:06
@ Onie

Speel je pcm 2008?

Ik ben daar ook team Ergomo, zit nu in het 2e seizoen en die Miessen heeft pas 67kl. Heb wel internationale trainer. Zal dat zoveel schelen?
Geplaatst door Onie op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:26
@ waggie

Ik speel (nog) op normaal smiley, weet niet wat jij doet? en of er verschil is tussen normaal en moeilijk?

Speel wel 2008.

Eerste jaar, had ik het nationale trainer en nu 2e jaar legendarische trainer.
Geplaatst door tjebco op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:26
@waggie
Bij mij waren Miessen, Heinke en Weschta alle drie in het 2e seizoen over de 70 klimmen, verschilde van 71 klimmen tot 76 klimmen. (nationale trainer)

edit: ik speel overigens denk ik ook nog op normaal, nooit veranderd smiley
Geplaatst door tjebco op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:37
Ik zit in het begin van het eerste seizoen met Team Ergomo, verrassend! smiley

1e ettape GP de Bessèges

Gesimuleerd, geen tussensprintjes ofzo en ik heb geen sprinter in mijn team dus niks te halen.

2e ettape GP de Bessèges

Ik was van plan om met Heinke voor de bolletjetrui te gaan, in deze ettape zaten 2 klimmetjes, beide 10 punten waard. Ik demareerde in het begin alleen weg, Heinke kreeg 2 minuten voorsprong en toen demareerde er nog 4 lui uit het peleton weg, ze waren al snel bij mij. Eerste bergsprint gewonnen!
In de tussensprint werd Heinke tweede, achter de belg? Abakournov, klinkt ook lekker belgisch smiley.
Peleton liet het gat overigens niet groter dan 5 minuten worden. Tweede bergsprint was ook weer voor Heinke, de rest maalde er niet om.
Ettape werd gewonnen door Renshaw voor van Hummel.

Volgende ettape zijn er 42 bergpunten te verdienen dus ik ga proberen om weer in de aanval te gaan met Heinke.
Geplaatst door waggie op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:41
@ tjebco en Onie

Ik speel ook normaal, had eerste seizoen de meeste doelstellingen gehaald, toen kreeg ik groot budget maar niemand wilde tekenen bij mij.
Geplaatst door tjebco op dinsdag 20 oktober 2009 om 19:46
@waggie
Ik heb eerder met dit team gespeeld, ik haalde voornamelijk talentjes die goed presteerden in l-b-l en ronde van vlaanderen etc voor beloften.
Voor de rest kreeg ik ook geen bekende renners onder contract.
Geplaatst door Hermantk op dinsdag 20 oktober 2009 om 21:15
@Tjebco, volgensmij was die Abakoumov een Oekraïner met een dubbel paspoort.
Geplaatst door tjebco op dinsdag 20 oktober 2009 om 23:56
Uiteindelijk, door een zware strijd, heb ik de bergtrui in de GP van bessèges gewonnen! smiley Sponsor natuurlijk helemaal tevreden smiley

Nu ben ik bezig met de Ronde van West-Vlaanderen. Eerste ettape 12 punten voor de bergtrui gepakt, nog 18 punten maximaal te behalen.

(ik speel niet alle wedstrijden, alleen degene waar ik denk dat ik een kans heb om de bergtrui te pakken, volgend seizoen ga ik wel zo veel mogelijk spelen)
Geplaatst door Koopto666 op woensdag 21 oktober 2009 om 01:39
worden trainers eigenlijk ook beter of blijven die op hetzelfde nivo? ben nog nooit verder dan 1 seizoen gekomen dus heb hier geen idee van.
weet iemand trouwens een goede 2010 database die al te spelen is? ben er zelf ook met 1 bezig te maken maar ben niet zo goed met shirtjes enzo
Geplaatst door Hermantk op woensdag 21 oktober 2009 om 02:23
Ik wacht rustig af tot PCM Benelux weer eens met een magistrale database komt volgend seizoen. Eerst maar afwachten hoe de outfits veranderen en wat de definitieve transfers en licenties zijn.

