Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Maaskant de Man zondag in Paris-Roubaix
Geplaats door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 14:14.
Martijn Maaskant Misschien het meest onderbelichte talent van Nederland. Een Meester in de Noordelijke Klassiekers.
Een sterke grote vent vorig jaar 12 e in de ronde van Vlaanderen. Dit jaar al 4e. Vorig jaar 4e in Roubaix solo achter de kopgroep aan.
Waar is deze man zondag tot toe in staat! Ik denk zeker een podium kandidaat.
Wat denken jullie!
Reacties
| Geplaatst door Jesper op vrijdag 10 april 2009 om 14:15 |
| Ik hoop op het podium, maar hij zal niemand van zijn ploeg meehebben, hij zal het grotendeels alleen moeten doen tegen de quicksteppers |
| Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 14:20 |
| Maar Maaskant kan zich wel verstoppen hierdoor hoeft hij niet op kop te kopen. hij moet wel zorgen dat hij vooraan zit met de quicksteppers vooraan. we zullen het zien! |
| Geplaatst door WielerFan op vrijdag 10 april 2009 om 14:24 |
| Ik denk dat hij wel mee kan doen voor het podium, maar winst denk ik niet. Geen ploeg zoals Jesper al zei! |
| Geplaatst door BambinoDoro op vrijdag 10 april 2009 om 15:10 |
| Vergeet niet, vorig jaar verwachtte (bijna) niemand wat hij deed...nu zijn de ogen op hem gericht en wordt wegrijden een ander verhaal. |
| Geplaatst door jaja op vrijdag 10 april 2009 om 15:44 |
| In de tegenhanger van Parijs-roubaix in italie was hij vorig jaar ook 4e, nu weet ik niet welke plek. Toch heeft hij zich in wel zeer goed laten zien in vlaanderen, maar moet wel zeggen dat er best een grote groep was. Maar top10 vlaanderen is altijd goed. Roubaix, hij maakt zeker kans op het podium, maar dan zonder te veel pech. Dan is een ploegmakker wel erg handig. |
| Geplaatst door Henki op vrijdag 10 april 2009 om 16:02 |
| Is het wel eens gebeurd dat er een soort van halve massasprint op de velodrome is geweest ? |
| Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 16:05 |
| niet dat ik weet zijn meestal groepjes max 6 |
| Geplaatst door sybrenslagter op vrijdag 10 april 2009 om 17:18 |
| maaskant kan goed sprinten en moet hopen op steeds de goede ontsnapping en steeds mee te glippen ik geef hem wel een kans op een goede klasserering en misschien zelfs als WINNAAR ;D |
| Geplaatst door StonedCamel op vrijdag 10 april 2009 om 17:24 |
| Wat Maaskant zo sterk maakte vorig seizoen is dat hij heel zuinig kan rijden, hij heeft toen geen trap teveel gedaan waardoor hij zo ver mee kon. Nu zal men wel wat meer op hem letten, maar houdt er rekening mee dat hij ook sterker is geworden. |
| Geplaatst door Ffrodo op vrijdag 10 april 2009 om 22:52 |
| Zondag lette ze ook op hem toch weet ie 4 e plaats te finishen. Jammer voor hem want de rondemis is zijn vriendin. Hij had graag kussen gehad van haar! |
| Geplaatst door Sjakie op vrijdag 10 april 2009 om 23:15 |
| Hij kan vertrouwen op zijn eindschot. Alleen tegen Boonen wordt dat een lastig verhaal. Maaskant moet slim en zuinig rijden. |
| Geplaatst door Ruben_ op vrijdag 10 april 2009 om 23:30 |
| Hij kan zich gewoon super positioneren. Op hellingen in de Ronde had hij het dan wel lastig maar kwam daardoor wel telkens bij de eerste tien boven. Op het einde werd hij steeds beter, op de bosberg kon hij ook gewoon aanhaken bij Boonen/Pozzato/Gilbert. In Roubaix zijn het vlakke kasseien, dat ligt hem nog meer, daar kan hij echt ontzettend lang mee. Winnen wordt moeilijk, vooral als Boonen en Devolder beiden mee zijn, en dat verwacht ik wel. |
