Forum - online wielerkleding bestellen

Geplaats door Yarxing op zaterdag 8 januari 2011 om 19:07.
ik neem aan dat hier vast wel mensen zijn die ervaring hebben met wielerkleding bestellen op internet, omdat ik graag teamkleding wil bestellen en ik in een prachtige regio woon zonder fatsoenlijke fietsenmakers die dat verkopen en omdat ik achterlijke maten heb, zit tussen s en m in geloof ik.. hoe doen jullie dat met maten?

Reacties

[1]
Geplaatst door Spartacus op zaterdag 8 januari 2011 om 21:50
Neem een site waar je altijd kan terugsturen als het je maat niet is. Futurumshop is daar een goed voorbeeld van; goede service!
Geplaatst door Yarxing op zaterdag 8 januari 2011 om 21:57
oke, dan weet ik genoeg, bedankt! smiley
Geplaatst door Spartacus op zaterdag 8 januari 2011 om 21:58
Welke teamkleding zoek je eigenlijk?
Geplaatst door StonedCamel op zaterdag 8 januari 2011 om 22:03
@Yarxing:
Wat vind je een regio zonder fietsenmakers?
De meeste fietsenmakers zitten namelijk ergens in een uithoek van het land is mijn ervaring. Bergen op Zoom, Limbricht, Ergens in Overijssel zit geloof ik ook nog een grote.
Overal behalve bij StonedCamel in de buurt ^^
Als je echt veel keuze wilt moet je naar Hopmans in Bergen op Zoom gaan, anders zou ik idd bij futurumshop bestellen. Op fiets.nl staat ook wel een topic met links denk ik.
Geplaatst door Yarxing op zaterdag 8 januari 2011 om 22:13
@StonedCamel, nou ja ik zit midden in de randstad, netjes onder de moerdijkwolk smiley maar mijn bereik is niet zo heel groot qua afstand, dus dan word het al snel minder..

@Spartacus, nou ja ik wou t shirt van Leopard kopen, dus ik zal sowieso nog even geduld moeten hebben smiley
Geplaatst door Spartacus op zaterdag 8 januari 2011 om 22:19
@Yarxing Leopard wordt gemaakt door Craft. De maatvoering van Craft is altijd lastig vind ik; meestal moet je groter bestellen dan Nalini, en helemaal groter dan AGU
Geplaatst door Yarxing op zaterdag 8 januari 2011 om 22:25
@Spartacus, dat vind ik dus ook lastig, de een moet je groot bestellen de ander wat kleiner, maar bedankt voor de tip in ieder geval smiley nog meer tips zijn altijd welkom smiley
Geplaatst door Spartacus op zaterdag 8 januari 2011 om 23:13
@Yarxing

Hier vind je wel een indicatie welke maat je moet hebben van Craft. Mijn ervaring is dat voor een shirt de borstwijdte de belangrijkste indicator is welke maat je moet nemen. Die maat moet je gewoon opmeten onder je oksels door.
Voor een broek is de heupwijdte het belangrijkste. Laat je niet afleiden door de lichaamslengte!
Geplaatst door StonedCamel op zondag 9 januari 2011 om 00:58
@Yarxing:
Als je onder de Moerdijkwolk zit kun je redelijk makkelijk met de trein naar Hopmans in Bergen op Zoom, vanaf Dordrecht ben je er in een uurtje.
Geplaatst door Crazyfox op zondag 9 januari 2011 om 11:43
cyclewear.eu heeft ook leuke spullen. Soms met aardige kortingen. Maten zijn meestal wel s,m,l,xl e.d.
[1]