Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Vuelta Spanje wie was er?
Geplaats door Jan op zaterdag 29 augustus 2009 om 18:45.
wie was er naar Assen en heeft meegefietst of is gaan kijken?
Reacties
[1] 2
| Geplaatst door Onie op zaterdag 29 augustus 2009 om 18:54 |
nope, thuis voor de buis. ![]() |
| Geplaatst door oscar freire op zaterdag 29 augustus 2009 om 18:57 |
| Ik was er niet ik zat voor de tv |
| Geplaatst door Jan op zaterdag 29 augustus 2009 om 20:28 |
| om 6uur gaan rijden. we zijn gestart om 09.00uur. Eerst rondje op parcours. Waar ik een oude bekende tegenkwam. Joost Posthuma met vriendin. Duurde 20min voordat we het parcours door het 2meter breede hek uit waren. Op voor 120km. Het waaide hard en tweemaal stevige regenbui. Ook nog een stuk met Jan Boven opgefietst. Na zo'n 75km kwamen we een wagen van Astana tegen. Toen we over een een fietspad reden kwamen er 4astana's over de rijbaan voorbij. Met.... jawel Vino!! Ik ben direct de rijbaan opgegaan en toen ik naast ze reed (in de regen) vroeg ik "do you like Holland?"antwoord was duidelijk; nee. Daarna vroeg ik nog aan Vino; fair play, this time Vino? op m'n foto zie je daarna z'n chagerijnige kop. haha, Het was goed georganiseerd en en top dag. en ik heb m'n foto. ![]() |
| Geplaatst door droebelde op zaterdag 29 augustus 2009 om 20:42 |
jan waar is je foto?![]() |
| Geplaatst door Jan op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:05 |
ik stuur 'm naar de redactie. het lukt mij nooit een link of foto te plaatsen..![]() |
| Geplaatst door tjebco op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:12 |
| Ik was er ^.^ De regen verpeste het wel een beetje ![]() Was er pas tegen 4 uur ouders moesten is andere dingen doen ![]() |
| Geplaatst door Heijneken op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:48 |
| was aanwezig. heb niet gefiest. zag er goed uit in assen. Assen heeft het goed georganiseerd. Nu de andere dagen nog en wie weet komt men vaker terug. |
| Geplaatst door F4L op zaterdag 29 augustus 2009 om 22:16 |
| Ben er ook geweest, was een leuke sfeer en erg genoten. |
| Geplaatst door Leon op zaterdag 29 augustus 2009 om 22:18 |
| De foto van Jan(c): klik |
| Geplaatst door JJW op zaterdag 29 augustus 2009 om 23:04 |
| Ik woon in Assen. Vandaag de 60 km gefietst, vooral routes gereden die ik ook in trainingen doe. Al ga ik anders nooit in de hagel fietsen. Doorkomst tijden: start 0 km 10:00:56 westerbork 23.7 km 10:52:22 27.6 km/u finish 56.8 km 12:07:08 27.0 km/u Overzicht totale tijden Totale tijd 2 uur 6 minuten en 12 seconden gemiddelde snelheid 27.0 km/u Proloog over geslagen. Er was bij het hek al een wachttijd van 20 minuten De groep waarin we starten moest daar nog weer achteraan sluiten. Meting begon toch pas na het hek bij het circuit dacht ik. Ander resultaat: Ik had het ijskoud, vergeten transponder in te leveren, bidon van vuelta op te halen, medaille op te halen etc. Thuis onder de douche 25 graden maar brandde zowat op mijin paarse huid. Nog nooit zoiets gezien, ik was van top tot teen paars. Wie heeft daar nog mee ervaring mee? ![]() Ergenissen vandaag: Westerbork-> bevoorrading. Volgens mij wel 15 minuten vertraging opgelopen omdat er auto's tussen de fietsers reden en iedereen daar stil ging staan en uitgebreid eten midden op de weg. Westerbork uit-> groep mensen +/- 200 man die langzaam fietsten. Ze lieten je er gewoon niet langs, zelfs de linkerkant werd geblokkeerd ook als er vanaf de andere kant lokale fietsers kwamen. Maar goed dat zorgde er dus voor dat je niet in kon halen. Hagel-> OMFG, dat doet pijn zeg met 30-35 kmpu tegen een hagelbui in. Het ging er ook niet bepaald zacht aan toe. EDIT: de NL commentator bij de wedstrijd. Van te voren weet je wie de goede tijdrijders zijn. Ik iig wel. Maar ze vergaten Jens Mouris gewoon, die zette even de snelste tijd neer. Voor die jongen was het de Tour de France winnen nadat iemand op doping betrapt is en geen huldeging krijgen maar het gele truitje wel thuis gestuurd krijgen :P Te lullig voor woorden. |