| Geplaatst door Freire fan op zaterdag 11 april 2009 om 00:17 |
| Ik wil wel zien of Maaskant Boonen misschien niet kan verrassen op de Velodrome? Ik heb vertrouwen in hem. |
| Geplaatst door Slick op zaterdag 11 april 2009 om 00:25 |
| Zonder valpartijen en lekke banden moet er zeker wat mogelijk zijn, alleen ik weet niet wat voor weer het wordt, hoeveel wind er staat en hoe de kassei stroken erbij liggen. Dat verandert vaak de zaak. Ik verwacht wel een mooie klassering voor onze Zuidlander maar het zal waarschijnlijk lastig worden de QS trein te overtreffen. Alleen Roubaix weet je het nooit! |
| Geplaatst door armstrongfan op zaterdag 11 april 2009 om 00:53 |
| Maaskant is 1 van de sterkste renners van het peloton, en de HEL licht hem beter dan de ronde en het is een stuk minder hectisch als de ronde waar je bij iedere klim bij de eerste 10 moet zitten. Roubaix is meer man tegen man dan in de Ronde. Martijn is hier voor gemaakt podium is haalbaar maar je moet ook realistisch blijven wat er vorig jaar gebeurde was SUPER dat wel!! Martijn heeft ook een aantal tegenstanders die in super conditie zijn zoals: Hincapie(met zijn topvorm misschien wel een van zijn beste conditie's, Hoste(die echt gebrand is op een zege), Boonen, Devolder, pozzato(die ik niet echt heel veel kans toereken voor de hel), Nuyens, Flecha(die waarschijnlijk het hardste reed van allemaal in Vlaanderen met zijn pech en valpartij(en)), en dan mis ik ook nog de 2de rangs renners en natuurlijk cancellara(maar zijn vorm lijkt me niet heel goed) dus het word weer lastig!!! maar DUIMEN doen we :P |
| Geplaatst door Ffrodo op zaterdag 11 april 2009 om 10:44 |
| ok daarentegen is Ballan er niet bij en zijn er maar paar renners in echte vorm! Hij heeft echt wel een kans morgen! |
| Geplaatst door Ruben_ op zaterdag 11 april 2009 om 22:53 |
Heb hem net een uurtje geleden gesproken. Resultaat op martijnmaaskant.nl (slordig geschreven, ik weet het, maar ben dan ook geen echte journalist...) Hij ziet het wel zitten voor morgen |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..
- 18:00 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:55 Giro 2012: Lars Ytting Bak d..
- 17:37 Francesco Lasca wint tweede ..
- 17:30 Raymond Kreder pakt eerste p..
- 16:57 Veertien man in voorselectie..
- 16:04 Jeff Vermeulen wint derde et..
- 15:19 Rabobank met Boom en Wynants..
- 15:09 Christensen en Bonnet uit de..
- 14:46 Volg hier de tweede etappe i..
- 14:28 Volg hier de derde etappe in..
- 12:57 Giro 2012: Volg hier de twaa..
- 11:56 Fränk Schleck wijt tijdverl..
- 01:01 Sagan blijft aan het feest i..
- woensdag 16 mei
- 20:39 Volg hier de vierde rit in d..
- 18:43 Bouhanni verslaat Marcato in..
- 18:08 Giro 2012: Voorbeschouwing e..
- 17:34 Giro 2012: Ferrari sprint na..
- 17:17 Ahlstrand verslaat Petacchi ..
- 17:06 Jenning Huizenga wint tweede..
- 15:30 Sagan: "Voor mij is dit ook ..
- 13:55 Sébastien Turgot mogelijk g..
- 13:16 Tom Leezer door knieblessure..
- 12:58 Roelandts maakt zaterdag ren..
- 12:46 Volg hier de tweede etappe i..
- 09:37 Giro 2012: Volg hier de elfd..
- 09:16 Tom-Jelte Slagter: "De benen..
- 01:13 Sagan maakt de hattrick in C..
Poll
Wie wint de Giro?
U moet ingelogd zijn om te stemmen.
Joaquin Rodriguez - 25%
Ivan Basso - 29%
Michele Scarponi - 13%
Roman Kreuziger - 11%
Frank Schleck - 4%
Ryder Hesjedal - 6%
Damiano Cunego - 1%
Domenico Pozzovivo - 4%
Paulo Tiralongo - 1%
Jose Rujano - 3%
John Gadret - 1%
Iemand anders - 3%
306 stemmen.

(slordig geschreven, ik weet het, maar ben dan ook geen echte journalist...)