Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - WielerFlits-meeting in Assen
Geplaats door Koldo op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:04.
Beste WielerFlits-leden, zaterdag start de Vuelta in Assen en een groot deel van de WielerFlits-crew is van plan om erheen te gaan (waarschijnlijk dus niet veel nieuwsberichten zaterdag
). Ik neem aan dat er ook genoeg leden zijn die naar Drenthe afreizen. Hoewel er niets officieels van WielerFlits uitgaat, is er misschien wel de behoefte om de andere leden (en crew) eens in het echt te ontmoeten. Daarom kan er in dit topic een plaats worden afgesproken om elkaar eventueel te ontmoeten, ik ben zelf namelijk totaal niet bekend op het terrein en benieuwd wat ik zaterdag aantref.
Reacties
| Geplaatst door F4L op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:06 |
| Zelfde geldt voor mij (het is overigens nog niet zeker of ik ga). |
| Geplaatst door droebelde op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:09 |
Ik mag niet van me ouders; helaas!![]() |
| Geplaatst door Sloffey op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:21 |
Weet niet of ik de gezichten erbij wil zien. Krijg ik misschien een minderwaardigheidscomplex ![]() |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:28 |
| Ik mag ook niet van mijn ouders. |
| Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:29 |
| Ik ben er wel, maar ga samen met mijn broer. |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:30 |
| Hakkie1 ? |
| Geplaatst door Alp op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:49 |
| Tja ik ben zaterdag helaas bezig met een andere belangrijke hobby van me. Ik ben maandag ws wel in Zutphen |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:52 |
| Ik ben zaterdag wel in Assen, maar ik moet dan weer eerlijk bekennen dat bij mij de behoefte er niet zo zeer is om te ontmoeten. |
| Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:20 |
| @zacht: nee, dat is mijn neef. |
| Geplaatst door abdel1991 op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:01 |
| ik ben er zeker, maar zal waarschijnlijk de hele dag bij het gedeelte van astana te vinden, kijken naar mijn held(en af en toe naar lampre) |
| Geplaatst door Tjeu op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:04 |
| ik kom ook ik ben te vinden bij lampre |
| Geplaatst door Heijneken op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:10 |
| Ben ook aanwezig. Ga overal ff spieken. vindt bijvoorbeeld ook leuk hoe de kleine ploegen zich presenteren. Kijk de proloog voor een groot gedeelte vanaf de tribune. |
| Geplaatst door steef14 op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:38 |
| ik ben de hele dag ant fietsen mischien tussen de tourtocht en proloog in. |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:19 |
| Ik ga trouwens nog wel in het kader van de KWF naar Turba Blanca, al weet ik nog niet of ik er ook ben als de bergprijs daar uitgevochten wordt. Turba Blanca, voor het goede doel en ter nagedachtenis aan de man die de Vuelta naar Assen haalde. |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:37 |
| Nou, het ziet er naar uit dat er weinig animo voor is.. Misschien moet er toch maar een herkenbaar iets komen voor wielerflits leden waaraan je elkaar herkend waar je ook bent. Bidon, sokken, framesticker.. |
| Geplaatst door stoemper op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:39 |
wielerflits pet![]() |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:40 |
Dat gaat lekker tegen het 'draag-een-helm-statement' in ![]() |
| Geplaatst door stoemper op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:41 |
Ga je fietsend naar Assen dan??![]() |
| Geplaatst door Derwin op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:58 |
| Merkstift -> voorhoofd -> klaar! |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 25 augustus 2009 om 18:53 |
Ik doe mee aan de toertocht ![]() Maar ook elders, op de plekken waar ik Wielerflitsers moet spotten is dat meestal fietsend ![]() Derwin is lekker praktisch ![]() |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 25 augustus 2009 om 18:58 |
| Ik denk dat Derwin's idee het grootste draagvlak heeft? (; |
| Geplaatst door montventoux op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:27 |
| Ik ben te herkennen aan een strakke fietsbroek en een hippe fiets. Prima idee maar ik begeef me deze keer onder de Rabobo's. Ik vermoed dat de ongebruikelijke combinatie (fietsbroek-bobo) wel enorm opvalt. Is er overigens al een wielerflitsbidon of -sticker? Ik koop zeker. |
| Geplaatst door gibofan op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:31 |
| Tsja, dat ene topic over wielerflitsbidons. Dat project is niet meer van de grond gekomen, zeker sinds het gemiddelde niveau van de reacties wat gedaald is. Het leek toch vrij dichtbij. |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:34 |
| De sfeer is zeker anders geworden hier. Ik kan het geen vooruitgang noemen. |
| Geplaatst door stoemper op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:37 |
Na de Tour (waarvan ik gelukkig het ergste deel gemist heb) is het gelukkig weer beter geworden. En in de winter, als 'we' weer gaan crossen, is alles weer zoals vroeger![]() |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:39 |
| Ieder zijn meug. Als je de reacties (in aantal en inhoud) bekijkt bij bijvoorbeeld de Ronde Van Polen dit jaar en die van vorig jaar, dan zie ik ergens een gulden middenweg wat mijn ideaal zou zijn. |
| Geplaatst door Derwin op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:43 |
| Vanwege het grote aantal leden krijg je natuurlijk meer inhoudsloze reacties, vaak worden ook dezelfde dingen gezegd door ca. 20 man. Aan de andere kant hoor je soms ook heel andere geluiden die de discussie wel ten goede komen. (Er zijn natuurlijk uitzonderingen) |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:43 |