| Geplaatst door stoemper op zaterdag 29 augustus 2009 om 23:31 |
Ik stond op een rustig plekje naast de baan De renners kwamen op minder dan een meter aan me voorbij. De speaker was er niet te horen, maar wat wel prachtig was dat sommige auto's (bijvoorbeel achter Gesink) constant toeterden om de renners op te fokken. Ook hoorde je de ploegleider schreeuwen in die 'microfoontjes'. GO, GO, FORZA, ES GEHT SUPER, GO, GO, HUP Als ze langs het publiek komen doen ze dat niet maar ik stond ver van de tribunes af. Echt een prachtig plekje![]() |
| Geplaatst door tjebco op zaterdag 29 augustus 2009 om 23:42 |
| Ik hoorde vooral de spaanse ploegleiders hun renners opfokken, ik zat nog voor de eerste bocht. Het was een mooie ervaring! Nu maandag nog in Lochem kijken, daar moeten ze door een echte rot bocht, er staat een huis op de hoek van de bocht dus kunnen ze niet echt goed zien hoe breed de weg gaat daarna en dat is nou ook niet echt grandioos aangezien de weg daar in tweeën gesplits is. Sfeer was overig erg goed in Assen ondanks het weer. |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 30 augustus 2009 om 00:04 |
ik ben net thuis, lekker file... tussendoor gehad maar het was het uiteindelijk wel waard, op de foto met o.a vino en cunego en niet schrikken ook met tom boonen!! is wel een goeie gozer dus daar heb ik ook nooit meer kritiek op verder wel heel gezellig vooral toen gesink van start ging was super mooi , ik stond langs een paar spanjaarden en die deden gewoon lekker mee toen gesink starten en wisten volgens mij niet eens wie hij was, ook nog een ruzietje gehad met een ***** die het nodig vond om te fluiten toen vino binnenkwam ![]() |
| Geplaatst door tjebco op zondag 30 augustus 2009 om 00:06 |
| Haha bij mij op de tribune begonnen er meerdere boe te roepen toen vino langskwam. Tja ik heb het ook niet zo op die gozer.. Maja dat is mijn mening maar ik ga hem niet verrot schelden, dat heeft toch geen zin. Heeft een van jullie ook zo raar buiten af geparkeerd? We moesten wel 15-20 minuten lopen voor we bij het circuit aankwamen en daarvoor ook lang in de middle-of-nowhere gereden :P Maja ik vond het een mooi dagje ![]() |
| Geplaatst door zorba op zondag 30 augustus 2009 om 00:49 |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 30 augustus 2009 om 09:30 |
| Ik stond aan de andere kant van het circuit op het lange rechte stuk. Als je niet binnen de hekken wist te glippen, was dat best wel een goed stuk om te staan. Ik vond alleen dat je verder weinig feeling had met de koers, omdat je overal zo ver vanaf zat. Daarnaast was de omroeper nog eens in staat om je compleet op het verkeerde been te zetten. Dan kwam Moerenhout binnen en begon hij te schreeuwen over de beste tijd, maar dan was hij nog helemaal niet binnen en bleek het tegen te vallen. Gelukkig had ik mijn regenpak aangetrokken en ben ik niet echt nat geworden. |
| Geplaatst door jaja op zondag 30 augustus 2009 om 09:46 |
| Ik ben ook geweest, vond het zeker leuk. Ik vind het toch leuker als het op straat is. Dit was uniek voor Nederland, normaal gesproken waren er nooit zoveel mensen geweest, maar op de weg is de sport dichterbij, nu kreeg ik met de hekken meer een voetbalidee. Ik vond de speaker soms ook idd wat lomp, hij probeerde leuk iedereen op te fokken. Maar miste idd op een domme manier Mouris, teveel oog voor de rabo's en ging Westra nog even goed inwrijven dat zijn vader dood is. Zonder dat deed hij het toch aardig. |
| Geplaatst door F4L op zondag 30 augustus 2009 om 09:52 |
