Forum - Video's

Geplaats door F4L op donderdag 28 augustus 2008 om 13:21.
Hoi allemaal,

Aangezien ik nog een paar dagen vakantie heb, ben ik begonnen met het uploaden van de Giro D'Italia op Youtube. Je kan de video's vinden onder de volgende link: http://www.youtube.com/user/Wielerflits

Ik ben begonnen met de kronplatz, omdat die het makkelijkst was, als er nog bepaalde dingen op moeten laat het hier dan maar weten!!

Reacties

[1]
Geplaatst door Koldo op donderdag 28 augustus 2008 om 14:45
Sella die ondergespoten en doorgeslikt het hele peloton aan gort rijdt smiley
Geplaatst door DonQ. op donderdag 28 augustus 2008 om 18:46
Hulde!
Hop, in de favorieten. smiley
Geplaatst door F4L op woensdag 15 oktober 2008 om 19:01
Inmiddels staat ook Parijs-Tours bij de filmpjes.
Geplaatst door BettonneRon op maandag 18 mei 2009 om 21:17
ik breng dit ook maar weer even onder de aandacht want heel veel mensen zullen dit nog niet gezien hebben denk ik en het zijn mooie filmpjes F4L hulde daarvoor
Geplaatst door Yarxing op maandag 18 mei 2009 om 21:29
@BetonneRon, daar ben ik het zeker mee eens. klasse altijd handig die filmpjes bij de uitslagen.
Geplaatst door zacht op maandag 18 mei 2009 om 21:46
an service geen gebrek op wielerflits, dank.
Geplaatst door F4L op maandag 1 juni 2009 om 16:59
Is hier iemand die ook verstand heeft van het opnemen van internetstreams?
Geplaatst door zacht op maandag 1 juni 2009 om 21:00
Ik heb in het verleden wel eens een stream opgenomen met SPD Multimedia (? geloof dat het zo heet). Werkte toen goed, maar ik weet niet meer hoe en wat.
Geplaatst door F4L op maandag 1 juni 2009 om 21:46
Eigenlijk zoek ik iemand die in staat is om vanaf volgende week wat video's te uploaden omdat ik er een anderhalve week niet ben (dus de hele Dauphiné ben ik weg).
Geplaatst door zacht op maandag 1 juni 2009 om 22:00
OK, reken niet op zacht, die hangt hier al teveel rond.
Geplaatst door Markoes op maandag 1 juni 2009 om 22:25
Ik ben nog steeds op zoek naar een filmpje van boom die iedereen eruit rijdt (behalve td) in de 4e rit ronde van belgie op de klim.. Heeft iemand die?
Geplaatst door F4L op maandag 1 juni 2009 om 22:28
@ Markoes, ik kijk er zelf ook nog naar uit, misschien kan ik je er morgen mee verblijden.
[1]