Vacansoleil 4 Challenge Toertochten

Forum - Vuelta in Assen

Geplaats door maikel11 op vrijdag 12 juni 2009 om 20:31.
Natuurlijk zijn wij allemaal wielerfans en zijn we allemaal blij als we naar de start van een grote ronde kunnen. En dat kan!! Want binnekort start de Vuelta in Assen met een proloog. Dus lijkt het mij leuk om met zo veel mogelijk leden van wielerflits die na deze start gaan een plaats langs het pacours aftespreken om zo samen te kijken.

Reacties

[1]
Geplaatst door Henki op vrijdag 12 juni 2009 om 20:33
Ik was wel van plan te gaan kijken daar. Lijkt me echt super mooi om zo'n proloog redelijk goed te volgen. Misschien wel een goed idee idd smiley
Geplaatst door droebelde op vrijdag 12 juni 2009 om 20:37
brb. ik mag niet alleen(ik ben ook pas 12), en me pa en ma zijn best lam xd. maar miss kom ik ook kijken.
Geplaatst door maikel11 op vrijdag 12 juni 2009 om 20:38
Ik ben alleen echt nog nooit in Assen geweest en ken het pacours ook niet maar dat kunnen we igg wel makkelijk uitzoeken
Geplaatst door tendam op vrijdag 12 juni 2009 om 20:38
Zijn je ouders dronken? Gezellig hoor.
Geplaatst door Onie op vrijdag 12 juni 2009 om 20:51
Ik ga niet in Assen kijken, ze starten een keer in zutphen dacht ik en dan komen ze door mijn woonplaats, dan ga ik zeker wel kijken
Geplaatst door Mohamed op vrijdag 12 juni 2009 om 20:57
Ik ga kijken smiley
Geplaatst door Geronimo op vrijdag 12 juni 2009 om 21:02
Drenthe ligt iets te ver weg voor deze Zeeuw. Maar ja, ik ben dan weer bij de Tour en/of Giro
Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 12 juni 2009 om 21:03
Ik ga ook kijken.
@ droebele, dan ga je toch met de bus of trein,
daar zitten genoeg mensen in (iig chauffeur/machinist), ben je niet alleen. smiley
Geplaatst door Carlfan1 op vrijdag 12 juni 2009 om 21:07
Ik wou tijdens mijn zomervakantie de hele vier dagen langs het parcours staan, maar plotseling besefte ik me dat ik die week in Corsica zit.
Ik heb een treinabonnement dus was ideaal geweest. Trein in trein uit, langs de weg staan, trein in trein uit, etc.
Geplaatst door Verweggistan op vrijdag 12 juni 2009 om 21:09
@ carlfan, Corsica blijft wel liggen waar het ligt hoor (kun je altijd nog heen) de Vuelta in Nederland dat komt maar een keer in je leven voor.
@ carlfan, als je uit een trein stapt sta je naast het spoor smiley
Geplaatst door marjiel op vrijdag 12 juni 2009 om 21:40
ik heb een B&B geboekt op 10 km van assen dus ben heel het weekend vanaf de presentatie in assen ga waarschijnlijk tot maandagavond daar heen.
misschien kunnen we op het ttcircuit wel een tribune regelesmiley
Geplaatst door Hermantk op vrijdag 12 juni 2009 om 21:43
Ik ga daar de toerversie rijden en krijg dan ook automatisch een plek op de tribune op het TT. Ik ben daar met 2 vrienden, dus ik kan helaas niet afspreken smiley
Geplaatst door montventoux op woensdag 8 juli 2009 om 21:10
Proloog: Gesink
Beklimming Col de Relus (ter Beek): Gesink demarreert en fiets direct door naar Madrid
Geplaatst door tendam op woensdag 8 juli 2009 om 21:19
@montventoux
Via Zestienhoven?
Geplaatst door xistnc op woensdag 8 juli 2009 om 21:26
@Droebelde: weet niet waar je vandaan moet komen, maar er zijn allicht wielerflitsers die je mee willen nemen!
Geplaatst door ajacied op woensdag 8 juli 2009 om 22:25
Ik wil ook wel maar Assen is wel een heel end vanaf Oud-Beijerland. Utrecht en Rotterdam zijn sowiso zeker dat ik er heen ga, maar ik denk niet dat mn vader het wil, en alleen zal ik wel niet mogen.. Ik ken niemand die echt van wielrenne houdt!
Geplaatst door Hermantk op woensdag 8 juli 2009 om 23:45
@montventoux; schitterend hè, Col de Relussmiley
Geplaatst door montventoux op woensdag 8 juli 2009 om 23:48
ja, terecht ook. Ter Beek was een enorm fan en verdient veel eer (Vuelta-technisch).
Geplaatst door tristania op donderdag 9 juli 2009 om 00:23
Ja, mooi gedaan om Relus zo te eren.
Assen is ook ver weg voor mij. ben een paar mensen aan het overuiten maar die willen in Limburg gaan kijken. Terwijl Assen me leuker lijkt.
Geplaatst door montventoux op donderdag 9 juli 2009 om 00:26
overtuigen? zover is Assen toch niet vanuit elke willekeurige plek in NL?
Geplaatst door unexplored op donderdag 9 juli 2009 om 00:33
Rij 's ochtends de toerversie over het circuit en omgeving, als ik daarna nog redelijk recht op mijn benen kan staan sta ik langs de kant anders ga ik graag op de tribune zitten
Geplaatst door tristania op donderdag 9 juli 2009 om 00:37
Ja, kijk, in Valkenburg kunnen we bij iemand blijven slapen en vanuit Breda is Valkenburg iets dichterbij, misschien ook gevoelsmatig. En ik heb zelf geen auto dus afhankelijk van anderen.
Geplaatst door Markoes op donderdag 9 juli 2009 om 10:49
Ik ga ook de tourtocht rijden! Daarna uiteraard kijken!
Geplaatst door Jan op donderdag 9 juli 2009 om 10:50
ik fiets mee, lange afstand.

