Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Giro d'Italia 2010
Geplaats door F4L op donderdag 8 oktober 2009 om 20:19.
Post hier alle geruchten en waarheden over de Giro d'Italia 2010 zoals het parcours en deelnemers.
Reacties
| Geplaatst door F4L op donderdag 8 oktober 2009 om 20:22 |
| Parcours De eerste drie ritten van de Ronde van Italië starten in Amsterdam. Met een korte tijdrit voor de poorten van het Van Gogh-museum wordt de Giro op gang gevlagd. Na drie dagen Nederland verhuist de karavaan tijdens de eerste rustdag naar Piemonte, waar een ploegentijdrit op het menu staat. De eerste afspraak voor de klimmers is in Terminillo, op de negende dag. Het zwaartepunt van de Giro ligt echter in de tweede helft van de race. Vooral de Zoncolan, de tijdrit naar Kronplatz en de bergrit naar Aprica zullen het klassement in een definitieve plooi leggen. De Giro eindigt met een tijdrit door Verona. Een rode draad door de Giro van 2010 is het eerbetoon aan een aantal legendarische ex-winnaars, zoals Fausto Coppi, Gino Bartali en Marco Pantani. Zo komt de vijfde rit in Novi Ligure, waar Coppi zijn eerste job vond, in een kruidenierswinkel. De zevende rit, tussen Carrara en Montalcino, is een hommage zijn grote rivaal Bartali. Pantani wordt herdacht met een rit naar Cesenatico, de woonplaats van de vroeg gestorven wielerheld. In die rit wordt ook de mythische Mortirolo beklommen. De elfde rit naar L'Aquila is dan weer een eerbetoon aan de slachtoffers van de aardbeving, begin april. Rittenschema 8 mei: Etappe 1: Amsterdam - Amsterdam (tijdrit - 8,4 km) 9 mei: Etappe 2: Amsterdam - Utrecht (209 km) 10 mei: Etappe 3: Amsterdam - Middelburg (209 km) 11 mei: rustdag 12 mei: Etappe 4: Savigliano - Cuneo (ploegentijdrit - 32,5 km) 13 mei: Etappe 5: Novara - Novi Ligure (168 km) 14 mei: Etappe 6: Fidenza - Carrara (166 km) 15 mei: Etappe 7: Carrara - Montalcino (215 km) 16 mei: Etappe 8: Chianciano Terme - Terminillo (189 km) 17 mei: Etappe 9: Frosinone - Cava dei Tirreni (209 km) 18 mei: Etappe 10: Avellino - Bitonto (220 km) 20 mei: Etappe 11: Lucera - L'Aquila (256 km) 19 mei: Etappe 12: Citta Sant'Angelo - Porto Recanati (191 km) 21 mei: Etappe 13: Porto Recanati - Cesenatico (222 km) 22 mei: Etappe 14: Ferrara - Asolo (201 km) 23 mei: Etappe 15: Mestre - Monte Zoncolan (218 km) 24 mei: rustdag 25 mei: Etappe 16: San Vigilio Marebbe - Kronplatz (tijdrit - 12,5 km) 26 mei: Etappe 17: Brunico - Pejo Terme (173 km) 27 mei: Etappe 18: Levico Terme - Brescia (151 km) 28 mei: Etappe 19: Brescia - Aprica (195 km) 29 mei: Etappe 20: Bormio - Ponte di Legna Tonale (178 km) 30 mei: Etappe 21: Verona - Verona (tijdrit - 15,3 km) Ploegen BMC Cadel Evans (Aus) Brent Bookwalter (Aus) Jeffrey Louder (USA) John Murphy (USA) Mauro Santambrogio (Ita) Michael Schär (Zwi) Florian Stalder (Zwi) Danilo Wyss (Zwi) Acqua e Sapone Stefano Garzelli (Ita) Dario Andriotto (Ita) Massimo Codol (Ita) Alessandro Donati (Ita) Francesco Failli (Ita) Andrea Masciarelli (Ita) Francesco Masciarelli (Ita) Vladimir Miholjevic (Kro) Cayetano Sarmiento (Col) AG2R Alexander Efimkin (Rus) John Gadret (Fra) Sebastien Hinault (Fra) Yuri Krivtsov (Oek) Rene Mandri (Fra) Anthony Ravard (Fra) Ludovic Turpin (Fra) Androni Diquigiovanni Leonardo Bertagnolli (Ita) Rubens Bertogliati (Zwi) Alessandro Bertolini (Ita) Alberto Loddo (Ita) Jackson Rodriguez (Ven) Carlos Ochoa (Ven) Michele Scarponi (Ita) José Serpa (Col) Cameron Wurf (Aus) Astana Alexandre Vinokourov (Kaz) Alexander Dyachenko (Kaz) Enrico Gasparotto (Ita) Andriy Grivko (Ukr) Valentin Iglinsky (Kaz) Josep Jufre (Spa) Roman Kireyev (Kaz) Gorazd Stangelj (Slo) BBox-Bouygues Telecom Yukiya Arashiro (Jap) William Bonnet (Fra) Anthony Charteau (Fra) Mathieu Claude (Fra) Damien Gaudin (Fra) Guillaume Le Floch (Fra) Yuriy Trofimov (Rus) Yohann Tschopp (Zwi) Thomas Voeckler (Fra) Caisse d'Epargne Andrey Amador (CrC) David Arroyo (Spa) Marzio Bruseghin (Ita) Arnold Jeannesson (Fra) Vasil Kiryienka (Blr) Pablo Lastras (Spa) Alberto Losada (Spa) Rigoberto Uran (Col) Xabier Zandio (Spa) Cervelo TestTeam Iñigo Cuesta (Spa) Volodimir Gustov (Ukr) Edward King (VS) Ignatas Konovalovas (Lit) Daniel Lloyd (Gbr) Gabriel Rasch (Noo) Carlos Sastre (Spa) Xavier Tondo (Spa) Marcel Wyss (Zwi) Cofidis Guillaume Blot (Fra) Mickaël Buffaz (Fra) Rémi Cusin (Fra) Leonardo Duque (Col) Julien Fouchard (Fra) Kalle Kriit (Est) David Moncoutié (Fra) Nico Sijmens (Bel) Tristan Valentin (Fra) CSF Colnago Manuel Belletti (Ita) Alessandro Bisolti (Ita) Federaco Canuti (Ita) Marco Frapporti (Ita) Alan Maragoni (Ita) Sacha Modolo (Ita) Stefano Pirazzi (Ita) Domenico Pozzovivo (Ita) Enrico Stortoni (Ita) Footon-Servetto Matthias Brändle (Oos) Eros Capecchi (Ita) Ermano Capelli (Ita) Giampaolo Cheula (Ita) Marco Corti (Ita) Markus Eibegger (Oos) Iban Mayoz (Spa) Michele Merlo (Ita) Martin Pedersen (Den) Garmin-Transitions David Millar (GBr) Tyler Farrar (USA) Jack Bobridge (Aus) Julian Dean (NZL) Murilo Fischer (Bra) Daniel Martin (Irl) Cameron Meyer (Aus) Svein Tuft (Can) HTC-Columbia Michael Albasini (Zwi) Matthew Goss (Aus) Andre Greipel (Dui) Adam Hansen (Aus) Craig Lewis (Aus) Marco Pinotti (Ita) Frantisek Rabon (Tsj) Vicente Reynes (Spa) Marcel Sieberg (Dui) Katusha Giampaolo Caruso (Ita) Joan Horrach (Spa) Mikhail Ignatiev (Rus) Serguei Klimov (Rus) Luca Mazzanti (Ita) Robbie McEwen (Aus) Evgeny Petrov (Rus) Filippo Pozzato (Ita) Vladimir Karpets (Rus) Lampre Matteo Bono (Ita) Damiano Cunego (Ita) Danilo Hondo (Dui) David Loosli (Zwi) Marco Marzano (Ita) Alessandro Petacchi (Ita) Daniele Righi (Ita) Gilberto Simoni (Ita) Alessandro Spezialetti (Ita) Liquigas Valerio Agnoli (Ita) Ivan Basso (Ita) Daniele Bennati (Ita) Maciek Bodnar (Pol) Robert Kiserlovski (Kro) Franco Pellizotti (Ita) Fabio Sabatini (Ita) Sylvester Szymd (Pol) Alessandro Vanotti (Ita) Milram Robert Forster (Dui) Markus Fothen (Dui) Linus Gerdemann (Dui) Luke Roberts (Aus) Dominik Roels (Dui) Thomas Rohregger (Oos) Matthias Russ (Dui) Paul Voss (Dui) Fabian Wegmann (Dui) Omega-Pharma Lotto Jan Bakelants (Bel) Adam Blythe (GBr) Francis de Greef (Bel) Michiel Elijzen (Ned) Olivier Kaisen (Bel) Sebastian Lang (Ger) Matthew Lloyd (Aus) Daniel Moreno (Spa) Charles Wegelius (GBr) Quick-Step Dario Cataldo (Ita) Addy Engels (Ned) Mauro Facci (Ita) Jérôme Pineau (Fra) Francesco Reda (Ita) Branislau Samoilau (WRu) Matteo Tosatto (Ita) Marco Velo (Ita) Wouter Weylandt (Bel) Rabobank Mauricio Ardila (Col) Graeme Brown (Spa) Jos van Emden (Ned) Rick Flens (Ned) Oscar Freire (Spa) Dmitriy Kozontchuk (Rus) Koos Moerenhout (Ned) Bauke Mollema (Ned) Pieter Weening (Ned) Saxo Bank Chris Anker Sorensen (Den) Gustav Larsson (Zwe) Nicki Sorensen (Den) Baden Cooke (Aus) Laurent Didier (Lux) Lucas Sebastien Haedo (Arg) Anders Lund (Den) Michael Morkov (Den) Riche Porte (Aus) Sky Michael Barry (Can) Dario Cioni (Ita) Stephen Cummings (GBr) Chris Froome (GBr) Mathew Hayman (Aus) Gregory Henderson (NZL) Morris Possoni (Ita) Christopher Sutton (Aus) Davide Vigano (Ita) Bradley Wiggins (GBr) |
