Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wielergame
Geplaats door Leon op vrijdag 25 juli 2008 om 18:32.
Hallo beste WielerFlits leden,
Ik had het idee om een soort rondemaster te starten voor verschillende rondes, dus niet alleen de Tour. Maar voor ik hieraan wil beginnen, wil ik eerst graag weten of hier wel vraag naar is. Zo'n spel is natuurlijk niet iets dat ik even 1-2-3 in elkaar zet.
Reacties
| Geplaatst door wgr op vrijdag 25 juli 2008 om 18:42 |
Leon, het lijkt mij wel een leuk idee alleen moet je dan wel een soort wekker functie aanmaken. Ik ben nl. elke keer te laat met het veranderen van m'n team. Dan staat de koers op punt van beginnen en denk ik @%#$ ik heb nog mijn klimmers team voor een sprint etappe. ![]() |
| Geplaatst door Leon op vrijdag 25 juli 2008 om 18:44 |
Haha, dat is niet zo slim .Maar ik wil het zo gaan maken, dat je op de dag van etappe één, ook al een team voor etappe twee, drie, vier etc. kunt opstellen. Dus in principe, kun je je team voor de hele tour op één dag maken. Of dat zo slim is weet ik niet, haha ![]() |
| Geplaatst door wgr op vrijdag 25 juli 2008 om 18:50 |
Ok, goed idee. Veel werk, misschien google ads eens proberen? Kan toch niet alleen hobby zijn. ![]() |
| Geplaatst door Leon op vrijdag 25 juli 2008 om 18:53 |
Ben ik voor geblokkeerd, wegens illigaal klikverkeer, hahaha![]() |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 25 juli 2008 om 20:59 |
| Ik ben iig geïnteresseerd! |
| Geplaatst door gibofan op vrijdag 25 juli 2008 om 22:49 |
Ik besteed nu best wel (te ) veel tijd aan rondemaster, dat ga ik niet doen voor elke wedstrijd, misschien een boel anderen ook niet.Maar groot nadeel van rondemaster is inderdaad dat je alleen team voor volgende etappe kunt opstellen, dus dat zou jouw spel wel beter maken. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op zaterdag 26 juli 2008 om 12:30 |
| Goed plan. |
| Geplaatst door Selmar op maandag 28 juli 2008 om 10:27 |
| Ik nadeel van het in een keer kunnen opstellen van de teams voor de gehele ronde is dat je niet elke dag de site hoeft de bezoeken, dus dat de eigenaar van de site (jij dus) minder views (minder geld) ontvangt. |
| Geplaatst door Leon op maandag 28 juli 2008 om 10:31 |
Voor de views krijg ik toch geen geld, dus dat maakt niet uit hoor ![]() |
| Geplaatst door Koldo op maandag 28 juli 2008 om 13:25 |
| Leon, dat maakt wel uit want hoe meer bezoekers per dag hoe aantrekkelijker voor adverteerders. dus het is een goede opmerking van Selmar. |
| Geplaatst door DonQ. op maandag 28 juli 2008 om 17:11 |
stelletje kapitalisten... ![]() Voor de grote rondes is het voor velen bijna ondoenlijk iedere dag op tijd een nieuw team samen te stellen, m.i. Dat schrikt eerder af lijkt mij. Het samenstellen van 1 team levert net zoveel pageviews op, iedereen wil toch weten wat zijn dag-score is. Just my opinion ![]() |
| Geplaatst door Koldo op maandag 28 juli 2008 om 19:31 |
| Just my opinion: Ik vind het erg leuk om elke dag mijn team samen te stellen, het maakte de tour er nog spannender op voor mij. maar het is voor andere mensen weer minder fijn. dus een goede tussenweg is de mogelijkheid maken om het in 1x te doen en ook de mogelijkheid om het elke keer te doen, zo krijg je iedereen op de site. |
| Geplaatst door Selmar op maandag 28 juli 2008 om 20:13 |
