Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Ideeën

Geplaats door F4L op zaterdag 10 januari 2009 om 17:32.
Heb jij een goed idee voor de site, post het idee dan hier.

Reacties

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Geplaatst door BambinoDoro op zaterdag 10 januari 2009 om 17:49
bij deze:

zou handig zijn als je binnenkort foto's kan toevoegen als [img][/img] zonder eerst dus op een link te klikken, zeker in het forum
Geplaatst door gilly op zondag 11 januari 2009 om 01:01
Ik zou ook een overzichtelijker Forum maken, opnieuw indelen ofzo. Topics waar al heel lang niets meer op gezegd is verwijderen en nieuwe toevoegen.
Geplaatst door BambinoDoro op zondag 11 januari 2009 om 10:48
Ja, idd misschien een phpBB forum of fireboard. deze hebben veel opties en daar kan je de profielen in synchroniseren
Geplaatst door eermen op maandag 12 januari 2009 om 10:33
Ik mis nog een wieler-agenda!
Geplaatst door jaja op maandag 12 januari 2009 om 13:42
Wieleragenda is een goed punt, zat ik toevallig vandaag ook aan te denken.
Geplaatst door BambinoDoro op maandag 12 januari 2009 om 15:45
goed idee....handig dingetje op de frontpage bijvoorbeeld
Geplaatst door Koldo op maandag 12 januari 2009 om 16:30
Is idd een goed idee, we zullen er zeker naar kijken!
Geplaatst door F4L op maandag 12 januari 2009 om 19:26
Ik heb de bevestiging gekregen dat er in ieder geval aan al die punten gewerkt zal worden.
Geplaatst door eermen op dinsdag 13 januari 2009 om 10:36
En het lijkt me wel wat, mits mogelijk, om het WielerFilts Youtube kanaal te integreren in deze site.
Zodat je gewoon vanuit hier de filmpjes kunt bekijken.
Geplaatst door Koldo op dinsdag 13 januari 2009 om 11:28
Dit was inderdaad al langer de bedoeling. De komende tijd zal er gekeken worden naar de mogelijkheden op dit gebied.
Geplaatst door F4L op dinsdag 13 januari 2009 om 12:45
@ Eermen, die optie heb ik zelf al voorgedragen. Dat was namelijk al lange tijd een wens van mij.
Geplaatst door eermen op dinsdag 13 januari 2009 om 16:52
Dan wellicht ook een Media Service Portal (http://www.mspsite.com/) van dat kanaal zodat ik het ook via m'n Popcorn Hour op m'n TV kan streamen smiley
Geplaatst door BambinoDoro op dinsdag 13 januari 2009 om 20:34
@F4l, geen youtube maar wel cyclingflix. een rss feed om te plaatsen op je website met de laatste video's

klik hier om een voorbeeld te zien. Wellicht is hier een mogelijkheid? Neem anders ff contact met me op
Geplaatst door F4L op dinsdag 13 januari 2009 om 21:06
@BambinoDoro, ik ben niet van de sitebouw maar van de artikelen en het YouTube-kanaal. Er wordt nu wel aan gewerkt, maar volgens mij houden de sitebouwers dit topic wel in de gaten.
Geplaatst door fan11 op vrijdag 16 januari 2009 om 22:04
Zo zo, serieuze zaken hier smiley
Geplaatst door gilly op zaterdag 17 januari 2009 om 22:09
En dat forum mag ook wel weer eens ververst worden.......................
Geplaatst door F4L op zaterdag 17 januari 2009 om 23:35
Tja, ik zou wel willen maar ik heb de optie niet om te verwijderen. Maar ik zal het doorgeven.
Geplaatst door Jaap Eden op zondag 18 januari 2009 om 10:15
Is het niet iets voor deze website om een soort internet/TV-gids bij te houden voor alle wielerevenementen?
Dat zou je kunnen integreren in de wieleragenda. Welke wedstrijd, wanneer en hoe laat en waar kunnen we het volgen/zien (livetickers / TV-uitzendingen / internet-beelden).
Geplaatst door jaja op zondag 18 januari 2009 om 10:28
Idee is altijd goed, vergt wel wat onderzoek denk ik. hoewel in het ad stond altijd ook een sportgids weet iet of die er nog steeds is.
We gaan er zeker naar kijken.
Geplaatst door Jaap Eden op zondag 18 januari 2009 om 20:22
Via www.nu.nl /TVgids kun je bijvoorbeeld ook online alle sportuitzendingen in een overzicht krijgen, maar bezoekers van deze site kunnen elkaar ook wijzen op online-uitzendingen, zoals van de Ronde van California.
Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 30 januari 2009 om 13:59
Nu het aantal leden steeds verder groeit, is het wellicht wel leuk om er meer een wieler community van wielerflits te maken, dus met meerdere profielen opties, een uitgebreider forum etc.
Geplaatst door BambinoDoro op woensdag 4 februari 2009 om 19:13
@ FLV

