Forum - Senior Games 2009

Geplaats door SeniorGames op donderdag 2 juli 2009 om 16:42.
Beste wielrenner,

In Zeeland gaan in september van dit jaar maar liefst 3.000 sporters van vijftig jaar en ouder in Europees verband de sportieve strijd met elkaar aan voor de hoogst haalbare prestatie. Er wordt gestreden om het goud tijdens de Senior Games 2009, in 21 takken van sport. De provincie Zeeland (Nederland) heeft hiermee de primeur, aangezien een dergelijk sportevenement voor 50-plussers niet eerder in Europa heeft plaatsgevonden.

Wielrennen is één van de sporten uit het hoofdprogramma. Hieronder vindt u de specifieke informatie omtrent de competitie van het wielrennen. Op verzoek van vele wielrenners is het programma aangepast.

Programma*
Voor een overzicht van het programma, zie de website www.seniorgames2009.com

Deelname
Deelname staat open voor licentiehouders van alle Europese landen die zijn aangesloten bij de Union Cycliste Internationale (UCI), Wieler Federatie Nederland (WFN) of dagkaart (wielrennen) voor niet licentiehouders, behorende tot minimaal Masters 50+. Een licentie via de NTB is ook geldig.

Deelnemersbijdrage
Registratie Senior Games 2009 en onderdeel wielrennen € 50,-
(incl. poloshirt en toegang tot de feestavond)
Een dagkaart wielrennen kan voor €3,- worden aangeschaft via de organisatie van de Senior Games.

Informatie en inschrijven
De organisatie van de Senior Games 2009 nodigt u van harte uit om voor 1 augustus via onze website in te schrijven voor dit unieke sportevenement. Voor meer informatie verwijs ik u naar de bijgevoegde flyer en onze website www.seniorgames2009.com.

Schrijf u snel in, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen!

Reacties

[1]
Geplaatst door zacht op donderdag 2 juli 2009 om 16:44
Zelfs ik ben daar te jong voor.
Geplaatst door Markoes op donderdag 2 juli 2009 om 18:37
Pff.. helaas net 28 jaar te jong, anders was ik van de partij geweest smiley
Geplaatst door F4L op donderdag 2 juli 2009 om 18:39
Ik heb zo'n vermoeden dat je hier nogal verkeerd zit..
Geplaatst door roger007 op donderdag 2 juli 2009 om 19:06
ga lekker ergens anders lopen flyeren
Geplaatst door SeniorGames op vrijdag 3 juli 2009 om 09:27
Voor de jonge recreanten, hebben wij ook het recreatieve sportprogramma opgesteld waar toerfietsen een onderdeel van is. Deelname is voor alle leeftijden.

Voor meer informatie, kijk op de website www.seniorgames2009.com.
Geplaatst door SeniorGames op vrijdag 3 juli 2009 om 09:31
Beste wielrenners,

Deelnemersbijdrage
Registratie Senior Games 2009 en onderdeel wielrennen € 30,-
(exclusief faciliteiten)
Een dagkaart wielrennen, voor niet licentiehouders, kan voor €3,- ter plaatse worden aangeschaft.

De deelnemersbijdrage is verlaagd van € 50,- naar € 30,-.
Geplaatst door zacht op vrijdag 3 juli 2009 om 09:32
Mijn oudste broer is 51 en voelt zich beledigd. Hij senior en ik 'jong'.
Geplaatst door stoemper op zaterdag 12 september 2009 om 11:49
Van wielerland.nl:

Goud voor Tim Krabbé bij Senior Games
Friday 11 September 2009
Naast een leuk stukje schrijven kan hij ook een behoorlijk stukje fietsen, dat heeft Tim Krabbé vrijdag nogmaals bewezen. De schrijver van ondermeer het boek 'De Renner' heeft in de categorie 65+ bij de Senior Games het goud gewonnen. Na 90 kilometer wist hij met de zege aan de haal te gaan. Krabbé bleef in Tholen de Belg Joseph de Hont voor. Ko Tolhoek greep het brons.

Geplaatst door xistnc op zaterdag 12 september 2009 om 11:56
Iets voor Jan?
Geplaatst door Onie op zaterdag 12 september 2009 om 12:06
31 jaar te jong smiley, ach, als je het over 31 jaar nog een keer probeert wie weet. smiley
Geplaatst door droebelde op zaterdag 12 september 2009 om 16:21
13 net iets te jongsmiley
[1]