Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Het grote Mart-Smeets-tijdens-de-Tour-topic
Geplaats door Friso op zaterdag 4 juli 2009 om 23:43.
Mart Smeets. Basketballer, programmamaker, seniele oude man; allemaal termen die in meerdere of mindere mate te gebruiken zijn om het fenomeen Smeets te typeren.
Ik ben erg benieuwd hoe de WielerFlitsers over hem denken.
Wat vinden we van hem, als wielercommentator, interviewer, presentator van De Avondetappe, mens?
Plaats je antwoord hier, in het grote Mart-Smeets-tijdens-de-Tour-topic!
Reacties
| Geplaatst door Liefhebber op vrijdag 23 juli 2010 om 23:12 |
Tja, het is ook lastig om Cervelo en Sky uit elkaar te houden. ![]() |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 23 juli 2010 om 23:13 |
5 keer zeggen dat die Cervelo's toch hard rijden op rechts en dan aan de linkerkant komt Hushovd met zijn treintje.![]() |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 23 juli 2010 om 23:16 |
| En Hushovd kreeg toch echt 12 punten voor zijn 14de plaats. Toch meer dan niets. |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 23 juli 2010 om 23:31 |
| En die renner waarmee Eltink reed was Ivan Parra. |
| Geplaatst door Liefhebber op vrijdag 23 juli 2010 om 23:32 |
| Die naam schoot idd ook door mijn hoofd! |
| Geplaatst door molovin op zaterdag 24 juli 2010 om 12:05 |
@Gibofan ja het klopt precies wat Johan Derksen altijd over Smeets zegt. Hij stelt een vraag en wilt het liefst ook het antwoord op zijn vraag geven erbij Soms is het wel irritant dat hij zijn gasten niet eens laat uitpraten om er zelf weer tussendoor te komen.Overigens is het wel grappig als je ziet hoe Vive le tour op de belg zijn programma kopieren. Ook zelfde soort decors, paar gasten uitnodigen, oud bollige franse muziek, een item wat los staat van de koers maar over de plaatselijke streek gaat enz. |
| Geplaatst door niborzerrop op zaterdag 24 juli 2010 om 12:16 |
| Hoe lang bestaat De Avondetappe eigenlijk al? |
| Geplaatst door remco2103 op zaterdag 24 juli 2010 om 12:22 |
| De Avondetappe is een televisieprogramma van de Nederlandse omroep NOS dat in het teken staat van de Ronde van Frankrijk. Sinds 2003 wordt het tijdens de Tour de France dagelijks op de late avond uitgezonden. Dus al 7 jaar ![]() |
| Geplaatst door guidodevocht op zaterdag 24 juli 2010 om 12:23 |
| volgens mij is die smeets niet helemaal wijs meer hij haald alles door elkaar |
| Geplaatst door niborzerrop op zaterdag 24 juli 2010 om 12:24 |
| @remco, Thx. Quote van molovin: Overigens is het wel grappig als je ziet hoe Vive le tour op de belg zijn programma kopieren. Ook zelfde soort decors, paar gasten uitnodigen, oud bollige franse muziek, een item wat los staat van de koers maar over de plaatselijke streek gaat enz. De VRT heeft ook al járen een soortgelijk programma hoor. Lijkt me niet dat ze alles hebben afgekeken van Mart en co. |
| Geplaatst door tendam op zaterdag 24 juli 2010 om 12:46 |
| Ze waren er wel later mee, maar dat maakt toch ook niet uit. Het is een goed concept. De NOS heeft het vast ook ergens vandaan gejat. |
| Geplaatst door xistnc op zaterdag 24 juli 2010 om 13:30 |
| Zeker wel dat de opzet van Vive le Velo veel aspecten overneemt van Mart Smeets. Voordeel is dat ze Mart zelf niet overnemen. Gelukkig heeft Karl zijn eigen beperkingen. Zo slaagt hij erin om in de uitzending met Summie minstens 10 seksuele toespelingen te maken. |
| Geplaatst door niborzerrop op zaterdag 24 juli 2010 om 14:00 |
| Uit Het Nieuwsblad. |
| Geplaatst door tendam op zaterdag 24 juli 2010 om 14:47 |
| Met die column ben ik het eens, het is met Smeets als met Armstrong: een jaar te veel. En Vannieuwkerke maakte inderdaad een aardig gefrustreerde indruk naast mevrouw Vansummeren, vooral toen hij zichzelf bij haar thuis uitnodigde als Johan weg was. |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 31 juli 2010 om 16:42 |
| Het is dan wel niet tijdens de Tour, maar ik erger me weer kapot aan Smeets. Hij praat zoveel poep dat hij er volgens mij tot aan zijn enkels in staat. Jose Marchante... Casajur... Vicioso... |
| Geplaatst door zacht op zaterdag 31 juli 2010 om 16:46 |
| Ik vind de fouten van Smeets erg amusant. En ik vind het opvallend dat er in het "volg hier"-topic meer aandacht voor Smeets is dan voor de koers. Zet het geluid uit, kijk op de Belg. |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 31 juli 2010 om 16:48 |
| Belg is alleen een optie als ik tv kijk, want stream zit dicht. En omdat ik van alles doe tijdens het volgen, vertrouw ik op Smeets' geluid om mij op spannende momenten attent te maken. |
| Geplaatst door marijnwassink op zaterdag 31 juli 2010 om 16:48 |
| Ik erger me aan elke zin van van Smeets. Vooral " LL Sanchez' " |
