Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Het grote Mart-Smeets-tijdens-de-Tour-topic
Geplaats door Friso op zaterdag 4 juli 2009 om 23:43.
Mart Smeets. Basketballer, programmamaker, seniele oude man; allemaal termen die in meerdere of mindere mate te gebruiken zijn om het fenomeen Smeets te typeren.
Ik ben erg benieuwd hoe de WielerFlitsers over hem denken.
Wat vinden we van hem, als wielercommentator, interviewer, presentator van De Avondetappe, mens?
Plaats je antwoord hier, in het grote Mart-Smeets-tijdens-de-Tour-topic!
Reacties
| Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 11 juli 2009 om 17:23 |
@tristania Als hij maar niet hetzelfde medisch beleid voert bij zijn pupillen als hij in zijn eigen wielercarrière heeft gedaan . |
| Geplaatst door tristania op zaterdag 11 juli 2009 om 18:36 |
ZOu Theunise echt iets gebruikt hebben?![]() |
| Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 11 juli 2009 om 21:28 |
Nee hij dronk alleen heel veel koffie . |
| Geplaatst door xistnc op zaterdag 11 juli 2009 om 21:36 |
| Theunisse had van zichzelf een anormale testosteronspiegel. Verder zal hij min of meer hetzelfde gebruikt hebben als zijn generatiegenoten. |
| Geplaatst door gibofan op zaterdag 11 juli 2009 om 22:54 |
| En hij had inwendige orgasmes. |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 11 juli 2009 om 23:36 |
| Napolitano ook trouwens. |
| Geplaatst door Hermantk op zaterdag 11 juli 2009 om 23:46 |
| Oeps Mart. Vansummeren? Ik dacht Vansevenant. Die trouwens niet 2, maar 3 maal Rode Lantaarn droeg ![]() |
| Geplaatst door gibofan op zaterdag 11 juli 2009 om 23:51 |
Ze hebben wel vaker afgelopen jaren een item met Vansevenant in de avondetappe gehad, maarja die namen lijken zo op elkaar. En 2 is toch bijna 3.![]() |
| Geplaatst door Abdoe op zondag 12 juli 2009 om 00:13 |
| Ja, en Caspar lijkt ook op Casper en Casper lijkt ook op Casar en Astarloza lijkt ook op Astarloa en Botskarjov lijkt ook op Botcharov en Zandio en Vicioso lijken allebei ook op Zandioso etcetera. |
| Geplaatst door tristania op zondag 12 juli 2009 om 00:40 |
| Moet mijn woorden over Mart Smeets bijstellen. Vond het weer een leuk programma vanavond. Ik vind het echt stukken beter dan de jaren daarvoor. Wat minder over doping en randzaken maar echt over het fietsen, ook inhoudelijk meer. Over Theunisse, wat hij heeft geslikt of heeft gedaan, ach, vele renners deden dat. Feit blijft dat Delgade veel minder bestraft werd dan Theunisse. Blijf het een grootse prestatie vinden dat hij uit rolstoel is gekomen en daarbij veel mensen heeft gestimuleerd waaronder mijn broer die hij ook heeft gesteund. Klasse. |
| Geplaatst door joopie op zondag 12 juli 2009 om 11:51 |
| Hoi, Ik heb tot nu toe dagelijks het antwoord kunnen vinden op de vraag "wie is de renner"?. Tot gisternavond toe dus..wie heeft er een idee (ik zag een voetbalteam-iets met ehbo- en eindigend op letter o)? Wie geeft me en hint of desnoods een antwoord? b.v.d. J.swinkels. |
| Geplaatst door Abdoe op zondag 12 juli 2009 om 12:09 |
| Het is inderdaad moeilijk Joop, het is op dit forum tenslotte pas drie keer gezegd... |
| Geplaatst door xistnc op zondag 12 juli 2009 om 12:22 |
| @joopie: epic first post! |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 19:07 |
| Mart vraagt weer niet aan Boogerd of hij doping gebruikt heeft. Is die vraag not-done of zo ? En Boogerd ontkent weer niet dat hij doping gebruikt heeft. |
| Geplaatst door tristania op zondag 12 juli 2009 om 19:18 |
| Mart zou er bij Boogerd nog op terug komen. Hij zou er Boogerd nog over aan de tand voelen. |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 19:22 |
