Hoofdmenu
- Nieuws insturen
- Misstand melden
- Wielerkalender
- Interviews
- Columns
- Huisregels
- Archief
- Over WielerFlits
- Wielershirt
Zoeken
|
|
|
|
|
Forum - Nieuw!
Geplaats door ZZzzpiedie op maandag 14 juli 2008 om 21:22.
Hoi, ik ben nieuw hier. Volgde eerst altijd de wielrensite maar dat is niet veel soeps meer nu het wielerupdate heet. Hopelijk komt hier ook een grote schare aanhangers die regelmatig posten. Ik ben eigenlijk helemaal geen wielrenner maar vind het wel erg leuk om te volgen en kijken. Om zelf te doen vind ik MTB leuker.
gr. Marco (ZZzzpiedie)
Reacties
| Geplaatst door DonQ. op dinsdag 15 juli 2008 om 16:49 |
| ZZzzpiedie's voorbeeld volgend: Zoals iedereen hier ben ik ook via wielrensite hier terecht gekomen. Dat de discussies net zo interessant mogen worden! Ik ben ook geen wielrenner, nooit geweest. Wel fanatiek vakantiefietser (al 25 jaar) + woon-werk. Uit principe geen autorijder en verzot op de koers. gr. Wouter |
| Geplaatst door F4L op dinsdag 15 juli 2008 om 20:59 |
| Hoi, ik ben niet echt een fanatieke wielrenner. Ik ga wel een achtste triathlon in het najaar. En in de Vogezen nog fietsen als ik met mijn ouders op vakantie ben. Hier gekomen via wielrensite en help nu hier mee als redacteur Jasper |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op dinsdag 15 juli 2008 om 21:02 |
| Grappig, hoe veel liefhebbers er zijn die niet de sport zelf beoefenen. Mijn gevoel zegt me dat het aantal liefhebbers de komende jaren flink gaat toenemen gezien het aantal toptalenten uit NL. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op dinsdag 15 juli 2008 om 22:25 |
| Mijn complimenten trouwens voor de sitebouwer. Leonn als ik het goed heb. De site ziet er goed uit en verdient meer leden. |
| Geplaatst door Leon op dinsdag 15 juli 2008 om 22:27 |
Dank u ZZzzpiedie ! |
| Geplaatst door Leon op donderdag 17 juli 2008 om 14:15 |
| Ikzelf ben wel een echte Wielerfan. Beoefen het zelf ook, al zal dat nu even wat minder zijn na een val gisteren.. |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 17 juli 2008 om 14:35 |
| Hopenlijk valt de schade mee Leon. Dus je rijdt ook wedstrijden? |
| Geplaatst door Leon op donderdag 17 juli 2008 om 14:39 |
| Nee nog niet, er was geen plaats meer in de selectie van dit jaar. Volgend jaar wel! |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 17 juli 2008 om 16:19 |
Geen doping gebruiken hè, Leon! ![]() |
| Geplaatst door Leon op donderdag 17 juli 2008 om 16:23 |
| Haha, als ik op mijn leeftijd al en op amateurbasis al moet laten testen op doping, kap ik er gelijk mee hoor. |
| Geplaatst door DonQ. op donderdag 17 juli 2008 om 16:59 |
Als Leon net zo goed is in fietsen als in het bouwen van een site wint hij alles volgend jaar ![]() |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 17 juli 2008 om 22:41 |
Ik fiets wel eens op mijn stokoude gazelle die al een slag krijgt als ik over een splinter rijdt, maar liever mtb ik in o'rijk, ardennen of gewoon NL. Nog liever schrijf ik hier stukjes en nòg liever kijk ik de Tour, overigens kwam ook ik van wielrensite en hoop ook ik dat deze site alleen maar groeit ![]() nog een tip leon: stop maar met dat toedienen van epo enzo, want ookal heb je dan later een 'natuurlijk' hoge hematocrietwaarde, het vrijwaart je niet van vervolging, zie onze grote vriend Riccardo. |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 17 juli 2008 om 22:47 |