| Waarschijnlijk moet je het team toch naderhand aanpassen wil je enige kans op de winst hebben. Zie bijvoorbeeld Cunego of nog iets extremer de Saunier renners, veel mensen hadden die waarschijnlijk wel van te voren opgeschreven. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op dinsdag 12 augustus 2008 om 20:06 |
| Is er hier iemand die pro cycling manager speelt? Of weet iemand nog een ander/beter fiets spel? |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 12 augustus 2008 om 20:29 |
| Van een ander wielerspel heb ik nog nooit gehoord, maar dat er een beter spel mogelijk is weet ik wel zeker. ik heb een demo en heb eerdere versies gespeeld, maar hoewel het steeds beter wordt vind ik het geen best spel. Er is natuurlijk veel te weinig concurrentie in dit genre doordat het te weinig verkocht wordt. liever speel ik Pro Evo Soccer, dat werkt tenminste prima. |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 12 augustus 2008 om 20:59 |
| Ik moet zeggen, het is wel leuker om elke dag een team samen te stellen. Ik ben echter altijd minimaal 1 week van de TdF op vakantie, dan kan ik geen team samen stellen, dus das wel jammer. Ik deed dus mee aan AD(elke dag) en aan Telegraaf (een heel team) |
| Geplaatst door Leon op dinsdag 12 augustus 2008 om 21:47 |
| Je zou dan natuurlijk ook elke dag een team samen kunnen stellen. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 14 augustus 2008 om 20:53 |
Datzelfde probleem heb ik ook Koldo. Het wordt steeds beter maar blijft niet boeien. Afwachten dan maar. Voorlopig houd ik bij Call of Duty 4. Weinig fietsen maar veel actie ![]() |
| Geplaatst door Leon op donderdag 14 augustus 2008 om 21:06 |
Ik kom er nog steeds niet uit met CM. Ik finish bijna altijd als laatste.. ![]() |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:52 |
LOL...hopelijk kun je het in werkelijkheid beter ![]() |
| Geplaatst door Leon op vrijdag 15 augustus 2008 om 19:13 |
Niet veel beter denk ik ![]() |
| Geplaatst door dekkertje op zondag 17 augustus 2008 om 19:47 |
ik vind het best, beetje late reactie![]() |
| Geplaatst door abdel1991 op maandag 23 maart 2009 om 18:20 |
| het is geen wielerspel, maarja, ik vroeg me af of er interresse is in een wielerflits league voor het spel OSM(online soccer manager), waar je eigen team kunt managen heb je interesse, meld dan even hier |
| Geplaatst door Jesper op maandag 23 maart 2009 om 18:35 |
| een variant van OSM maar dan voor wielrenners lijkt mij ook wel leuk. Dat iedereen dan zijn eigen team heeft. |
| Geplaatst door abdel1991 op maandag 23 maart 2009 om 18:39 |
| bestaat die dan? |
| Geplaatst door BettonneRon op maandag 23 maart 2009 om 18:53 |
| ik ben ook geïnteresseerd |
| Geplaatst door F4L op maandag 23 maart 2009 om 18:54 |
| Ik heb zo'n vermoeden dat, dat enorm veel werk gaat kosten. De vraag is ook of het rendabel is, maar we moeten maar eens kijken of dat mogelijk is. |
| Geplaatst door BettonneRon op maandag 23 maart 2009 om 19:11 |
| @abdel osm scripts bestaan maar je moet ervoor betalen een gratis script ben ik nog niet tegen gekomen daarvan |
| Geplaatst door Leon op maandag 23 maart 2009 om 19:13 |
Als je mij 20.000 euro geeft maak ik zo'n script voor je ![]() |
| Geplaatst door BettonneRon op maandag 23 maart 2009 om 19:38 |
| ik kwam dit tegen http://www.onlinewielrenmanager.nl/ edit laat maar geen actieve site met een competitie |