je wou toch zorgen dat de video's van het WielerFlits chanel op deze site te zien zijn??

er is nu een mogelijkheid om de hele pagina van je chanel als embed object toe te voegen aan je site.

voeg deze code toe aan de broncode
Quote:

<script src="http://www.gmodules.com/ig/ifr?
url=http://www.google.com/ig/modules/youtube.xm
l&up_channel=Wielerflits&synd=open&w=320&h=39
0&title=&border=%23ffffff%7C3px%2C1px+solid+
%23999999&output=js"></script>
Geplaatst door F4L op donderdag 5 februari 2009 om 15:42
@ BambinoDoro, ik heb die optie al gezien, maar ik vind het verre van ideaal. Ik geloof dat er druk wordt gewerkt aan alle dingen, in ieder geval de wielerkalender, dus dat komt wel goed.
Geplaatst door lnnrt op vrijdag 6 februari 2009 om 16:08
Ik heb nog wel een suggestie: probeer altijd (als het te achterhalen is natuurlijk) de top tien van een wedstrijd te vermelden in het nieuwsbericht. Veel bezoekers (waaronder ikzelf) zullen meespelen in allerlei wielertoto's en zijn daardoor erg benieuwd wat (volledige) uitslag was van een etappe/koers.
Geplaatst door Koldo op vrijdag 6 februari 2009 om 17:16
Dat is waar, bedankt voor de tip. Ik zal mijn best doen (:
Geplaatst door F4L op woensdag 11 februari 2009 om 15:56
Wielerkalender voor februari is inmiddels doorgevoerd, we zullen kijken of we nog iets met dit idee kunnen gaan doen:

"Is het niet iets voor deze website om een soort internet/TV-gids bij te houden voor alle wielerevenementen? Dat zou je kunnen integreren in de wieleragenda. Welke wedstrijd, wanneer en hoe laat en waar kunnen we het volgen/zien (livetickers / TV-uitzendingen / internet-beelden)."

Mij lijkt het in ieder geval wel leuk om te doen.
Geplaatst door DonQ. op woensdag 11 februari 2009 om 18:01
Prima plan, ik denk dat velen met mij vaak lang zoeken naar een stream. Misschien geïntegreerd in de kalender.
Geplaatst door lnnrt op vrijdag 13 februari 2009 om 10:48
@ Koldo: thanx!
Geplaatst door DonQ. op vrijdag 13 februari 2009 om 14:57
@Innrt: omdat we trachten het nieuws zo snel mogelijk te brengen is vaak de top 10 nog niet bekend. We zullen ons best doen om, waar mogelijk de top 10 toe te voegen aan het originele bericht zodra deze bekend is.
Een eventuele link naar de complete uitslag zal dan ook worden geplaatst.
Geplaatst door wtf1500 op donderdag 19 februari 2009 om 21:22
Wielerflits koerstenues zou wel leuk zijn. Daar kan je een klein zakcentje mee verdienen, en meteen wat reclame.
Geplaatst door F4L op donderdag 19 februari 2009 om 22:28
@wtf1500, dan moeten de opbrengsten wel opwegen tegen de kosten. Ik weet niet of dat mogelijk is, ik heb er eigenlijk niet veel verstand van.
Geplaatst door jaja op vrijdag 20 februari 2009 om 08:41
Eerst moeten we meer leden hebben voordat je zoiets kan starten. Het idee is goed, beste is om een x aantal gelijk af te nemen. Iets voor de toekomst.
Geplaatst door Henki op vrijdag 20 februari 2009 om 19:06
Ik zou er 1 kopen als ze er zijn smiley
Geplaatst door wgr op vrijdag 20 februari 2009 om 19:57
Ik heb hier uit het verleden wel wat ervaring mee.
Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn, wat willen we hebben?
- koersshirt shortsleeve?
- koersshirt longsleeve?
- koersbroek?
- Overjack?

