Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Vuelta selectie Vacans en Rabo
Geplaats door stijntjuhh op zondag 10 juli 2011 om 11:57.
Wat denken jullie dat hier de selecties van gaan worden? Als er over Skil in de aankomende Vuelta een topic is kan deze niet ontbreken!
Bespreek hier alles over Rabo en Vacans in de Vuelta!
Reacties
[1]
| Geplaatst door rabothebest op zondag 10 juli 2011 om 12:01 |
| Slagter, Kruiswijk, Gesink, Freire, Martens, Garate, Barredo, Luis Leon Sanchez en Bos of Mathews |
| Geplaatst door Onie op zondag 10 juli 2011 om 12:03 |
| Rabo zou denk ik wel 2 ploegen kunnen vullen met renners die willen rijden. 1. Breschel 2. Gesink 3. LL Sanchez 4. Garaté 5. Slagter 6. Bos 7. Kruijswijk 8. Martens 9. Freire/Wynants/v. Winden/Weening/Barredo Vacansoleil: 1. Mosquera 2. Ligthart ![]() 3. Carrara 4. Devolder 5. Lagutin 6. Keizer 7. Mouris 8. v. Leijen 9. Bozic/Feillu |
| Geplaatst door rabothebest op zondag 10 juli 2011 om 12:04 |
| Er zijn iedergeval nog veel renners van waar je iets kan verwachten in het najaar. |
| Geplaatst door Jean Delatour op zondag 10 juli 2011 om 12:05 |
| Ja, er zijn plaatsen te weinig. Ook Langeveld zou wel willen denk ik.. |
| Geplaatst door rabothebest op zondag 10 juli 2011 om 12:08 |
| Rabo zal wel een vol programma rijden. Abnormaal veel renners die ook in de vuelta kunnen. |
| Geplaatst door krypton op zondag 10 juli 2011 om 12:15 |
| Gesink, Kruijswijk, Garate, Slagter, Freire, Bos, LL Sanchez, Martens en Tankink zou ik doen. Voor Vacansoleil hangt heel veel af van of Mosquera wordt geschorst maar zal iets van Carrara, Devolder, Lagutin, Ligthart, Feillu, Lagutin en drie uit Mosquera/Leukemans/Keizer/Van Leijen/Mouris/Westra/Ongarato zijn denk ik. |
| Geplaatst door stijntjuhh op zondag 10 juli 2011 om 12:18 |
| Rabo, net als wat Onie zegt abnormaal veel renners. 1. Gesink 2. Breschel 3. LL Sanchez 4. Freire 5. Bos 6. Kruijswijk 7. Langeveld 8. Garate 9. Barredo/Martens/Weening/Wynants/Slagter |
| Geplaatst door stijntjuhh op zondag 10 juli 2011 om 13:07 |
| Vacans: 1. Ligthart 2. Mouris 3. Mosquera 4. Carrara 5. Devolder 6. Ruijgh 7. Lagutin 8. Westra 9. Feillu |
| Geplaatst door Onie op zondag 10 juli 2011 om 14:50 |
| Met de ontwikkelingen rondom Poels. Poels meenemen en een ander eruit. |
| Geplaatst door Feilluu op zondag 10 juli 2011 om 14:59 |
| Ruijgh eruit dus. |
| Geplaatst door tristania op zondag 10 juli 2011 om 15:04 |
| @stijntjuhh: Zou je Ruijg ook mee naar de Vuelta meenemen? Velen vinden het al te zwaar dat hij de tour zou rijden. 1. Lighthart 2. Keizer 3. Joost van Leijen 4. Devolder 5. Lagutin 6. Masquera als het mag ![]() 7) Carrara 8) Poels indien hersteld 9) De laatste renners mag Mosquera kiezen als hij mee mag. Rabo heeft keus genoeg. Gesink, Kruijswijk, Garate, Barredo, LLS, Freire, Slagter, Breshel. De 9de renner zal van de vorm afhangen. |
| Geplaatst door Chozas op donderdag 14 juli 2011 om 12:52 |
| Rabo : Gesink Garate Slagter Bos Leezer Freire Breschel Martens Wijnants Vacansoleil : Poels Devolder Carrara Ligthart Keizer Joost van Leyen Feillu Lagutin Ongarato |
| Geplaatst door Snuffelaar op donderdag 14 juli 2011 om 13:10 |
| Chozas en wie moet er gesink helpen in bergen? nee dat wordt de selectie zeker niet. |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 14 juli 2011 om 13:13 |
| Rabo: Breschel, Leezer, Slagter, Bos, Martens, Garate, LL Sanchez, Wynants, Freire. Vacansoleil: Cararra, Devolder, Poels, Ligthart, Pidgornyy, Keizer, Lagutin, Mouris en Van Leijen (Of Mosquera) |
