Forum - Pcm (2)
Geplaats door Freire fan op woensdag 3 juni 2009 om 20:18.
Op aanvraag maken wij hier even deel 2 aan!
Reacties
| Geplaatst door Freire fan op woensdag 3 juni 2009 om 20:18 |
| dit is hem |
| Geplaatst door Hermantk op woensdag 3 juni 2009 om 21:29 |
Weet niet wat nou precies het probleem was dan? 
Kan toch gewoon naar beneden scrollen? |
| Geplaatst door Henki op woensdag 3 juni 2009 om 21:39 |
Freire fan, ik vraag mij af, hoeveel overwinningen haal jij wel niet per seizoen ? |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 10:16 |
Nog een paar weekjes en PCM 2009 komt uit ....
Ik kijk er naar uit de Ingame pics zien er goed uit !!a |
| Geplaatst door Bianchifietser op donderdag 4 juni 2009 om 11:09 |
Ik zit te twijfelen of ik 2009 of 2008 zal aanschaffen. Wil namelijk niet te veel geld uitgeven en 2008 is op dit moment maar 15 euro. 2009 zal weer 45 euro of zo worden gok ik.
Dus is 2008 nog goed als je de teams van 2009 download? |
| Geplaatst door Puerto op donderdag 4 juni 2009 om 11:11 |
Ik doe momenteel 2007, en daar vermaak ik me ook wel op, alleen lijkt 2009 me een goede aanwinst . |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 11:32 |
@Bianchi als je puur naar het geld alleen kijkt kan je beter 2008 nemen. De systeemeisen en grafics zijn ongeveer het zelfde. Enige nieuwe in 2009 is het maken van een eigen team, de juiste namen en shirts en up to date tracks :P en uitbreiding in het baanwielrennen. Verder geen bijzondere verschillen met 2008 :P
Al ga ik dan voor 2009 (h) |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 4 juni 2009 om 11:41 |
| de juiste namen en shirts vind ik het belangrijkst en die heb je ook gewoon met een database. Dus ik ga 2009 voorlopig niet aanschaffen |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 12:23 |
Ja vind juiste namen en shirts ook belangrijk!!!
Al heb ik de oude versie nog van 2006, dus vernieuwing met 2009 is dan wel goede keuze 
Alleen zijn sommige namen wel apart, als Thomas Dakkor inplaats van Dekker :P... al zal dat natuurlijk te maken hebben met portret en naamrechten. |
| Geplaatst door Markoes op donderdag 4 juni 2009 om 13:11 |
| Heheh,, ja als je nog 2006 hebt is het tijd voor een nieuwe.. Ik heb 2008 met de nieuwste database dus speel gewoon met teams als cervelo enzo.. |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 13:13 |
Ja dan maakt het weinig uit als je 2008 heb.... Dat aangaat is 2009 gewoon een luxe update daarvan  |
| Geplaatst door Bianchifietser op donderdag 4 juni 2009 om 13:16 |
Heb zelf op dit moment de italiaanse versie van 2006, maar het werkt niet meer op me nieuwe vista.
Maar dan ga ik ff 2008 bestellen bij bol.com |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 13:20 |
| Bianchi krijg je zo opmerking dat je iets met de administrator moet doen??? want dat had ik namelijk ook en daar is een oplossing voor :P |
| Geplaatst door Bianchifietser op donderdag 4 juni 2009 om 14:20 |
| joop, nee hij wil gewoon niet installeren en me pc loopt gewoon vast |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 14:23 |
Umhh soms kan het lang duren voor hij opstart.
Dan kan je het beste proberen met computer, en dan de cd openen en daar de installatie starten.
Maar als het installeren lukt krijg je dat andere probleem denk ik!!! |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 14:24 |
Gaan er trouwens nog meer mensen PCM 2009 kopen????
|
| Geplaatst door Jorritdebal8 op donderdag 4 juni 2009 om 14:29 |
| Ik...! PCM 2008 is stuk dus geen keus! |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 14:31 |
| hehe die kan je ook kopen voor paar eurotjes :P |
| Geplaatst door Bianchifietser op donderdag 4 juni 2009 om 15:44 |
| Dank je voor je hulp joop, maar ga tog 2008 kopen binnenkort, dus maakt niet uit |
| Geplaatst door Contadorfan op donderdag 4 juni 2009 om 16:02 |
ik ga ook 2009 kopen omdat mijn 2008 cd kapot is..
