Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Het Grote Transfer Topic
Geplaats door stoemper op donderdag 6 augustus 2009 om 21:52.
Hoewel het wielerseizoen nog lang niet over is, komen er al de nodige transfergeruchten op gang. Tijd voor een overzicht!
Alle transfernieuwtjes die je ergens hoort of leest, zet ze hier neer! Zet er voor het gemak ook even bij van welke ploeg ze komen.
dik gedrukt = zeker
normaal gedrukt = gerucht
Reacties
| Geplaatst door Alp op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:01 |
| Wow wat een werk om dit bij te houden! Hondo is toch en Duitser? |
| Geplaatst door stoemper op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:27 |
@ Alp: je hebt helemaal gelijk, excusez moi![]() |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:41 |
@ stoemper, bedank vooral jezelf maar . Ik zal er toch maar weer op gaan aandringen dat deze lijst een eigen plek krijgt.Ik zou je overigens graag meer willen helpen, maar zoals het er nu naar uitziet, moet dat toch wel even een weekje wachten ivm werk en introductieweekend. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:46 |
| Gebroeders Iglinskiy mogelijk naar Katusha. |
| Geplaatst door Verweggistan op dinsdag 11 augustus 2009 om 22:49 |
| Oh, als zelfs de Kazachen al gaan vertekken bij Astana.... Of is er iets aan de hand met die Valentin Iglinsky dat wij niet weten; hij had vorig jaar al zo goed als getekend bij Astana, toen dat plotseling niet doorging en hij naar H20 ging, wat dus achteraf niet bleek te bestaan, maar goed; dit jaar presteert Valentin weer goed. |
| Geplaatst door Verweggistan op woensdag 12 augustus 2009 om 10:28 |
| waarom moest Shpilevsky weg bij Fuji? (waar trouwens Dominquez naar Rock is) Ik heb daar nergens iets of gelezen. |
| Geplaatst door abdel1991 op woensdag 12 augustus 2009 om 14:24 |
| cofidis heeft kevin ysta aangetrokken, jammer want er ging een hele tijd de gerucht rond dat hij rond zou zijn bij skill, maar kennelijk niet dus |
| Geplaatst door jb4bruges op donderdag 13 augustus 2009 om 11:53 |
| Volgens velo-club.net heeft Brice Feillu een akkoord met een pro continentaal team: dus dan wordt het meer dan waarschijnlijk Saur-Sojasun. |
| Geplaatst door Sloffey op donderdag 13 augustus 2009 om 16:09 |
| Het Italiaanse Liquigas zal ook het komende seizoen kunnen rekenen op de diensten van Fabio Sabatini, Brian Vandborg, Aleksandr Kutchynski en Manuel Quinziato. De vier tekenden net als onze landgenoot Frederik Willems – dit seizoen nog goed voor de eindoverwinning in de Driedaagse De Panne – bij. Francesco Chicchi heeft volgens Ciclonews afgedaan bij de ProTourformatie. De ploegleiding wil zich verder toespitsen op de ontwikkeling van collegasprinter Jacopo Guarnieri – recent nog ritwinnaar in de Ronde van Polen – waardoor de voormalige beloftenwereldkampioen moet vertrekken. Geen nood voor de Italiaan. Gianni Savio bracht reeds redding door hem een contract bij Serramenti PVC Diqugiovanni aan te bieden. |
| Geplaatst door Slick op donderdag 13 augustus 2009 om 16:29 |
| Hier nog een overzicht waar ik wel eens regelmatig kijk voor updates e.d. Klik hier |
| Geplaatst door japio op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:37 |
| AD.nl meldt het volgende (en die hebben het dan weer bij HLN vandaan): "De geruchtenmolen op de wielermarkt draait op volle toeren. Zo wordt Bradley Wiggins en Cadel Evans gelinkt aan het gloednieuwe Team Sky, verhuist Levi Leipheimer naar BMC en trekt Alessandro Ballan naar Rabobank. (HLN.be) " Weten zij iets nieuws of loopt het AD gewoon achter bij onze roddelhoek ? |
| Geplaatst door gwk op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:41 |