| Ik ben het wel eens met jaja, het is toch wel leuker als je wat dichterbij kon zitten. Als je op het binnenterrein kon, was je wel in staat om dicht bij te staan, maar dat was niet voor iedereen weggelegd. Hopelijk zal je in Amsterdam en Rotterdam een stuk dichterbij kunnen komen. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 30 augustus 2009 om 10:11 |
| Ik vond het wel mooi, op een gegeven moment was er een gat in het hek bij de rennersbussen en iedereen stapte er tussendoor. Uiteindelijk niks van de renners gezien daarzo omdat het begon te regenen. Maar ik ben het er idd mee eens dat je een beetje dat voetbalgedoe kreeg. Er was ook waar ik stond niet echt de gezelligheid. Ik ben ook in Hoogerheide geweest met het wk-veldrijden, dan is er echt een gezellige sfeer en wordt er luid aangemoedigd. |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 30 augustus 2009 om 10:31 |
| Ik was er ook. Ik vond het ook jammer dat je eigenlijk niet bij de bussen mocht rondlopen. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 30 augustus 2009 om 10:33 |
| @Verweggistan Daar hebben veel mensen zich niet zo veel van aangetrokken hoor, je kon vrij gemakkelijk het terrein op. Tenminste toen ik daar was. |
| Geplaatst door Verweggistan op zondag 30 augustus 2009 om 10:43 |
| Let daarom ook op het woord 'eigenlijk'. |
| Geplaatst door Koel op zondag 30 augustus 2009 om 12:01 |
| Ik zat op de hoofdtribune (Rabo), de sfeer was fantastisch. Rechts van mij de start en voor mij het grote beeldscherm. Irritant was, toen ik tussendoor naar het toilet ging- buiten de tribune hekken-, ik er na terugkomst niet meer in mocht, toeganspolsbandje of niet.... Pas toen ik heel erg onaardig begon te doen, werd ik alsnog doorgelaten, altijd spijtig zulke incidentjes, slecht georganiseerd dus! |
| Geplaatst door appiett op zondag 30 augustus 2009 om 12:02 |
| Was er en de 120 gereden, was goed georganiseerd. was leuk en door mijn eigen provincie gefietst. |
| Geplaatst door Jochem op zondag 30 augustus 2009 om 12:44 |
| Ben ook gaan kijken naar de fietsers. Eerst stonden we vlak bij de ingang, op die natuurlijk verhogingen. Toen we het daar wat gezien hadden gingen we naar het midden terrein. Ik weet niet of ik daar mocht komen maar ik stond bij de pitboxen. Daar veel volk op de foto gezet : Vinokourov, Valverde , Boom, Evans, Farrar, Kirchen, Greipel, Schlecks en cancellara. Het was mede daarom een mooi dagje en zeker de toch naar assen waard! |
| Geplaatst door SanderK op zondag 30 augustus 2009 om 13:00 |
| @Koel, terecht dat je dat op die manier hebt aangepakt. Aan dat soort dingen hou je altijd een wrange nasmaak over. |
| Geplaatst door writeables op zondag 30 augustus 2009 om 13:16 |
| Ik was er ook en ik vond het geweldig! Ik zat met mijn vader (die niet zoveel verstand heeft van wielrennen) op de tribune bij het startpodium. Mijn vader nam de tijd daar op met zijn mobiel en op een gegeven moment kon hij dan al voor die laatste bocht zeggen of er een goede tijd uitkwam. Dat was heel handig! Op een gegeven moment kwam Boonen eraan en toen zei hij, "ooh dit is een fantastiche tijd, dit gaat echt de allerbeste worden!" En toen... kwam Cancellara... Dus ik zag hem aankomen fietsen en ik zei "kijk papa cancellara, heeft ie een goede tijd?" Dus mijn vader kijkt op zijn mobiel en hij zegt heel serieus: "Nee, dit kan niet! Dit kan niet Cancellara al zijn!" Hahaha echt geweldig! |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 30 augustus 2009 om 13:25 |
| Ik dacht trouwens nog met mijn iphone het internet op te kunnen en had ook keurig bereik inclusief 3g, maar ik kreeg een melding dat er geen netwerkverbinding gemaakt kon worden. Dat was wel jammer, dan had ik het iets beter in de gaten kunnen houden. Ik vond het alleen echt jammer van het slechte weer. Toen ik aankwam begon het in de verte iets te onweren, maar dat is verder goed gebleven, maar die wind en die regen maakte het nog best koud. Maar het was trouwens wel echt een leuke dag. |