| Geplaatst door marijnwassink op zaterdag 31 juli 2010 om 16:52 |
| @koldo dat moet je eens tegen hem persoonlijk zeggen. Ik ga dan wel mee om te helpen. |
| Geplaatst door Koldo op zaterdag 31 juli 2010 om 17:04 |
| Smeets is een roeping als dominee misgelopen. |
| Geplaatst door Koel op zondag 1 augustus 2010 om 10:20 |
| "Leipie Leipheimer", je zou iemand om minder een knal voor zijn vervelende kanus geven..... |
| Geplaatst door Crazyfox op zondag 1 augustus 2010 om 11:38 |
| Waarom Smeets er nog zit: hij doet er toe... Dat zie je ook weer aan dit topic. Er wordt altijd over hem gepraat. Dat is ook een kwaliteit. En geef het maar toe: de avondetappe is een erg goed programma. Dat ie niet alle namen weet is vervelend, maar niemand bij de NOS die dat zelf door heeft op Ducrot na misschien. |
| Geplaatst door gibofan op zondag 1 augustus 2010 om 11:52 |
| @Koel, Maar ik vind "lepe Leipie" juist weer leuk. Zeker als ie leep meeschuift. Dat deed ie wel eens. Ook aan het eerder genoemde "LL Sanchez" stoor ik me niet. |
| Geplaatst door Euskaltel op zondag 1 augustus 2010 om 12:17 |
| Mart Smeets is en blijft een fenomeen. Voorheen een uitstekende commentator, nu iets minder maar hij was beter dan vorig jaar bij de Clasica! Daarnaast is het lastig om te zien wie wie is met de Baskische manier van filmen, die mij overigens erg aanstaat. Respect voor de renners! Ik lees ook zijn boeken met veel plezier en de avondetappe is een prachtig programma en Mart is daar onmisbaar. |
| Geplaatst door metal op zondag 1 augustus 2010 om 20:30 |
| Mag IK daar ook wat over zeggen? Jah, daar mag IK ook wat over zeggen... Ja maar mensen, (al tikkend met een pen) nu speel IK even de duivel van de advocaat.. issie niet te oud inmiddels? Mag IK dat zo zeggen? Ja dat mag IK zo zeggen, want WE kijken nu al best lang tegen ZIJN kop aan. Maar of WE HEM kunnen missen? Nee WE kunnen hem niet missen. |
| Geplaatst door tendam op zondag 1 augustus 2010 om 20:34 |
| Dat is meer de Dijkshoorn-versie. |
| Geplaatst door metal op zondag 1 augustus 2010 om 20:35 |
| Volgens mij diet hij ook Mart Smeets na dan hoor... |
| Geplaatst door metal op zondag 1 augustus 2010 om 20:36 |
| Bovendien was het de tv kantine |
| Geplaatst door tendam op zondag 1 augustus 2010 om 20:37 |
| Doet de TV-kantine nu ook al Dijkshoorn na? |
| Geplaatst door metal op zondag 1 augustus 2010 om 20:38 |
| Mag ik dat zo zeggen? Nee, dat mag ik niet zo zeggen. Want "ik" krijg dan een ban en jullie niet. Grinnik |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 10 augustus 2010 om 23:12 |
Heeft Carlo Boszhard nou net het Sportjournaal gepresenteerd? ![]() |
| Geplaatst door RainbowJersey op woensdag 22 december 2010 om 14:17 |
| Ik kijk met plezier elk jaar naar de Avondetappe En zijn boeken lees ik ook in een adem uit. |
| Geplaatst door Vittal op vrijdag 1 juli 2011 om 13:25 |
| Mart Smeets betrapt op EGO-gebruik |
| Geplaatst door Rhohan op vrijdag 1 juli 2011 om 14:41 |
@Vittal; Nu pas, ja ![]() Volgens mij is ie al 20 jaar zondig, maar ja, lang leve de nieuwe manier van opsporing ![]() |
| Geplaatst door Pelgo op vrijdag 1 juli 2011 om 14:50 |
Quote: Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.” Haha |
| Geplaatst door slico op vrijdag 1 juli 2011 om 14:51 |
Haha, leuk verhaal met een kern van waarheid ![]() |
| Geplaatst door Cordia op vrijdag 1 juli 2011 om 18:02 |
| Haha ROFl @vittal |
| Geplaatst door MisterGL op zaterdag 2 juli 2011 om 09:55 |
| Geniaal stuk; maar als ik zijn journalistieke carrière in één woord wil benoemen: respect! |
| Geplaatst door Koel op zaterdag 2 juli 2011 om 10:43 |
| @ de schrijver van deze mooie column: Besef je je wel wat je net hebt gepresteerd...? Kampioen....k -a- m -p- i -o -e -n! CHAPEAU!!! Diepe buiging, daar neem ik mijn hoed voor af! |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..
- 14:55 Nieuwe poging Utrecht voor e..
- 13:37 Boonen wint weer in Qatar, V..
- 13:26 Project 1t4i mag ook starten..
- 12:36 Volg hier de vierde etappe i..
- 11:30 Trofeo Serra de Tramuntana o..
- dinsdag 7 februari
- 21:32 Nordhaug: "Lang op overwinni..
- 20:17 Contador: "Ik kom terug, ste..
- 18:36 Teleurstelling bij Rabobank ..
- 18:29 Mark Cavendish: "Opdracht vo..
- 18:25 WADA laat zaak-Armstrong nog..
- 18:12 Saxo Bank blijft ploeg van R..
- 15:59 Nordhaug soleert naar succes..
- 14:55 Van den Broeck: "Ik was vijf..
- 14:00 Cavendish wint derde etappe ..
- 13:18 Volg hier de Trofeo Deià (C..
- 13:00 Volg hier de derde etappe in..
- 10:25 Evans: "Schorsing overwinnin..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 51%
geen mening - 13%
293 stemmen.

Soms is het wel irritant dat hij zijn gasten niet eens laat uitpraten om er zelf weer tussendoor te komen.