| Vooral de weken voor de Tour was het wat minder, maar dan is het altijd het drukst op wielersites weet ik uit betrouwbare bron. De laatste weken gaat het gelukkig steeds beter en wordt er minder op de persoon 'gespeeld'. |
| Geplaatst door zacht op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:45 |
| En ik blijf vallen over uitspraken van sommige redacteuren, en krijg dan de neiging om er op in te gaan. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:47 |
| Dat mag best hoor zacht, je krijgt toch geen ban (anders haalt één van de andere redacteuren hem er wel af) |
| Geplaatst door tor1to op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:27 |
| Ik ga niet. Volgend jaar wel naar de Giro en de Tour. @Herman, Wielerflits sokken lijken mij wel wat. Volgens mij is het niet duur dat te regelen. Ik weet wel iemand. Bidons lijkt me niets. |
| Geplaatst door Derwin op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:36 |
| Kunnen we geen poll maken die er een weekje staat ofzo waarin mensen hun voorkeur kunnen aangeven voor bepaalde WF-producten? Bidons, sokken, stickers, petten noem maar op. Volgens mij kosten die dingen wel wat namelijk dus moet je wel zeker weten dat je ze kwijt kan. |
| Geplaatst door Twisted-D op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:36 |
| Dat moet wel dan wel weer geproduceerd en gekocht worden. Waarom maakt niet iedereen een spandoek van "wielerflits.nl" en neem die mee. Iedereen kan het doen, is opvallend en je maakt nog publiciteit voor wielerflits ook. |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:54 |
| Of een spandoek maken voor je adoptie renner; wat vooral leuk is als je een onbekende renner gaat aanmoedigen. |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:15 |
| Het grootste probleem is inderdaad dat 1 iemand alle verantwoordelijkheid en risico op zich moet nemen. Omdat dit soort producten altijd in fikse meervoud besteld moeten worden. Ik heb bijvoorbeeld lang geen budget om zoiets te doen. Polsbandjes zou ook kunnen, maar is zeer afgezaagd en misschien onopvallend. |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:46 |
| Herman heeft gelijk, het moet echt heel goed georganiseerd worden en je kunt mensen van tevoren nergens toe verplichten, waardoor je achteraf nog wel eens met honderden sokjes oid blijft zitten. Maar initiatieven zijn welkom (: |
| Geplaatst door abdel1991 op woensdag 26 augustus 2009 om 00:30 |
| gewoon met z'n alle om een bepaalde tijdstip afspreken naar de astana-plek om naar de grote held vino te kijken voorbereiden..... |
| Geplaatst door SkilOleil op woensdag 26 augustus 2009 om 09:04 |
| ik zie jullie al zeggen tegen een onbekende vent, hé, ben jij niet die Abdel van Wielerflits. |
| Geplaatst door Twisted-D op woensdag 26 augustus 2009 om 09:09 |
| Vanuit gaande dat 1991 zijn geboortedatum is, bedoel je zeker ventje? Enfin dan verzamel ik liever bij Vacansoleil. Kijken bij 'Het Beest', als hij gaat rijden natuurlijk... |
| Geplaatst door Fernando Escartín op woensdag 26 augustus 2009 om 10:17 |
| Lol@ abdel is degene die door de beveiliging wordt weggedragen, na herhaaldelijk 'stalken' van Vino. Misschien van die livestrong bandjes, maar dan voor wielerflits. Is in ieder geval niet al te duur. |
| Geplaatst door gibofan op woensdag 26 augustus 2009 om 11:52 |
| Hier is dat ene topic over WielerFlitsbidons. Het begon eigenlijk met stickers, maar bidons leken de meeste mensen het leukst te vinden. Markoes stelde op 16 april 22:56 voor om met een man of tien de kosten te delen voor een honderdtal WielerFlitsbindons. Er waren al een stuk of 35 bidons die zeker zouden worden afgenomen. Een week later was het doodgebloed. Om het alsnog van de grond te krijgen hebben we een distributiesysteem, een betaalsysteem en een beloftesysteem nodig. Distributie zou bijvoorbeeld bij een koers kunnen zijn waar veel mensen heen gaan en misschien nog eventueel leden die dicht bij elkaar wonen. Betalen kan dan ook contant, wat misschien het simpelst is. Zijn toch kleine bedragen. Harde beloften afdwingen is moeilijk, maar we moeten iig een systeem hebben waardoor we weten hoeveel bidons er worden afgenomen als iedereen zich aan zijn belofte houdt. Er zullen misschien wel mensen zijn die halverwege uitstappen, maar dat zou niet echt sportief zijn. Waarschijnlijk doet bijna niemand dat en hopelijk helemaal geen WFers die hoog staan in het klassement van bestelde bidonnen. |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 26 augustus 2009 om 12:19 |
Goed plan ![]() Eerst eventjes uitzoeken welke bidonnen dan kunnen. 1. Dit is het bekende Tacxmodel, die kosten €1,15 per stuk, bij een afname van 500 Maar 500 is vrij hoog denk ik, zijn er andere suggesties? Quote: istributie zou bijvoorbeeld bij een koers kunnen zijn waar veel mensen heen gaan en misschien nog eventueel leden die dicht bij elkaar wonen. Ik denk dat hier bij de Heuvelrug de grootste wielerflitsledendichtheid is. |
| Geplaatst door Yarxing op woensdag 26 augustus 2009 om 13:27 |
| ik zou graag komen, maar ik kan niet omdat ik 2 weken geleden onderuit gegaan ben met mn racefiets.. ik ben nu in ieder geval wel de gene die mee kan praten over het nut van een helm, anders had ik hier niet meer gezeten. |
| Geplaatst door abdel1991 op woensdag 26 augustus 2009 om 13:53 |
| @ Fernando Escartín je kunt er wel grappen over maken maar zo is het mij wel een paar jaar geleden(2006) gelukt om op de foto met Damiano Cunego en een handtekening op een orginele witte trui met lampre sticker te krijgen(die ik een week daarvoor had gekocht) |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..