| LOL |
| Geplaatst door Xill op maandag 11 augustus 2008 om 16:39 |
Ik fiets zelf nauwelijks (mijn fiets roest weg in de schuur) maar vind het een van leukste sporten om te volgen. Ik ben ook altijd degene die op het werk poeltjes organiseert en de grote wielrenrondes lenen zich daar bij uitstek voor. Ik heb al heel wat sporthaters gek gekregen van wielrennen door ze deelname in een poeltje op te dringen ![]() |
| Geplaatst door ZZzzpiedie op donderdag 14 augustus 2008 om 20:56 |
Welkom Xill. Inmiddels al meer dan 80 leden. Het groeit lekker!![]() |
| Geplaatst door Koldo op donderdag 14 augustus 2008 om 22:33 |
Op naar de honderd! vertel je vrienden, je moeder, je oma en je cavia over WielerFlits.nl! ![]() |
| Geplaatst door jaja op donderdag 14 augustus 2008 om 22:37 |
helaas, oma heeft geen internet, moeder idem |
| Geplaatst door Miek op zondag 17 augustus 2008 om 15:33 |
Ik ook nieuw hier, gekomen vanaf wielersite.nl. Ik ben meer een lezer dan reageerder, maar stel dus alle informatie zeer op prijs! M'n vriend is meer van het fietsen, ik van het fietsen kijken en uiteraard poultjes maken en de mannen verslaan |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 14:24 |
een beetje laat maar beter laat dan nooit kwam ik gister achter deze site, en ben dus ook nieuw hier ook ik kom van de oude wielrensite af. ik zelf beoefen ook geen wielrennen maar vind het super om naar te kijken + ben ik de eerste allochtoonste wielrenner fan hier denk ik ![]() verder complimenten aan degene die deze site heeft opgezet zoals ik hier al uit kon lezen leon supersite ![]() en ook complimenten aan alle redacteurs hier en degene die helpen op deze site, want ik weet pas 1 dag van deze site af maar heb het nu al op startpagina gezet vanwege de goede voorbeschouwingen en nieuws en natuurlijk dat je hier kunt discusseren met andere leden ![]() |
| Geplaatst door jaja op zondag 8 maart 2009 om 15:20 |
Toch tijd om te gaan fietsen abdel, word je ook de eerste allochtone wielrenner van Nederland, bij het voetballen brenge er al veel doen. Oh ja ik reken de vriezen niet mee uit je posting tge lezen groot rabofan he |
| Geplaatst door abdel1991 op zondag 8 maart 2009 om 15:22 |
dan wil je niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als cunego aan de start verschijnt ![]() |
| Geplaatst door miniman op maandag 9 maart 2009 om 19:08 |
+1 voor alle oude wielrensite.nl mensen![]() |
| Geplaatst door gilly op dinsdag 10 maart 2009 om 20:43 |
| Hoi, ik ben al wat langer lid van deze site. Ik heb hem ook als startpagina, zelf doe ik sinds kort veldrijden, eigenlijk door het zien van de sport op tv. Hiervoor gebruik ik mijn veldrijfiets(ofzoiets) en als ik op de weg wil leg ik een ander profiel op, zonder al die noppen. Een erkend rabo-fan, ik stond vanmiddag te juichen op de bank, maar er moest een fransman mijn middag weer verpesten. Verder rijd ik dit jaar mee in de Amstel Gold Race. |
| Geplaatst door Hermantk op dinsdag 10 maart 2009 om 21:59 |
@miniman, ga nou niet dumpert-ig doen hè ![]() |
| Geplaatst door miniman op dinsdag 10 maart 2009 om 22:00 |
haha sorry, ben er geen fan van ofzo maar vind het gewoon leuk klinken![]() |
Gebruikerspaneel
Je bent niet ingelogd.
» Inloggen
» Nog geen account?
» Wachtwoord vergeten?
Headlines
- donderdag 17 mei
- 21:50 Volg hier de vijfde rit in d..