Heb de ronde van Castillie en Leon gewonnen met Dekker, omdat Gesink een superslechte tijdrit had en daarmee drie en halve minuut verloor.
Thomas Dekker demarreerde op het heuveltje bergop in de 3de etappe, en alleen Intxausti kon hem voorblijven. In de 4de etappe reed er een groep van maar liefst 22 man weg, met daarin Hoogerland. Daarachter kwamen nog eens 5 man met wat betere klimmers (helaas voor Sjon). Op de slotklim reden Lloyd, Gerrans en Anton weg. Hoogerland kon alleen Anton niet volgen en werd 2de op 15seconden. Rabobank had het heel makkelijk en kon nog vol op kop rijden (99%) met 3 man, om alle grote namen terug te halen. Daarna reden Gesink en Dekker nog weg voor wat seconden. Dekker verstevigde zijn leiderspositie ten opzichte van iedereen, behalve Intxausti, maar dit was de laatste moeiljke etappe. Hoogerland eindigde 6de in het AK en greep de bolletjestrui.
Terpstra won overigens het puntenklassement voor Skil.
Geplaatst door tom2 op woensdag 21 oktober 2009 om 06:42
Ben 2x 2e geworden met Flecha in Omloop het nieuwsblad en K-B-K.
Heb het klassement en 6 etappes in de Ronde van Californië met Freire gewonnen (er reden maar 32 renners mee van 4 ploegen).
Speel nu in Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico aan het spelen . In de Tirreno 2 etappes gewonnen met Oscarito. In Parijs-Nice speel ik met Menchov als kopman voor 1 of meer ritzeges.

Geplaatst door gelerasmussen op woensdag 21 oktober 2009 om 08:46
Na 10 ettape's staat Menchov nu 3e op +55 sec in de Giro. Binnekort een verslagjesmiley
Geplaatst door Maikel op woensdag 21 oktober 2009 om 12:04
Demmareer ik op de slotklim met Dekker en Armstrong, heb ik een minuut voorsprong op het peleton met alle grote namen, gaat Armstrong onderuit smiley

Dekker wint met 30 seconden op het peleton.

21 seconden achter op valverde met de tijdrit voor de boeg, moet te doen zijn.

Ik zit trouwens in de GP al Pais Vasco, een doel van mijn sponsors.

Speel met een eigen team Livestrong op Makkelijk, maar ga binnenkort overstappen naar een hoger niveau. Ik ken het spel alleen nog niet zo goed want voor deze speelde ik altijd 2006.
Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 21 oktober 2009 om 12:04
is er ook een demo van PCM 09 ?
Geplaatst door maikel11 op woensdag 21 oktober 2009 om 12:19
Ik zit nu in seizoen 2 met mijn zelfsamengestelde ploeg van alleen maar jonge talenten. En een paar wat oudere aangekochte renners die punten voor de CYA TOP tour kunnen halen( ik ben gepromoveerd). Kopmannen van de ploeg zijn Boasson Hagen, Swift en Albasini Klimmers zijn Masciarelli en Arroyo.
Resultaten dit jaar:
Albasini
4e Amstel gold race
4e Waalse pijl
1e in de 1e en 15 etappe Giro
Mascarelli
6 keer 2e in berg etappes giro ( achter ontketende Pellitzoti)
en 8e in algemeen klassement door slechte tijdritten
Daniel Martin
2 etappes en eindklassement Tour down under
laatste etappe Parijs-nice
Verder heeft Cameron miyer nog een paar tijdritten gewonnen en Leezer en Garcia rubio een paar sprints .
ben nu bij de Dauphine
Geplaatst door Onie op woensdag 21 oktober 2009 om 12:21
@waggie:

klopt, echt grote namen willen niet tekenen (Behalve Martin en Vazquez smiley), heb hetzelfde wat tjebco zegt talenten die goed presteren bij de beloften, alleen daar zie je het 1e opvolgende jaar weinig voordeel van omdat ze dan nog sterk aan het groeien zijn. (Alhoewel 1 v/d talenten Hauben nu 71 kl en 70 heuv heeft).

Je moet wel proberen om Miessen & Heinke bij je team te houden! en als het kan Weschta ook.

Kijk vaak aan het eind van het seizoen bij elite zonder contract en pluk daar een aantal mooie renners uit die bij willen rijden.

Tip: Je hebt als het goed is nog een scout onder contract?, maak daar gebruik van totdat ze contract afloopt. Ik zou het contract dan niet verlengen en gewoon bij de beloften kijken. Je moet dan alleen als je mail krijgt over uitslagen van de beloften deze mail niet verwijderen, anders kun je ze niet meer aanklikken. smiley

Echte toppers zul je bij je team niet krijgen, subtoppers wel? of die ook niet?
Geplaatst door tjebco op woensdag 21 oktober 2009 om 12:32
@Onie
Die talenten kun je wel degelijk daarna nog aankilikken. Via Koersen -> Archieven -> Koersen -> 2.Ncup/1.Ncup -> wedstrijd kiezen -> top 25 klikbaar+trui winnaars.
Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 21 oktober 2009 om 12:40
IS ER AL EEN DEMO
?
Geplaatst door Onie op woensdag 21 oktober 2009 om 12:47
Ik zie het nu. smiley

@ gesink-menchov hier al gekeken?
Geplaatst door gesink-menchov op woensdag 21 oktober 2009 om 12:50
is dit een demo ?

PCM09 Patch V1.0.3.3
Geplaatst door tjebco op woensdag 21 oktober 2009 om 12:54
Wat heb je hier nu van geleerd Onie?smiley
Altijd alles doorkijken!