Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Wielerflits is op zoek naar redacteurs!
Geplaats door Leon op zondag 20 juli 2008 om 13:32.
Een aantal redacteurs zijn momenteel op vakantie, en daarom sta ik er bijna alleen voor. Graag zie ik daarom nog één of twee mensen die (vooral overdag) de komende twee à drie weken op vrijwillige basis als redacteur de crew willen versterken.
Heb je intresse? Kijk dan even op de 'contact' pagina.
Reacties
[1]
| Geplaatst door Leon op zondag 20 juli 2008 om 19:20 |
Niemand? ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op zondag 20 juli 2008 om 22:48 |
vrijwillig nogwel... ![]() |
| Geplaatst door Leon op maandag 21 juli 2008 om 12:44 |
DonQ helpt nu ook ![]() Maar nog iemand zou wel handig zijn . |
| Geplaatst door Leon op woensdag 23 juli 2008 om 15:42 |
Echt niemand die wil helpen? ![]() |
| Geplaatst door DonQ. op woensdag 23 juli 2008 om 18:02 |
Noodkreet aan allen. Ik werk fulltime en kan Leon niet voldoende bijstaan. ![]() Schrijf of herschrijf een stukje wielernieuws, kost je hoogstens een kwartiertje, en stuur het naar Leon. Al is het maar voor een paar dagen/weken, alle hulp is welkom. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op zaterdag 26 juli 2008 om 12:47 |
| Ik kan helaas maar erg weinig tijd vrijmaken ('s avonds of in weekend) maar af en toe iets aanvullen moet kunnen. |
| Geplaatst door Leon op zaterdag 26 juli 2008 om 16:09 |
Iedereen kan nu meehelpen, door rechts in het menu op "Nieuws insturen" te klikken ![]() |
| Geplaatst door Massasprint op zondag 27 juli 2008 om 19:13 |
Ik probeerde nieuws in te sturen maar er staat: Column count doesn't match value count at row 1![]() |
| Geplaatst door Leon op zondag 27 juli 2008 om 19:24 |
Oeps .Hij doet het weer ![]() |
| Geplaatst door niborzerrop op vrijdag 18 september 2009 om 21:07 |
| Wat ik me al en tijdje afvraag: hoe wordt je eigenlijk Redacteur (of Beheerder of …)? |
| Geplaatst door Jan op vrijdag 18 september 2009 om 21:19 |
| zet dit forum even op een betere plek dan hier. Ik zou graag helpen, maar ik lig al haast in scheiding door m'n bezigheden met ons tour event as juli 2010. blijft schitterende site. ![]() |
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 18 september 2009 om 21:20 |
| @ niborzerrop: mail sturen naar contact[at]wielerflits.nl |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 20 september 2009 om 17:51 |
| Is eergisteren gebeurd, maar ik heb nog geen antwoord gekregen. |
| Geplaatst door stoemper op zondag 20 september 2009 om 18:02 |
| probeer dan redactie@wielerflits.nl maar eens.. |
| Geplaatst door Koldo op zondag 20 september 2009 om 19:38 |
| Hij is gelezen hoor niborzerrop (: |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 20 september 2009 om 19:50 |
Oké ![]() |
| Geplaatst door Mollema op dinsdag 22 september 2009 om 20:18 |
| Welke voorwaarden zijn aan Redacteur verbonden? Bv aantal berichten per week ? , enz. Wel het namelijk wel vrijwillig doen. En waar moet je naar mailen ? En moet je in je mail ook nog een proefartikel bijvoorbeeld ? |
| Geplaatst door Koldo op dinsdag 22 september 2009 om 20:29 |
| @Mollema: We hebben met niborzerrop en Sloffey zojuist twee nieuwe redacteurs binnen gehaald. Je kunt altijd een proefartikel en andere info mailen, maar je begrijpt dat we niet echt iemand nodig hebben. Tenzij je gedurende de week meerdere hele dagen beschikbaar bent, of op website-bouw-vlak veel kunt bijdragen. |
| Geplaatst door Mollema op dinsdag 22 september 2009 om 21:12 |
| @ Koldo Ik zou niet elke dag kunnen maar ik zou zo ie zo wel in het weekend de hele dag posten. en doordeweeks zou ik ook minimaal 2 dagen 2 á 3 berichten posten. Dus ik weet niet of jullie mij dan wel of niet nodig zullen hebben ? |
| Geplaatst door Koopto op woensdag 23 september 2009 om 12:26 |
| ik kan overdag vrijwel altijd, moet alleen 's ochtends naar school. maar bied me wel aan te helpen |