HLN is ook een mega roddelsite. Daar wordt ook elk gerucht als nieuws gepubliceerd... Alhoewel het natuurlijk wel mooi is Ballan bij de Rabo's![]() |
| Geplaatst door Tjeu op vrijdag 14 augustus 2009 om 12:47 |
ik hoorde dat contador misschein naar RadioShake gaat ![]() |
| Geplaatst door MrKennedy85 op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:06 |
| @gwk Eisenga loopt heel hard te ontkennen geinteresseerd te zijn in Ballan, maar hem dan stiekem toch halen? Ok het is mogelijk, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Als Ballan echt een optie was had hij zich ook gewoon stil kunnen houden net als de andere ploegen waar hij aan gelinkt wordt. Maar Eisenga kiest ervoor het keihard te ontkennen. Dus ik zou het zeer vreemd vinden als hij toch komt. Bovendien zou hij dan de enige italiaan zijn in het team, dus nee het is gewoon absoluut niet logisch. |
| Geplaatst door SanderK op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:10 |
| Geloof je het zelf Tjeu.... |
| Geplaatst door Sloffey op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:15 |
| Radioshake weer een nieuw team? |
| Geplaatst door Tjeu op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:49 |
| @ Sloffey heb je de Tour van 2009 wel gevolgd? *Armstrongs nieuwe team ![]() |
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:54 |
| @ Tjeu: Ik denk dat Sloffey bedoeld dat het niet RadioShake maar RadioShack is... |
| Geplaatst door SanderK op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:54 |
| Je vat hem nog niet Tjeu |
| Geplaatst door japio op vrijdag 14 augustus 2009 om 16:30 |
In het voetbal zou het bijna zeker zijn dat Ballan naar rabo kwam als het door Eisenga ontkend wordt...Laten we hopen dat ie wel komt ![]() |
| Geplaatst door Sloffey op vrijdag 14 augustus 2009 om 16:47 |
Je ben schattig Tjeu ![]() |
| Geplaatst door Stephan_EJ op vrijdag 14 augustus 2009 om 19:05 |
| Weet niet of het al gezegd was maar Hivert en Lemoine gaan naar Sour-Sjoasun. |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 14 augustus 2009 om 19:23 |
| En Joly en Levarlet ook naar Sojasun; die staan er ook nog niet bij. |
| Geplaatst door stoemper op zaterdag 15 augustus 2009 om 22:53 |
De lijst is weer geactualiseerd!![]() |
| Geplaatst door SanderK op zondag 16 augustus 2009 om 10:22 |
| Waarom staat Ballan zo'n beetje bij elke ploeg? Ik heb nog nergens gelezen dat hij bv. ook naar Quick-Step en Silence Lotto kan. Enige ploegen die bij mij bekend zijn, zijn Rabobank, Katusha, Astana en Radio Shack. |
| Geplaatst door japio op woensdag 19 augustus 2009 om 08:27 |
| Bakelants heeft een aanbieding van silence op zak. Sentjens, Jacobs en Dockx mogen vertrekken bij silence. Edit: was al bekend zie ik |
| Geplaatst door MrKennedy85 op woensdag 19 augustus 2009 om 16:33 |
| @Kraus Zowel rabo als ballan zeggen dat het onzin is dat er interesse is, dus lijkt me dat je die van je lijstje mag halen. Ik ben persoonlijk heel blij dat ze Ballan niet halen, die kerel kost nu nog een fortuin met zijn regenboogtrui. Voor zijn salaris lijkt het me dat je renners kan halen die meer winnen. Bovendien zou hij de enige italiaan in het team zijn, dat is ook niet echt wat. |
| Geplaatst door SanderK op woensdag 19 augustus 2009 om 17:58 |
| Dat Ballan dat heeft gezegd is pas bekend na mijn post. Verder zit ik ook niet te wachten op Ballan. Goede renner hoor, maar van mij mogen Langeveld en Boom volgend jaar alle ruimte krijgen. |
| Geplaatst door japio op woensdag 19 augustus 2009 om 19:59 |