| Geplaatst door BettonneRon op maandag 23 maart 2009 om 19:54 |
| dit kan wel maar dat kan pas voor de giro inschrijven €7000 budget en daarmee stel je en team samen http://www.wielernieuws.be/games/supercycling/inschrijven.html |
| Geplaatst door abdel1991 op maandag 23 maart 2009 om 20:02 |
hier speel ik altijd al aan mee ik sta nu momenteel 48e van de 659 |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 24 maart 2009 om 00:26 |
| @Leon, ik heb pas PCM gedownload, maar het wil bij mij ook nog niet echt werken :P Op de baan gaat het al wat beter. Heb trouwens net wel mn eerste wedstrijdje gewonnen met Stijn Devolder in de Ster Elektra Tour, maar dat was vooral geluk en toeval :xd: Ben er in ieder geval nog niet kapot van. |
| Geplaatst door maikel11 op dinsdag 24 maart 2009 om 08:31 |
| lijkt me een zeer leuk idee om een rondemaster te starten |
| Geplaatst door Sloffey op dinsdag 24 maart 2009 om 08:54 |
| Dit lijkt een beetje op het cyclegame principe. Ik weet niet of iemand daar ooit aan mee heeft gedaan? Site bestaat al een tijd niet meer. Maar die deden ook de 3 grote rondes en dan kon je idd net a la rondemaster voor iedere etappe je team wijzigen. Was echt een goed spel met veel deelnemers. |
| Geplaatst door Hakkie2 op dinsdag 24 maart 2009 om 11:32 |
| Ik ben er dan ook wel voor om de (semi)klassiekers dan ook mee te nemen. Vind het altijd wel leuker om het dan te volgen, ga ik renners aanmoedigen die in "mijn team" rijden :P Ik doe ook mee aan supercycling, maar daar heb ik wat pech: Freire en Cancellara in mijn team, en de renner die ik er als laatste uit gooide was scarponi :s |
| Geplaatst door Jobber op dinsdag 24 maart 2009 om 13:54 |
| Lijkt me goed Idee! |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 24 maart 2009 om 13:55 |
| Een spel als Rondemaster is hartsikke leuk, en dan voor het hele seizoen. Zodat je in principe elke dag je team kunt aanpassen voor bepaalde wedstrijden. Maar ja, dat zet je echt niet zomaar in elkaar. |
| Geplaatst door Sloffey op dinsdag 24 maart 2009 om 14:05 |
| en dan niet met geld een klassement maar gewoon met punten. de renners wel met geld waarderen uiteraard |
| Geplaatst door abdel1991 op dinsdag 24 maart 2009 om 17:56 |
| @ hakkie2 dat is lullig , ik had op de laatste dag ista en scarponi nog toegevoegd, goede keus tot nu toe |
| Geplaatst door Juffie op donderdag 26 maart 2009 om 16:54 |
| Kennen jullie Cyclingfever.com niet? Bij dat spel kun je per dag een team samenstellen en bij etappewedstrijden kan je een hoofdteam maken (met max.20 renners, waarvan je er per dag 15 mag opstellen-als je daar geen tijd /zin in hebt zijn de eerste 15 automatisch je dagteam) en elke dag en apart dagteam (dat mogen weer andere renners zijn dan die uit je hoofdteam (of evt.wel dezelfden) Dit spel heeft per koers/etappe (welke kun je op hun forum vinden- maar zowiezo de 3 grote rondes , alle 'grote' klassiekers en nog een paar andere) een aparte special. Er is ook een jaarranking en een global ranking , voor als je al langer meespeelt *het bestaat sinds 2003 nl. Hier de eerstvolgende koers: http://deronde.cyclingfever.com/ |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- vrijdag 18 mei
- 00:54 Gesink vierde in tijdrit Cal..
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..
- 18:00 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:55 Giro 2012: Lars Ytting Bak d..