| Nou, dat heb ik net gezien. Een beroerd vertaalde vraag over een machine waar Boogie aan gehangen zou hebben. |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 22:05 |
| @joopie Nu mag het wel, he? 22.00 uur Tis: napoli-tan-o Napolitano dus die ehbo heeft er nix mee te maken, het was Humberto Tan te bed |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 22:09 |
| PS hoeveel soorten bloedcentrifuges zijn er? Volgens Kohl eentje waarvan je harder gaat fietsen, maar volgens Boogerd een andere aan de hand waarvan je een of andere bloedwaarde laat aflezen, en daar geloof ik geen bliksem van, hij liegt gewoon |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 22:13 |
| Dat is dezelfde, het is gewoon een simpel ding wat buisjes ronddraait, waardoor de rode van de witte bloedcellen gescheiden worden. Wat er vervolgens met die rode bloedcellen gebeurt is weer een ander verhaal. |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 22:29 |
| @zacht ik heb me inmiddels ingelezen en snap het. Maar waarom draaien Boogerd en Smeets eromheen als een centrifuge? |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 22:33 |
| Stel je bent een wielrenner die nog nooit doping gebruikt heeft. Nou gaan er allerlei geruchten de ronde, o.a. over bezoekjes aan Oostenrijk. Wat doe je ? A: Je ontkent en public ooit doping gebruikt te hebben, je zegt: "Ik, (naam), heb nooit in mijn carriere doping gebruikt". B: Je draait er een beetje om heen, dat doe je toch al jaren. |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 22:36 |
| @zacht antwoord B en dat dacht ik al |
| Geplaatst door Koldo op zondag 12 juli 2009 om 22:42 |
| Opvallend inderdaad, Boogerd ontkent nu niet (meer) hard. Logisch, dat wel. Want dan wordt je nooit meer geloofd. |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 22:44 |
| Ik heb Boogerd nooit doping-gebruik horen ontkennen. Wat zei hij ook alweer vanavond ? 80% van wat er gezegd wordt over hem is niet waar. |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 22:46 |
| tot slot, voor iedereen die al wil gaan slapen: het antwoord op de rebus van vanavond: keizer van Rome is Hadrianus - H = Adrianus modderig water is: Poel ergo: Adrianus van der Poel |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 22:49 |
| Die kop van Boogerd staat nu al op onweer. |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 23:17 |
| Vraag het nou gewoon Mart, het is zo simpel: "Michael, heb je ooit doping gebruikt ?" |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 23:18 |
| PERCIES! |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 23:19 |
| maar ja, dan is het programma naar de klo... |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 23:31 |
| Van Hummel is de enige die nix gebruikt, hij mag van mij de Tour winnen |
| Geplaatst door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 23:40 |
| Erven MacDonalds winnaar van de Ronde van Hamburgia tis echt te flauw |
| Geplaatst door xistnc op zondag 12 juli 2009 om 23:42 |
| rebus => Borus Bozic van Vacansoleil! Het was BEAU spreek uit Bo en van zoveel eten word je ZIEK. Simpel! |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 23:45 |
| Ik heb het niet gezien, maar kan hier wel uit afleiden dat er waarschijnlijk een foto van dhr. van Erven Nogiets en een afbeelding van een broodje BSE getoond werden. Toch ? |
| Geplaatst door gwk op zondag 12 juli 2009 om 23:46 |
| Juist, Beau Van Erven Dorens en een mega broodje hamburger. |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 23:48 |
| Dan moet Beau EPOburger het goede antwoord wel zijn. |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 23:49 |
| Er zat overigens een onschuldig man aan tafel bij Mart. Het straalde er van af. |