| Geplaatst door Koldo op woensdag 23 september 2009 om 13:10 |
| Helaas jongens, momenteel zitten we aardig vol (zoals jullie ook wel aan het aantal geplaatste berichten zien). Alleen voor 'technici' of mensen die vrijwel elke hele dag beschikbaar zijn (waar vind je ze nog) maken we uitzonderingen. |
| Geplaatst door abdel1991 op woensdag 23 september 2009 om 13:47 |
zie je mij al redacteur zijn ik denk dat niemand geen bal van mijn nieuwsberichten zou snappen. maar zodra jullie beter forum updates hebben(bv. hoofdbericht editten) wil ik me wel opgeven voor forum-moderator en vooral ivm met prono... |
| Geplaatst door kartje op vrijdag 13 november 2009 om 18:10 |
| zijn er nog medewerkers nodig? |
| Geplaatst door Koldo op vrijdag 13 november 2009 om 18:10 |
| Momenteel niet. |
| Geplaatst door Diever op vrijdag 13 november 2009 om 18:15 |
| Jullie weten niet wat jullie weigeren! |
| Geplaatst door stoemper op vrijdag 13 november 2009 om 18:18 |
| Inderdaad, maar we weten wel wat we al hebben.. |
| Geplaatst door Diever op vrijdag 13 november 2009 om 18:20 |
| Lol.. Ik ben niet zo van het nieuwberichten schrijven.. Meer van het bloggen. Resultaten vergelijken etc... Maar eeeh nvm.. |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op zondag 8 augustus 2010 om 12:39 |
| zijn er nog medewerkers nodig? |
| Geplaatst door Nocentinifan op zondag 8 augustus 2010 om 12:42 |
| Ik zou ook best wat stukjes willen schrijven, vooral over de wat kleinere koersen, waar hier op WF geen aandacht aan besteed wordt, zoals de Tour of Xinghai Lake etc. |
| Geplaatst door Nocentinifan op zondag 8 augustus 2010 om 12:45 |
| Ik zal zo wel even een voorbeeldstukje insturen. |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op zondag 8 augustus 2010 om 13:55 |
| ik zou namelijk graag redacteur willen worden. ik kan eigenlijk alle dagen van de week berichten schrijven. |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 8 augustus 2010 om 13:59 |
| Je kandidaat stellen kan natuurlijk altijd, maar momenteel hebben we nog steeds geen behoefte aan nieuwe redacteuren. |
| Geplaatst door Onie op zondag 8 augustus 2010 om 14:09 |
| Een mod zou WF mss. een keer kunnen gebruiken, maar redacteuren kunnen ook berichten aanpassen dus lijkt me ook niet echt nodig. De crew van WF doet het op het moment goed, veel nieuwsberichten en vaak snel geplaatst. Ga zo door! ![]() Berichten zoals Nocentinifan voorsteld is goed, maar behalve de uitslag kun je niet veel over het wedstrijdverloop schrijven omdat er niet veel over bekend is. |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op zondag 8 augustus 2010 om 14:16 |
| @onie ik stuur ook welleens berichten in. b.v.b van de tour de guadeloupe gister maar die worden niet geplaatst. daarom zou ik ook wel redacteur willen worden, dan kan ik die stukjes zelf plaatsen. want hoe meer nieuws hoe beter dat is voor de site. |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 8 augustus 2010 om 14:20 |
| @robert gesink, Koersen zoals de Tour de Guadeloupe behoren niet tot de doelgroep van WielerFlits. Enkel koersen met de status .1 en hoger plaatsen we hier. Uitzonderingen hierop zijn Nederlandse successen in dergelijke wedstrijden. |
| Geplaatst door Nocentinifan op zondag 8 augustus 2010 om 14:39 |
| @niborzerrop En toch miste ik de Tour of Xinghai Lake, een 2.HC koers. |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op zondag 8 augustus 2010 om 14:43 |
| @niborzerrop ik wist niet dat wielerflits een bepaalde doelgroep had. maar welke moeite kost het eigenlijk om zo'n ingestuurd stukje te plaatsen. en sommige mensen vinden het wel leuk om te lezen. |
| Geplaatst door Nocentinifan op zondag 8 augustus 2010 om 14:47 |
