Forum - Steun Rasmussen, Rooks, Virenque en l'Hotellerie

Geplaats door montventoux op vrijdag 3 juli 2009 om 21:47.
zo. bij deze. ter compensatie van de Steun Thomas Dekker topic die wat mij betreft nergens over gaat! Overigens Virenque als ultiem ironische steunzool.

Reacties

[1]
Geplaatst door montventoux op vrijdag 3 juli 2009 om 21:48
en steun aan botero, millar, delgado, basso, rebellin, ....
Geplaatst door montventoux op vrijdag 3 juli 2009 om 21:52
oftewel: wie is na Virenque de meest leugenachtige dopingzondaar?

klik hier voor een lijst van dopingzondaars

EDIT: Laat ook deze topickaars snel uitdoven, zou ik zeggen.
Geplaatst door Amsterdam2010 op vrijdag 3 juli 2009 om 23:35
Zoetemelk krijgt mijn steun
Geplaatst door xistnc op vrijdag 3 juli 2009 om 23:57
Erik Dekker de mijne!
Geplaatst door montfaron op zaterdag 4 juli 2009 om 08:24
Mijn steun gaat uit naar Tyler Hamilton. Die heeft dit vervelende moment twee keer meegemaakt.
Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 4 juli 2009 om 09:21
Rooks en Theunisse. Die wil ik best steunen. Misschien wil ik over 20 jaar ook Dekker wel steunen, maar de boosheid van het valsspelen overwint het op dit moment nog van mijn 'vermogen' om te vergeven smiley.
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 10:15
Gert Jakobs, monsieur 49,9%, reed in ieder geval de Tour van 1989 op EPO, al was dat toen nog niet strafbaar. Geboren om te knechten. Trok jarenlang de sprint aan voor JP van Poppel. Deed er naar eigen zeggen alles aan om zo dicht mogelijk tegen de 50% aan te zitten qua hematocriet.
Werd ooit door Raas in de etappe naar Alpe d'Huez vriendelijk verzocht om om te draaien, af te dalen, en daarna van Poppel op sleeptouw te nemen.
,,Ik dacht echt dat hij gek geworden was. Het was nog geen minuutje naar
beneden, maar weet je hoe lang we er over deden om weer op hetzelfde punt terug te komen?"
Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 4 juli 2009 om 10:29
@zacht Mooi verhaal.
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 10:41
Sowieso een apart figuur. Draagt 4 oorbellen in zijn rechteroor, voor elke uitgereden Tour de france één, en één in zijn linkeroor, voor de keer dat hij hem niet uitreed.
Werd ooit dusdanig veel geduwd door landgenoten op Alpe d'Huez, dat hij anderhalf minuut sneller omhoog reed dan etappe-winnaar Bugno.
Geplaatst door montventoux op zaterdag 4 juli 2009 om 10:45
Over Bugno gesproken: Volgens mij is hij nooit ergens van beschuldigd. Hij gebruikte de symfonieën van Mozart als doping!
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 10:50
Bugno is ooit 3 maanden geschorst wegens een te hoog gehalte aan cafeïne. Was eerst 2 jaar. En hij is ooit tot 6 maanden voorwaardelijke celstraf veroordeeld omdat er een pakketje amfetamine naar hem gestuurd werd. Bugno is tegenwoordig helicopterpiloot, dat zijn de betere carriere-switches.
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 10:53
Vind de schone (ex-)topper. Dat is een interessant topic.
Geplaatst door montventoux op zaterdag 4 juli 2009 om 10:55
@zacht: dank voor de info. lees het nu ook. Dat Mozart-verhaal mis ik dan weer. Heb dat altijd onthouden dat hij daar fan van is, o.i.d. Zal nu hij helicopterpiloot is wel Adagio for Strings van Samuel Barber zijn (raad de film)
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 10:56
Platoon
Geplaatst door montventoux op zaterdag 4 juli 2009 om 10:56
OK, te eenvoudig...
Geplaatst door Popovych op zaterdag 4 juli 2009 om 10:57
Steun aan Moreni !
Geplaatst door Popovych op zaterdag 4 juli 2009 om 10:58
Van vele renners weet ik niet eens dat ze dope gebruikt hebben ! Zoals Marco Vélo, misschien dat mensen van de oudere stempel het wel weten (Ben zelf slechts 14)
Geplaatst door montventoux op zaterdag 4 juli 2009 om 11:01
@Pop: behoorlijke lijst, idd! Steun aan Marc Lotz! Die heeft toegegeven en verder geen gezeik. Geeft keurig les.
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 11:04
Velo is ook gepakt (salbutamol) en geschorst. Fassa B was daarna zo vriendelijk hem op te nemen in de ploeg, maar dat was het Quickstep van toen.
Geplaatst door wtf1500 op zaterdag 4 juli 2009 om 11:27
Even over Lotz: de EPO stond toch gewoon bij hem in de koelkast? Dan valt er sowieso weinig te ontkennen lijkt me.
Geplaatst door montventoux op zaterdag 4 juli 2009 om 11:29
menig zondaar verzint wel een excuus. Bijvoorbeeld dat de koelkast, afkomstig uit een dopionglaboratorium, uit voorzorg was weggehaald en in huis gehaald. Om te voorkomen dat andere renners hier gebruik van zouden maken.
Geplaatst door zacht op zaterdag 4 juli 2009 om 11:51
Of 'voor mijn zieke hond', 'voor mijn zieke grootmoeder in Litouwen', 'voor zieke arme kindjes in een weeshuis'.
Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 4 juli 2009 om 13:31
Volgens mij maakte Lotz een enorme fout door direct te roepen dat hij schuldig was. Ik vind het goed van hem dat hij het toegegeven heeft, maar vanuit zijn perspectief had hij natuurlijk pas toe moeten gaan geven als het echt niet anders kan. Maar Lotz krijgt ook mijn steun.
Geplaatst door xistnc op zaterdag 4 juli 2009 om 14:02
Lotz heeft de in folie verpakte Epo in zijn vriesvak nota bene zelf aangewezen. Anders hadden de controleurs het misschien nog voor etensresten aangezien...
Geplaatst door dutchfubar op zaterdag 4 juli 2009 om 14:08
Tja Lotz heeft blijkbaar geen stalen zenuwen en is dus niet gemaakt voor het valsspelen smiley.
Geplaatst door martynn op zaterdag 4 juli 2009 om 18:35
geen steun. Zelf schuld
Geplaatst door gesink-menchov op zaterdag 4 juli 2009 om 21:41
RASMUSSEN TOP GOZER
[1]