Forum - Etappes van de tour missen

Geplaats door sjoerdz op dinsdag 30 juni 2009 om 18:56.
Overmorgen is het weer Rock Werchter, zijn er nog mensen die er heen gaan? Ik wel in ieder geval. Of zijn er mensen die om andere redenen de openingsetappes van de tour moeten missen? Ik ben benieuwd naar de mens achter de wielerliefhebber (eens een keer wat anders dan de mens achter de sporter).

Reacties

[1]
Geplaatst door sjoerdz op dinsdag 30 juni 2009 om 19:01
Vooral natuurlijk de vraag: Hoe gaan we om met het missen (ik bedoel niet live kunnen zien of meemaken)
van etappes
Geplaatst door Koldo op dinsdag 30 juni 2009 om 19:07
Ik wilde ook naar werchter met een vriend, maar het is niet doorgegaan. Niet erg, want ik was destijds vergeten dat ik de Tour zou missen. Al vind ik de proloog nooit het spannendste onderdeel (tenzij het in Rotterdam is smiley).
Geplaatst door sjoerdz op dinsdag 30 juni 2009 om 19:08
Monaco wordt toch wel leuk denk ik
Geplaatst door Oko op dinsdag 30 juni 2009 om 19:09
Opnemen en niet op wielerflits kijken smiley Maar zover ik weet hoef ik niets te missen smiley
Geplaatst door F4L op dinsdag 30 juni 2009 om 19:09
De kans is aanwezig dat ik negen etappes mis (hangt een beetje van de finish tijd af), want ik moet de komende twee en halve week tot 5 uur werken, ik heb wel de laatste week van de Tour vrijgenomen zodat ik bijna alle belangrijke ritten (afgezien van de rit naar andorra en de tijdritten) kan zien.
Geplaatst door Freire fan op dinsdag 30 juni 2009 om 19:56
Als de Tour begint, moet ik werken. Eerst een week. En daarna 5 dagen vrij ofso. En dan 2 weken op vakantie met vriendin. Geen tour kijken voor mij dus smiley.
Geplaatst door dutchfubar op dinsdag 30 juni 2009 om 19:59
Ik ga vanaf 24 juli naar Frankrijk op vakantie, ik hoop dat ik dan iig de etappe van de Montventoux kan zien. Kom helaas niet in de buurt van de tour smiley.
Geplaatst door lemmens op dinsdag 30 juni 2009 om 20:26
woon op 10km van rock werchter smiley
Geplaatst door gilly op dinsdag 30 juni 2009 om 21:22
Ik kan alleen de 1e 2 weken zien. Vanaf 17 juli ben ik naar Vaison-La-Romain, zo'n 10 km van de Ventoux! Ik mis dus alleen de laatste etappes. Jonges,Jonges,Jonges,Jonges,Jonges,Jonges,Jonges,Jonges, wat heb ik toch een zin om me vol van die Ventoux af te gooien (afdalen natuurlijk smiley)
Geplaatst door Koldo op dinsdag 30 juni 2009 om 21:56
Niet te hard gooien gilly, anders gaat er een groot wielertalent verloren (; of je moet een augustynnetje doen natuurlijk. foto's dan!
Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 30 juni 2009 om 22:32
De eerste maandag en woensdag werk ik, ik denk dat ik wel radio tour aan zet op het werk. De 10e juli ga ik op vakantie en dan hoor ik in augustus wie de Tour gewonnen heeft (vrees ik).
[1]