Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Gesink in Vuelta ??
Geplaats door sybrenslagter op vrijdag 10 juli 2009 om 10:58.
Hallo,
Na deze dramatische tour voor Robert Gesink is het hopen dat hij in de Vuelta kan verschijnen. Maar kan hij zo snel herstellen ? De gebroken pols van RG is wel "mooi" gebroken duss.. Maar wat verwachten jullie van hem? kan die top 3 rijden omdat de concurrentie minder is als de tour en hij vorig jaar achter kleppers als Leipheimer, Contador, Valverde en Sastre knap 7e werd, en deze renners waarschijnlijk nu niet mee doen misschien dan valverde.
ik weet niet wanneer de vuelta start eerlijk gezegt
maar de eerste week van de vuelta kun je nog wel redelijk ritme op doen lijkt mij. Wat vinden jullie ervan?!!
Reacties
| Geplaatst door sybrenslagter op vrijdag 17 juli 2009 om 14:35 |
Voor de eerste plaats zal gesink niet rijden maar een top 5 is toch heel mooi!! en ik denk dat dat wel kan. |
| Geplaatst door StonedCamel op vrijdag 17 juli 2009 om 17:40 |
| @sybren: Dit moet je me even uitleggen: wie steekt er dan zo bovenuit dat als je voor top 5 gaat je niet voor de 1e plek gaat? Ik denk namelijk dat er behalve waarschijnlijk Contador(die dan wel een zware Tour in de benen heeft) geen echt betere klimmers mee doen dan Gesink hoor. |
| Geplaatst door munnik op vrijdag 17 juli 2009 om 18:05 |
| Denk dat Valverde ook sterk zal zijn. |
| Geplaatst door dutchfubar op vrijdag 17 juli 2009 om 18:14 |
| Valverde heeft het grote voordeel dat hij explosief is. Maar hij zakt er nog wel eens doorheen. Gesink is hem ook wel eens voorbij gereden vorig jaar in een bergetappe. Dus hij maakt zeker kans om boven Valverde te eindigen. Maar het zal niet makkelijk worden, al heeft Rabo wel een goede ploeg ervoor denk ik. |
| Geplaatst door tendam op vrijdag 17 juli 2009 om 18:25 |
| Rabo is dit jaar goed in koersen waar ze zich eigenlijk niet zo op richten, dus ik verwacht een succesvolle Vuelta. |
| Geplaatst door Koel op vrijdag 17 juli 2009 om 18:26 |
| Voor Gesink is vooral belangrijk dat er veel toppers meedoen, 1e worden in een 2e rangs veld schiet niet op voor zijn ontwikkeling! |
| Geplaatst door dutchfubar op vrijdag 17 juli 2009 om 18:27 |
@tendam Rabo is voorlopig goed in koersen waar de meeste andere ploegen zich niet op richten . |
| Geplaatst door sybrenslagter op vrijdag 17 juli 2009 om 18:56 |
| @ stonedCamel, Ja dat weet ik wel, maar gesink heeft ook al naar zijn piek gewerkt en moet nu herstellen van een blessure , laten we de verwachtingen niet te hoog laten opspannen, ik denk dat Gesink ook wel voor de eerste plek kan rijden als contador niet mee doet maar dan moet hij wel goed herstellen . |
| Geplaatst door c-djong op vrijdag 17 juli 2009 om 19:12 |
| @dutchfubar Ik denk toch echt dat veel ploegen zich wel op de Giro richtten. Een 2e plaats in AGR was ook wel netjes.. |
| Geplaatst door dutchfubar op vrijdag 17 juli 2009 om 19:32 |
| @c-djong Het was een beetje cynisch bedoeld. |
| Geplaatst door tristania op zaterdag 18 juli 2009 om 23:22 |
| Is overigens de Vuelta selectie al bekend? Hoor net Langeveld zeggen dat hij niet op de lijst voor Vuelta staat? Hij stond overigens ook niet op mijn lijstje. |
| Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 18 juli 2009 om 23:47 |