| Tsja, rabo wil ook in de klassiekers een rol van betekenis spelen. Ik denk dat je met Langeveld en Boom (nog) geen echte rol van betekenis gaat spelen. Langeveld komt tegen de echte toppers te kort en Boom is nog wel erg jong om van hem te verwachten dat hij nu al voor de winst mee speelt. Dan heb je Nuyens nog, maar zoals Leipheimer zei: "2 levi's leipheimer kunnen meer dan 1: ... |
| Geplaatst door stoemper op woensdag 19 augustus 2009 om 20:02 |
Gelieve deze discussie te verplaatsen naar dit topic...![]() |
| Geplaatst door F4L op woensdag 19 augustus 2009 om 22:33 |
| Zag ergens staan dat Lance al twaalf man heeft vastgelegd, misschien is Hushovd daar één van. |
| Geplaatst door F4L op woensdag 19 augustus 2009 om 22:33 |
Dubbelposts ![]() |
| Geplaatst door zacht op woensdag 19 augustus 2009 om 22:46 |
| Sympathie kun je kopen tegenwoordig. Hushovd in je ploeg is een garantie op overwinningen. |
| Geplaatst door F4L op zondag 23 augustus 2009 om 23:04 |
| Deze verdient even een kick, als het goed is weer helemaal bijgewerkt |
| Geplaatst door stoemper op zondag 23 augustus 2009 om 23:04 |
| De Transferlijst is weer aangepast en uitgebreid! Transfernieuwtjes zijn hier overigens nog altijd welkom... |
| Geplaatst door F4L op zondag 23 augustus 2009 om 23:06 |
Goh, we dachten toch allebei hetzelfde ![]() |
| Geplaatst door Maikel op woensdag 26 augustus 2009 om 17:23 |
| - |
| Geplaatst door Mohamed op woensdag 26 augustus 2009 om 17:27 |
| - |
| Geplaatst door Maikel op woensdag 26 augustus 2009 om 17:28 |
en wat als ik dit nou, om bepaalde redenen... niet wil? anders zou ik er toch ook niet om vragen ![]() |
| Geplaatst door stoemper op woensdag 26 augustus 2009 om 17:38 |
| @ Maikel: rechtsbovenaan bij menu zie je het kopje 'nieuws insturen'. Het ingestuurde nieuws is alleen zichtbaar voor de redacteuren. |
| Geplaatst door stoemper op woensdag 26 augustus 2009 om 18:27 |
| - |
| Geplaatst door Maikel op woensdag 26 augustus 2009 om 18:33 |
| - |
| Geplaatst door niborzerrop op woensdag 26 augustus 2009 om 18:41 |
| Ik zie toevallig net dat een (de) Feillu('s) nog naar La Française, Lotto en Sky zouden gaan (als gerucht). Dat lijkt me toch al wat achterhaald en zou dus mogen geschrapt worden. En misschien zijn er zo nog wel een paar… |
| Geplaatst door tor1to op woensdag 26 augustus 2009 om 18:59 |
| - |
| Geplaatst door SanderK op woensdag 26 augustus 2009 om 19:58 |
| - |
| Geplaatst door gibofan op woensdag 26 augustus 2009 om 22:16 |
| @niborzerrop, Ik heb de geruchten weggehaald aangezien ze (bijna) zeker naar VacanSoleil gaan. |
| Geplaatst door F4L op woensdag 26 augustus 2009 om 22:17 |
| - |
| Geplaatst door gibofan op woensdag 26 augustus 2009 om 22:22 |
| - |
| Geplaatst door F4L op woensdag 26 augustus 2009 om 22:26 |
| - |
| Geplaatst door stoemper op woensdag 26 augustus 2009 om 22:28 |
| - |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..
- 14:55 Nieuwe poging Utrecht voor e..
- 13:37 Boonen wint weer in Qatar, V..
- 13:26 Project 1t4i mag ook starten..
- 12:36 Volg hier de vierde etappe i..
- 11:30 Trofeo Serra de Tramuntana o..
- dinsdag 7 februari
- 21:32 Nordhaug: "Lang op overwinni..
- 20:17 Contador: "Ik kom terug, ste..
- 18:36 Teleurstelling bij Rabobank ..
- 18:29 Mark Cavendish: "Opdracht vo..
- 18:25 WADA laat zaak-Armstrong nog..
- 18:12 Saxo Bank blijft ploeg van R..
- 15:59 Nordhaug soleert naar succes..
- 14:55 Van den Broeck: "Ik was vijf..
- 14:00 Cavendish wint derde etappe ..
- 13:18 Volg hier de Trofeo Deià (C..
- 13:00 Volg hier de derde etappe in..
- 10:25 Evans: "Schorsing overwinnin..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 51%
geen mening - 13%
293 stemmen.

. Ik zal er toch maar weer op gaan aandringen dat deze lijst een eigen plek krijgt.
?