| Geplaatst door niborzerrop op donderdag 8 oktober 2009 om 20:24 |
| Misschien staat hier nog iets interessants dat je nog niet wist, maar het zou me verbazen. |
| Geplaatst door F4L op donderdag 8 oktober 2009 om 20:31 |
@ niborzerrop, hier kan ik een mooi overzicht gaan bijhouden van alles , ben de eerste post al aan het updaten. |
| Geplaatst door niborzerrop op donderdag 8 oktober 2009 om 20:33 |
| @F4L, owkeej! |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 8 oktober 2009 om 21:04 |
| Handig hoor F4L! |
| Geplaatst door Koopto666 op donderdag 8 oktober 2009 om 22:19 |
| Amsterdam tog ook een I.T.T? |
| Geplaatst door Floris op donderdag 8 oktober 2009 om 23:00 |
| Thanx F4L! Je bent er mooi op tijd bij. Ziet er trouwens ook niet verkeerd uit (mortirolo, gavia, zoncolan)... daar mist de stelvio wel een beetje als je het mij vraagt ![]() |
| Geplaatst door Joop op vrijdag 9 oktober 2009 om 09:21 |
Wow de Giro is er vroeg bij ![]() |
| Geplaatst door Floris op vrijdag 9 oktober 2009 om 11:47 |
| Klimtijdrit op de Krohnplatz. Hopelijk presteert Menchov (mits aanwezig) daar beter dan vorig jaar. Toen verloor hij er het contact met het podium. |
| Geplaatst door SanderK op vrijdag 9 oktober 2009 om 12:44 |
| Klopt, maar toen was hij dan ook ziek. |
| Geplaatst door Floris op vrijdag 9 oktober 2009 om 13:06 |
| Dat was mij alweer ontschoten..... |
| Geplaatst door SanderK op vrijdag 9 oktober 2009 om 13:10 |
| Dat kan natuurlijk, het is ook alweer zo'n anderhalf jaar geleden. |
| Geplaatst door Onie op vrijdag 9 oktober 2009 om 13:40 |
Etappe 16: , Kiryenka die omhoog wandelt. ![]() |
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:52 |
| Ze finishen op de dam in Middelburg. Misschien iets voor Johnny of Kenny.... |
| Geplaatst door lnnrt op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:13 |
| Zou wel leuk zijn als in die dag dan ook op de Dam in A'dam starten. |
| Geplaatst door Jan op vrijdag 23 oktober 2009 om 17:19 |
| http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz-TV/article/detail/439425/2009/10/23/Yolanthe-wordt-Giro-babe.dhtml nee dit dan!! |
| Geplaatst door Slick op vrijdag 23 oktober 2009 om 18:28 |
Ach Jan, wie moet je er anders neerzetten?! Natuurlijk vind ze die aandacht niet erg en kan ze zichzelf lekker ophitsen bij de Italiaanse macho's ![]() @FE, ik ken de dam wel mooi stukje Middelburg. Aan het water(de haven) en voor de rest wel oppassen voor valpartijen daar! Niet slecht voor ons Zeeuwen om daar een finish van een etappe te hebben. |
| Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 23 oktober 2009 om 18:59 |
| Hoelaat wordt de Giro gepresenteerd morgen? |
| Geplaatst door Geronimo op vrijdag 23 oktober 2009 om 19:08 |
| Zag trouwens vandaag nog een auto vanuit Wemeldinge komen met bestickering van middelburg en Giro d'Italia. Zou wel leuk zijn als ze daar zo over de dijk zouden rijden, lekker windje er bij.... Wordt zo wel een jaartje voor de gemeente kapelle, giro, tour, Koninginnedag... |