| Ik sta er eigenlijk een beetje van te kijken dat Langeveld geen grote ronde gaat rijden dit jaar. Lijkt mij een foute beslissing van Rabobank. 3 weken koersen levert hardheid op zeker voor een jong talent als Langeveld. Maar ik heb als idee dat hij een beetje op het tweede spoor komt te zitten bij Rabo. |
| Geplaatst door tristania op zaterdag 18 juli 2009 om 23:49 |
| Ja, zat hetzelfde te denken. had hem niet in mijn Vueltaopstelling maar is toch wel belangrijk dat hij weer kilometers maakt. Hoor het Boonen destijds nog zeggen. Hij is niet gek op grote rondes maar je krijgt er als renner meer inhoudt van. |
| Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 18 juli 2009 om 23:54 |
| Ik vind het echt raar. Langeveld geldt als een van Nederlands grootste klassiekertalenten en die wordt gewoon weggezet, zoals hij eigenlijk al het complete seizoen wordt weggezet. Het aantrekken van Nick Nuyens heeft daar niet bij geholpen. En nu er weer een nieuw supertalent is opgestaan in de vorm van Lars Boom, zijn andere renners niet zo belangrijk lijkt het wel. |
| Geplaatst door tendam op zaterdag 18 juli 2009 om 23:55 |
| Langeveld is alweer bijna vergeten als Nederlands talent, lijkt het. Blijkbaar ook binnen zijn eigen ploeg. |
| Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 18 juli 2009 om 23:58 |
| Ik begin steeds minder in de Rabo ploeg te geloven, echt een teleurstelling dat deze renner zo wordt behandeld. Ik weet niet wat ze bij Rabo aan het doen zijn. |
| Geplaatst door tendam op zondag 19 juli 2009 om 00:08 |
| Ja, als een Nick Nuyens nu bv. wél gaat, snap ik daar weinig van. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 08:47 |
| Als Nuyens wel mee mag, dan begin ik weer een stukje minder fan te worden van Rabo. Dat is de laatste jaren al flink gedaald, maar als ze nu ook met op zet talenten gaan kapot maken (of zo lijkt het dan), dan is de lol er voor mij wel vanaf. |
| Geplaatst door sybrenslagter op zondag 19 juli 2009 om 12:29 |
Rabo weet echt wel wat ze doen hoor en ze hebben een erg breede selectie. Ze moeten altijd veel renners teleurstellen, en ik denk dat langeveld dit ook wel wist, Mollema zou anders ook zkkr zijn van een plek maar doet toevallig niet mee. En is er al een plek vrij en daar komt Gesink voor in de plaats en niet Langeveld, beetje begrijpelijk toch . Langeveld voor de klasiekkers, maar inderdaad een beetje hardheid zou voor Langeveld wel goed zijn maar ik denk dat Rabo hier wel een oplossing voor heeft. |
| Geplaatst door tristania op zondag 19 juli 2009 om 12:32 |
@sybrenslagter: Je hebt gelukkig nog heel veel vertrouwen in Rabo![]() |
| Geplaatst door menchov-gesink op zondag 19 juli 2009 om 16:56 |
| wat is er toch met die menchov........ |
| Geplaatst door Popovych op zondag 19 juli 2009 om 17:39 |
| Volgend jaar: Giro: Menchov Tour: Gesink Vuelta: Menchov 2 Rondes kunnen gewonnen worde (Giro+Vuelta) en Gesink kan Top-10 in de Tour rijden. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 17:46 |
| @sybrenslagter Je hebt wel veel vertrouwen in een ploeg die met name goed is haar talenten niet bij de echte top te krijgen. Weening, Posthuma, de Maar, Dekker.... Ik vind dat de jeugd toch wel teveel in het gareel moet voor de klassementsman en niet hun eigen talenten en capaciteiten kunnen verkennen. Daarnaast Langeveld kan die hardheid echt goed gebruiken en de Vuelta is daar ideaal voor. |
| Geplaatst door Sloffey op zondag 19 juli 2009 om 17:51 |
| Niet weer de rabo opleiding discussie he? |