volgend jaar Tour Rotterdam. Daar zit ik in de organisatie, voor onze Toer versie over het orginele parcours. eens kijken of we een Wielerflits tent kunnen regelen? smiley dan wel een gratis banner op deze site smiley
Geplaatst door Yarxing op donderdag 9 juli 2009 om 10:55
ik ga natuurlijk kijken, samen met een vriend naar assen, even kijken hoe we dat gaan doen :P
Geplaatst door Koldo op donderdag 9 juli 2009 om 12:11
@Ajacied: je mag met mij mee (; ik woon ook in Obl

Echter is Assen ook voor mij net iets te ver.
Geplaatst door Leon op donderdag 9 juli 2009 om 16:26
Ik ga vanuit Enschede naar Assen smiley
Geplaatst door Derwin op donderdag 9 juli 2009 om 16:30
Ik ben dr zeker bij smiley Assen is echt the place to be, eerst de proloog, dan nog een etappe waar ze 3x door assen heen komen smiley
Geplaatst door unexplored op donderdag 9 juli 2009 om 20:20
@jan: Waar en wanneer kun je je voor die tocht inschrijven?

EDIT: gevonden smiley Er staat overigens een foutje op jullie twitter, inschrijven vanaf 1 augustus 2010 lijkt me een beetje laat smiley
Geplaatst door Hermantk op vrijdag 10 juli 2009 om 00:00
Ik ga bij elke etappe het begin en het einde bekijken smiley
Zo wielergek ben ik dan ook nog wel smiley
Geplaatst door maikel11 op vrijdag 10 juli 2009 om 14:46
nou als we allemaal samen willen gaan kunnen we dat miss wel een ontmoetingsplaats regelen
Geplaatst door maikel11 op vrijdag 10 juli 2009 om 14:46

Geplaatst door c-djong op vrijdag 17 juli 2009 om 14:48
Ik kom ook!!smiley
Geplaatst door ajacied op vrijdag 17 juli 2009 om 17:38
Quote:
@Ajacied: je mag met mij mee (; ik woon ook in Obl

Echter is Assen ook voor mij net iets te ver.

Haha ik heb je effe nagetrokken via hyves enz, maar ik ken jou smiley Van SHO enzo smiley
Geplaatst door F4L op zaterdag 18 juli 2009 om 18:33
Ik ken Koldo ook smiley
Geplaatst door Carlfan1 op zaterdag 18 juli 2009 om 18:37
d
Geplaatst door Verweggistan op zondag 19 juli 2009 om 21:16
Op welke dag is die proloog eigenlijk?
Geplaatst door dutchfubar op zondag 19 juli 2009 om 21:20
Ik hoop ook van de partij te zijn. Al moet ik zeggen dat als ik naar wielerwedstrijden ga, de prestaties van degene waar ik voor ben tegenvallen. Zo heb ik mij staan vernikkelen tijdens het WK veldrijden in Hoogerheiden terwijl Lars Boom er doorheen zakten en de Belgen ons scandeerden met 'Wat zijn die Keesen stil' smiley.
Geplaatst door shiraz op zondag 19 juli 2009 om 21:29
Ik heb wat contacten in de Horeca-wereld in het Noorden en dreig in een VIP-box op de streep terecht te komen.
En anders gewoon langs het parcours ergens. Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan het dronken uiterlijk
Geplaatst door Hermantk op zondag 19 juli 2009 om 23:59
@Verweggistan; zaterdag 29 augustus
Geplaatst door lnnrt op maandag 20 juli 2009 om 09:51
Ik rijd ook de toertocht.

Ik vind het wel idioot dat er op de site enorm groot wordt gepromoot dat het gratis toegang is tot het parcours. Het is geen criterium, alle wielerkoersen zijn gratis!
Geplaatst door Freire48 op maandag 20 juli 2009 om 14:57
Ik ga mooi op de race fiets heen, woon 40 km vandaan, makkelijk te doen
Geplaatst door Koel op maandag 20 juli 2009 om 15:00
@lnnrt op maandag 20 juli 2009 om 09:51

Ik vind het juist prima dat ze dit aankondigen, het is een afgesloten parcours.

Op veel WK's moet je op bepaalde delen betalen, zoals in Valkenburg (Cauberg) en Verona (de heuvels)
Grootste deceptie was het WK in Zolder, overal betalen!
Geplaatst door munnik op maandag 20 juli 2009 om 16:11
Weet iemand of er bij de finish in Venlo iets te doen is? Ja, behalve dan de aankomst.
[1]