Forum - Omega Pharma-Quick Step

Geplaats door chavanelfan op woensdag 21 september 2011 om 19:20.
Patrick Lefevere zou 30 renners hebben voor volgend jaar. Ik tel er voorlopig maar 24 (Terpstra, Ciolek, Chavanel, Leipheimer, Grabsch, Boonen, Van keirsbulck, Fenn, Velits M., Velits P., Rabon, Trentin, vandewalle, Devenyns, Pineau, Pauwels, Steegmans, Stybar, Brammeier, martin, Golas, Kwiatkowski, De Weert, vandenbergh). Welke renners zouden er nog kunnen bij zijn?

Reacties

[1]
Geplaatst door Peter94 op woensdag 21 september 2011 om 19:22
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/transfers.asp en dan naar 2011-2012 Omega Pharma-Quick Step
Geplaatst door stoemper op woensdag 21 september 2011 om 19:47
Oftwel van deze renners blijft er één. Wordt lastig voor Engels...
CAPPELLE Andy
CHICCHI Francesco
ENGELS Addy
MALACARNE Davide
REDA Francesco

Wel een ijzersterke ploeg trouwens!
Geplaatst door Verweggistan op woensdag 21 september 2011 om 19:54
Dus om Chavanelfans (lekker overzichtelijke trouwens) lijstje aan te vullen: Robert, Vermote, Maes, Tratnik, Cataldo.
Geplaatst door Quick step minded op woensdag 21 september 2011 om 20:25
Lijkt me dan voor de laatste plaats te gaan tussen Malacarne en Cappelle...
Geplaatst door trebilg op donderdag 22 september 2011 om 06:58
Of nog een nieuwe renner.
Geplaatst door Fernando Escartín op donderdag 22 september 2011 om 11:43
Chicchi was al weg dacht ik? Engels lijkt mij juist een kanshebber, met Leipheimer, Velits en Martin hebben ze drie kopmannen die Engels goed kan bijstaan.

@stoemper
Ik vind het wel meevallen. Voor grote rondes hebben ze alleen Leipheimer, en dat is inmiddels een subtopper. De Weert, Velits, Martin en Kwiatkowski komen daar tekort. Die kunnen het goed doen in kleine rondes, maar daar zullen ze elkaar dan weer een beetje in de weg rijden. Chavanel en Boonen is afwachten hoe goed die gaan zijn.

Eerst zien, dan geloven.
[1]