| Geplaatst door LoKoMoTioN op zondag 19 juli 2009 om 17:57 |
| ik denk wel dat Nuyens naar de vuelta gaat, in het voorjaar zei Nuyens dat hij naar de vuelta ging om het wk voor te bereiden |
| Geplaatst door tendam op zondag 19 juli 2009 om 17:59 |
Ik denk dat men bij Rabo zou willen dat de Vuelta vandaag al begon ![]() |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 18:28 |
| Het zou echt nergens op slaan om Nuyens naar de Vuelta te sturen en Langeveld niet. Ten eerste omdat ik bepaald niet onder de indruk ben van hem en ten tweede omdat ik vind dat Langeveld er meer recht op heeft, vooral omdat het goed zou zijn voor zijn toekomst. |
| Geplaatst door tendam op zondag 19 juli 2009 om 18:30 |
| @dutch Nuyens is voorlopig wel iets beter dan Langeveld. Nu heb je toch 'n beetje de oranje bril op. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 18:35 |
@tendam Ja dat is misschien zo, maar je trekt neemt hem niet in de ploeg om pannenkoeken te bakken, hij is op een leeftijd gekomen dat hij finales moet gaan maken en dat heeft hij niet een keer gedaan. Langeveld heeft dat wel gedaan en is misschien nog minder goed, maar die wordt echt wel een stuk beter. Ik snap sowieso de keuze voor Nuyens niet helemaal, met Boom, Flecha en Langeveld en misschien in de toekomst een rappere man als Leezer of iets dergelijks, heb je een fantastische groepje voor de klassiekers, Nuyens vult de ploeg niet aan. Maar goed jammer genoeg heb ik daar niks over te zeggen . |
| Geplaatst door Onie op zondag 19 juli 2009 om 18:39 |
| Selectie al bekend? Ik neem aan: Freire Gesink Moerenhout Flecha? Boom Nuyens Weening? Garaté? Nr. 9??? |
| Geplaatst door tendam op zondag 19 juli 2009 om 18:41 |
| Nr. 9 lijkt me Brammetje uut 't Oosten. |
| Geplaatst door Onie op zondag 19 juli 2009 om 18:42 |
| De Tank uut Haaksbergen. |
| Geplaatst door adolfje2 op zondag 19 juli 2009 om 18:55 |
| Geplaatst door Leon op zondag 19 juli 2009 om 18:59 |
@adolfje: lees je mail nog maar eens heel goed. Je hebt nu de grens overschreven en de stappen die in die mail staan gaan nu opgevolgd worden. Heel veel plezier jongeman ![]() |
| Geplaatst door adolfje2 op zondag 19 juli 2009 om 19:00 |
| zet die gevolgen hier maar op een rijtje....... want ik heb geen mail ontvangen. |
| Geplaatst door Leon op zondag 19 juli 2009 om 19:03 |
| Als je dan wel even je eigen mailadres op welke manier dan doorgeeft, dan zal ik je het mailtje nog eens sturen. |
| Geplaatst door adolfje2 op zondag 19 juli 2009 om 19:05 |
| ja en ik ben dom........... zet die gevolgen maar hier op een rijtje |
| Geplaatst door F4L op zondag 19 juli 2009 om 19:09 |
| Dan stappen we maar naar de politie. |
| Geplaatst door adolfje2 op zondag 19 juli 2009 om 19:11 |
| en dan wat...... jullie hebben niet eens mijn ip-adres, lol |
| Geplaatst door Markoes op zondag 19 juli 2009 om 19:34 |
Dat is erg gemakkelijk te achterhalen als ze willen vriend Je kan je Ip-adres nog 100x omleiden, vinden zullen ze je. Achja, je zal wel geld genoeg hebben om de boete te kunnen betalen ![]() |
| Geplaatst door tendam op zondag 19 juli 2009 om 20:06 |
| Ondertussen is het lijdend voorwerp van dit topic alweer vrolijk aan het trainen in de Alpen: foto. Die laat er geen gras over groeien. |
| Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 20:10 |