Ik heb wel een crack maar daardoor is mijn map weg --
Dus dan maar 2009, waar overigens best veel vernieuwingen inzitten. |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 16:04 |
Veel vernieuwingen??? aantal kleine dingen.
Je kan je eigen team maken, paar nieuwe baanwielrendingen en wat opgepimpte ingame.
Of ben ik iets belangrijks vergeten :P |
| Geplaatst door Garzaa op donderdag 4 juni 2009 om 16:06 |
| Ik ga ook 2009 maar weer eens kopen. Ik heb 2008 maar heb k maar 2 x mee gespeeld ofzo en toen kreeg ie een runtime error, de technische dienst daaro snapt er ook nix van. 2007 heb k wel gezien eigenlijk.. |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 4 juni 2009 om 16:32 |
| Ik doe altijd een game eerst downloaden, kijken of het de moeite waard is. Daarna kopen of niet kopen. |
| Geplaatst door Diderick op donderdag 4 juni 2009 om 17:22 |
Heb het spel net nieuw gekocht (2 week ongeveer). Ben er nog niet supergoed in . Ik ben nu bij de klassiekers aangeland. Heeft iemand tips om die te winnen op normaal? Want k-b-k lukte ook al niet helemaal met een 30e plek ofzoiets. (nog wel 5e in die koers daarvoor, gent-lokeren ???) |
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 4 juni 2009 om 17:34 |
| @Diderick, dat is Omloop het Nieuwsblad. |
| Geplaatst door Diderick op donderdag 4 juni 2009 om 17:36 |
| O ja, dank je. Heb je nog tips? |
| Geplaatst door Popovych op donderdag 4 juni 2009 om 17:38 |
| Vertel eerst welk team je bent Diderick |
| Geplaatst door Diderick op donderdag 4 juni 2009 om 17:40 |
| Rabo... |
| Geplaatst door DenisMenchov11 op donderdag 4 juni 2009 om 17:53 |
HELP!
Ik heb een vraag:
ik heb al een tijdje PCM 07 (PCM 08 doet het bij mij niet) maar kan ik dan bij PCM 07 de teams van dit seizoen krijgen en de nieuwe parcoursen, en anders dan maar van het seizoen hiervoor?
wilt iemand alsjeblieft reageren?
|
| Geplaatst door StonedCamel op donderdag 4 juni 2009 om 18:01 |
Rustig, raak vooral niet in paniek
kijk eens op procyclingmanager.com daar staan nogal wat databases. Echter PCM07 is een vrij matige versie van PCM, daar zijn er niet zoveel voor, zeker niet voor dit seizoen. PCM06 is wat dat betreft beter, net als 08 |
| Geplaatst door DenisMenchov11 op donderdag 4 juni 2009 om 18:08 |
| Oke dankje, maar welke moet ik dan downloaden? |
| Geplaatst door Joop op donderdag 4 juni 2009 om 19:10 |
Waarom doet PCM 08 bij jou niet??? :P
|
| Geplaatst door Hermantk op donderdag 4 juni 2009 om 22:06 |
@Denis, ik kan je nu ff niet helpen want die site ligt eruit. Ik had van de week nog gezien dat ze onderhoud planden.
@Diderick, heb zelf nog maar één keer klassiekers gedaan, dus heb nog niet zoveel ervaring om je het te leren. Wat ik in elk geval nog kan herinneren is dat ik niemand in de ontsnapping meestuurde altijd. Mn 4 beste renners liet beschermen. Om vervolgens mn 2 beste renners te laten beschermen door de eerder beschermde knechten (volg je 'em nog)
Als er subtoppers ontsnappen meegaan met je 2de man. Als mannen als Boonen etc gaan je kopman meesturen. Daarna is het vooral proberen te volgen. En met ->S naar de finish rijden of demarreren als je minder bent in sprinten.