| Geplaatst door Guirmo op zaterdag 24 oktober 2009 om 11:00 |
| Vanmiddag 16.45 -18.10 Rai-Tre Hierbij de directe link http://nl.wwitv.com/tv/b5207.htm , Had er een nieuws berichtje voor gemaakt, maar is nog niet geplaatst. |
| Geplaatst door Heuj op zaterdag 24 oktober 2009 om 11:19 |
| mag ik opmerken dat yolanthe waarschijnlijk toch al een heel stel bekende italianen heeft uitgewoond of niet? nee? dan zeg ik niks... |
| Geplaatst door niborzerrop op zaterdag 24 oktober 2009 om 11:36 |
| @Guirmo, Komt eraan… |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 26 oktober 2009 om 14:37 |
| Ik denk dat Rabo gaat starten met: Mentsjov Kozontjoek Ardila Ten Dam Martens Mollema Tjallingii Weening Stamsneijder Reserve: Van Emden |
| Geplaatst door SolitaryShell op maandag 26 oktober 2009 om 16:57 |
| Ik hoop ook op Mollema in de Giro. Weinig tijdritten en de Vuelta is veel te ver weg. Hij moet wat achterstand inhalen. |
| Geplaatst door ednl op maandag 26 oktober 2009 om 17:42 |
Effe nog m'n routes van de Nederlandse etappes pimpen hier ![]() Amsterdam Amsterdam - Utrecht Amsterdam - Middelburg Die proloog zo dwars door de binnenstad lijkt me echt spectaculair! Gewoon over de Nieuwmarkt, geen gezeik. Ongelofelijk. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met de opbrekingen; het Rokin ligt al 2 jaar open voor m'n gevoel. De etappe naar Utrecht vind ik een supermooi parcours via Loosdrecht en de Heuvelrug, ook weer dwars door de binnenstad, maar dat gekronkel in De Meern lijkt mij een beetje onnodig. Ze moeten zo nodig over de "mini-Erasmus," denk ik. |
| Geplaatst door Diever op maandag 26 oktober 2009 om 18:38 |
| HEt parkoers is wel mooi maar of we actie gaan zien op de Amerongse berg is erg te betwijfelen. Laten we hopen dat we iig een Nederlandse renner als eerst Utrecht in zien rijden! Zou erg mooi zijn! |
| Geplaatst door ednl op maandag 26 oktober 2009 om 19:03 |
| Ja het parcours vind ik mooi om te zien omdat ik er zelf vaak fiets, maar inderdaad: qua actie kunnen we denk ik niks verwachten van de etappe naar Utrecht. Die paar molshopen zijn niet genoeg voor een verschil en de laatste 55 km is allemaal beschut. |
| Geplaatst door Geronimo op maandag 26 oktober 2009 om 19:55 |
| Zal ik dan maar als Zeeuw wat zeggen over de etappe naar Middelburg? 10x mooier dan die naar Utrecht! Eerst over de dammenroute langs de zee (waaiers??, de rit heeft niet voor niets een ster meer dan die naar Utrecht!) en dan finishen in de historische binnenstad van Middelburg! Ik voorspel een nerveuze finale.... |
| Geplaatst door ednl op dinsdag 27 oktober 2009 om 15:36 |
| Persoonlijk vind ik de 2e etappe landschappelijk gezien veel mooier, maar ja, zelfs op TV zullen we daar nauwelijks iets van zien denk ik: maar liefst de laatste 55 km zijn helemaal in de stedelijke agglomeratie van Utrecht. Bah. |
| Geplaatst door Bettinwel op dinsdag 27 oktober 2009 om 17:24 |
De etappe naar Utrecht vind ik erg mooi door de verschillende uitdagingen in het parcours en de omgeving. Het is alleen jammer dat de Utrechtse sky-line tegenwoordig vervuild wordt door 2 enorme torens in aanbouw.... . Inderdaad, dat geneuzel in Leidsche Rijn kon anders maar het zal wel met economische belangen te maken hebben.Als je op het juiste moment op de juiste plaats bent, zie je ze vier keer langs flitsen. Ik hoop dat Hoogerland de Giro rijdt. Zal hij zijn gram halen op de Croeselaan of zijn kruit droog houden tot de volgende dag? |