| Geplaatst door JJW op zondag 30 augustus 2009 om 14:34 |
| Jullie hadden vrijdag moeten komen naar de ploegenpresentatie. Teveel mensen keken naar het podium terwijl de renners achter de hekken achter je langs liepen. Waar ik stond. Heb ze alle 198 langs zien lopen 1 voor 1. Geen bodyguards ofzo dus je kon ze gewoon aanraken als je wou. Mensen waren wel beetje onbeleefd tegen Boonen en Vinokourov. Op het circuit begonnen er inderdaad ook veel boe te roepen bij Vino. Ik stond met wat anderen te juichen. Toen hoorde ik eentje uit zijn dak gaan toen Evans en Basso langs kwamen, kon het niet laten om keihard even boe te roepen (verlaging van niveau om eens te laten merken hoe vervelend het is, achteraf er spijt van omdat ik zelf vind dat je het niet hoort te doen op die manier). Ik zat in de GT. De Rabo's gingen daar opwarmen. langs de auto's (inrit pitstraat) Iedereen begon al te juichen als ze daar even kwamen fietsen. Dat was zeer mooi, ik geloof dat Moerenhout daar het publiek alvast stond op te fokken, al riep iemand anders Lars Boom. Maar Moerenhout moest 5 minuten later starten en Boom pas veel en veel later. Mooie 2 dagen, wou vandaag naar het bos tussen Ees en Exloo, maar dat is dan weer rond etenstijd dus wil mijn vader niet meer. Geen zin om bij de vaart ofzo te gaan kijken, daar fietsen ze veelste hard langs. |
| Geplaatst door Koldo op zondag 30 augustus 2009 om 15:21 |
| Ik was voor het eerst naar een wieler-happening en het was erg leuk! Ben eerst het parcours rondgelopen en toen naar de bussen en de paddocks gegaan waar alle renners warm reden. Na een tijdje gewoon door eentje heen gelopen en toen zaten we vlak naast de finish/start. Fantastisch, aan de ene kant de renners voorbij zien komen en aan de andere kant ze zien inrijden. En dan reden er ook nog eens renners gewoon langs je heen op weg naar de start. Plus: Handtekeningen van Farrar, Konovalovas en Tondo op mijn witte fietsshirt (Kono keek redelijk verbaasd toen ik aankwam met 'Ignatas, can I have your autograph?' tijdens het uitrijden. Zelfde voor Xavier, die hier ook geen fans had verwacht.) Plus: Op de foto met Ciolek (: Min: 12-jarige jochies met 5 bidons tussen de armen die alle renners vragen of ze hun bidon mogen hebben. Min: 4,5 uur heen en 5 uur terug totale reistijd |
| Geplaatst door JJW op zondag 30 augustus 2009 om 17:52 |
| Net terug van de etappe. Alleen gekeken bij de kasseistrook. Ging allemaal wel heel snel. Leukste vandaag: Erik Dekker staat ineens precies tegen over mij bij de kasseistrook samen met een jochie (misschien zijn zoon) en een reserve fiets en 2 reserve wielen. Minder leuk: Nokia N96 die vastloopt toen ik wou wisselen van TV naar Camera. Daardoor geen foto's kunnen maken. |
| Geplaatst door Derwin op zondag 30 augustus 2009 om 20:45 |
Net terug van een lang dagje Emmen, ik stond vanaf 3 uur te wachten bij de finish en had dan ook een mooi plekje 25 meter van de meet (dichterbij kon niet ivm tribunes. Mooie dag en geweldige sfeer 200.000 mensen langs de kant!En de vele foto's komen er nog aan zodra ik m'n telefoonkabel heb gevonden |
| Geplaatst door marjiel op zondag 30 augustus 2009 om 20:59 |
| zo ben net terug. heel het weekend in assen geweest. vrijdag stond ik ook aan de zijkant. jjw ik stond helemaal vooraan rechts in het hoekje zalk maar zeggen. jammer dat je op het circuit er niet wat dichter bij kon. vanmorgen wel bij alle bussen geweest. was mooi. foto`s volgen nog |
| Geplaatst door Derwin op zondag 30 augustus 2009 om 21:02 |
| Zijn er nog WF-leden die andere leden zijn tegengekomen eigenlijk? |
| Geplaatst door F4L op zondag 30 augustus 2009 om 21:05 |
| Koldo heeft Leon gezien weet ik, verder eigenlijk niet. |
| Geplaatst door marjiel op zondag 30 augustus 2009 om 21:08 |
aangezien ik niemand ken heb ik ook niemand gezien![]() |
| Geplaatst door Derwin op zondag 30 augustus 2009 om 21:13 |
