Forum - Waar ben jij tijdens de AGR?

Geplaats door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 17:30.
Er zullen een heel aantal mensen zijn die dit weekend naar Limburg af reizen om de wielerklassieker de Amstel Gold Race live te kunnen bekijken. Een groot deel daarvan doet zaterdag ook mee aan de toerversie.
Waar ben jij tijdens de AGR?
Kijk je gewoon ouderwets thuis, ga je in Valkenburg op groot scherm kijken of ga je ergens langs de route staan?

Reacties

[1]
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 17:30
Ik sta op de Gulperberg smiley
Geplaatst door zacht op donderdag 16 april 2009 om 17:33
thuis voor de buis
Geplaatst door Floris op donderdag 16 april 2009 om 17:37
Ik heb helaas 's middags en 's avonds een afspraak waar ik niet onderuit kan. Ik vrees dat ik bijna alles moet missen, net als tijdens de RvV het ruime merendeel moet missen. smiley
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 17:42
Ah, da's heel erg balen smiley
Ik moest Parijs-Roubaix grotendeels missen, echt dramatisch
Geplaatst door Floris op donderdag 16 april 2009 om 18:05
Die heb ik dan weer bijna helemaal kunnen zien. Ik was helaas weg toen de Carrefour de l'arbre opdoemde. Toen ik mijn tv weer aanzette, was Boonen opeens alleen smiley
Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 18:13
Sochtends zelf fietsen,, smiddags languit voor de TV!!!!
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 18:22
Ik fiets zaterdag trouwens ook nog de toerversie smiley
Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 18:23
Netjes Herman.. ik wil ook tourtochten gaan fietsen! iig limburg mooiste.. nog meer suggesties voor mooie tochten?
Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 16 april 2009 om 19:51
Ik hoop dat ze voor 16.45 finishen, anders zit ik tijdens de finish in de kerk. (net als bij parijs-roubaix, RvV was wel op tijd klaar)

Verder zit ik voor de buis.
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 19:52
Ben ook nog maar een nieuwkomer in dat wereldje, dus ik kan je er eerlijk gezegd niet zo heel ver mee helpen smiley

Maar Boogie's extreme lijkt me een echte aanrader!
En volgend jaar Veenendaal-veenendaal het weekend voor de AGR, hele leuke koers ook.
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 19:53
@Hakkie2, ik heb kerk om 3uur of om kwartvoor5, dus meestal als ik de tijdenschema's goed bekijk kan ik het wel goed plannen smiley

Heb afgelopen zondag nog wel finish van PR kunnen zien, maar moest Bos van Wallers t/m 40km voor de finish missen smiley
Geplaatst door Markoes op donderdag 16 april 2009 om 19:56
Is het niet mogelijk om de kerk 1 dagje te schrappen? Uitzondering voor de enige nederlandse klassieker of zeg ik nu iets totaal onnozels?
Geplaatst door Hakkie2 op donderdag 16 april 2009 om 20:10
Ehm, je zegt niks onnozels, maar ik vind zelf de kerk belangrijker en ga dan ook, zelfs tijdens de Amstel Gold Race, met plezier naar de kerk.
Geplaatst door gilly op donderdag 16 april 2009 om 20:29
@Hakkie2, ben je een pastoor ofzo?

P.S. Eyserbosweg!!!
Geplaatst door zacht op donderdag 16 april 2009 om 20:36
@gilly, volgens mij is Hakkie gewoon kerkganger, zoals zo velen.

Persoonlijk vind ik het best leuk om bij een koers langs de weg te staan, maar het volgen op TV toch leuker.
Ik zie toch liever alle sleutelmomenten.
Veldrijden vind ik overigens fantastisch om bij te wonen, dat is het voordeel van rondjes rijden.
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 20:41
@zacht, ik sta met een TV'tje langs de Gulperberg, dus zal ook niks missen smiley

@Gilly, je hoeft niet meteen een pastoor te zijn als je de kerk (lees God) boven andere dingen stelt.
Geplaatst door F4L op donderdag 16 april 2009 om 21:30
Zijn er nog mensen die foto's willen/gaan nemen, zodat wij ze de dag erna als een soort van diashow op de site kunnen plaatsen?
Geplaatst door BettonneRon op donderdag 16 april 2009 om 21:39
gewoon achter de tv chillend met een biertje denk k
Geplaatst door zacht op donderdag 16 april 2009 om 21:49
@Hermantk kom je me even oppikken ? smiley
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 22:22
@zacht, Woon je in de buurt? smiley

@F4L, ik neem sowieso mn camera mee, maar grotendeels zullen dat mn eigen toerversiefoto's/filmpjes zijn (heb niet zo'n groot geheugenkaartje)