| Geplaatst door krypton op donderdag 14 juli 2011 om 13:19 |
| @Verweggistan Gesink gaat niet mee bij jou? |
| Geplaatst door Verweggistan op donderdag 14 juli 2011 om 13:26 |
| Nee. Die mag zich van mij op die Canadese, eventueel Chineze en Italiaanse (Pro) Tour koersen storten. |
| Geplaatst door stijntjuhh op zaterdag 23 juli 2011 om 12:05 |
| Gesink naar Eneco? Is dat nog een mogelijkheid nu hij de Vuelta niet rijdt? |
| Geplaatst door Wicky op zaterdag 23 juli 2011 om 12:51 |
| Verwacht voor rabo iig kruijswijk en slagter: Kruijswijk over de tour: Zit je nu ook voor de tv met een gevoel van 'volgend jaar ook met mij'? “Jazeker. Volgend jaar zou ik er graag tussen willen zitten. Er kan natuurlijk altijd nog wat tussenkomen, maar na twee Giro's en binnenkort misschien nog de Vuelta is een start in de Tour dan denk ik wel een logische stap." Kortom Kruijswijk mogen we opschrijven net als Slagter: TJS: Slagter hoopt nu op een plaatsje binnen de Vuelta-selectie. "Ik wilde mijn eerste jaar graag een grote ronde rijden. Mijn eerste kans is voortijdig geëindigd, maar het seizoen is nog niet voorbij. Het herstel lijkt nu toch allemaal sneller te gaan dan ik aanvankelijk vreesde. Ik wil me dit seizoen echt nog een keer tonen." Gesink gaat naar het noordamerikaanse continent. Neem aan ook nog classica san sebastiaan |
| Geplaatst door remco2103 op zaterdag 23 juli 2011 om 19:01 |
Kruijswijk podium Vuelta. Als Velits het kan, kan hij het ook! |
| Geplaatst door Wicky op zaterdag 23 juli 2011 om 20:39 |
Hebben jullie kruijswijk in de windtunnel op het RTL journaal gezien? ![]() Hopelijk de goede ploegleider voor de giro! |
| Geplaatst door stijntjuhh op zondag 24 juli 2011 om 18:22 |
| Breukink zegt bij Smeets net: ''Er gaan 4 Spanjaarden mee (Barredo, Garate, Sanchez, Freire). Kruijswijk rijdt. Het is nog niet zeker of mollema rijdt.'' Dan blijven er weinig plaatsen over... |
| Geplaatst door Sander_R_V_S op zondag 24 juli 2011 om 18:30 |
| Ik denk dit: 1. Barredo 2. Garate 3. LL Sanchez 4. Freire 5. Kruijswijk 6. Slagter 7. Martens 8. Wynants 9. Bos / Breschel Hiermee heb je kans op een goed klassement (top 10), sprint, aanval, lastige aankomst (heuvel)... |
| Geplaatst door Onie op zondag 24 juli 2011 om 18:34 |
| @ Sander_R_V_S: En toch zou ik ook Breschel meenemen. Dat zou ten koste gaan van Wynants denk ik. Nadeel, geen knecht(en) voor het vlakke. |
| Geplaatst door molovin op zondag 24 juli 2011 om 18:36 |
| Ik denk dat Mollema ook meegaat, is goed voor zijn inhoud! |
| Geplaatst door xistnc op zondag 24 juli 2011 om 18:43 |
| Bos is nu in de Brixia Tour ook weer afgestapt, overigens net als Breschel. Ik zou het niet logisch vinden om een sprinter mee te nemen die in de bergen de eerste de beste tijdslimiet niet haalt. De selectie van Sander lijkt me reeel, met Breschel ipv Bos. Breukink noemde net Mollema, maar die heeft Zwitserland en de Tour ook al gedaan. Is dat niet erover? |
| Geplaatst door remco2103 op zondag 24 juli 2011 om 18:44 |
| @xistnc Dan krijg je een selectie met 2 Nederlanders |
| Geplaatst door Sander_R_V_S op zondag 24 juli 2011 om 18:44 |
| Idd, ik zat te twijfelen tussen Bos en Breschel, ik zal hem er even bijzetten, want Breschel wil zichzelf ook voorbereiden op het WK... |
| Geplaatst door Kiuchi op zondag 7 augustus 2011 om 17:34 |
| Barredo Bos Breschel Freire Kruijswijk LL Sanchez Martens Mollema Slagter |
[1]
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- vrijdag 18 mei
- 00:54 Gesink vierde in tijdrit Tou..
- donderdag 17 mei