| Mooie twitter van Gesink: Quote: Op de Julierpass,in de sneeuw!Ik vloog naar boven,hoefde alleen maar te sturen...Auto is in topvorm! |
| Geplaatst door munnik op maandag 20 juli 2009 om 00:11 |
| Heb wel zin in Vuelta hoor. Veel aankomsten bergop. Mooi. Ben ook benieuwd naar proloog Boom. Hoop dat Nos ook veel zal uitzenden van Vuelta. |
| Geplaatst door Sloffey op maandag 20 juli 2009 om 09:41 |
Ach joh anders hebben we altijd nog het deskundige commentaar bij eurosport ![]() |
| Geplaatst door Sloffey op maandag 20 juli 2009 om 13:12 |
| Iemand trouwens andere tijden sport gezien over de ventoux? Heel mooi om te zien, ook hoe stuk Gesink zat na de beklimming in de afgelopen dauphine. http://www.nederland1.nl/uitzendinggemist/genre/sport/ |
| Geplaatst door lnnrt op maandag 20 juli 2009 om 13:32 |
| Was inderdaad een mooie uitzending, en ook mooi om te zien dat die lui ook zo ontzettend stuk zitten. Zoals Gesink, stond ik er vorig jaar ook ongeveer bij (mijn tijd was alleen ietsie slechter ;-) Wat ik ook mooi vond, was die Fransman die over Armstrong sprak. De Ventoux bepaalt wie er wint, niet de renner. Armstrong heeft in 2000 zijn kans gekregen van de Ventoux, en hem onbeschoft geweigerd, daarom zal hij dit jaar niet winnen op de Ventoux. Enfin, erg off-topic, excuus. Gesink gaat gewoon een uitstekende Vuelta rijden, het zal erg aan het deelnemersveld liggen, maar wellicht is een top 5 mogelijk. 7e zoals vorig jaar zal al heel mooi zijn natuurlijk. |
| Geplaatst door munnik op maandag 20 juli 2009 om 16:10 |
| @Geplaats door Sloffey op maandag 20 juli 2009 om 09:41 Ach joh anders hebben we altijd nog het deskundige commentaar bij eurosport Nou, heb altijd veel commentaar gehad op commentaar van de NOS maar ik begin zelfs te winnen aan Ducrot en Dijkstra en als ik nu Eurosport opzet verlang ik gewoon naar Ducrot en Dijkstra. Zijn wel kenners bij Eurosport maar geen goede commentatoren. |
| Geplaatst door sybrenslagter op dinsdag 21 juli 2009 om 11:26 |
off-topic ![]() Vind ik ook, maar ze moeten een beetje meer variatie doen, ze hebben boogerd er wel eens bij vind en dat vind ik wel leuk. Het is weer eens wat anders wilfried de jong en michael boogerd dat is het beste koppel denk ik ![]() |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..
- 14:55 Nieuwe poging Utrecht voor e..
- 13:37 Boonen wint weer in Qatar, V..
- 13:26 Project 1t4i mag ook starten..
- 12:36 Volg hier de vierde etappe i..
- 11:30 Trofeo Serra de Tramuntana o..
- dinsdag 7 februari
- 21:32 Nordhaug: "Lang op overwinni..
- 20:17 Contador: "Ik kom terug, ste..
- 18:36 Teleurstelling bij Rabobank ..
- 18:29 Mark Cavendish: "Opdracht vo..
- 18:25 WADA laat zaak-Armstrong nog..
- 18:12 Saxo Bank blijft ploeg van R..
- 15:59 Nordhaug soleert naar succes..
- 14:55 Van den Broeck: "Ik was vijf..
- 14:00 Cavendish wint derde etappe ..
- 13:18 Volg hier de Trofeo Deià (C..
- 13:00 Volg hier de derde etappe in..
- 10:25 Evans: "Schorsing overwinnin..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 51%
geen mening - 13%
293 stemmen.

maar een top 5 is toch heel mooi!! en ik denk dat dat wel kan.
.
en ze hebben een erg breede selectie. Ze moeten altijd veel renners teleurstellen, en ik denk dat langeveld dit ook wel wist, Mollema zou anders ook zkkr zijn van een plek maar doet toevallig niet mee. En is er al een plek vrij en daar komt Gesink voor in de plaats en niet Langeveld, beetje begrijpelijk toch
.