| Geplaatst door tristania op maandag 29 maart 2010 om 00:19 |
| Klopt het dat de ploegenvoorstelling van de Giro op vrijdagavond in Amsterdam is? Is daar al iets meer over bekend? |
| Geplaatst door Chozas op woensdag 31 maart 2010 om 12:49 |
| Heb nog weinig berichten over de samenstelling van het Rabo team gezien. Wie doen er zeker mee ?? Ten Dam en Menchov doen dit jaar niet mee geloof ik ? Dan zal de ploeg er zo wel ongeveer uitzien : Mollema Ardila Kozontchuk Freire Leezer Weening Stamsnijder Moerenhout Tjallingii ? Ik meen gelezen te hebben dat Freire mee zou doen. Edit : dan ziet de ploeg er dus ongeveer zo uit. |
| Geplaatst door Markoes op woensdag 31 maart 2010 om 12:55 |
| @Chozas, Freire rijdt idd de Giro evenals Moerenhout. Martens verwacht ik niet aangezien hij piekt naar de Ardennen klassiekers. |
| Geplaatst door Vastaranta op woensdag 31 maart 2010 om 15:15 |
| Freire, Mollema, Weening, Stamsnijder en Moerenhout hebben inderdaad aangegeven sowieso de Giro te rijden. Aangezien Martens voor de klassiekers gaat, zal Leezer worden ingezet om de sprints aan te trekken. Dan zijn er drie plaatsen over, daar kunnen de volgende vier deelnemers in geplaatst worden welke vorig jaar ook de giro reden: Mauricio Ardila, Jos van Emden, Dmitry Kozonchuk en Maarten Tjallingii Daarnaast zijn er nog kandidaten als: Niermann, Clement, Kruiswijk en Van Winden |
| Geplaatst door vlek op woensdag 31 maart 2010 om 15:29 |
| Weening rijdt ook de Giro, net als Stamsnijder. |
| Geplaatst door marjiel op dinsdag 13 april 2010 om 16:58 |
| weet iemand waar ik het route boek voor de 3e etappe kan vinden?? ik ga zaterdag 8mei naar amsterdam en wil bij de maandag etappe wat mooie punten meepakken oa bevoorading enz. wie komt er nog meer?? |
| Geplaatst door Jaap Eden op dinsdag 13 april 2010 om 17:07 |
| http://www.wielerland.nl heeft vaak gedetailleerde routebeschrijvingen: http://www.wielerland.nl/index.php?option=com_database&c=u&sc=1&id=16880&Itemid=242 , anders via La Gazetta.it |
| Geplaatst door Jan op dinsdag 13 april 2010 om 17:09 |
| @marjiel, ik heb het ff uitgezet. Wij zijn gevraagd voor motards (verkeersregelaars) op maandag, in de buurt van Rotterdam. ze gaan over de Rijksweg A4 vanaf schiedam door de westbuis iig. Daarna weet ik de route wel zo'n beetje tot aan Ouddorp. |
| Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 23 april 2010 om 08:45 |
| Is er al bekend wanneer (hoelaat) de ploegenvoorstelling is, en waar? Raar dat dit niet te vinden is op de giro mania site. |
| Geplaatst door Ivo1976 op vrijdag 23 april 2010 om 09:33 |
| Mogelijk acht Nederlanders aan de start, namelijk: Reinier Honig (in voorselectie Acqua&Sapone) Michiel Elijzen (in voorselectie Omege Pharma-Lotto) Addy Engels (in voorselectie Quick-Step) Rick Flens (Rabobank, bevestigd) Bauke Mollema (Rabobank, bevestigd) Pieter Weening (Rabobank, bevestigd) Koos Moerenhout (Rabobank, bevestigd) Jos van Emden (Rabobank, bevestigd) |
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 23 april 2010 om 11:49 |