Maar als ik nog wat moois schiet laat ik het wel horen smiley
Geplaatst door Slick op donderdag 16 april 2009 om 22:26
Aangezien mijn oom aan de Cauberg woont (erg vervelend natuurlijk smiley ) en toevallig die dag jarig is, ga ik het daar vieren. Natuurlijk sta ik dan aan de Cauberg te supporteren, helaas dat het dan altijd zo druk is maar ja je moet wat he!
Geplaatst door BambinoDoro op donderdag 16 april 2009 om 22:27
Sta op de Cauberg....Komen ze als het goed is 3 keer over, dus tussendoor lekker op het terras of in de bar smiley
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 22:45
@Slick, dan hoop ik voor je oom dat hij geen huis heeft van mergelstenen smiley
Die huizen worden helemaal ondergekrast met allemaal teksten en leuzen smiley
Geplaatst door Slick op donderdag 16 april 2009 om 23:14
Hehe, er zijn op dat moment mensen en er staat een hek omheen dus binnenvallen doen ze niet zo snel, maar je hebt gelijk het is een huis van mergel. Hij staat alleen niet op maar aan de onderkant van de Cauberg, net 100 m van het centrum zeg maar..
Geplaatst door Hermantk op donderdag 16 april 2009 om 23:52
Achter het straatnaam+verkeersbord waar Cauberg op staat smiley
(Niet te verwarren met die in de bocht beneden)
Geplaatst door frankjanssens op vrijdag 17 april 2009 om 11:09
Werken smiley

Mijn favoriet is trouwens Scarponi!!
Geplaatst door Sloffey op vrijdag 17 april 2009 om 11:54
Lekker de hele zondag voor de TV smiley
Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 17 april 2009 om 14:52
Moet zelf koersen om 12 uur @ 14 u 30 zit ik voor de buis! Hopelijk na zelf op het podium gereden te hebben!
Geplaatst door jamal op vrijdag 17 april 2009 om 16:10
ik heb een afspraak waar ik niet onderuit kan welllicht ga ik iets eerder weg van die afspraak dan kan ik het laatste stukje nog zien
Geplaatst door gilly op vrijdag 17 april 2009 om 16:15
Ik ben 6993 jullie? (startnummer)
Geplaatst door Markoes op vrijdag 17 april 2009 om 16:23
Mn vriendin is niet blij met me.. Dr Oma viert dr verjaardag en dan gaan ze smiddags nog door naar verjaardag van dr oom en tante.. Maar ik ga niet mee.. Lig languit op de bank voor de AGR... Zeg er alles voor af smiley
Geplaatst door Rikkey op zaterdag 18 april 2009 om 08:41
Duidelijk Cauberg.
Geplaatst door xistnc op zaterdag 18 april 2009 om 09:34
Start - Meerssen - Cauberg - Partij - Gulpenerberg - Cauberg (2) - Gulpenerberg (2) - Cauberg (3).

Vooral twee keer terug naar de Cauberg zal nog wel een klus worden. Misschien sla ik daarom de laatste passage op de Gulpenerberg over. Staan er grote schermen bij de finish?
Geplaatst door Ffrodo op zaterdag 18 april 2009 om 10:10
ja die staan er!
Geplaatst door zacht op zaterdag 18 april 2009 om 11:45
Houdt er rekening mee dat de A2 vanaf Eindhoven naar Maastricht tussen Knooppunt Leenderheide en knooppunt Nederweert afgesloten is vanaf zaterdagavond 11 uur tot maandagochtend 6 uur .
Geplaatst door Slick op zaterdag 18 april 2009 om 12:12
Ja, ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik bij mijn oom terecht ga komen... Rijden er pendelbussen of iets in de richting? Of wat is anders de beste plek om de auto te parkeren? Iemand een idee of gewoon doordouwen en kijken hoever ik kan komen?
Geplaatst door martynn op zaterdag 18 april 2009 om 12:32
Sibbergrubben-Camerig-Gulperberg-finish Cauberg.. mischien nog eentje ergens kijken maa dt ligt aan het verkeer.
Geplaatst door Hermantk op maandag 20 april 2009 om 00:21
Stond prima op de Gulperberg met mn TV'tje. Halfuur voor iedere passage (3) plekje veroveren, geniet van de zon, wielrennen kijken en weer terug naar de auto om de koers te volgen

Volgend jaar ga ik daar zeker weer staan smiley

Je ziet ze trouwens al vanaf Mechelen aan komen rijden in de verte, een echte aanrader smiley Zelfs de Eyserbosweg zie je ze later nog in de verte opfietsen
[1]