Daarom was ik gebodypaint in het wielerflitslogo ![]() |
| Geplaatst door lnnrt op zondag 30 augustus 2009 om 21:23 |
| Ben ook geweest. Eerst stukkie gefietst, twee keer goed nat geregend (tweede keer was op de weg naar de auto, beetje jammer). Daarna op de tribune tegenover het startpdium, en ongeveer 200 meter van de eindstreep gezeten. Was echt ideaal, vooral ook omdat we ook prima uitzicht hadden op een scherm. Ik ga altijd naar de proloog van de Tour, maar dit was qua plek de beste die ik heb meegemaakt (ik vind het altijd vervelend dat je langs de kant geen idee hebt welke tijden er gereden worden). |
| Geplaatst door MrKennedy85 op zondag 30 augustus 2009 om 21:26 |
| Ik ben vandaag oiok naar Emmen geweest. geweldige sfeer. Ik kon er niet eerder als 4 uur 's middags zijn, maar tot mijn grote verbazing vond ik een plek op precies 200 meter van de streep aan de hekken, waar ik ook nog mooi over kon steken om ze aan de overkant op 3km van de streep langs te zien komen. Bovendien konden we daarvoor nog op een groot scherm de wedstrijd live volgen. Erg gaaf allemaal. Overigens zeer onverwachte uitslag, maar ik vond de aankomstlijn dan ook wel vrij smal. |
| Geplaatst door tristania op zondag 30 augustus 2009 om 22:54 |
Misschien is het een idee dat wanneer de Giro en de Tour in Nederland zijn, Wielerflits een eigen tribune heeft |
| Geplaatst door Hakkie2 op zondag 30 augustus 2009 om 23:02 |
| Ik was ook bij de proloog in Assen, op de Geert Timmer tribune, vlak bij die bocht (waar helemaal aan het begin al iemand onderuit ging). Start was te zien vanaf mijn positie en zat recht tegenover een scherm. Was een mooie plek. Voor de eerste keer dat ik bij een proloog was, en het bleek dat de proloog de enige etappe is waar je als toeschouwer meer ziet dan de tv-kijker. Was wel stom om te zien dat de mensen die de auto's naar binnen moesten wijzen een stuk of 25 keer ook bijna de renner naar binnen stuurden... Dat ging echt heel vaak bijna mis. Ook ik heb trouwens boegeroep gehoord voor Vino. |
| Geplaatst door Hermantk op zondag 30 augustus 2009 om 23:05 |
| Gisteren toertocht gereden, daarna op tribune gezeten. Vandaag in Assen, Westerbork, Rolde, Gieten en Emmen wezen kijken. Hele dag met de auto heen en weer ![]() |
| Geplaatst door montventoux op zondag 30 augustus 2009 om 23:13 |
| @tristania: als jij het organiseert... help ik graag en ben er zeker bij |
| Geplaatst door xistnc op maandag 31 augustus 2009 om 09:40 |
| Ja, ik was er en het was een topweekend! Vrijdag met de fiets van Utrecht naar Assen. Heerlijk windje mee en tussen alle buien door. Vijf minuten binnen en het noodweer barstte los. Geen tourtocht op zaterdag, want die had ik vrijdag al achter de rug. Zaterdagmiddag met de fiets naar het TT-circuit, even gewacht tot onweersbui voorbij was en daardoor begin gemist. Toen ik binnenkwam reed Pieter Weening de beste tijd door sneller te gaan dan Rabon. Dat beloofde iets! Mooie momenten tijdens de proloog: - het enorme kabaal van het publiek bij elke NL-er en elke Rabo-er, waarbij de start van Gesink echt de bom was - vanaf de overdekte tribune tegenover de middelste boxen kon je nagenoeg het hele circuit overzien en zo de tijden bijhouden - "zometeen verwachten we Jens Mouris", roept de speaker, en vervolgens mist hij hem volledig als hij de beste tijd rijdt. Als Jens tien seconden binnen is nogmaals "zometeen verwachten we Jens Mouris"... - Lars Boom had op de eerste 300 meter al twee seconden gewonnen op alle anderen, maar je zag hem modderen in de eerste bocht. Toen was het gebeurd. - raar gevoel bij de start van Vino. Mijn lichaam wilde boe roepen, maar het lukte pas om geluid te maken toen ik om me heen ook wat voorzichtige boe-geluiden hoorde. Leuke discussies daarna op de tribune, de verhouding is 50-50. De helft kotst hem uit, de andere helft heeft zoiets