| Geplaatst door Koldo op zondag 12 juli 2009 om 23:50 |
| ik heb het gemist, iemand link naar waar hij op de nos site staat? |
| Geplaatst door gwk op zondag 12 juli 2009 om 23:51 |
| Boogerd! Na het eten van zo'n enorm broodje is de kans op G.E.R.D. groot. Samen met Beau maakt dat natuurlijk Boogerd... |
| Geplaatst door gwk op zondag 12 juli 2009 om 23:51 |
| Double post |
| Geplaatst door gwk op zondag 12 juli 2009 om 23:53 |
| @ Koldo Alstublieft |
| Geplaatst door zacht op zondag 12 juli 2009 om 23:53 |
| Ik snap ondertussen wel dat iemand met zo'n naam ook toegegeven heeft dat er het een en ander aan groeihormoon in zijn lichaam zat, daar kan hij zelf niet zo veel aan doen. |
| Geplaatst door tristania op zondag 12 juli 2009 om 23:58 |
| @Geplaats door Woudreus op zondag 12 juli 2009 om 23:31 Van Hummel is de enige die nix gebruikt, hij mag van mij de Tour winnen Ik denk dat Van Hummel de verkeerde infuus heeft gehad. Of hij heeft de epo gekregen die hij 2de hands gekocht heeft van een Italiaan die al 6 jaar niet meer rijdt ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 13 juli 2009 om 00:03 |
| Dat wordt toch uitgesproken (door de Belgen iig) als bossitsj |
| Geplaatst door zacht op maandag 13 juli 2009 om 00:05 |
| Heeft iemand "Den største pris - en cykelrytters bekendelser" al gelezen ? |
| Geplaatst door Koldo op maandag 13 juli 2009 om 00:17 |
| Het liedje dat Bo van Ervende Doornen daar zingt is Ben, van MJ (may he rest in peace). En de producent van zo'n burger kan alleen maar de b. King zijn! Komen we op: Ben King, een pupil van onze Lens. Makkie toch... |
| Geplaatst door Onie op maandag 13 juli 2009 om 09:51 |
Ik weet hem nog niet. , denk vast te moeilijk, iemand die hem al wel weet? Je hoeft hem niet met mij te delen hoor. ![]() |
| Geplaatst door tendam op maandag 13 juli 2009 om 10:07 |
| @onie Are you serious? |
| Geplaatst door Onie op maandag 13 juli 2009 om 10:11 |
| @tendam: niet meer. Ik dacht veel te moeilijk , maar ik heb hem nu wel. .edit: die man heeft wel mooi een etappe in de tour gewonnen. |
| Geplaatst door dutchfubar op maandag 13 juli 2009 om 10:54 |
Ik zat eigenlijk gelijk op die naam, maar dacht dat dat het antwoord niet kon zijn omdat ik geen wielrenner kende die zo heette. Wiki is dan een goede vriend . |
| Geplaatst door gibofan op maandag 13 juli 2009 om 14:12 |
| Ik kon gisteren Smeets' opmerkingen tijdens zijn kleine samenvatting echt niet uitstaan. Vooral het gedeelte dat rabo en caisse zich het snot voor de ogen fietsen en hij dan herhaaldelijk beweert dat het peloton zich misrekend heeft. Hoezo misrekenen? Het was een gok en het mislukte. Als ze de 2 koplopers net wel hadden teruggepakt, hadden Fedrigo en Pellizotti zich dan misrekend? Had hij dat dan beweerd? |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..
- 14:55 Nieuwe poging Utrecht voor e..
- 13:37 Boonen wint weer in Qatar, V..
- 13:26 Project 1t4i mag ook starten..
- 12:36 Volg hier de vierde etappe i..
- 11:30 Trofeo Serra de Tramuntana o..
- dinsdag 7 februari
- 21:32 Nordhaug: "Lang op overwinni..
- 20:17 Contador: "Ik kom terug, ste..
- 18:36 Teleurstelling bij Rabobank ..
- 18:29 Mark Cavendish: "Opdracht vo..
- 18:25 WADA laat zaak-Armstrong nog..
- 18:12 Saxo Bank blijft ploeg van R..
- 15:59 Nordhaug soleert naar succes..
- 14:55 Van den Broeck: "Ik was vijf..
- 14:00 Cavendish wint derde etappe ..
- 13:18 Volg hier de Trofeo Deià (C..
- 13:00 Volg hier de derde etappe in..
- 10:25 Evans: "Schorsing overwinnin..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 51%
geen mening - 13%
293 stemmen.

.
.
, denk vast te moeilijk, iemand die hem al wel weet? Je hoeft hem niet met mij te delen hoor.
.