Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Mardini-fiets bij Lidl
Geplaats door Crazyfox op maandag 4 april 2011 om 13:19.
Ik ben vorig jaar begonnen met fietsen om te kijken of ik dat leuk vond. Op dit moment rijd ik nog op een Raleigh Pulsar uit de jaren '80. Nu zag ik een aanbieding bij de Lidl voor een Mardini-fiets:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//SID-79982202-96E27D25/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=20419&ar2=2&id=178&country=NL&zipcode=4301+XD&city=Zierikzee&district=&street=Schelphoekstraat+1%2C+3%2C+5%2C+7&ar=2&nf=True
Is dit een goede aankoop als instapmodel?
Alvast bedankt!
Reacties
| Geplaatst door xistnc op maandag 4 april 2011 om 13:21 |
| @Crazyfox Je kan geluk hebben, maar in mijn beleving kan een fiets voor dat geld alleen maar teleurstellen. En dan zou het meer een afstap-model zijn ipv een instapmodel. Veel racefietsen worden bij het ontluiken van de lente verkocht voor een enkel tochtje en vervolgens met name de schuur of de garage. |
| Geplaatst door Onie op maandag 4 april 2011 om 13:23 |
| Ik zag het in de folder (Klikbare link). Voor 299,-. Nu hoeft goedkoop niet altijd slecht te zijn maar ik vraag mij af of je hier wel iets voor krijgt. In de kleine letters staat dat je niet kunt ruilen... Er is maar één framehoogte (57) als ik het zo zie en ik weet ook niet waar hij mee is afgewerkt (versnellingen). Ikzelf zou het niet doen, voor dat geld moet je ook wel een 2e-handse kunnen vinden. |
| Geplaatst door gilly2 op maandag 4 april 2011 om 16:52 |
| haha dit is echt een lachertje! Mijn neefje had die ook aangeschaft en heeft er twee weken zonder problemen op gereden. Toen ik een keer met hem ging fietsen, fietsten we over een drempel. En raad eens: Daar sprong een spaak. Nja kun je mee doorfietsen. Fietst hij nog geen 100m later door een gootje in de weg, springen weer 5 spaken:-P. En we reden niet eens hard 24 ofzo, hij is ook nog niet zo goed. Dus twee drempels en een klein gootje in de weg en hij kon zijn voorwiel weggooien want die was ook gebroken;-). Het schakelen ging ook niet zo soepel bij hem na 2 weken bleef hij al hangen, terwijl hij goed gepoetst was. Kijk eens op www.salden.nl daar staan veel goedkope fietsen waarvan je weet dat ze kwalitatief best goed zijn voor die prijs;-) Maar ja het is jouw keuze;-) |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- vrijdag 18 mei
- 00:54 Gesink vierde in tijdrit Tou..
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..
- 18:00 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:55 Giro 2012: Lars Ytting Bak d..