Forum - Jouw (Droom)fiets

Geplaats door BambinoDoro op donderdag 8 januari 2009 om 12:58.
Wat is jouw droomfiets? of heb je je droom al verwezenlijkt ?

Mijn droomfiets is HIER te bewonderen.

De nieuwe Wilier Cento 1 Cunego versie

Reacties

[1]
Geplaatst door Freire op donderdag 8 januari 2009 om 16:25
Zeker een fraai fietsje. Verbaast me dat hij niet in de Lampre kleuren is gespoten. Persoonlijk zou ik een ander stuur monteren, maar De Kleine Prins heeft vast heel kleine handjes smiley
Geplaatst door DonQ. op donderdag 8 januari 2009 om 17:46
Zeker een juweel. Eerder om aan de muur te hangen, ik zou er geen km. op durven rijden.
Mijn droomfiets bestaat nog niet. Een fietsvakantiefiets van 9 kilo.
Geplaatst door Koldo op donderdag 8 januari 2009 om 19:22
Ik heb een leuke 2ehands Koga Miyata en veel duurder zou ik ze niet durven rijden, veel te bang dat ik val/bots/iets dergelijks smiley
Geplaatst door Henki op donderdag 8 januari 2009 om 19:25
Zeer mooie fiets idd, zal ook wel prijzig zijn denk ik zo smiley

Als TT fiets vind ik de nieuwe Cervelo zeer mooi : deze

Als race fiets vind ik deze mooi.

( hoe doe je dat hier dingetje? Scheelt weer 20 regels :P )
Geplaatst door F4L op donderdag 8 januari 2009 om 19:42
@ Henki ik heb het nu even gedaan je doet het door [url=en dan de internetlink]wat je wilt zeggen[/url ] en dan de laatste spatie weghalen.
Geplaatst door gilly op donderdag 8 januari 2009 om 19:59
Ik ben pas 16 jaar en dus niet zo kapitaal krachtig, maar mijn droomfiets over een paar jaartjes is deze.
TimeTrial: als Giant de trinity 1 nu wit met rood had gemaakt was dit ook een mooie fiets geworden, maar ieder zijn smaak: TimeTrial
Geplaatst door DonQ. op donderdag 8 januari 2009 om 20:16
Deze Spyker is ook aardig.
Geplaatst door gilly op donderdag 8 januari 2009 om 20:17
@DonQ. kijk eens de laatste zin: ''De verkoopprijs is vastgesteld op een bedrag van maar liefst 10.500 euro.'' Vindt ik erg veel.... Dat onthoud er niets van dat hij niet mooi issmiley
Geplaatst door DonQ. op donderdag 8 januari 2009 om 21:21
Er zijn er meer Gilly, Mecedes, BMW, Porsche. Allemaal rond de 10 K. Ik haalde ooit zo'n zakenyup in die op een BMW-MTB reed, puur show maar wel mooi om te zien. smiley
Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 8 januari 2009 om 22:31
Ook mooie fiesten, vooral die Mendiz.

Er is trouwens ook een cento 1 in de kleuren van Lampre: HIER
Geplaatst door gilly op zondag 11 januari 2009 om 00:34
F4L, we weten nog steeds niet wat jouw droomfiets is smiley
Geplaatst door gilly op zondag 11 januari 2009 om 01:00
Hier reageren wel weinig mensen op he????
Ik zet dit ff bij de nieuwe ideeen
Geplaatst door JVD op maandag 12 januari 2009 om 12:42
Ik vind dit wel een mooi karretje:
http://www.trekbikes.com/images/sections/bikes/road_home_2.png
Geplaatst door jaja op maandag 12 januari 2009 om 13:42
Het is een gaafje fietsje, heb het geld helaas niet. Echter vind ik 1 dingen altijd belangrijk wat veel mensen weleens vergeten is dat de benen echt het werk moeten doen.
Ik heb nog gewoon de versnelling op de stangsmiley
Geplaatst door Henki op maandag 12 januari 2009 om 15:05
Zeker mooie fiets, had hem in België in een winkel zien staan. Zijn volgens mij wel erg dure fietsen, die wielen alleen al zullen niet minder dan 1500 kosten schat ik zo smiley
Geplaatst door BambinoDoro op maandag 12 januari 2009 om 15:46
Quote:
wat veel mensen weleens vergeten is dat de benen echt het werk moeten doen.

Maar dan doen mijn benen dat het liefst op een mooie fiets smiley
Geplaatst door Hermantk op donderdag 5 maart 2009 om 22:56
Ik kick eigenlijk helemaal niet op fietsen, natuurlijk zou ik het wel fijn vinden om op een mooie fiets met een goeie afmontering te rijden.
Maar daar heb ik het geld niet voor, en het plezier om andere toeristen eraf te rijden met hun state-of-the-artfietsen zou ik ook erg missen.
Ik fiets nu zelf op een Giant van tussen 1992-1997.
Geplaatst door Slick op vrijdag 6 maart 2009 om 14:36
Iemand toevallig nog advies over goede fietsen zaken in Nederland? Toevallig in omgeving Den Haag/Rotterdam speciale zaken die goed zijn? Wil deze lente een nieuwe fiets en ben op zoek naar een zaak waar de mensen weten waar ze over praten aangezien ik geen zin heb om met van die kerels te onderhandelen als ze niet eens weten waar het over gaat... smiley

Dus voor advies graag response! Trouwens gewoon nog advies over een goede/betaalbare fiets? Of iemand die hem toevallig kwijt wil? smiley
Hoorde ergens dat in Den Haag wel goede zat of in De Lier (van oud renner) maar moet namen hebben smiley
Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 6 maart 2009 om 15:06
Herwerden in Voorburg is wel een goede zaak. Iets buiten Rotterdam heb je twee 12gotrading.nl voorraad punten waar je langs kunt gaan, hier hebben ze vooral veel mooie, en betaalbare, fietsen van Sensa en Focus
Geplaatst door fan11 op vrijdag 6 maart 2009 om 17:12
Plieger Sport in Meerkerk, alleen is volgens mij niet in de buurt van Den Haag/ Rotterdam.
Geplaatst door Henki op vrijdag 6 maart 2009 om 17:57
@Slick, ik heb mijn fiets gekocht bij Bikezone in Den Haag ( of rijswijk, daar in de buurt ). Goede zaak, geweldige service, en kan altijd langs komen als er een probleem is. En ze hebben nog goede/mooie fietsen ook smiley
[1]