Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wielerflits 1 jaar
Geplaats door Verweggistan op donderdag 2 juli 2009 om 17:20.
Als ik mijzelf goed geinformeerd heb, bestaat Wielerflits.nl komende zaterdag precies een jaar.
Het is leuk om te zien dat het aantal leden zo snel toeneemt de laatste tijd (al is niet iedereen daar even positief over), we zitten op dit moment al op 1297 leden, terwijl de doelstelling 1000 leden voor de Tour was.
Ik wil bij deze de hele crew; Leon, F4L, Koldo, jaja, DonQ, Wielerfan, wgr en massasprint; feliciteren en bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar.
Reacties
| Geplaatst door zacht op donderdag 2 juli 2009 om 17:21 |
| Dat wordt nog even snel 297 leden een ban geven. Tijd voor een prono ? |
| Geplaatst door dutchfubar op donderdag 2 juli 2009 om 17:22 |
| Jep mooie site, erg handig om op te kijken en ik vind het altijd leuk om met iedereen te kunnen discussiëren over wielrennen. Gefeliciteerd en bedankt aan allen die er aan meewerken. |
| Geplaatst door F4L op donderdag 2 juli 2009 om 17:22 |
| *************************** zacht |
| Geplaatst door gwk op donderdag 2 juli 2009 om 17:23 |
@ Verweggistan En natuurlijk El Bosco die dit ook mogelijk heeft gemaakt... Maar allen hartelijk dank, ik kijk elke dag (met plezier) op deze site ![]() |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 2 juli 2009 om 17:23 |
| En is stel voor om ook een wielerflits lid van het jaar te kiezen; Ik nomineer bij deze de altijd scherpe, oplettende en veelvoudig Wie-ben-ik winnaar Zacht en de onnavolgbare Tristiania, met zijn prachtige onregelmatig verschijnende columns. |
| Geplaatst door zacht op donderdag 2 juli 2009 om 17:27 |
| F4L met zijn prachtige voorbeschouwingen verdient die titel. kan het trouwens een sterretje minder ? |
| Geplaatst door F4L op donderdag 2 juli 2009 om 17:29 |
@ zacht, gedaan ![]() |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 2 juli 2009 om 17:52 |
En Leon met al zijn technische vaardigheden om deze site goed te laten werken ![]() |
| Geplaatst door Slick op donderdag 2 juli 2009 om 18:03 |
Felicitaties alvast natuurlijk, ook ik ben verheugd met de "opvolger" van Ik miste het gebrabbel over niets en iets met de trouwe wielerfan, tot ik een mailtje ontving. Nog hulde daarvoor ! ![]() En ja iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt wil ik ook bedanken. Oh ja, ik vind dat wij als grootste fans ook een keer als wielerflits team ergens aan mee moeten doen om exposure te genereren! Dan kan ik namelijk al die bijdehandjes hier eens even laten zien hoe het echt moet ![]() |
| Geplaatst door Floris op donderdag 2 juli 2009 om 18:14 |
| Ik mis Hermantk bij de crew..... |
| Geplaatst door F4L op donderdag 2 juli 2009 om 18:16 |
En Il Falco ![]() |
| Geplaatst door Joop op donderdag 2 juli 2009 om 18:19 |
Iedereen die er aan mee werkt ![]() De gehele wielerflits Crew (bedankt trouwens )Incl. wij berichtposters, anders was het ook niet zo leuk met al die discussies :P |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 2 juli 2009 om 18:20 |
| En natuurlijk ook felicitaties aan de nieuwkomers bij de crew:moderator Hermantk en de nieuwe redacteur il Falco en aan de man die alles mogelijk heeft gemaakt: El Bosco |
| Geplaatst door Zorro op donderdag 2 juli 2009 om 19:05 |
| Al 1300 leden! |
| Geplaatst door Gielrenner op donderdag 2 juli 2009 om 20:12 |
Allen proficiat! Ik ga er nu op het terras een biertje op drinken . En wie weet misschien pak ik er nog één. |
| Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 2 juli 2009 om 20:21 |
gefeliciteerd ![]() Heel goed werk, crew, en ga zo door! |
| Geplaatst door dutchfubar op donderdag 2 juli 2009 om 20:27 |
@Gielrenner Wel uitkijken dat je niet 'out' raakt, want dan kunnen er rare dingen gebeuren . |
| Geplaatst door Sloffey op donderdag 2 juli 2009 om 20:28 |
| Als een van de leden uit het begin mijn felicitaties voor een heerlijke site |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 2 juli 2009 om 20:48 |
| Het eerste nieuwsbericht: http://www.wielerflits.nl/nieuws/1/cavendish-normaal-haal-ik-parijs-niet.html |
| Geplaatst door Vittal op vrijdag 9 april 2010 om 11:38 |
