Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Jouw verhaal van de Vuelta in Nederland...
Geplaats door Pieno op maandag 31 augustus 2009 om 18:48.
Een (behoorlijk) aantal is 'bezoeker' geweest bij de Vuelta. Het is puur genieten, en iedereen zal zn eigen verhaal wel hebben..
Zelf was ik vandaag in Zutphen maar miste helaas de start (moest 's ochtends naar school
), maar ik heb wel de tweede keer meegemaakt. Geweldig!
Deel je ervaringen en upload je foto's etc..
Reacties
[1]
| Geplaatst door Koldo op maandag 31 augustus 2009 om 18:56 |
| In dit topic zijn al heel wat reacties geplaatst, zoals die van mij. |
| Geplaatst door Pieno op maandag 31 augustus 2009 om 20:45 |
| oke |
| Geplaatst door stoemper op maandag 31 augustus 2009 om 21:16 |
Ik zal mijn verhaal er nog maar even bijzetten dan![]() ----------- Ik ben zaterdag naar Assen geweest en heb een hele leuke dag gehad. Eerst op het middenterrein gekeken maar daar was het erg druk en onoverzichtelijk... Toen ben ik naar de "tribune" gegaan (die blauwe stoeltjes op een grasdijk) naast de Geert Timmer Tribune. Ik kon dat grote scherm zien waardoor ik de start en finish kon volgen. Dean reed nog bijna verkeerd, wat vlak voor mijn neus gebeurde. Ook de discussie tussen de Nederlandse en Spaanse speakers was wel grappig om te horen (over de uitspraak van Freire/Frére bijvoorbeeld ).Nadat Kirchen voorbij was ben ik even rond gaan kijken en vond ik een plek waar het hek open stond en je dus gewoon naast de baan kon staan. Alle favorieten raceten op minder dan een meter langs me! Op een paar EHBO'ers en twee andere toeschouwers na was er niemand. De speaker was ook niet meer te horen. En dat was juist zo leuk, want op de publiekloze stukken toeteren die auto's constant achter de renners (onder andere achter Gesink. Ik zou er gek van worden) en hoor je ploegleiders naar ze schreeuwen. Hierdoor kreeg je veel meer het gevoel bij een wielerwedstrijd te zijn. Ik had daar dan ook helemaal niet meer het 'voetbalwedstrijdgevoel'. Mooie foto's geschoten daar en ook mooi naar de afgepijgerde gezichten gekeken. Overigens had ik daar al goed door dat Canc het snelste reed, maar dat zie je natuurlijk ook beter als je er zo dicht op staat.. De foto van Valverde is mislukt: ik zat met mijn lens voor de ploegleiderswagens naar hem te zoeken, roept mijn vader op eens "dichtbij!". Komt hij op 30 centimeter van me langs rijden!:-o De volgende dag stond ik in Norg, bij de ravitaillering. Praatje gemaakt met de verzorgers en wederom wat foto's gemaakt. De wielrenners komen wel een stuk sneller langs, maar de sfeer was beter dan op het TT-circuit. Ik heb bovendien nog een Vacansoleil bidon bemachtigt:-) ------------ |
| Geplaatst door Popovych op maandag 31 augustus 2009 om 21:25 |
| Wilde zaterdag naar Assen maar pa had het druk, dus kon niet. Dus ben ik vandaag op de fiets gesprongen en naar Berg en Dal gereden, heb ik gelukkig nog een glimp opgevangen. |
| Geplaatst door Fietsflap op dinsdag 1 september 2009 om 12:57 |
| Ik was maandag in Venlo, daar heb ik lang staan wachten tot ze eindelijk langskwamen. Dan kwamen er weer een stuk of wat motoren voorbij, en weer een neutrale wagen, en dan kwam de helikopter weer over... Ik heb zowat meer motoren dan renners gezien en er was geen reclamekaravaan... ![]() Maar al met al was het erg leuk.. ![]() |
| Geplaatst door Allardje op woensdag 2 september 2009 om 19:36 |
Hier dan eindelijk een paar foto's heb er nog veel meer, dus wie graag een foto wil van een bepaald renner kan het vragen ! http://www.flickr.com/photos/29549261@N04/ graag commentaar |
| Geplaatst door Onie op woensdag 2 september 2009 om 19:42 |
mooie foto's ![]() |
| Geplaatst door Allardje op woensdag 2 september 2009 om 20:38 |
| @Onie , je hebt helemaal niet gekeken of wel? :P |
| Geplaatst door Verweggistan op woensdag 2 september 2009 om 20:41 |
| @ allardje: http://www.flickr.com/photos/29549261@N04/ Je kan hier leren hoe dat moet, dan kijken er misschien meer mensen naar je foto's (wat ze zeker moeten doen). Mensen zijn immers van nature lui (ik tenminste) Edit: zo echt mooie foto's, knap gedaan, zeker een goede camera en veel fotografie talent, mij lukte het echt niet om die renners met die snelheid zo goed op de foto te krijgen. |
| Geplaatst door xistnc2 op woensdag 2 september 2009 om 20:49 |
| Schitterende foto's! Nu met de link van VW heb ik inderdaad de moeite genomen om ze te bekijken. Als jij niet de moeite neemt om er een link van te maken, zal een ander niet de moeite nemen om ernaar te kijken, zoals VW terecht opmerkt. Ik ben van nature lui! Volgende keer iets meer (schuin) frontaal schieten? Van de zijkant zie je vooral een fiets, een pak en een houding. Verder zien alle ploeggenoten er hetzelfde uit. Gelaatsuitdrukkingen op foto's zijn de bom, zeker bij een tijdrit als er toch al weinig context op de foto staat. Maar serieus, veel fotografen van sites als bijv Cyclingnews halen het niet bij jouw kwaliteit! |
| Geplaatst door Allardje op woensdag 2 september 2009 om 20:55 |
frontaal lukt helaas niet .. moest over het hek heen fotograferen .. en aangezien ik ver weg stond was de wielrenner heel klein geweest bij een frontale foto.. anders had ik dat ook zeker gedaan en van de link ik weet wel hoe het moet maar ik was daar dan weer te lui voor ![]() |
| Geplaatst door stoemper op woensdag 2 september 2009 om 20:58 |
| Ik zal binnenkort ook nog wel wat foto's plaatsen. Ik stond wel dichtbij en heb dus wel enkele frontale beelden. |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..