Forum - Giro 2009

Geplaats door gilly op woensdag 29 april 2009 om 10:33.
Geef hier je commentaar op de Giro 2009, bijv wie de rit wint etc en de ronde zelf natuurlijk. Belangrijk is ook waaróm je dat denkt.

Reacties

[1]
Geplaatst door Ffrodo op woensdag 29 april 2009 om 11:03
Mag de ploeg van Rebbellin nog wel starten?
Geplaatst door abdel1991 op woensdag 29 april 2009 om 11:14
en simoni niet laten starten smiley dat zal dus niet gebeuren
Geplaatst door trapper op woensdag 29 april 2009 om 11:19
Ik ben erg benieuwd naar de 4e en 5e rit. Er is niet echt een duidelijke favoriet, aangezien niet bekend is hoe ver de kanshebbers momenteel staan. Wat doen Sastre, Menchov en Leipheimer? Gaan zij hier knallen of zien ze de Giro puur als voorbereing op de Tour? Is Basso alweer goed genoeg, hoe is Armstrong hersteld van zijn blessure? Wat kunnen Di Luca en Cunego, twee onvoorspelbare renners in het hooggebergte (al vind ik het wel een geschikt parcours voor hun, weinig echt hoge bergen in het parcours, enkel Block Haus eigenlijk). Wat kan Simoni nog? Wat doen Pellizotti en Bruseghin die we het hele jaar nog niet/nauwelijks gezien hebben? Zal Soler weer in topvorm zijn? Misschien kan Garzelli nog eens een keer gaan verrassen.....

Vragen genoeg dus smiley
Geplaatst door Ffrodo op woensdag 29 april 2009 om 12:22
Giro is wel heel gaaf dit jaar! Ze komen op de meest bizarre leuke plekken!
Geplaatst door Hermantk op woensdag 29 april 2009 om 12:32
Ik denk dat Diquigiovanni niet direct iets met het dopinggebruik van Rebellin heeft te maken, maar met Gerolsteiner en het CERA-jaar 2008.
Neem dus aan dat Simoni gewoon mee kan doen. Doet Scarponi trouwens mee?
Geplaatst door Yarxing op woensdag 29 april 2009 om 12:54
ik denk wel dat scarponi mee doet, die zal met serpa de belangrijkste helper zijn voor simoni. ik verwacht een duel tussen de italianen met af en toe een hoogstandje van een Leipheimer of een andere jongen die we niet aan zien komen. Cavendish zal de vlakke ritten wel op zijn naam zetten al doet Farrar ook weer mee, die lijkt mij ook aardig snel.
Geplaatst door gibofan op woensdag 29 april 2009 om 16:24
Het wordt wel een giro zonder de "oude krijger" Andrea Noe hoor ik net...smiley

edit: Hij zou nu ook met wielrennen stoppen.
[1]