| @robert gesink!!!!!! Als je zo blijft zeuren doet ie het vast niet ![]() @niborzerrop Hebben jullie al een redacteur die Spaans kan? Anders kan ik best online de Spaanse kranten doornemen en kijken wat erin staat. Lijkt me een toevoeging aan de site En anders stuur ik het wel gewoon in via nieuws insturen . Ik heb net al een interessant artikel over Armstrong en Trek ingestuurd naar jullie. Heb ik toch nog een meerwaarde ![]() |
| Geplaatst door Leon op zondag 8 augustus 2010 om 17:57 |
Quote van robert gesink!!!!!!!!: @niborzerrop ik wist niet dat wielerflits een bepaalde doelgroep had. maar welke moeite kost het eigenlijk om zo'n ingestuurd stukje te plaatsen. en sommige mensen vinden het wel leuk om te lezen. Het schrijven van een artikel kost ongeveer een kwartier, daarbij moest in het geval van jou bericht over Guadaloupe ook nog de uitslag erbij worden gezocht en worden ingevoerd, wat ook pakweg een dikke vijf minuten kost. Het is onmogelijk om elk nieuwtje te plaatsen, dan kom je op meer dan 100 berichten per dag. Een (te) grote crew is ook niet handig, dus wij moeten selecteren welke berichten er geplaatst worden en welke niet. Hierover zijn wel richtlijnen. |
| Geplaatst door robert gesink!!!!!!!! op zondag 8 augustus 2010 om 20:38 |
| @leon dat duurt langer dan ik dacht. toen ik het nieuws naar jullie instuurde duurde het hoogstens 3 minuten |
| Geplaatst door RubenAV op zondag 8 augustus 2010 om 21:05 |
| Leon, ik heb een tijdje geleden ook een sollicitatie gedaan toen er naar redacteuren gezocht werd. Hiervoor was ik net te laat, maar er werd tegen mij gezegd door Koldo dat ik op een reservelijst zou worden gezet. Betekend dit dat ik kan wachten en dat ik hoor wanneer het nodig is, of hoe moet ik dit mij voorstellen? |
| Geplaatst door niborzerrop op zondag 8 augustus 2010 om 22:47 |
| @RubenAV, Als lid op de reservelijst nemen we contact met je op wanneer we nieuwe redacteuren nodig hebben, zoals Koldo schreef in de mail. Als het zover is, hoor je het van ons! |
| Geplaatst door aapje op vrijdag 8 oktober 2010 om 19:23 |
| mm zijn jullie nog steeds op zoek naar redacteurs. lijkt mij wel leuk. edit: ik lees dat jullie geen redacteurs nodig hebben. kan ik dan mischien op de reservelijst komen? |
| Geplaatst door petoi op vrijdag 8 oktober 2010 om 19:29 |
| Niks gezegd. |
| Geplaatst door mistermiyagi op vrijdag 8 oktober 2010 om 19:40 |
Aapje, ze willen mensen met kennis hebben. ![]() |
| Geplaatst door Noppes op vrijdag 8 oktober 2010 om 19:50 |
| Edit: Verkeerd topic ![]() |
| Geplaatst door Garin op vrijdag 8 oktober 2010 om 19:51 |
verkeerde topic denk ik? ![]() |
| Geplaatst door aapje op vrijdag 8 oktober 2010 om 20:16 |
@miyagi tsja dan heeft het voor jouw geen nut te vragen of je redacteur kan worden ![]() |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- woensdag 8 februari
- 22:04 Vijf Nederlanders in Ronde v..
- 18:47 Tom Veelers: "Dit was het ma..
- 17:33 Parcours Ronde van Zwitserla..
- 16:38 Philippe Gilbert: "Ik ben no..
- 16:28 ASO wil Saxo Bank geen Tours..
- 14:55 Nieuwe poging Utrecht voor e..
- 13:37 Boonen wint weer in Qatar, V..
- 13:26 Project 1t4i mag ook starten..
- 12:36 Volg hier de vierde etappe i..
- 11:30 Trofeo Serra de Tramuntana o..
- dinsdag 7 februari
- 21:32 Nordhaug: "Lang op overwinni..
- 20:17 Contador: "Ik kom terug, ste..
- 18:36 Teleurstelling bij Rabobank ..
- 18:29 Mark Cavendish: "Opdracht vo..
- 18:25 WADA laat zaak-Armstrong nog..
- 18:12 Saxo Bank blijft ploeg van R..
- 15:59 Nordhaug soleert naar succes..
- 14:55 Van den Broeck: "Ik was vijf..
- 14:00 Cavendish wint derde etappe ..
- 13:18 Volg hier de Trofeo Deià (C..
- 13:00 Volg hier de derde etappe in..
- 10:25 Evans: "Schorsing overwinnin..
Poll
Alberto Contador is voor twee jaar geschorst
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
terecht - 36%
onterecht - 51%
geen mening - 13%
293 stemmen.

.
.
ik denk dat niemand geen bal van mijn nieuwsberichten zou snappen. maar zodra jullie beter forum updates hebben(bv. hoofdbericht editten) wil ik me wel opgeven voor forum-moderator en vooral ivm met prono...