van "hij heeft zijn straf uitgezeten en wtf iedereen gebruikt toch". - ik lees hier dat het zo'n verschil maakte of je in de regenbui reed. Dat ook, maar ook na de regenbui bleef de baan lang nat, zodat je minder risico's kon nemen. Ook toen Lars Boom reed was de baan nog vochtig. Een paar minuten later was de baan opeens weer helemaal droog, zodat alle toppers na Boom de bochten vol konden nemen. Dat merk je aan de tijden. Moerenhout, net na de regenbui, heeft hier echt een supermooie klassering gemist! - RTV Drenthe had het voortdurend over Cancerella. Voor hun was het hele weekend één groot sprookjesboek! Zondag was wel grappig. Eerst in Beilen gekeken, toen was de kopgroep net ontstaan. De fransman van Bouyges probeerde aan te sluiten. Daarna naar de Cota de Witteveen. Chaos! De Spanjaarden waren de streep van de bergsprint in het dorpje aan het trekken, terwijl de organisatie die vlak voor het dorpje wilde hebben bij de begraafplaats. Dit heeft uiteindelijk Leezer de bergtrui opgeleverd, want eigenlijk lagen die Spanjaarden voorop op de plek waar de streep had moeten zijn ![]() Als toetje naar Emmen, maar daar was het zo druk dat ik genoegen moest nemen met een plek langs het parcours waar ze bij de finish achterlangs kwamen. Gelukkig werkte het grote scherm op het moment van finishen goed. Onderweg naar de trein kreeg ik opeens allemaal sms-jes binnen. De NOS had me bij de Cota de Witteveen enkele vragen gesteld en kennelijk had dit de TV gehaald. Dat het om het 8u-journaal ging, wist ik helemaal niet. Misschien hebben jullie me wel gezien ![]() |
| Geplaatst door Onie op maandag 31 augustus 2009 om 09:55 |
| @xistnc; zal het journaal is terugkijken. |
| Geplaatst door marjiel op maandag 31 augustus 2009 om 10:00 |
| @hakkie2 ik zat ook op de gt tribune zowat onder die verhoging waar de vaste camera opstond. was mooi daar want ik zat ook nog beschut tegen de regen |
| Geplaatst door Onie op maandag 31 augustus 2009 om 10:08 |
| @xistnc; wie v/d 3? 1. Kind op de nek? 2. Rode pet 3. Meneer met de snor. (of een vrouw)? |
| Geplaatst door xistnc op maandag 31 augustus 2009 om 10:11 |
| @Onie: rond 12:20min, in een shirt van Raleigh-Creda. Zonder kind, zonder snor en zonder pet. |
| Geplaatst door Onie op maandag 31 augustus 2009 om 10:13 |
| O, die op het bungalowpark zat? |
| Geplaatst door gelerasmussen op maandag 31 augustus 2009 om 10:15 |
heb meegefietst (op het fietspad) kwam alleen niet in beeld![]() |
[1] 2
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- maandag 21 mei
- 10:36 Bruyneel niet blij met opgav..
- 10:09 Voorbeschouwing: Ronde van B..
- 07:38 Gesink: "Streep getrokken on..
- zondag 20 mei
- 23:16 Kelderman winnaar jongerentr..
- 22:29 Robbie McEwen zwaait af na z..
- 20:41 Robert Gesink wint Ronde van..
- 19:29 Volg hier de slotrit in de R..
- 18:56 Tronet wint slotrit Lorraine..
- 17:47 Giro 2012: Rabottini wint vi..
- 16:35 Boasson Hagen eindwinnaar Ro..
- 14:19 Ook Brown en Visconti verlat..
- 13:47 Opgave Frank Schleck in Giro..
- 12:28 Thomas De Gendt: "Ik ga het ..
- 12:21 Giro 2012: Volg hier de vijf..
- 11:47 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 01:48 Gesink: "Blij dat ik weer op..
- 00:53 Gesink pakt dagwinst en leid..
Poll
Tom-Jelte Slagter eindigt de Giro...
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
In de top-tien - 4%
In de top-twintig - 58%
Buiten de top-twintig - 37%
Geen mening - 2%
321 stemmen.

De renners kwamen op minder dan een meter aan me voorbij. De speaker was er niet te horen, maar wat wel prachtig was dat sommige auto's (bijvoorbeel achter Gesink) constant toeterden om de renners op te fokken. Ook hoorde je de ploegleider schreeuwen in die 'microfoontjes'. GO, GO, FORZA, ES GEHT SUPER, GO, GO, HUP
Als ze langs het publiek komen doen ze dat niet maar ik stond ver van de tribunes af. Echt een prachtig plekje