Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Podium Vuelta 2009

Geplaats door sybrenslagter op maandag 17 augustus 2009 om 09:43.
hallo,

Welke 3 renners staan aan het eind van de Vuelta in Madrid op het podium ??

Reacties

[1]
Geplaatst door sybrenslagter op maandag 17 augustus 2009 om 09:45
1... Sammy Sanchez
2... Alejandro Valverde
3... Robert Gesink
Geplaatst door Sloffey op maandag 17 augustus 2009 om 09:45
er zal straks vast een prono komen waar je alles heel netjes kan invullen
Geplaatst door Fernando Escartín op maandag 17 augustus 2009 om 10:17
Die is er al.. Hier
Geplaatst door abdel1991 op maandag 17 augustus 2009 om 10:23
er zal nog een nieuwe komen fernando smiley
Geplaatst door TattaHollywood op maandag 17 augustus 2009 om 10:34
1. Evans
2. Sanchez
3. Valverde
Geplaatst door lnnrt op maandag 17 augustus 2009 om 12:14
Toen Evans bekend maakte dat hij de Vuelta zou rijden zei hij het volgende: "... ik zal een gedeelte van de Vuelta rijden ter voorbereiding op het WK." Is dat na zijn slechte optreden in de Tour veranderd?

Pfff, ik vind het altijd zo moeilijk voorspellen die Vuelta, wie gaat er nu wél en wie niet voor het klassement? De broertjes Schleck is nog zo'n voorbeeld...
Geplaatst door Onie op maandag 17 augustus 2009 om 12:41
@lnnrt; idd. zullen ze hem uitrijden of maar een deel ter voorbereiding voor het WK.
Geplaatst door MrKennedy85 op maandag 17 augustus 2009 om 14:43
Ik heb Evans toch al een aantal keer horen zeggen dat hij op revanche uit is voor zijn slechte tour en dat hij toch wel vol voor het klassement in de vuelta gaat.
Geplaatst door lnnrt op maandag 17 augustus 2009 om 14:55
OK, dat is waardevolle info, waar heb je dat gelezen/gehoord?
Geplaatst door Sloffey op maandag 17 augustus 2009 om 15:14
Op Twitter heeft Evans na de tour laten weten dat hij het in principe als voorbereiding rijdt. Ik denk dat hij wel een heel goed klassement gaat rijden. Want als je in vorm wilt zijn op het wk is het best goed om vol door te trekken in de vuelta
Geplaatst door Fernando Escartín op maandag 17 augustus 2009 om 15:20
Als Evans, Andy etc. kort staan zullen ze er voor rijden. Toch zie ik Andy een Fuglsang of zijn broer helpen en zelf een rit uitkiezen. Kreuziger is er ook zo een. Gaat het goed doet hij mee, gaat het minder zal hij voor een Basso rijden.

We gaan het snel genoeg weten. Vanaf de 1e tijdrit en de 1e bergetappe zal duidelijk zijn wie er in ieder geval niet mee gaan doen om de winst. Aangezien er maar 61 tijdritkilometers zijn en de spanjaarden over het algemeen veel en vaak aanvallen bergop zie ik de klimmers toch in het voordeel.
Geplaatst door MrKennedy85 op maandag 17 augustus 2009 om 15:47
Er heeft hier op wielerflits nog een topic over gestaan, over Evans dan. Daarin zei hij dat hij revanche wou voor zijn slechte tour. Daar komt nog bij dat goed presteren in de vuelta wel goed voor zijn marktwaarde is natuurlijk, en ik vermoed dat hij toch weg wil bij silence (en rightly so). Natuurlijk blijft het speculeren omdat hij inderdaad ook heeft gezegd voor het WK te rijden. Dus bij Evans is het nogal dubbel. Schleck verwacht ik zelf niet voorin, die zal zich beperken tot knechten en meerijden, lekker ritme opdoen. Maar goed we zullen het inderdaad gaan zien.
[1]