Misschien een leuke voor de volgende poll!
Geplaatst door Leon op zaterdag 21 februari 2009 om 13:45
Is idd wel een leuk idee. Dan heb ik gelijk een volgende vraag, om even te kijken of het wel nut heeft: wie zou zo'n shirt kopen en hoeveel zou je er voor uit willen geven? smiley
Geplaatst door jaja op zaterdag 21 februari 2009 om 14:39
Volgens mij moet je met shirt beginnen en liefst broek. Maar goed, bij mij is het afhankelijk hoe zoiets eruit ziet natuurlijk.

liefst willen we mensen hebben die ze kopen die dik zijn en langzaam fietsen, dan is de reclame het beste te zien smiley
Geplaatst door wtf1500 op zaterdag 21 februari 2009 om 20:53
Eerst maar eens kijken wat het kost, dan hoor je wel wat ik wil betalen.smiley
Overigens, mocht dit gerealiseerd worden, ik ben alleen geïnteresseerd in kwaliteit. Een goede zeem is heel belangrijk.
Geplaatst door martynn op maandag 23 februari 2009 om 20:42
Ik zou zeker zo'n tenue kopen. ben echt verslaafd aan deze site ! Misgien wel de beste en meest recente wielersite wt er is in nederland. Heel veel info, filmpjes, samenvattingen, uitslagen. live streams. Egt top. Voor zo'n site moet je reclame maken door d.m.v. een tenue
Geplaatst door Henki op woensdag 25 februari 2009 om 11:17
Misschien leuk idee om een nieuwe poll te maken over wie Het nieuwsblad/Kbk wint?
Geplaatst door F4L op woensdag 25 februari 2009 om 12:48
@ Henki wat moeten de keuzes dan zijn?
Geplaatst door Henki op woensdag 25 februari 2009 om 13:44
Ja das een goede smiley Ik denk Gilbert/ Nuyens ( die streden er vorig jaar om toch? ) Langeveld, boonen, chavanel, Flecha, Ballan,Cancellara.. vul maar aan smiley
Geplaatst door DonQ. op woensdag 25 februari 2009 om 13:51
@Henki, Lampre doet niet mee dus Ballan valt af.
Maar de rest stond ook op mijn lijstje.
Geplaatst door F4L op woensdag 25 februari 2009 om 14:02
Er zijn veel kanshebbers voor de zege, ik heb er nu 7 gedaan + iemand anders.
Geplaatst door MauRisico op vrijdag 27 februari 2009 om 19:42
Tip: twitterfeeds van renners / leden
Geplaatst door DonQ. op vrijdag 27 februari 2009 om 19:46
Die staat op stapel @MauRisico smiley
Geplaatst door wtf1500 op vrijdag 27 februari 2009 om 22:36
Een knop om te quoten zou wel handig zijn, juist nu het ledenaantal groeit. Ik weet wel hoe te quoten, maar dat is zoveel moeite dat ik maar niet meer reageer.... smiley
Geplaatst door wtf1500 op vrijdag 27 februari 2009 om 22:37
Quote:
Een knop om te quoten zou wel handig zijn, juist nu het ledenaantal groeit. Ik weet wel hoe te quoten, maar dat is zoveel moeite dat ik maar niet meer reageer.... smiley
Geplaatst door Henki op zondag 1 maart 2009 om 21:19
Misschien een goed idee om iets van een praat gedeelte bij een poll te doen? Zodat je ook kan praten over wat de poll is?smiley
Geplaatst door Sloffey op maandag 2 maart 2009 om 13:20
De kalender van Maart mag er van mij wel op smiley
Geplaatst door jaja op maandag 2 maart 2009 om 14:29
Heb je gelijk in Sloffey. Excuus!!
Die komt er vandaag op, word aan gewerkt.
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10