EN NIET DEMARREREN OP KLIMMETJES! Kost veel te veel kracht, je moet net na de klim wegrijden 
Hoop dat je daar wat aan hebt, anders moet je ff oefenen met klassiekers in singleplayer, buiten je carierre om |
| Geplaatst door Henki op donderdag 4 juni 2009 om 23:41 |
Idd, wat Herman zegt, je moet eigenlijk gewoon kijken wanneer de echte grote mannen gaan en dan proberen goed mee te gaan. Of super knechten van tevoren weg sturen om dan je kopmannen te laten volgen. Ze kunnen dan nog wel eens kopwerk doen. En het beste is idd om echt bovenop een klimmetje vlak voor de afdaling aan te gaan, kost het minste kracht, en als je demarrage dan niet werkt dan ben je tenminste niet dood  |
| Geplaatst door Diderick op vrijdag 5 juni 2009 om 07:39 |
| ok, bedankt! |
| Geplaatst door armstrongfan op vrijdag 5 juni 2009 om 10:53 |
je moet met bolletje rijden als je de platte kasseistroken met bolletje 60/75% doet en de klimmetjes met kasseitjes er in 65/75%.
( hangt er natuurlijk vanaf hoe hard de favorieten rijden) maar meestal lukt dat wel. als je ziet wanneer de favorieten aanvallen op de stroken berg op dan moet je op de nalopers van de klim zelf aanvallen en als je er dan nog niet bij bent in de afdaling doorgaan . als je iemand wilt lossen(uit je wiel) of je wil aanvallen dan moet je dat net voor een beklimming doen en dan de rest van da beklimming op bolletje 75/80 rijden in de laatste 10 km als je met z'n tweeen weg bent de andere het kopwerk laten doen en zelf volgen. Alleen op het vlakke. Op de klimmetjes of kasseistroken weer Bolletje gebruiken.
Zo won ik met Flecha de RVV en P-R.(op Extreem)
G-W is weer een hele andere koers. Als je Freire meeneemt en de eerste keer de kemmel op gaat dan moet je met al je mannetjes vooraan zitten. En bolletje rijden. (natuurlijk je kopmannen wel beschermen. (Alleen Flecha en Nuyens is voldoende.) Als je voor de tweede keer de kemmel 2 keer overgaat dan moet je weer met je mannen vooraan zitten en je knechten niet meer Nuyens, Freire en Flecha beschermen maar ook zelf bolletje (niet dat ze in de kop van het peloton blijven maar wel dat ze niet lossen uit het peloton. en ook zorgen dat je Kopmannen Freire, Flecha en Nuyens nog heel veel groen en geel overhebben. als de Favorieten aanvallen moet je met je knechten op kop van het peloton rijden 85/90 en als hun op zijn moet je Flecha Langeveld en Nuyens op kop laten rijden ook met 85/90. Dan moet je ze wel weer ingelopen hebben, anders moet je met 95 op kop laten rijden. Als je dan zorgt dat freire de laatste 5 kilometer helemaal vooraan in het pelotonnetje zit en dan zorgen dat je het in de sprint afmaakt.
als je dan ziet dat je het niet haalt moet je met freire achter de favorieten aanrijden(tegenaanvallen als een andere ook aanvalt. en dan zorgen dat je in de kop komt en het in de sprint winnen.
Als je freire niet meeneemt meot je met flecha en nuyens aanvallen als de andere ook aanvallen. (met freire gewonnen op moeilijk) persoonlijk vind ik dit de moeilijkste klassieker van allemaal  |
| Geplaatst door boukekt op vrijdag 5 juni 2009 om 16:02 |
heb een crash bij rit 1 tour de pologne....
heb em een dag vooruit gezet en nu sluit ie meteen af als ik men savegame laad.
iemand een oplossing? |
| Geplaatst door StonedCamel op vrijdag 5 juni 2009 om 16:08 |
Is er volgens mij niet boukekt, heb het zelf ook gehad.
Ben nu met Andalucia bezig, heb tot nu toe hele aardige resultaten geboekt. Met name in de Ronde v Baskenland: 1 etappezege en 4e en 9e in het klassement+ puntentrui.
