Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Giro d'Italia 2010
Geplaats door F4L op donderdag 8 oktober 2009 om 20:19.
Post hier alle geruchten en waarheden over de Giro d'Italia 2010 zoals het parcours en deelnemers.
Reacties
| Geplaatst door tristania op zondag 9 mei 2010 om 02:03 |
| Was echt supergezellig in Amsterdam. Leuk om zo'n start mee te maken. |
| Geplaatst door SAMba op maandag 31 mei 2010 om 17:21 |
Nu gaan jullie zeggen: "achteraf is het gemakkelijk spreken". Akkoord, maar ik zou toch nog graag even terugkomen op een discussie, die ik voerde met 'snoeppoeppie'. ![]() Quote: Geplaatst door snoeppoeppie op 06-05-2010 om 16:25 Zowel moncoutie, pozzovivo karpets, mollema, cataldo en voeckler hebben een ploeg die volledig in hun dienst zal rijden (hoe erg dat misschien ook is). Ik heb Cofidis niet volledig in dienst zien rijden van Moncoutié. Ik het Rabobank niet volledig in dienst zien rijden van Mollema. Ik heb Quick-Step niet volledig in dienst zien rijden van Cataldo. Ik heb Bouygues niet volledig in dienst zien rijden van Voeckler. Quote: Geplaatst door snoeppoeppie op 06-05-2010 om 18:11 @SAMba Ik heb ook niet gezegd dat ze elke vroege vlucht gaan dichtrijden he.. Dat doet geen enkele ploeg. Als die ploegen niet "in dienst van" gaan rijden zoals je zegt, dan kunnen ze evengoed thuisblijven want buiten hun kopman is er niemand in al die ploegen die binnen het peleton een berg over geraakt... Natuurlijk gaan die mannen proberen op hun kopman, respectievelijk, Voeckler, Cataldo en Moncoutié, zo hoog mogelijk in de rangschikking te laten eindigen! Tenzij 1 van die mannen expliciet voor de bergtrui zou gaan natuurlijk, dan is het eindklassement van minder belang.. Damien Monier, ploegmaat van Moncoutié, heeft een soort van bergrit gewonnen. Hij zat daar in een kopgroep met mannen als Moreno, Kruiswijk, Efimkin, Ochoa,... Dat zijn toch geen slechte klimmers. Tschopp, ploegmaat van Voeckler, heeft de koninginnenrit gewonnen, nadat hij er o.a. Simoni had afgereden. Over Tschopp zei ik overigens dit voor de start: "Overigens denk ik dat Tschopp, als hij goed is, minstens even goed de cols verteert als Voeckler." Maar jij wou me niet geloven, want: ![]() Quote: Geplaatst door snoeppoeppie op 06-05-2010 om 18:49 Ik denk dat Bouygues daar zeer hard van wakker ligt of voeckler 17e of 87e wordt ja.. Voor witrinst komen ze immers stuk voor stuk te kort, tenzij in uitzonderlijke gevallen natuurlijk. Voorts heeft Samoilau bewezen ook wel een aardig stukje te kunnen klimmen. Daarnaast heeft Quick-Step twee etappes gewonnen, en niet met Cataldo. Waarmee ik niets wil afdoen van de prestatie van Cataldo, die jongen heeft een mooie, aanvallende Giro gereden. |
| Geplaatst door Koldo op maandag 31 mei 2010 om 17:41 |
| Je hebt natuurlijk gelijk als ik dit zo lees, maar ik denk niet dat iemand anders die uitspraken van snoeppoeppie (what's in a name?) serieus had genomen... |
| Geplaatst door SAMba op maandag 31 mei 2010 om 17:48 |
| Ik denk het ook niet, maar hijzelf nam het wel serieus. Vandaar... |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..