| Pieter geeft aan een goed klassement te willen rijden en zich tonen in de bergen. Ik hoop dat het er weer een keer uitkomt bij hem. Voor Mollema zeg ik; probeer een rit te winnen en staar je niet blind op een goed klassement. Top 20 rijden is mooi, maar een rit winnen heb je meer aan en dan kan je ook nog hoog in het klassement eindigen. |
| Geplaatst door Tammeej op vrijdag 23 april 2010 om 12:45 |
| Komt hij door Leiden, de Giro? |
| Geplaatst door Koopto op vrijdag 23 april 2010 om 12:47 |
| is er al een(realistisch) lijstje met kanshebbers? |
| Geplaatst door DappereDuiven op vrijdag 23 april 2010 om 12:50 |
| @ Tammeej Kijk even op giroditalia2010.nl De meest gedetailleerde routekaarten zijn daar beschikbaar. |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 23 april 2010 om 12:54 |
@koopto: zie post van Ivo1976 vrijdag 23 april 2010 om 09:33 ![]() Brown en Freire: Ik verwacht Brown voor de vlakke ritten en Freire voor de lastigere aankomsten. Maar ik heb het vermoeden dat Freire alleen maar gaat meepeddelen in de Giro. |
| Geplaatst door Koopto op vrijdag 23 april 2010 om 13:21 |
| gelukkig zijn ze realistisch kanshebber:P |
| Geplaatst door Fernando Escartín op vrijdag 23 april 2010 om 13:34 |
| @ Koopto Kanshebber voor...? Voor de eindzege zijn er Evans, Sastre, Basso, Pellizotti en dan mannen als Tiralongo, Vino, Gasparotto, Cunego, Garzelli, Simoni, Bruseghin, Moncoutie, Pozzovivo, etc. |
| Geplaatst door Schele Sjakie op vrijdag 23 april 2010 om 14:58 |
op het moment dat de Giro in Rotterdam is heb ik school in Utrecht, lekker is dat. |
| Geplaatst door misterxxt op vrijdag 23 april 2010 om 15:24 |
Gasparotto is helemaal geen favoriet! Dat is geen klimmer hoor + Serpa als je Simoni ook plaatst. |
| Geplaatst door Koopto op vrijdag 23 april 2010 om 16:44 |
| doet Riccò mee? dan is t zeker een kanshebber lijkt me. en afgaande op de Trentino, zie ik Vino meer als favoriet dan Basso. en de andere liquigas renners? Kreuziger en Nibali? |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 6 februari
- 19:58 UCI: "Saxo Bank kan licentie..
- 19:16 Erik Dekker: "We gingen net ..
- 18:58 Scarponi zit niet te wachten..
- 18:49 Contador komt met reactie ti..
- 15:58 Fenn wint opnieuw op Mallorc..
- 15:07 Andy Schleck: "Ik heb geen e..
- 13:59 Zege Garmin-Barracuda in plo..
- 13:18 Eddy Merckx: "Ze proberen de..
- 12:43 Twee jaar schorsing voor Con..
- 12:42 Pat McQuaid: "Geen winnaars ..
- 12:34 Volg hier de ploegentijdrit ..
- 12:34 Volg hier de Trofeo Migjorn
- 10:26 Vacansoleil met gemengde gev..
- 10:15 Wilco Kelderman: "Niveau Dow..
- 09:56 Janez Brajkovic: "Een Radios..
- 09:32 Milaan-Turijn keert terug op..
- zondag 5 februari
- 16:49 Jérôme Coppel slaat dubbel..
- 16:04 Meeusen wint opnieuw de bloe..
- 15:59 Coen Vermeltfoort door val u..
- 15:37 Andrew Fenn zegeviert in Tro..
- 14:56 Volg hier de afsluitende tij..
- 14:45 Volg hier SP-veldrit Hoogstr..
- 14:34 Poulhiès wint ochtendrit in..
- 13:48 Boonen sprint naar zege in Q..
- 13:24 Volg hier eerste etappe Rond..
- 11:34 Cavendish toch van start in ..
- 09:12 Voorbeschouwing: Tour of Qat..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 53%
geen mening - 10%
201 stemmen.

, ben de eerste post al aan het updaten.
, Kiryenka die omhoog wandelt.
op het moment dat de Giro in Rotterdam is heb ik school in Utrecht, lekker is dat.