Ik haall vooral heel veel ereplaatsen, met de +jes gaat het bij deze ploeg iig ook vrij makkelijk, ik had zon prutser die 83e werd in de Ronde v Baskenland, krijg ik 5! plusjes voor Helaas heb ik zoals gewoonlijk weer moeite met mn doelstellingen. Tot nu toe pas 1 van de 3 gehaald, In de GP Indurain moest ik top 3 rijden en werd ik 4e, daarnaasst moest ik top 10 Baskenland rijden en daar werd ik gelukkig wel 4 en 9. In de Subida al Naranco was ik grote favoriet met Vicioso en de doelstelling was om hem te missen. Alleen aan het begin van de finale raakte er een groep outsiders weg, en Vicioso zat er niet bij. Ik kwam nog wel terug maar had zoveel energie verbruikt dat ik niet verder kwam dan de 9e plek Moet verder nog een Vueltaetappe winnen en top 3 rijden in de Euskal Bizikleta. Dat moet iig wel haalbaar zijn. |
| Geplaatst door Joop op vrijdag 5 juni 2009 om 16:31 |
Nog paar weekjes en 200999999999999999999 kan niet wachten  |
| Geplaatst door armstrongfan op vrijdag 5 juni 2009 om 16:48 |
ik zit te wachten op de Camerluca 2009 Superpatch v1.0a.
Die komt morgen uit de hele interface van PCM 08 word veranderd en ook (nieuwe stats(giro), materiaal en andere grafische update's .
echt het lijkt gwn een heel nieuw spel  |
| Geplaatst door Joop op vrijdag 5 juni 2009 om 17:03 |
Dat zou wel vet zijn als het helemaal nieuw lijkt 
Welk deel vinden jullie eigenlijk het beste?
2006 of 2008??? teminste ga er van uit dat 2007 niet gekozen word aangezien de meeste die toch het minste vinden |
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 5 juni 2009 om 17:38 |
| Wat vinden jullie dan zo slecht aan PCM07?? |
| Geplaatst door Freire fan op vrijdag 5 juni 2009 om 17:44 |
@ henki.
Met Rabo had ik na één seizoen rond de 80 overwinningen.
Dat aantal zal ik met Luiqigas niet halen, ik denk dat ik daar ongeveer blijf zitten rond de 50 overwinningen. |
| Geplaatst door Freire fan op vrijdag 5 juni 2009 om 17:48 |
Mijn tactiek is gewoon heel duidelijk. Ontsnappingen zijn kansloos. Behalve als ik de bergtrui wil, dan spring ik mee. Anders zet ik mijn twee slechtste mee op kop. En de rest blijft zitten.
Heel veel aanvallen counteren. Nooit zelf aanvallen! Njaa, bergaf of op de laatste km bergop. |
| Geplaatst door Puerto op vrijdag 5 juni 2009 om 18:09 |
Ik vind PCM 07 opzich wel vet, ben er toch wel verslaafd aan .
Alleen wat iemand hierboven laatst zei ; Dat met die trainingskampen is wel jammer.
Maar als 2009 uitkomt, wil ik die toch wel kopen !  |
| Geplaatst door vdbke op vrijdag 5 juni 2009 om 18:49 |
| @ armstrongfan: waar kun je die patch dan downloaden? :P |
| Geplaatst door lemmens op vrijdag 5 juni 2009 om 21:29 |
| ik ga soswiezo de 09 kopen |
| Geplaatst door Freire fan op vrijdag 5 juni 2009 om 22:04 |
Zeker!
De toevoegingen van 09 wil ik ook zeker mee spelen! |
| Geplaatst door StonedCamel op vrijdag 5 juni 2009 om 22:51 |
Wat een ontzettend gare kutbug is die Tour de Pologne bug, heb er nu weer last van Zou iemand mij uit zijn PCM/CM_Stages map het bestand top_pologne.xml kunnen mailen?
EDIT: OMG Fixed it 
Nu kan ik toch de vuelta gaan winnen met Xavier Tondo  |
| Geplaatst door armstrongfan op vrijdag 5 juni 2009 om 23:26 |
www.procyclingmanager.com/forum maar die komt morgen pas uit :P nog 33 minuten  |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
Poll
Wie wint de Giro?
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
Joaquin Rodriguez - 26%
Ivan Basso - 29%
Michele Scarponi - 13%