| Prikpagina bestaat 10 jaar en daarom hebben ze hun archief open gezet. Het viel me altijd al op de veel mensen die hier gebanned waren daar hun heil gingen zoeken. Hierbij een kleine greep uit de meningen van prikkers over wielerflits. De frustratie druipt ervan af. Gewoon ter vermaak: "Wielerflits is niks meer dan een een amateuristisch vriendenclubje die een website in stand houdt " "Die jongens van wielerflits zijn er snel bij, maar een snelcursus Nederlandse taal zou wel mogen..." Waar was je al die tijd? Toch niet op wielerflits of iets dergelijks hoop ik ![]() Hallo zeg, dit is " nieuws " van zondagochtend waar die pubers van wielerflits (redacteur stoemper..jaja al wel 15 jaar en net uit de luier) nu eindelijk een keertje mee komt Wielerflits is vooral te soft naar mijn mening. Vooral die censuur is megairritant, evenals het oneveredig grote aantal redacteuren en beheerders dat oeverloze discussies over "respect" en "in de waarde laten" met jan en alleman aangaat. Ten slotte lijken me het vooral jonkies te zijn daaro Een andere site die dat probeert is wielerflits maar daar mag je niet eens "oetlul" zeggen of je krijgt een ban |
| Geplaatst door Houdoe op vrijdag 9 april 2010 om 11:50 |
| @Vittal linkje? ![]() |
| Geplaatst door bertjuh op vrijdag 9 april 2010 om 11:52 |
| Kijk hier eens |
| Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 9 april 2010 om 12:11 |
| Deze is ook wel leuk: ''WF is inderdaad een groepje opgeschoten tieners die hun reacties vooral zelf in stand houden door met verschillende namen zelf op hun reacties te reageren waardoor ze goot lijken. Echter is het maar een klein groepje fanatiekelingen. Niets mis mee als ze zo'n hobby hebben, maar meerwaarde hebben ze niet voor mij'' |
| Geplaatst door Sloffey op vrijdag 9 april 2010 om 12:20 |
haha die is wel mooi vind ik Grappig om te zien hoeveel frustraties mensen in zich hebben... |
| Geplaatst door Ivo1976 op vrijdag 9 april 2010 om 12:45 |
| Grappig. Ik vind Wielerflits al niet zo hi-tech, maar aan die prikpagina kan je wel zien dat-ie 10 jaar oud is. Ik vind het wel best zo, af en toe komt er een trolletje hier maar die houden het meestal snel voor gezien. Over het algemeen gaat het ergens over en ook nog op een redelijk beschaafde manier. Wat wil je nog meer. Voor de laatste uitslagen ga ik naar cyclingnews, CQ ranking is een perfect naslagwerk maar het ouwehoeren doe ik hier ![]() |
| Geplaatst door SAMba op vrijdag 9 april 2010 om 12:52 |
Wat een prachtige lay-out en een overzichtelijk forum hebben ze daar zeg ![]() |
| Geplaatst door Moreno op vrijdag 9 april 2010 om 13:47 |
en morgen al de eerste WF toertocht ! |
| Geplaatst door ippglobal op vrijdag 9 april 2010 om 13:50 |
| ik word 40 dit jaar,en geniet van een lange,lange pubertijd. |
| Geplaatst door Onie op vrijdag 9 april 2010 om 13:59 |
Leuk om te lezen voor een middagje vermaak , ongeveer zelfde niveau als de Telegraaf-reacties ![]() |
| Geplaatst door Vastaranta op vrijdag 9 april 2010 om 14:00 |
| Gefeliciteerd |
| Geplaatst door dvdl op vrijdag 9 april 2010 om 15:12 |
| Ja maar, ja maar...hoeveel leden zijn er als alle dubbelgangers die op henzelf reageren gefilterd worden? Tijd voor een nieuw spel, lijkt me: wie is wie op WF (meerdere antwoorden goed). |
| Geplaatst door Feilluu op vrijdag 9 april 2010 om 15:17 |
| @dvdl ik gok zo'n 1300? |
| Geplaatst door Onie op vrijdag 9 april 2010 om 15:28 |
Ik heb/had wel een 2e account (onie2 ) maar daar nooit mee gereageerd. Valt ook wel een beetje op dan . |
| Geplaatst door Hakkie2 op vrijdag 9 april 2010 om 15:30 |
| En: nee, voor zover ik weet bestaat Hakkie of Hakkie1 niet... |
| Geplaatst door Verweggistan op maandag 5 juli 2010 om 18:37 |
| Een dag te laat maar bij deze alsnog: Wielerflits gefeliciteerd! 2 jaar alweer. (je had idd gelijk Petoi) |
| Geplaatst door remco2103 op maandag 5 juli 2010 om 18:39 |
| Gefeliciteerd!! Wanneer is het feest? |
| Geplaatst door Onie op maandag 5 juli 2010 om 18:40 |
![]() |
| Geplaatst door kartje op dinsdag 6 juli 2010 om 10:20 |
wie zet er een bak bier?![]() |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 6 juli 2010 om 10:26 |
@kartje: in Nederland hebben we de spreuk "nog geen 16, dus nog even niet!" ![]() |
| Geplaatst door kartje op dinsdag 6 juli 2010 om 10:37 |
hehe ik ben al 16 bijna 17 ![]() |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 6 juli 2010 om 10:50 |
Nou vooruit, neem een glas shandy ![]() |
| Geplaatst door kartje op dinsdag 6 juli 2010 om 10:56 |
en wat is dat als ik vragen mag? ![]() |
| Geplaatst door petoi op dinsdag 6 juli 2010 om 11:01 |
![]() |
| Geplaatst door xistnc op dinsdag 6 juli 2010 om 11:14 |
| shandy van Royal Club |
| Geplaatst door Nocentinifan op dinsdag 6 juli 2010 om 11:17 |
Shandy is iets dat ouwe mannen drinken ![]() |